Znaleziono 5932 wyniki

autor: jarek111
07 kwie 2019 20:54
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

Armagedon na gamedev to dopiero będzie jarku111. Po prostu "gruby" zrobił sobie podwójny szczyt na Projekcie i tyle. Kurs nie przebił jednak szczytu ( Maksimum; 222,4000 zł (28-08-2018) ) i już go nigdy nie przebije, tak samo jak Tauron już nigdy nie przebije dołków ( Minimum; 1,6400 zł (18-09-2018...
autor: jarek111
06 kwie 2019 22:24
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

Dobrze że mnie zacytowałeś. To co widzę, to zmiany trendów w długim terminie, tyle że ja widzę to na samym początku, a Ty zobaczysz dopiero za kilka lat :roll: Podtrzymuję, to to pisałem wyżej. Nadal spółki energetyczne nie przebiły swoich dołków (i moim zdaniem już nigdy ich nie przebiją), a Proje...
autor: jarek111
05 kwie 2019 22:56
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

Tak jak energetyka już nigdy nie wróci na historyczne minima, tak na historyczne maxy nie wrócą już nigdy Projekty i Bity. Ten cytat Dryniola chyba oprawię sobie w ramkę popijając whisky na karaibach;D A on tu widzi trend wzrostowy od dłuższego czasu, brak słów;) Dobrze że mnie zacytowałeś. To co w...
autor: jarek111
04 kwie 2019 23:27
Forum: Akcje
Temat: CD Project cel 235 zl
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 1793

Re: CD Project cel 235 zl

nie chcę was straszyć ale problem z OFE nie jest jedyny... Oleg Klapovskiy złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu jak juz cos piszesz to pisz rzeczowo na dany temat : cyt: Oleg Klapovskiy złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu CD Projekt - poinformowała spółka w komuni...
autor: jarek111
02 kwie 2019 22:04
Forum: Akcje
Temat: CD Project cel 235 zl
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 1793

Re: CD Project cel 235 zl

Nasadq100 7600, więc jest miejsce do 235 :arrow:

:mrgreen: pozd.
https://www.youtube.com/watch?v=EL1Nvy6bMDs
i tego sie trzymamy 8)

.
autor: jarek111
02 kwie 2019 15:07
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1521
Odsłony: 167924

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

dnb i marszal nie skrocili...pilnujcie pozycji...

pytanie kiedy to zrobia ? 8)

.
autor: jarek111
31 mar 2019 22:02
Forum: Akcje
Temat: CD Project cel 235 zl
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 1793

Re: CD Project cel 235 zl

ha ha a jak bedzie masakra :)

.

będzie przyszedlem wam pomoc)) :P
spoko kazda pomoc mile widziana :)

.
autor: jarek111
30 mar 2019 23:58
Forum: Akcje
Temat: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka
Odpowiedzi: 1521
Odsłony: 167924

Re: CD PROJEKT [CDR] księga XXXIII Minęła 100-tka

235->



wrozka kupic i trzymaci i tyle w temacie :)

.
autor: jarek111
30 mar 2019 23:55
Forum: Akcje
Temat: CD Project cel 235 zl
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 1793

Re: CD Project cel 235 zl

ha ha a jak bedzie masakra :)

.
autor: jarek111
29 mar 2019 22:09
Forum: Akcje
Temat: DRYNIOL GAMES [ DG ]
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 1864

Re: DRYNIOL GAMES [ DG ]

moim skromnym zdaniem kurs redow przed E3 bedzie wyzej niz jest teraz i zakladam ze bedzie wyzej niz ich ostatni szczyt ale jest to tylko i wylacznie moje skromne zdanie .oczywiscie jesli jednak rynki na swiecie sie posypia to bedzie inna bajka ale wtedy poleci wszystko bez znaczenia czy jest to gam...
autor: jarek111
10 mar 2019 23:02
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

dryniol zasadnicza sprawa jest taka ze jak masz grala to go trzymasz i masz w nosie to co pisza o nim tu czy tam lub gadaja na ulicy i tyle w temacie . ty jednak odpowiadasz na kazda ewentualna zaczepke na temat spolki ktora trzymasz bo ... moim zdaniem sam nie wiesz w czym siedzisz (tak do konca) ...
autor: jarek111
10 mar 2019 22:32
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

dryniol zasadnicza sprawa jest taka ze jak masz grala to go trzymasz i masz w nosie to co pisza o nim tu czy tam lub gadaja na ulicy i tyle w temacie . ty jednak odpowiadasz na kazda ewentualna zaczepke na temat spolki ktora trzymasz bo ... moim zdaniem sam nie wiesz w czym siedzisz (tak do konca) i...
autor: jarek111
10 mar 2019 21:03
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

ech dryniol ,dryniol duzo nie potrzeba by wywolac ciebie do tablicy :) co ciekawe piszemy o tauronie a ty jak mantra caly czas odwolujesz sie do gamedevu chociaz nikt nie poruszal tutaj tematu spolek growych :) az tak zalazly one tobie za skore ?

.
autor: jarek111
09 mar 2019 23:03
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

to napisz krolu zloty skad sa teraz te spadki na tauronie skoro mialy byc nowe maxy :)

.
autor: jarek111
27 lut 2019 00:29
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 17907

Re: TAURON [TPE] księga VII W drodze na 3 złote

dryniol forum jest po to by wklejac dobre i zle informacje dotyczace danej spolki .jak masz dobre infa to wklejaj smialo.


.

Wyszukiwanie zaawansowane