STALEXPORT [STX] CZESC VI
-
- Podporucznik
- Posty: 12297
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: moje podwórko to Szczecin
REKLAMA
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1565
- Rejestracja: 13 lis 2005 18:35
- Lokalizacja: województwo śląskie
Może będzie odwrotnie. Nikt nie wspominał dotychczas kto będzie mógł posługiwać się logo. Lecz może być AUTOSTRADE POLSKA a część stalowa nadal będąca de facto w branży stalowej zatrzyma nazwę STX. Ciekawy temat poruszyłeś bo jakby nie patrzeć STX to tradycja i rozpoznawalny znakjak i wkraju tak i na zewnątrz , szczególnie w dawnych "demoludach" .Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
Mądrość jest jedyną wartością, która nie dewaluuje się
-
- Porucznik
- Posty: 31543
- Rejestracja: 14 mar 2006 18:28
- Lokalizacja: Gdanisko
Chyba pisałem o tym kiedys.Może będzie odwrotnie. Nikt nie wspominał dotychczas kto będzie mógł posługiwać się logo. Lecz może być AUTOSTRADE POLSKA a część stalowa nadal będąca de facto w branży stalowej zatrzyma nazwę STX. Ciekawy temat poruszyłeś bo jakby nie patrzeć STX to tradycja i rozpoznawalny znakjak i wkraju tak i na zewnątrz , szczególnie w dawnych "demoludach" .Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
Skłaniam się do pomysłu sprzedazy brandu.
Nam nic po nim, a swoja wartość dodatkową (sporą) ma.
Czytałem, że każda spółka (firma) ma jakis tam okres prosperity na giełdzie a potem popada w zapomnienie, więc zmiana nazwy dla nas byłaby chyba pożądana.
Autostrada Polska SA chyba ładnie brzmi ?
Makaronom zależy głównie na koncesji autostradowej.Chyba pisałem o tym kiedys.Może będzie odwrotnie. Nikt nie wspominał dotychczas kto będzie mógł posługiwać się logo. Lecz może być AUTOSTRADE POLSKA a część stalowa nadal będąca de facto w branży stalowej zatrzyma nazwę STX. Ciekawy temat poruszyłeś bo jakby nie patrzeć STX to tradycja i rozpoznawalny znakjak i wkraju tak i na zewnątrz , szczególnie w dawnych "demoludach" .Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
Skłaniam się do pomysłu sprzedazy brandu.
Nam nic po nim, a swoja wartość dodatkową (sporą) ma.
Czytałem, że każda spółka (firma) ma jakis tam okres prosperity na giełdzie a potem popada w zapomnienie, więc zmiana nazwy dla nas byłaby chyba pożądana.
Autostrada Polska SA chyba ładnie brzmi ?
To może sprzedać im tą koncesje za niezłą kasę, a do części stalowej zaprosić inwestora ?
No ale chyba koncesja przypisana jest STX i nie da się jej opylić.
No ale jeśli pójdzie info, o przejęciu części stalowej, to pewnikiem da sie pare złotych na walorku zarobić.
No to może obstawimy - kto kupi część dystrybucyjną od STX ?
Ja stawiam na jakąś spółkę ze stajni Karkosika, może Hutmen albo... no właśnie
Nie pamiętasz chwili swoich urodzin, ale moment swojej śmierci zapamiętasz do końca życia ! /Olewacz/
Zaraz cię Marlon zjedzie żę S-F uprawiasz, ja podałem hutka już kilka stron wcześniej jako jednego z możliwych "zalotników"Makaronom zależy głównie na koncesji autostradowej.Chyba pisałem o tym kiedys.Może będzie odwrotnie. Nikt nie wspominał dotychczas kto będzie mógł posługiwać się logo. Lecz może być AUTOSTRADE POLSKA a część stalowa nadal będąca de facto w branży stalowej zatrzyma nazwę STX. Ciekawy temat poruszyłeś bo jakby nie patrzeć STX to tradycja i rozpoznawalny znakjak i wkraju tak i na zewnątrz , szczególnie w dawnych "demoludach" .Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
Skłaniam się do pomysłu sprzedazy brandu.
Nam nic po nim, a swoja wartość dodatkową (sporą) ma.
