Znaleziono 12049 wyników

autor: Inwestor2010
19 paź 2018 17:08
Forum: Akcje
Temat: Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 100

Re: Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore

Dzis wzrost o ponad 5,5% do 25,64

Minimalna przegrana w skali wzrostu z wiekszych spolek jedynie z Eurocash !

Widocznie ktos -kto mial wczesniej wyjsc- przestal przeszkadzac ! :lol:
autor: Inwestor2010
19 paź 2018 17:01
Forum: Akcje
Temat: Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 100

Re: Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore

Jak ma ktos linka do ksiegi Azotów Tarnow - o ile nie wycieta- to niech zapoda
autor: Inwestor2010
19 paź 2018 16:58
Forum: Akcje
Temat: Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 100

Grupa Azoty [ATT] - ładnie w gore

Ksiegi nie moge znalezc, a jakby odpalali ! :lol:
autor: Inwestor2010
19 paź 2018 16:57
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 587
Odsłony: 15292

Re: Dluga czy Krotka -cz III

ale LOP nadal mizerny, zalwdwie 43909, czyli ludzie to robia bez przekonania,

a nie ze tam ZOMO, a tu k... my !

(nawet jak tam nie bylismy jak bylo ZOMO, ale zaslugi -w tym cudze -sobie to latwo przypisywac po latach)

:lol:
8 dni pozniej , przed fiksem LOP 48338 przy 2201
autor: Inwestor2010
19 paź 2018 16:43
Forum: Akcje
Temat: EUROCASH [EUR] księga I
Odpowiedzi: 765
Odsłony: 116787

Re: EUROCASH [EUR] księga I

SA SWIETNE WYNIKI

Komentarz z Bankiera:

powrót z dalekiej podróży..

wyniki rewelacyjne zmiana trendu idziemy na 30
Na poczatek 23,50

potem 27

a dopiero potem 3 dychy !

Alle ladnie idzie ! :lol:
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 16:06
Forum: Akcje
Temat: ale NASDAQ wali W DÓŁ !!!! CZYZBY TO WINA MATEUSZA M. ????
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 367

Re: ale NASDAQ wali W DÓŁ !!!! CZYZBY TO WINA MATEUSZA M. ????

OJ OJ Panie MATEUSZU po co WALIŁEŚ w ten DZWON na WS ??????
NIESZCZĘŚCIE USA I ŚWIAT, POLSKĘ TEZ SPOTKAŁO !

dziś w POLSCE TRAGEDIA NA GPW !

INDEKSY NASZE PO -2% :idea: :idea: :idea: :idea:
no to

Komu bije dzwon ??? :lol:
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 16:05
Forum: Akcje
Temat: USA to juz chyba panika
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 980

Re: USA to juz chyba panika

Indeksy w USA za ostatnie 10 lat urosły ponad 500%, polskie o 50%. Czujecie różnicę? Ktore polskie? Chyba nie wig20 czy wig po odjeciu dywidend. liczenie od dolka zaraz po najwiekszym kryzysie finansowym jest swego rodzaju manipulacja Ale S&P jest na maksach i z grubsza o tyle samo od dolka co my m...
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 15:49
Forum: Akcje
Temat: Jest jakiś wątek o bessie?
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 750

Re: Jest jakiś wątek o bessie?

nasi analitycy Białek i i Buczek upieraja się ze HOSSA JESZCZE POTRWA... ,,recesja w USA dopiero za 3 lat i 7 miesięcy - otrzymujemy sugestię, że akcje w USA należy sprzedać dopiero za ok. 37 miesięcy. " NIE WIEM TYLKO CZY TO BYŁ TAKI ŻART CZY ONI CAŁKIEM SERIO O TEJ HOSSIE :mrgreen: Buczek od czas...
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 15:44
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 105629
Odsłony: 5943021

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

Niektore hiciory przegapiles i nie zaznaczyles: CZWARTEK EUROPA: Liga Narodów UEFA - Liga A 20:45 Polska - Portugalia TabelaEUROPA: Liga Narodów UEFA - Liga B 21:45 Rosja - Szwecja TabelaEUROPA: Liga Narodów UEFA - Liga C 20:45 Czarnogóra - Serbia 20:45 Izrael - Szkocja 20:45 Litwa - Rumunia TabelaE...
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 15:38
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: FW40 ciekawszy od FW20 ? cuda
Odpowiedzi: 447
Odsłony: 141309

Re: FW40 ciekawszy od FW20 ? cuda

LOP 2858 a pesymizm juz byl: Wyniki cotygodniowego sondażu Indeksu Nastrojów Inwestorów pokazują, że odsetek inwestorów spodziewających się w ciągu sześciu miesięcy trendu wzrostowego na GPW spadł o 5,8 pkt. proc. do 27,1 proc. Odsetek respondentów oczekujących trendu spadkowego wzrósł z kolei o 9,2...
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 15:36
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 587
Odsłony: 15292

Re: Dluga czy Krotka -cz III

ale LOP nadal mizerny, zalwdwie 43909, czyli ludzie to robia bez przekonania,

a nie ze tam ZOMO, a tu k... my !

(nawet jak tam nie bylismy jak bylo ZOMO, ale zaslugi -w tym cudze -sobie to latwo przypisywac po latach)

:lol:
autor: Inwestor2010
11 paź 2018 15:32
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 587
Odsłony: 15292

Re: Dluga czy Krotka -cz III

Jest/juz byl pesymizm : Wyniki cotygodniowego sondażu Indeksu Nastrojów Inwestorów pokazują, że odsetek inwestorów spodziewających się w ciągu sześciu miesięcy trendu wzrostowego na GPW spadł o 5,8 pkt. proc. do 27,1 proc. Odsetek respondentów oczekujących trendu spadkowego wzrósł z kolei o 9,2 pkt....
autor: Inwestor2010
04 paź 2018 17:40
Forum: Akcje
Temat: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie
Odpowiedzi: 1298
Odsłony: 82391

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Żeby zarobić trzeba być wizjonerem. Wiśniewski nim jest. Uważam, że tutaj będzie bardzo wysoka stopa zwrotu z inwestycji i zostaje tu co najmniej 2 lata. Hmm Powiedz to tymj co kupowali te akcje "wizjonera" po 100 czy 200 zeta ! Oczywiscie- jak to ostatnio powiedzial prezydent o premierze przy okaz...
autor: Inwestor2010
04 paź 2018 17:37
Forum: Hyde Park
Temat: MORAWIECKI WALNĄŁ W DZWON W NY I GPW ZWALIŁO SIĘ W DÓŁ
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 122

Re: MORAWIECKI WALNĄŁ W DZWON W NY I GPW ZWALIŁO SIĘ W DÓŁ

ciekawiej by było jakby zwaliło sie w góre :mrgreen:
po

"cofnięciu w przód "

:P :P :P
autor: Inwestor2010
04 paź 2018 17:36
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 587
Odsłony: 15292

Re: Dluga czy Krotka -cz III

LOP ciagle jest nizej , niz zazwyczaj

Na zamkniecie w czwartek 4/10 ciagle LOP wynosi zaledwie 41992 szt przy 2277

:P

Wyszukiwanie zaawansowane