Znaleziono 9435 wyników

autor: deepeddy_186781
12 mar 2008 16:45
Forum: Akcje
Temat: TOORA [TOR] cz. V
Odpowiedzi: 2435
Odsłony: 161517

a ja myslałem,ze poleci w okolice 2,60 :? nie tym raze jednak
autor: deepeddy_186781
12 mar 2008 16:42
Forum: Akcje
Temat: POLICE [PCE] cz.6
Odpowiedzi: 2697
Odsłony: 136834

rekin1 Wysłany: Sro, 12 Mar 2008, 13:21 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

<<<O dwa leszczyki jakieś zawarły trasakcję na 350000szt




godz12:28 kurs 17,15, wolumen 350 000 kto to? :)
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 22:04
Forum: Akcje
Temat: POLICE [PCE] cz.6
Odpowiedzi: 2697
Odsłony: 136834

i polecieli wysoko amerykany :) wiec nie ma wyjscia kolejna sesja na plusie sie zapowiada :D
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 21:56
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

jutro nadal pogoda bedzie sprzyjac pasazerom podniebnego promu :D
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 16:33
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

wszystko doskonale :)
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 08:53
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

pogoda nawet dopisuje,wiec co moze utrudnic start?
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 08:38
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

do tego baterie sloneczne na dach...i wszystko za darmoche :D
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 08:31
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

jakis malutki moze nie :D bo taki konretny o mocy 2Mw kosztuke okolo 2 mln euro.no ale wtedy mozna z sasiadem na społe sie złozyc :D
autor: deepeddy_186781
11 mar 2008 08:07
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

prom zakonczył przeglad techniczny..teraz to juz tylko czas w droge :D
autor: deepeddy_186781
10 mar 2008 15:23
Forum: Akcje
Temat: POLICE [PCE] cz.6
Odpowiedzi: 2697
Odsłony: 136834

czyzby dzis zieleń :D ?
autor: deepeddy_186781
10 mar 2008 15:21
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

tak w stanach przeszli na czas letni
autor: deepeddy_186781
09 mar 2008 13:03
Forum: Akcje
Temat: Sygnity [SGN]
Odpowiedzi: 2235
Odsłony: 218184

...tak. to wciąż za malo... :(
autor: deepeddy_186781
09 mar 2008 13:00
Forum: Akcje
Temat: TOORA [TOR] cz. V
Odpowiedzi: 2435
Odsłony: 161517

dobre wiesci :D
autor: deepeddy_186781
09 mar 2008 12:55
Forum: Akcje
Temat: ATLANTIS [ATS] cz.XIII
Odpowiedzi: 7509
Odsłony: 323165

....a walne tuż, tuż :)
autor: deepeddy_186781
09 mar 2008 12:48
Forum: Akcje
Temat: POLICE [PCE] cz.6
Odpowiedzi: 2697
Odsłony: 136834

witam, nawet jak sie obsunie do 14 (w co nie wierze) to i tak szybko odbije...obroty male, spora czesc pracownikow nadal trzyma akcje.. sam czekalem juz 2 raz :) na 20 zl. mysle,ze przy 3 podejsciu da rade...pierwszy kwartal -bardzo wysoki zysk...

Wyszukiwanie zaawansowane