CARBON STUDIO [CRB]

wszystko na temat spółek publicznych
ANTYCHRYST
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3756
Rejestracja: 30 cze 2018 11:46

CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: ANTYCHRYST » 19 gru 2019 21:41

Carbon Studio inwestuje w samodzielną produkcję
Aktualności 2019-12-19 16:10 Zespół FXMAG
NewConnect PE budżet Play IPO platformy
Carbon Studio inwestuje w samodzielną produkcję


Carbon Studio, notowany na NewConnect jeden z wiodących polskich producentów gier VR (wirtualna rzeczywistość), pracuje nad stworzeniem samodzielnej produkcji The Wizards – Dark Times, która pierwotnie miała być dodatkiem podstawowej wersji The Wizards. W nowej odsłonie tytułu gracze zmierzą się z siłami zła w zupełnie nowym świecie fantasy, podczas podróży w czasie. Na realizację projektu Carbon Studio przeznaczy ok. 0,5 mln zł. Część kwoty pochodzi z przeprowadzonej w maju br. emisji akcji spółki. Pozostała część budżetu zostanie sfinansowana z bieżącej działalności firmy. Nowa produkcja będzie dostępna w sprzedaży w pierwszej połowie 2020 roku.



- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów jakie osiągnął The Wizards – Dark Times. Początkowo zakładaliśmy wydanie dodatku pod tą nazwą do naszej najpopularniejszej gry – The Wizards, jednak zainteresowanie graczy nowym rozszerzeniem znacząco przerosło nasze oczekiwania – informuje Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio. – Samodzielną grywalną wersję demonstracyjną Dark Times po raz pierwszy zaprezentowaliśmy na targach Gamescom 2019 w Kolonii, a następnie w październiku podczas Targów Poznań Game Arena. Projekt bardzo spodobał się graczom oraz przedstawicielom mediów ze Stanów Zjednoczonych, krajów Europy, a także Ameryki Południowej. Ich opinie przekonały nas do podjęcia decyzji o rozwinięciu Dark Times do pełnoprawnej produkcji – dodaje Aleksander Caban.



Całkowity koszt stworzenia The Wizards – Dark Times opiewa na ok. 0,5 mln zł. 0,2 mln zł na realizację projektu spółka pozyskała podczas przeprowadzonej w maju br. pierwszej oferty publicznej (IPO). Pozostałą część potrzebnego budżetu firma sfinansuje z bieżącej działalności studia.

W nowej odsłonie The Wizards – Dark Times gracze zmierzą się z siłami zła w zupełnie nowym świecie fantasy, podczas podróży w czasie. Mechanika przywoływania czarów będzie oparta na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Otoczenie w grze zostało zaprojektowane z większym naciskiem na interakcję z użytkownikiem.

Gra pojawi się na wiodących platformach VR w pierwszej połowie 2020 roku.

18 grudnia Carbon Studio zadebiutowało na rynku NewConnect. Do obrotu trafiło 1.167.500 akcji serii A, 107.500 akcji serii B oraz 127.500 akcji serii D, o wartości nominalnej 0,10 zł każda. W procesie wprowadzenie akcji do obrotu spółkę wspierał autoryzowany doradca Equity Advisors sp. z o.o. sp.k.

- Zrealizowaliśmy jeden z naszych najważniejszych celów – dołączyliśmy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Weszliśmy na giełdę, aby zwiększyć wiarygodność firmy w oczach inwestorów i instytucji finansowych. Dołożymy wszelkich starań, aby nie zawieść ich oczekiwań – informuje Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

***

Carbon Studio

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (80/100 pkt na Metacritic i 85 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu br. studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.



Carbon Studio powstała w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii.

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

https://www.fxmag.pl/artykul/carbon-stu ... -produkcje

REKLAMA


riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3687
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: riplej » 19 gru 2019 22:05

Obrazek
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: Julian11 » 20 gru 2019 12:42

chwalenie sie i robienie WIELKIE WOOW z tego ze gra ktora debiutowała w MARCU --czyli prawie 2 lata temu--- 2018 roku ma 200 ( słownie; DWIEŚCIE ) opinii na steamie ---MOIM ZDANIEM ...raczej nie wróży temu teamowi wielkiej kariery. :lol: 8)

Obrazek

https://www.carbonstudio.pl/2019/07/200 ... -on-steam/

bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: bankrucik » 27 kwie 2020 11:57

chwalenie sie i robienie WIELKIE WOOW z tego ze gra ktora debiutowała w MARCU --czyli prawie 2 lata temu--- 2018 roku ma 200 ( słownie; DWIEŚCIE ) opinii na steamie ---MOIM ZDANIEM ...raczej nie wróży temu teamowi wielkiej kariery. :lol: 8)

Obrazek

https://www.carbonstudio.pl/2019/07/200 ... -on-steam/
hossa teraz 98% co ma gry w planach rośnie :lol: :lol:
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość

indiana_jones
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3568
Rejestracja: 14 paź 2013 17:26
Lokalizacja: Kępno

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: indiana_jones » 28 kwie 2020 01:08

Mocno urosło. Jakieś przesłanki?

FURIA1968
Chorąży
Posty: 884
Rejestracja: 27 wrz 2018 01:32

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: FURIA1968 » 28 kwie 2020 02:03

Jakas zdrowa korekta sie nalezy.

bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: bankrucik » 28 kwie 2020 10:34

Jakas zdrowa korekta sie nalezy.
:lol:
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość

MaxSwinger
Starszy chorąży
Posty: 1258
Rejestracja: 25 sie 2017 14:30

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: MaxSwinger » 03 cze 2020 09:36

Robimy 70 bo sie nudze

desant
Starszy sierżant
Posty: 84
Rejestracja: 29 maja 2020 21:31

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: desant » 03 cze 2020 19:52

perspektywy obiecujące! a jutro premiera The Wizards – Dark Times.

później wjeżdża warhammer age of sigmar (chyba od razu na wszystkie aktualnie dostępne na rynku sprzęty VR) i tutaj jakby format VR się sprawdził, to wysoce prawdopodobne, że będą kolejne gry z tej serii. Games Workshop na pewno nie odmówi dalszej współpracy jeśli gra będzie warta świeczki + uniwersum warhammera ma spore grono fanów, potencjał jest spory 8)

warto obserwować poczynania spółki. VR, pomimo że nadal jest niszowy, to stopniowo coraz bardziej się rozwija, przybywa nowych urządzeń etc. dobrze, że w tej niszy polski gaming również ma bardzo przyzwoitego przedstawiciela :)

desant
Starszy sierżant
Posty: 84
Rejestracja: 29 maja 2020 21:31

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: desant » 02 lip 2020 19:58

Warszawa, 02.07.2020 (ISBnews) - Carbon Studio zdecydowało o rozpoczęciu procesu przeniesienia notowań na główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) z alternatywnego rynku NewConnect, podała spółka.

"Zarząd Carbon Studio [...] podjął uchwałę o rozpoczęciu działań mających na celu przeniesienie notowań akcji spółki z alternatywnego systemu obrotu NewConnect na rynek regulowany GPW. Odpowiednie projekty uchwał zostaną wprowadzone na najbliższe walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki" - czytamy w komunikacie.

Zarząd rozpoczął pierwsze rozmowy z domami maklerskimi oraz kancelariami prawnymi, które docelowo będą odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu.

"Podjęliśmy decyzję o zmianie rynku notowań akcji z NewConnect na rynek regulowany Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, aby jeszcze bardziej zwiększyć transparentność naszej spółki w oczach inwestorów, zwłaszcza instytucjonalnych oraz poszerzyć ich bazę. Jesteśmy przekonani, że obecność na rynku regulowanym wpłynie na wzrost płynności akcji spółki oraz jej kapitalizacji. Obecność na GPW z pewnością umocni zaufanie do spółki, co jest szczególnie ważne podczas współpracy z zagranicznymi partnerami" - powiedział prezes Błażej Szaflik, cytowany w komunikacie.

Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR). Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.

http://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,446458


~~
miło. pewnie jakiś gruby chce już wejść, a NC mu na to nie pozwala.

teraz czekamy na jakąś zajawkę Warhammera VR, a jak ktoś się interesuje tematyką trochę bardziej niż tylko przez pryzmat inwestowania, to doskonale zdaje sobie sprawę jaki tu jest potencjał w postaci ogromnej rzeszy fanów całego uniwersum WH.

takie combo może podnieść cenę na trzy cyfry, czego wszystkim akcjonariuszom szczerze życzę.

mistrzsardu
Chorąży sztabowy
Posty: 5335
Rejestracja: 10 maja 2006 18:49

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: mistrzsardu » 02 lip 2020 22:05

Dziś szczyt, ciekawe czy jutro papier pójdzie dalej czy jednak będzie korekta.
W sumie korekta tak naprawdę się dzisiaj skończyła.
Zobaczymy.
Cierpliwość, dystans i otwarty umysł!

desant
Starszy sierżant
Posty: 84
Rejestracja: 29 maja 2020 21:31

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: desant » 06 lip 2020 18:30

piętro po piętrze, a na liczniku już 95! przy takim rozpędzie pachnie jutro trzema cyframi przed przecinkiem - ciekawe, czy psychologiczny poziom 100 będzie jakąś barierą dla dalszej zwyżki.

info o podjęciu działań w celu przejścia na GPW widać b.pozytywnie wpłynął na postrzeganie spółki.

