Znaleziono 3935 wyników

autor: Wuwuze?
17 maja 2018 12:32
Forum: Akcje
Temat: GETBACK [GBK] księga II - Restrukturyzacja
Odpowiedzi: 525
Odsłony: 54717

Re: GETBACK [GBK] księga II - URATOWANI - Restrukturyzacja

.. mozna ? mozna np. Zarząd Spółki korzystając z prawa dokonania przedterminowego wykupu obligacji Spółki serii N (''Obligacje Serii N'') wyemitowanych w trybie oferty niepublicznej w dniu 29 czerwca 2015r., działając na podstawie pkt 8.3 Warunków Emisji podjął w dniu 17 maja 2018 roku stosowną uchw...
autor: Wuwuze?
17 maja 2018 12:18
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VI
Odpowiedzi: 2256
Odsłony: 223641

Re: TAURON [TPE] księga VI

Wyniki wyzsze niz przed rokiem, a kurs o zeta nizszy ! :-( Tauron zanotował 5-proc. wzrost przychodów, do 4,8 mld zł. Zwiększył się też wynik EBITDA o 5,7 proc., do 1,3 mld zł. W segmencie wytwarzania zysk EBITDA był w I kwartale ponad dwukrotnie wyższy (sięgnął 465 mln zł) wobec tego wypracowanego ...
autor: Wuwuze?
16 maja 2018 10:44
Forum: Akcje
Temat: GETBACK [GBK] księga II - Restrukturyzacja
Odpowiedzi: 525
Odsłony: 54717

Re: GETBACK [GBK] księga II - Restrukturyzacja

Miliarda rozjepac na dosc dochodowym rynku to nawet... Don klaszcze w rece z uznaniem !!
szybki mld :roll: :roll:
ale ile z tego miliarda poszlo w "znaczone" rece ???

i tak mialo byc ??

:-(
autor: Wuwuze?
16 maja 2018 10:43
Forum: Akcje
Temat: ELEMENTAL HOLDING [EMT]
Odpowiedzi: 1829
Odsłony: 254226

Re: ELEMENTAL HOLDING [EMT]

Uwazam ze 2-3 razy ponowne gorne widly by wyleszczyly co nieco

:lol: :lol: :lol:
autor: Wuwuze?
16 maja 2018 10:41
Forum: Akcje
Temat: GROCLIN [GCN] księga V
Odpowiedzi: 2281
Odsłony: 305111

Re: GROCLIN [GCN] księga V

Dajcie ludziom spokojnie handlować :lol:
:arrow: 5
OK, ale

5 z przodu na dobry poczatek !

:lol:
autor: Wuwuze?
15 maja 2018 17:07
Forum: Akcje
Temat: ELEMENTAL HOLDING [EMT]
Odpowiedzi: 1829
Odsłony: 254226

Re: ELEMENTAL HOLDING [EMT]

Zamkniecie na 1,05

Ciekawe czy jutro ostro z rana luka w gore :lol:
autor: Wuwuze?
15 maja 2018 16:24
Forum: Akcje
Temat: GROCLIN [GCN] księga V
Odpowiedzi: 2281
Odsłony: 305111

Re: GROCLIN [GCN] księga V

Na razie to gdzie tu podziały sie 2-cyfrowki ???

Jesli jest tak nieźle i bez problemu finansowanie itp. to dlaczego z kursem jest tak źle ?

machlojki ??

Przeciez klamstwo ma krotkie nogi !
autor: Wuwuze?
15 maja 2018 16:15
Forum: Akcje
Temat: TAURON [TPE] księga VI
Odpowiedzi: 2256
Odsłony: 223641

Re: TAURON [TPE] księga VI

Skoro mowisz ze duzo nie spadnie to moze wezme co nieco :lol:
autor: Wuwuze?
10 maja 2018 11:36
Forum: Akcje
Temat: ENEA [ENA] księga I
Odpowiedzi: 1549
Odsłony: 204465

Re: ENEA [ENA] księga I

Ciekawe ze PGE i Energa maja prawie identyczne ceny 10,75-10,77, jedynie Enea sie troche ociaga i ma o 10 groni nizej - choc moze dociagnie , a moze i przegoni ? :lol:
autor: Wuwuze?
10 maja 2018 11:09
Forum: Akcje
Temat: ENERGA [ENG] księga III
Odpowiedzi: 1203
Odsłony: 140353

Re: ENERGA [ENG] księga III

JAK zatwierdzą z 50 gr dywidendy(przy 800mln zysku netto) to przestanie sie mówić o ATOMIE I OSTROŁĘCE bo ja słyszałem ze ich nie bedzie !!! .... Zarząd Energi nie podjął jeszcze decyzji w sprawie rekomendacji co do dywidendy za 2017 r. Jest ona możliwa w ciągu najbliższych dni - poinformował wicep...
autor: Wuwuze?
09 maja 2018 13:09
Forum: Akcje
Temat: SYGNITY [SGN] księga III wezwanie/skup akcji
Odpowiedzi: 1013
Odsłony: 128337

Re: SYGNITY [SGN] księga III wezwanie/skup akcji

Cos sie ruszylo bo zaczeto pakiety kupowac ? :lol:
autor: Wuwuze?
09 maja 2018 13:08
Forum: Akcje
Temat: GETBACK [GBK] księga II - Restrukturyzacja
Odpowiedzi: 525
Odsłony: 54717

Re: GETBACK [GBK] księga II - URATOWANI - Restrukturyzacja

Dzis ewent decyzje , byla konferencja prasowa a tu nic
autor: Wuwuze?
09 maja 2018 12:39
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 107704
Odsłony: 6112944

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

Koseck(a) wczoraj tak pogrywal(a) ze jakby to czesciej robil(a) to moze i do repry sie zalapal(a)by :lol:
autor: Wuwuze?
09 maja 2018 12:31
Forum: Hyde Park
Temat: GET BCK pograzyl fundusze trigona wielkie straty klientow
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 830

Re: GET BCK pograzyl fundusze trigona wielkie straty klientow

cala masa spadkowych spolek w przeciagu 2018 roku

sie narobilo tej "dobrej zmiany" :-(
autor: Wuwuze?
09 maja 2018 12:16
Forum: Akcje
Temat: PKP Cargo [PKP] księga I
Odpowiedzi: 2178
Odsłony: 308831

Re: PKP Cargo [PKP] księga I

PKP Cargo szacuje, że w I kwartale 2018 roku zysk netto grupy wyniósł 35,6 mln zł, a EBITDA 200,3 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Przychody ze sprzedaży wyniosły 1.215,9 mln zł, a nakłady inwestycyjne 132,5 mln zł. Spółka podała, że wielkości te mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmi...

Wyszukiwanie zaawansowane