Znaleziono 16538 wyników

autor: Martins_57614
02 paź 2019 13:07
Forum: Akcje
Temat: Columbus Energy księga I lot w kosmos
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 1674

Re: Columbus Energy księga I lot w kosmos

Ze spółkami z sektora OZE to bym nie przesadzał, popatrzcie na ich obecną kapitalizację i wyniki: Columbus - kapitalizacja ćwierć miliarda złotych a po 6 m-cach 2019 roku zysk netto 4 mln zł, przy czym przepływy pieniężne z działalności operacyjnej - 7 mln zł. ....... :mrgreen: Trzeba jednak przyzn...
autor: Martins_57614
26 sie 2019 13:55
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 855
Odsłony: 50869

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

jarek 111 możesz mi powiedzieć po kiego dyskutujesz i cytujesz tego dinozaura dryniola, znawcę rynków, eksperta od śmieci???
autor: Martins_57614
26 sie 2019 13:54
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 855
Odsłony: 50869

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

--------------
autor: Martins_57614
21 sie 2019 14:06
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

Dryniol za swoje słowa miał się rozliczyć po dwóch latach teraz wymyślił 5 lat :lol: :lol: :lol:

Głupoty tego pacjenta nie ma co komentować, niech dalej żyje w obłędzie.
Tymczasem na CD Projekt kolejne maksima a na Tauronie kolejne minima...
autor: Martins_57614
27 lip 2019 11:34
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 855
Odsłony: 50869

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

Ja pitolę tylko debil opiera się na wycenach z dna bessy i porównuje to obecnej sytuacji na giełdzie. Mimo, że tauron mi lata wokół tyłka, to chciałbym aby upadli. Wtedy takie oszołomy dryniole czegoś się nauczą. pandorinium ja pitolę tylo debil nie potrafi czytać że zrozumieniem i trzeźwo myśleć. ...
autor: Martins_57614
19 lip 2019 14:34
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

piekna walka o pozycje
i po walce dramat byków ,jeszcze 11 sie broni moze dlatego ze nie jest w w20
Tak dramat byków... chciałbym mieć taki dramat codziennie.
autor: Martins_57614
10 cze 2019 15:43
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

https://www.youtube.com/watch?v=vY-2qli ... e=youtu.be

Taka ciekawostka panie paździoch 8) i proszę nie brać tego dosłownie... ale...
autor: Martins_57614
10 cze 2019 15:20
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

tak sadzisz ze sie kompromituje -----------ile razy było 220-200 gdzie wtedy byles tez widziałes kurs , ile zarobiłes w tym czasie ,dzisiaj sprzedaj bo jutro sie ty skompromitujesz a moze oddałes przy zamykaniu dzisiaj luki :P ,po takiej euforii tylko 4-5 % a obroty gigant cos słabo na taka imprezk...
autor: Martins_57614
10 cze 2019 14:33
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

16.04.2020 z Keanu Reeves tego sie nie spodziewalem :)
Raczej mało kto się tego spodziewał. Jeszcze jak z LADY GAGĄ wystąpi to będzie... ;)
autor: Martins_57614
10 cze 2019 14:28
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

https://independenttrader.pl/cd-projekt-rozsadna-wycena-czy-najwieksza-banka-na-gpw.html sciagniete z bankiera ,przeczytaj pan/i głowacki i jak widzisz inni CI CO SIE ZNAJA nie ja ,maja podobne zdanie ------------------zaznaczam nie wiem ile bedzie wynosił kurs ale jak sadze ma wzrosnac to i wszyst...
autor: Martins_57614
05 cze 2019 16:17
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 855
Odsłony: 50869

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

Na miesięcznym kończy się kształtować formacja LGNT.
To na Tauronie jest formacja LGBT? :lol:
autor: Martins_57614
05 cze 2019 16:12
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

No to dla ulatwienia wyniki na oko po prawie 1,5 roku od wrozenia dryniola CDPR ~215zl (ok +80%) + przebity dach w zeszlym tygodniu Kogeneracja ~35zl (ok -60%) Stalexport ~3,4zl (ok -20%) Jaki kraj taki Warren Buffett :lol: Dodaj do tego jeszcze Tauron, który nabiera wody już od dłuższego czasu. Al...
autor: Martins_57614
28 maja 2019 15:38
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

Tyle, że powinieneś patrzeć na prognozowne C/Z a to właściwie łatwo jest policzyć Take 2 sprzedał w pół roku 23 mln kopii Read dead redemption II Gdyby tyle samo poszło cyberpunka to masz 23 mln x 90 zł z kopi (przy w3 było ponad 70 PLN ale teraz kurs dolara wyższy + lepsze marże na steam dla najwi...
autor: Martins_57614
24 maja 2019 12:57
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1756
Odsłony: 199882

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

Nie sądzę kolego, że kiedykolwiek je przebije. Teraz jest tak zwane bicie głową o sufit, i kolejna super okazja do wyjścia. Podejrzewam, że już ostatnia na takich "balonowych" poziomach. CD Projekt nie przebił szczytu z 2018 roku (i już nigdy nie przebije) Tauron nie przebił dołka z 2018 roku (i ju...

Wyszukiwanie zaawansowane