+ na horyzoncie pierwsze prezentacje Warhammera VR, zapewne odbędzie się to na tegorocznym Gamescomie (końcówka sierpnia).

desant
Starszy sierżant
Posty: 84
Rejestracja: 29 maja 2020 21:31

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: desant » 08 lip 2020 22:33

Zarząd Carbon Studio S.A. z siedzibą w Chorzowie (dalej: "Spółka") informuje, że w dniu 8 lipca 2020 r. otrzymał informację o pozytywnym rozpatrzeniu dwóch złożonych przez Spółkę wniosków o dofinansowanie, w ramach Programu Sektorowego "GAMEINN" finansowanego ze środków w ramach Działania 1.2 "Sektorowe programy B+R" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 prowadzonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Do finansowania zostały wybrane projekty:

1. "Opracowanie innowacyjnego systemu do zautomatyzowanego generowania nowych poziomów oraz obiektów 3D dedykowanych do gier VR"
- Całkowity koszt projektu 4 739 375,00 zł,
- Kwota dofinansowania: 3 661 125,00 zł,

2. "Opracowanie innowacji produktowej opartej na systemie telemetrii w grze"
- Całkowity koszt projektu 3 633 500,00 zł,
- Kwota dofinansowania: 2 180 100,00 zł.

Łączny całkowity koszt obu projektów to 8 372 875,00 zł.
Łączna kwota dofinansowania obu projektów to 5 841 225,00 zł.

:!:

desant
Starszy sierżant
Posty: 84
Rejestracja: 29 maja 2020 21:31

Re: CARBON STUDIO [CRB]

Postautor: desant » 13 lip 2020 21:31

Movie Games ma list intencyjny z Iron VR, spółką zależną Carbon Studio, podała spółka. Obie spółki prowadzą negocjacje dotyczące szczegółów współpracy oraz ustalają listę tytułów, które zostaną przeniesione na platformy VR.

“Popularność gier VR oraz platform dedykowanych wirtualnej rzeczywistości stale rośnie. Graczy ceniących sobie rozgrywkę w tej technologii regularnie przybywa na całym świecie. W segmencie VR dostrzegamy bardzo duży potencjał, dlatego cieszymy się, że Iron VR, czyli spółka, której specjalizacją są tego typu gry, jest zainteresowana podjęciem z nami współpracy oraz stworzeniem naszych produkcji w wersji na platformy dedykowane Virtual Reality. Zarówno Iron VR, jak i powiązane z nimi Carbon Studio mają bardzo duże doświadczenie w takich projektach. Jestem przekonany, że finalne wersje wytypowanych wspólnie gier z naszego portfolio będą wyróżniać się bardzo wysoką jakością oraz realizmem” – powiedział prezes Movie Games Mateusz Wcześniak, cytowany w komunikacie.

Iron VR to spółka zależna notowanego na NewConnect Carbon Studio, które posiada 60% akcji spółki. Działalnością firmy jest produkcja mniejszych gier VR o niewysokich budżetach. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie. Środki na finansowanie rozwoju spółki będą pochodzić od zewnętrznych partnerów.

“Produkcje Movie Games cieszą się bardzo dużym uznaniem oraz popularnością wśród graczy. Bardzo doceniamy ich osiągnięcia, w szczególności sukces wydanego niedawno ‘Drug Dealer Simulatora’. Movie Games rozwija się w bardzo szybkim tempie, wciąż oferując nowe, ciekawe pomysły na gry. Z wielką radością przygotujemy wersje VR-owe wybranych projektów spółki. Mamy już swoje pierwsze typy, dziś jest zbyt wcześnie, żeby o nich mówić. Liczymy na owocną współpracę, której efekty będą widoczne już niebawem” – powiedziała prezes Iron VR Karolina Koszuta, cytowana w komunikacie.



:!:


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości