Znaleziono 1397 wyników

autor: glowacki4
14 cze 2015 16:15
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Klonas, tyle razy bylo to juz walkowane, a widze, ze niektorzy, np. Ty, ciagle sie zastanawiaja. Od 2008/2009 lista bestsellers na Steam jest ukladana wg. przychodow. I nie jest odswiezana co 3 godziny tylko duzo czesciej. Ostatni miarodajny cytat z forum Valve pochodzi az z 2010 roku i wskazywalby,...
autor: glowacki4
14 cze 2015 13:53
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Klaxon: 400 tys przychodu w ciagu 24 h to wg. mnie absolutne minimum. By uniknac jakichs wiekszych przeklaman, poczawszy od piatku porownalem pozycje TWOM nie tylko do Wiedzmina, ale 4-5 innych gier i ich szacowanych wynikow sprzedazowych. Cieszy tez, ze Polacy nie oszukuja na promocjach tak jak nie...
autor: glowacki4
14 cze 2015 12:52
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Od piatku TWOM notuje dobowy przychod okolo 400-500 tys zl na Steam. Sa to ostrozne szacunki, uwzgledniajace, ze pozycja gry na liscie bestsellers jest ustalana wg. ceny 18.99, przy rzeczywistej 7.59
autor: glowacki4
12 cze 2015 23:33
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Siedzicie na tym steamie i siedzicie, a nawet nie zapamietaliscie, ze gry w okresach bezposrednio po przecenie przez pewien okres dalej sprzedaja sie bardzo dobrze, znacznie lepiej niz przed promocja.
autor: glowacki4
11 cze 2015 21:39
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Bafet, ty tylko poprawiasz humor, bo twoje suchary sa bardziej czerstwe niz te Strasburgera w Familiadzie.
Zaczela sie wielka letnia wyprzedaz na Steam, CDP dali minimalna 10% obnizke. Sprzedaz gry na steamie wlasnie zaliczyla skokowy wzrost.
autor: glowacki4
10 cze 2015 16:05
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Masakra co tu ludzie pisza... Wiedzmin sie skonczyl, a na kolejne gry tzreba czekac 2/3 lata ? Kon by sie usmial. Moze troche poczytacie o spolce zanim zaczniecie wypisywac glupoty na forum ? Niedlugo wychodza dwa dodatki w cenie 25 euro. Prawdopodobna sprzedaz 1+ miliona, sprzedawane tylko cyfrowo ...
autor: glowacki4
09 cze 2015 20:07
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

alkoita, siedzisz na tych spolkach growych tyle, a teraz zgrywasz wariata i pytasz czy preordery w to sie wliczaja... Jakby kiedykolwiek spolka produkujaca gry podawala sprzedaz bez pre-orders. Wielkie LOL.
autor: glowacki4
08 cze 2015 11:30
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Alik, naprawde nie musisz tak bronic swojego jak na 11B.
To jak zachowuje sie rynek kazdy widzi, nie ma to zadnego zwiazku z obecnym poziomem sprzedazy, bo takowych danych ludzie nie maja.
autor: glowacki4
08 cze 2015 10:55
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Bardzo zabawne stwierdzenie, ze inwestorzy w weekend usiedli i przeliczyli potencjalna sprzedaz :DDD Przeciez tutaj dziala ewidentnie psychologia tlumu. Spekula sparzyla sie i ucieka, co bardziej bojazliwi sprzedaja w obawie przed dalszymi spadkami. Do tego stop lossy robia swoje. Wiadomosc o wynika...
autor: glowacki4
07 cze 2015 23:46
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Widze, ze niektorzy bardzo zapieraja sie przy swoim, ze pozycje na Steam itp. sa wazniejsze od liczby sprzedawanych egzemplarzy. A tu nie ma zadnych bonusow za bycie wyzej od innej gry, kazdy zarabia na siebie. Bafet: nie chce mi sie z toba juz gadac, moze rzeczywiscie pograj w ta ambitna pozycje CI...
autor: glowacki4
06 cze 2015 19:15
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Bzdury, TWOM juz bywal na takich pozycjach, by pozniej znowu plasowac sie wyzej. Najblizsza promocja przyniesie skokowy wzrost sprzedazy, a pozniej gra wroci do dobrej, stabilnej pozycji generujace solidne zyski.
autor: glowacki4
06 cze 2015 19:03
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

LOTF, zwykla nawalanka bez fabuly, jest skierowana do starszej grupy odbiorcow niz Wiedzmin ? :D:D I to produkcja CD Projekt jest komercyjnym RPG w przeciwienstwie do ''ambitnego'' LOTF ? Widze, ze juz pare browarkow juz walnales dzis czlowieku.
autor: glowacki4
06 cze 2015 15:34
Forum: Akcje
Temat: 11 BIT STUDIOS [11B] MOCNE FUNDAMENTY CZ.XII
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 138220

Siedzi taki Fuck na steamie i drze morde na forum jak tylko pozycja TWOM sie obnizy. Ktos tu kupil 2 akcje po 80, sprzedal ze strata i teraz trauma na lata...
autor: glowacki4
06 cze 2015 15:26
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Re: Wniosek

szczerze mówiąc to właśnie Lordsy są grą w którą chętniej chciałbym pograć a niżeli w Wiedźmina.
Chcialbys zagrac czyli szkoda Ci pieniedzy czy cos innego Ci to uniemozliwia ? Bo raczej jakosc i grywalnosc nie przemawia za produkcja CIG.
autor: glowacki4
05 cze 2015 22:28
Forum: Akcje
Temat: CDProjekt[CDR]cz.XXX/WIEDŹMIN III - KSIĘGA WIELKIEGO SUKCESU
Odpowiedzi: 2248
Odsłony: 333434

Podejmujac temat analogii do Wiedzmina 2: z pierwszych 1.1 miliona kopii na PC 220 tys. sprzedano droga cyfrowa na Steam, 40 tys. na GOG.
Nie chce tutaj rzucac wybujalych danych, ale uzywajac teraz tego samego przelicznika pudelka/kopie cyfrowe uzyskujemy 2.75 miliona egzemplarzy na PC juz teraz.

Wyszukiwanie zaawansowane