Znaleziono 1896 wyników

autor: koora
10 cze 2010 21:38
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] czesc XIX
Odpowiedzi: 6782
Odsłony: 504156

Obrazek

Qgen
Piękne Dziewczyny:!:

Nawet coś mi się przypomniało. :roll:

Dobrze, że starszą panią już jestem...
autor: koora
29 maja 2010 20:17
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Definicja normalności też bywa różna - ja najczęściej znacznie różnię się definicjami z resztą ludzkości - tak już mam i za stara już jestem, aby to zmieniać. ... Hermetyczność bywa bezpieczna i warto się uszczelnić, aby nie narażać się na nieustanne "humorki" i niezrozumienie... ... Tak mam ja i t...
autor: koora
28 maja 2010 22:37
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Kooro, mam tylko jedno pytanie do tego pięknego tekstu :wink: Bo na pozór jest wszystko Ok.! Ale czy piszesz go z wlasnego doświadczenia( i nie chodzi mi o to czy zwiedziłaś pół Świata) A o to, czy umiesz podjąc takie decyzje ,gdzie będziesz musiała wybierać czy np. zwolnić 10, 20 osób{z tego więks...
autor: koora
27 maja 2010 19:18
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

koora z której kawiarenki? A mam taką jedną ulubioną w Gdyni. :D Qgen kiedyś napomknął, że to miasteczko o zaledwie 2 ulicach - więc łatwo mnie znależć. 8) Wolałabym z domu, ale beztalencie uniemożliwia to prostackie przyłączenie więc czeznę. :shock: a dlaczego nie korzystasz z hotspota :shock: pol...
autor: koora
26 maja 2010 20:57
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Ooooo!! Liga kobiet, wpadnę później. oj dopiero teraz zauwazyłam... Liga Kobiet mówisz-hm ciekawe :-k ciekawe :-k Ktos mi kiedys powiedzial,ze watek powinnien mieć swojego Anioła lub Diabła Może Koora - jest - takim Aniołem O:) a poniewaz tam ,gdzie kucharek 6,lub 66 nie ma co .... :D to =; btw.sor...
autor: koora
26 maja 2010 20:51
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

koora z której kawiarenki?
A mam taką jedną ulubioną w Gdyni. :D Qgen kiedyś napomknął, że to miasteczko o zaledwie 2 ulicach - więc łatwo mnie znależć. 8) Wolałabym z domu, ale beztalencie uniemożliwia to prostackie przyłączenie więc czeznę. :shock:
autor: koora
23 maja 2010 19:48
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Dzięki Obserwatorze :-) Istotnie - piszę z kawiarenki i to z kompa, którego nigdy wcześniej nie uzywalam. :) Kiedy się spieszę- faktycznie nie zwracam uwagi na korektę, a jako kompletne beztalencie informatyczne nie radzę sobie z elementarną wiedzą na ten temat. A co do dyskusji - w życiu nie ważne ...
autor: koora
22 maja 2010 23:18
Forum: Hyde Park
Temat: A po sesji dobra nutka ...
Odpowiedzi: 2333
Odsłony: 275128

No dobra... :D Kiedy nie ma się pewności, co do bezpieczeństwa osób, z którymi "klikasz", kiedy z pozoru niewinne sformuowanie może być przyczyną dramatu, kiedy boję się wasnych myśli w obawie przed zranieniem innych, bo nie znam uwarunkowań, które rządzą ich życiem - wtedy ostrożności nigdy za wiel...
autor: koora
22 maja 2010 22:58
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Alf napisaa: P.S. Jesli tracilam strune, ktora nute ma bolesna i zewna, to zly czort prowadzil mi reke nie aniol. Ja jednak przeprosze za siebie, bowiem za nim grac zaczelam moglam nastroic instrument. Wiesz, kiedyś z wielką przyjemnościa przeczytaam książkę dwóch wybitnych postaci ze świata litera...
autor: koora
22 maja 2010 22:37
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

Zapomiaabym :roll: Marionetka bya jedną z nielicznych osób, które bardzo pięknie pisyway o Panu Ryszardzie Krauze i jego firmach. :idea: Byla też jedną z nielicznych osób, które - jeśli widzialy przemęczenie czy przepracowanie - proponowaa herbatkę, na rozluźnienie emocji. W realnym życiu byabym dum...
autor: koora
22 maja 2010 22:32
Forum: Akcje
Temat: Bioton[Bio]Ksiega LXI
Odpowiedzi: 2237
Odsłony: 498036

ALF napisala : Wysłany: Nie, 11 Kwi 2010, 10:39 Kooro zle mnie ocenilas ... Nie znajac szczegolow Twojego zycia, poruszylam powazny temat z nienalezyta powaga, ale wybacz nie mialam pojecia co Cie spotkalo. Twoje przezycia sa daleko rozne od moich i stad to nieporozumienie. Ja jednak po jednym posc...
autor: koora
10 kwie 2010 22:52
Forum: Hyde Park
Temat: Ile pijecie :) ale tak szczerze Panowie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1494

Dużo za dużo. :) Kobieta. :)
autor: koora
10 kwie 2010 22:47
Forum: Hyde Park
Temat: A po sesji dobra nutka ...
Odpowiedzi: 2333
Odsłony: 275128

Wątek opada...Nie przywykłam. :roll:

Pozdrawiam Twórcę i oglądaczy. :) O trollach zapomniałabym. :D
autor: koora
10 kwie 2010 22:44
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] czesc XVII
Odpowiedzi: 6406
Odsłony: 569235

marcin ciuliku wyluzuj :lol:
Cięzko bedzie ,
2 lata mnie tu nie było :!:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

umowa to umowa !!
Krócej. :) Nie sprawdzam w historii, ale pamiętam. :)

Pospamować muszę-dla zdrowotności :!:

I na Petrolu to Ty nie pisywałeś. :roll:
autor: koora
10 kwie 2010 22:23
Forum: Akcje
Temat: BIOTON [BIO] KSIEGA LX
Odpowiedzi: 2261
Odsłony: 287510

to byś kochana nie uwierzyła. A to Ci Alfetko podkreślę, żebyś nie myślała, że o naszej forumowej Koleżance zapomniałam-tak pisywała Marionetka-Dziewczyna z Niemiec, z Mężem komandorem, lekarzem, kilkunastoletnią Córką Anną-też mam Córeczkę o tym imieniu, ale ma zaledwie 7 lat, co niektórym nie prz...

Wyszukiwanie zaawansowane