REDAN [RDN] księga IV
REKLAMA
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 9419
- Rejestracja: 26 lis 2006 19:06
REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2015 r.
Raport bieżący 11/2015 Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2015 r. wyniosła 44 mln zł i była o 21% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do marca 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. m2 i była na poziomie 8% wyższym niż na koniec marca 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40% od osiągniętej w marcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w marcu 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. m2, tj. o 18% więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,5 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m2, tj. była o 9% wyższa niż w marcu 2014 r.
Raport bieżący 11/2015 Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2015 r. wyniosła 44 mln zł i była o 21% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do marca 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. m2 i była na poziomie 8% wyższym niż na koniec marca 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40% od osiągniętej w marcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w marcu 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. m2, tj. o 18% więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,5 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m2, tj. była o 9% wyższa niż w marcu 2014 r.
-
- Podporucznik
- Posty: 10515
- Rejestracja: 24 sty 2007 13:00
- Lokalizacja: www.comparic.pl
- Kontakt:
Wszystko o rynku Forex, strategie, analizy spółek z GPW: www.comparic.pl
Redan - Przychody za marzec
DM BPS - Biznes
9 Kwi 2015, 11:00
Szacunkowa wartość przychodów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 44 mln PLN (+21% r/r). W ujęciu narastającym sprzedaż wyniosła 113 mln PLN i była wyższa o 11% r/r. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. mkw (+9% r/r)
- W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 wyniósł 24 mln PLN (+15% r/r). W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln PLN (+16% r/r). Na koniec marca sieć Textilmarket składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. mkw (+8% r/r).
- Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 wyniosła 17 mln PLN (+40% r/r), zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły 3 mln PLN (‐14% r/r). Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 wyniosła 20 mln PLN i była wyższa o 29% r/r.
- W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln PLN (+24% r/r), zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln PLN (‐50% r/r).
- Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 wyniosła 52 mln PLN (+5% r/r). Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015 miały łączną powierzchnię 33,9 tys. mkw (+18% r/r), zaś na rynkach zagranicznych: 7,5 tys. mkw, (‐19% r/r). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. mkw (+9% r/r).
KOMENTARZ DM BPS
Informacja pozytywna, gdyż zarówno część dyskontowa jak i modowa odnotowały wzrost sprzedaży.
- Zaprezentowane dane są również nieznacznie lepsze od naszych szacunków, które na poziomie grupy w 1Q’15 mówiły o 107,5 mln PLN przychodów (5,1% różnicy). Z czego 57,2 mln PLN przypadło na Textilmarket (6,7% różnicy), a 50,3 mln PLN na część modową (3,4% różnicy).
- Patrząc na marcowe dane to sprzedaż na poziomie grupy w przeliczeniu na mkw powierzchni wzrosła o 10% r/r do 405 PLN, segmentu dyskontowego zwiększyła się do 365 PLN (+5% r/r), a modowego (jako całości) wzrosła o 17% do 484 PLN/mkw.
- W okresie 1Q’15 przychody na mkw na poziomie grupy wzrosły o 5% r/r do 359 PLN, w segmencie dyskontowym sprzedaż zwiększyła się do 312 PLN (+9% r/r), a modowego (jako całości) wzrosła o 1% do 438 PLN/mkw.
- Podtrzymujemy swoje pozytywne nastawienie do wyników 1Q’15 jaki i całego 2015.
(Marcin Stebakow - DM BPS)
DM BPS - Biznes
9 Kwi 2015, 11:00
Szacunkowa wartość przychodów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 44 mln PLN (+21% r/r). W ujęciu narastającym sprzedaż wyniosła 113 mln PLN i była wyższa o 11% r/r. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. mkw (+9% r/r)
- W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 wyniósł 24 mln PLN (+15% r/r). W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln PLN (+16% r/r). Na koniec marca sieć Textilmarket składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. mkw (+8% r/r).
- Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 wyniosła 17 mln PLN (+40% r/r), zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły 3 mln PLN (‐14% r/r). Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 wyniosła 20 mln PLN i była wyższa o 29% r/r.
- W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln PLN (+24% r/r), zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln PLN (‐50% r/r).
- Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 wyniosła 52 mln PLN (+5% r/r). Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015 miały łączną powierzchnię 33,9 tys. mkw (+18% r/r), zaś na rynkach zagranicznych: 7,5 tys. mkw, (‐19% r/r). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. mkw (+9% r/r).
KOMENTARZ DM BPS
Informacja pozytywna, gdyż zarówno część dyskontowa jak i modowa odnotowały wzrost sprzedaży.
- Zaprezentowane dane są również nieznacznie lepsze od naszych szacunków, które na poziomie grupy w 1Q’15 mówiły o 107,5 mln PLN przychodów (5,1% różnicy). Z czego 57,2 mln PLN przypadło na Textilmarket (6,7% różnicy), a 50,3 mln PLN na część modową (3,4% różnicy).
- Patrząc na marcowe dane to sprzedaż na poziomie grupy w przeliczeniu na mkw powierzchni wzrosła o 10% r/r do 405 PLN, segmentu dyskontowego zwiększyła się do 365 PLN (+5% r/r), a modowego (jako całości) wzrosła o 17% do 484 PLN/mkw.
- W okresie 1Q’15 przychody na mkw na poziomie grupy wzrosły o 5% r/r do 359 PLN, w segmencie dyskontowym sprzedaż zwiększyła się do 312 PLN (+9% r/r), a modowego (jako całości) wzrosła o 1% do 438 PLN/mkw.
- Podtrzymujemy swoje pozytywne nastawienie do wyników 1Q’15 jaki i całego 2015.
(Marcin Stebakow - DM BPS)
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: paaulinka i 63 gości