Czytałem, że każda spółka (firma) ma jakis tam okres prosperity na giełdzie a potem popada w zapomnienie, więc zmiana nazwy dla nas byłaby chyba pożądana.
Autostrada Polska SA chyba ładnie brzmi ?
To może sprzedać im tą koncesje za niezłą kasę, a do części stalowej zaprosić inwestora ?
No ale chyba koncesja przypisana jest STX i nie da się jej opylić.
No ale jeśli pójdzie info, o przejęciu części stalowej, to pewnikiem da sie pare złotych na walorku zarobić.
No to może obstawimy - kto kupi część dystrybucyjną od STX ?
Ja stawiam na jakąś spółkę ze stajni Karkosika, może Hutmen albo... no właśnie
No cóż jedni chca karka w spólce a inni się boją że namiesza.Co ma być to będzie.
PS. Wszystkiego naj w 2007
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1565
- Rejestracja: 13 lis 2005 18:35
- Lokalizacja: województwo śląskie
Jeżeli tak mam iterpretować tą informację to do jakiego kapitału mam zaliczyć te 20 baniek, do zakładowego czy reprezentacyjnego??1. podwyższenia kapitału zakładowego Spółki o kwotę 179.000.000 zł w drodze emisji 89.500.000 akcji zwykłych na okaziciela serii G, za cenę emisyjną 2,2458 zł za akcję ......oprócz kasy
wartosc nominalna to 2 pln i o taka kwote podwyzszaja kapital - co jest w aneksie, a wlosi zaplaca 2.25
Ja wiem o czym mówisz. nowa emisja,nieznana cena którą inwestorzy zaakceptują i pisząc prospekt muszą wiedzieć ile kasy potencjalnie chca uzyskać itd. Ale tu jest konkretna ilość,cena,inwestor ... chyba cała kwota zasili kapitał zakładowy,więc nazwijmy rzecz po imieniu ilośc X kwota = cena.
Mądrość jest jedyną wartością, która nie dewaluuje się
Crazy , sci-fi odnosiło się do bezpośredniego zaangazowania Romana K. w Stalexport , natomiast jego udzial w zakupie aktywów stalowych jest moim zdaniem pewny.Nie mam obaw ani nie boję się jego zaangażowania , po prostu je wykluczam.Zaraz cię Marlon zjedzie żę S-F uprawiasz, ja podałem hutka już kilka stron wcześniej jako jednego z możliwych "zalotników"Makaronom zależy głównie na koncesji autostradowej.Chyba pisałem o tym kiedys.Może będzie odwrotnie. Nikt nie wspominał dotychczas kto będzie mógł posługiwać się logo. Lecz może być AUTOSTRADE POLSKA a część stalowa nadal będąca de facto w branży stalowej zatrzyma nazwę STX. Ciekawy temat poruszyłeś bo jakby nie patrzeć STX to tradycja i rozpoznawalny znakjak i wkraju tak i na zewnątrz , szczególnie w dawnych "demoludach" .Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
Skłaniam się do pomysłu sprzedazy brandu.
Nam nic po nim, a swoja wartość dodatkową (sporą) ma.
Czytałem, że każda spółka (firma) ma jakis tam okres prosperity na giełdzie a potem popada w zapomnienie, więc zmiana nazwy dla nas byłaby chyba pożądana.
Autostrada Polska SA chyba ładnie brzmi ?
To może sprzedać im tą koncesje za niezłą kasę, a do części stalowej zaprosić inwestora ?
No ale chyba koncesja przypisana jest STX i nie da się jej opylić.
No ale jeśli pójdzie info, o przejęciu części stalowej, to pewnikiem da sie pare złotych na walorku zarobić.
No to może obstawimy - kto kupi część dystrybucyjną od STX ?
Ja stawiam na jakąś spółkę ze stajni Karkosika, może Hutmen albo... no właśnie
No cóż jedni chca karka w spólce a inni się boją że namiesza.Co ma być to będzie.
PS. Wszystkiego naj w 2007
Jest mi również zupelnie obojętne czy aktywa stalowe nabędzie Hutmen ,Alchemia czy Zlomrex , Drozapol albo hindusi , czy nawet marsjanie.Najwazniejsze byleby maksymalnie drogo zapłacili.
