Znaleziono 2341 wyników

autor: small1
14 lis 2013 21:30
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Wy to macie problemy :-) Rycerze zakonu kreślarzy zostali rano w blokach ze zleceniami k poniżej 2 czekając na korektę. Pewnie jeszcze więcej liczyło, że sobie kupi po wynikach, bo wszak realizowac zyski będą niektórzy. Zwłaszcza rozczarowani. Marnie realizowali, skoro wolumen taki jak jest. Wyniki ...
autor: small1
13 lis 2013 16:44
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Zakon kreski kontra To, co nieuniknione :-)
A wygrają jutrzejsze wyniki LST
Górne/dolne widły niemal pewne. Choć wydawałoby się, że wyniki nie powinny być zaskakujące.
PS. Dziś mistrzowie kreski mieli nawet chwile radości. Ale chyba zostaną bez akcji ze zleceniami poniżej 2.
autor: small1
12 lis 2013 21:30
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Sorry, ale głupio to wygląda. :-) Wielką literę stosujesz, jak piszesz do znajomego naukowca, prezesa
ok kumam, macieriwicz, kaczor, te sprawy.
No sam widzisz, że nie sposób cię nie lubić :-)
Dużej kasy na LST i pobratymcach życzę :D
autor: small1
12 lis 2013 21:12
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Ale jak piszesz tylko tak na prawdę j o boziu, zazwyczaj to ja debili tu łapię na błędach... Mam poważnego zawodnika... Naprawdę bym się mógł z tego wytłumaczyć ale błąd to błąd:) Jeszcze dopisze, iż jeśli mnie lubisz to pisz cię, twoje z DUŻEJ litery :wink: Sorry, ale głupio to wygląda. :-) Wielką...
autor: small1
12 lis 2013 20:38
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Włoc-man Co masz konkretnie do mojej polszczyzny? Prawdę mówiąc -nic. Biorąc pod uwagę to, co wypisuje większość - jesteś mistrzem ortografii. Ale jak piszesz tylko tak na prawdę jedne i drugie wyniki są z du.py wzięte tak na prawdę. Na razie czysta spekulacja. to pisz łącznie. Wiesz, ja cię lubię,...
autor: small1
12 lis 2013 20:19
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Włoc-man i Kreślarz - lubię was i szanuję, ale
piszcie: naprawdę, jakby i dlatego - łącznie :-)
Od waszego pisania raczej nikt bliżej zarobku na giełdzie nie będzie, ale poziom polszczyzny możecie podnieść, bo młodzież chętnie was czyta :-)
autor: small1
12 lis 2013 19:16
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

ok...dlatego Inpoint juz jest warty ponad 200 mln....bo majom grunt...i plany budowy zakladu... :lol: 8) :lol: spox... mają jeszcze 26 baniek dotacji, starają sie o kolejne 30 baniek, inwestor ma wyłożyć kolejne 25 baniek (info z piątku). Są to jednak w miare mocne papiery na wzrost. Rynek wierzy w...
autor: small1
12 lis 2013 13:42
Forum: Akcje
Temat: LZMO [LZM] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 2293
Odsłony: 310132

ale ssanie się włączyło :shock:
co to bedzie , co to bedzie ?
No jak co będzie - minimum 20 do konca roku :-) Tak jak chciałem :-) :wink: Do 6 InPointa dociagnęli - lubię czasem mieć rację. :wink: :wink:
autor: small1
12 lis 2013 13:33
Forum: Akcje
Temat: LZMO [LZM] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 2293
Odsłony: 310132

Jednak najprostsze metody sa najskuteczniejsze... Pociągnęli InPointa do 6, rośnie LZMO i LST i na LZMO diabeł workowaty (tfu, zeby nie zapeszyc) chyba już za burtą.
autor: small1
08 lis 2013 13:37
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

Panowie, dajcie spokój. Wreszcie rośnie PRAWIE TAK jak na to zasługuje i o co chodzi? :) Ja tam się pasjonuję kursem, ale w milczeniu. Jak ktoś się pasjonuje kreskami - ok, ale warto tyle pisać? Mam kłopoty, zeby przebic się przez te strony, które tak szybko ostatnio powstały :-) Hatatitla- mam nadz...
autor: small1
05 lis 2013 23:25
Forum: Akcje
Temat: LZMO [LZM] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 2293
Odsłony: 310132

uuuu wtedy to jeszcze nawet old listy nie było, a nefrees miała nick WICHURA :lol: Nie było starej? :-) Może i tak, ja stary jestem to i kłopoty z pamięcią usprawiedliwione. Ale pamiętam, że poza pajacami, którzy chcieli zaistnieć, było wtedy na forum wiele rozsądnych osób. Wydaje Ci się ;) Tu nie ...
autor: small1
05 lis 2013 23:19
Forum: Akcje
Temat: LZMO [LZM] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 2293
Odsłony: 310132

uuuu wtedy to jeszcze nawet old listy nie było, a nefrees miała nick WICHURA :lol:
Nie było starej? :-) Może i tak, ja stary jestem to i kłopoty z pamięcią usprawiedliwione.
Ale pamiętam, że poza pajacami, którzy chcieli zaistnieć, było wtedy na forum wiele rozsądnych osób.
autor: small1
05 lis 2013 23:12
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

nikt ci nie kazał oddawać w dołku... Ale o dołkach i górkach nie będziemy gadać. :-) Zeby było jasne - szanuję tych co biorą i trzymają nawet miesiącami. Myślę, że to jest absolutnie racjonalne, pod warunkiem, że ktoś ma kasy jak lodu i zależy mu tylko na tym żeby dobrze zarobić. Niekoniecznie tyle...
autor: small1
05 lis 2013 22:50
Forum: Akcje
Temat: VIVID GAMES *NewConnect*
Odpowiedzi: 2260
Odsłony: 254561

Godne odnotowania - jutro z udzialem Prezesa Koscielnego: GAMES INVEST KRAKÓW 2013”, konferencja poświęcona inwestowaniu w branżę gier komputerowych, odbędzie się  już 6-go listopada tego roku w Krakowie http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_86197.asp?soid=697C76258B1D4F37ADC6A15D94B45DE1 To może...
autor: small1
05 lis 2013 22:44
Forum: Akcje
Temat: LST Capital [LST] cz.VIII- POWRÓT NA HISTORYCZNE SZCZYTY
Odpowiedzi: 2268
Odsłony: 240687

kwestia podejścia, jeden inwestuje w wykres drugi w spółkę. Nie robi mi różnicy czy jutro będzie 2 zł czy 1,6 zł, bo nie mam zamiaru sprzedawać po tych cenach. Giełda i wiele spółek rośnie już od kilku lat, LST 4 miesiące temu miał historyczny dołek. Nowa strategia + informacje ze spółki - i nagle ...

Wyszukiwanie zaawansowane