Co do dywagacji jaki Stalexport zostanie na GPW stalowy czy Autostradowy to nie ma się nad czym rozwodzić. Autostrade jest akcjonariuszym spólki a nie jakiejkolwiek jej części , czy nabywcą koncesji. Marka Stalexport bedzie sprzedana razem z aktywami stalowymi i co z nią dalej będzie zadecyduje nabywca. Naturalnym dalszym następstwem po sprzedaży aktywów stalowych jest rebranding , to wydaje sie oczywiste.
Pozdrawiam
-
- Podporucznik
- Posty: 14267
- Rejestracja: 01 lut 2006 00:18
- Lokalizacja: Pochwały: milion pięćset/sto dziewięćset
Chciałbym życzyć Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim posiadaczom i zainteresowanym STX. I oby przyszły rok dał Wam same powody do zadowolenia
Tylko natchnieni przez Bóstwo potrafią przepowiadać szczegóły. Ptolemeusz, Centiloquium 1
Iloraz inteligencji tłumu jest równy IQ najgłupszego jego przedstawiciela podzielonemu przez liczbę uczestników.
Terry Pratchett 'Maskarada'
Iloraz inteligencji tłumu jest równy IQ najgłupszego jego przedstawiciela podzielonemu przez liczbę uczestników.
Terry Pratchett 'Maskarada'
-
- Podporucznik
- Posty: 12297
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: moje podwórko to Szczecin
coś strona STX znów nie chodzi chyba coś kombinują
http://www.stalexport.com.pl
http://www.stalexport.com.pl
albo zyskalbo w pysk
-
- Podporucznik
- Posty: 12297
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: moje podwórko to Szczecin
koncesja była :Makaronom zależy głównie na koncesji autostradowej.Właściwie to dlaczego część stalowa ma wylecieć z GPW a autostradowa zostać pod szyldem Stalexportu ? to chyba niezbyt logiczne
To może sprzedać im tą koncesje za niezłą kasę, a do części stalowej zaprosić inwestora ?
No ale chyba koncesja przypisana jest STX i nie da się jej opylić.
ale teraz jest własnością spólki córki STX15 marca 1997 roku Minister Transportu i Gospodarki Morskiej udzielił spółce Stalexport S.A. koncesji na przystosowanie do pobierania opłat i eksploatację autostrady A-4.
czyli Makarony chcą wyswatać mamuśkę, która stoi im na drodze do atrakcyjnej córki28 lipca 2004 r. - na mocy decyzji Ministra Infrastruktury koncesję przeniesiono na Stalexport Autostrada Małopolska S.A.
oj tu może być na początku roku niezły cyrk i .....zysk
albo zyskalbo w pysk
ano nie działa...coś strona STX znów nie chodzi chyba coś kombinują
http://www.stalexport.com.pl
ale link do aneksu działa.......
http://www.stalexport.com.pl/stalexport ... nr_104.pdf
http://www.stalexport.com.pl/stalexport ... nr_104.pdf
-
- Podporucznik
- Posty: 12297
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: moje podwórko to Szczecin
Reasumując :
Makarony przejmą większość spółki matki (czyli STX), następnie nabędą sobie spółkę córkę ( czyli Stalexport Autostrada Małopolska), potem sprzedadzą komuś cześć stalową, która pozostanie na GPW, czyli po sprzedaży odzyskają swoją kasę
To jest o tyle logiczne, że najpierw Makarony chcą objąć akcje STX zanim będzie sprzedaż STX-stal, ponadto STX jest spółką matką a Stalexport Autostrada Małopolska jest spółką córką, a przecież spółka córka nie może sprzedać spółki matki
...tak mi się przynajmniej wydaje
Makarony przejmą większość spółki matki (czyli STX), następnie nabędą sobie spółkę córkę ( czyli Stalexport Autostrada Małopolska), potem sprzedadzą komuś cześć stalową, która pozostanie na GPW, czyli po sprzedaży odzyskają swoją kasę
To jest o tyle logiczne, że najpierw Makarony chcą objąć akcje STX zanim będzie sprzedaż STX-stal, ponadto STX jest spółką matką a Stalexport Autostrada Małopolska jest spółką córką, a przecież spółka córka nie może sprzedać spółki matki
...tak mi się przynajmniej wydaje
albo zyskalbo w pysk
-
- Podporucznik
- Posty: 12297
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: moje podwórko to Szczecin
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości