no ja myslę, że 99% nie docenia tego co ze sobą niesie rewolucja elektryczna a przede wszystkim rewolucja autonomiczna...moim zdnaiem się mylisz , jesli chodzi o branze samochodową Ogólnie. Przeciez dlatego TRUMPEk się denerwuje ze amerykanie kupuja niemieckie auta a europejczycy nie chca kupowac Amerykanskich. Juz widac że powoli w temacie elektromobilnosci to Europejczycy zaczynaja mocniej isc do przodu. Natomiast w kwestii Jakości luksusu itp to taka tesla się ma nijak do wysokiej klasy Audii Mercedesa czy BMW.niemcy to będzie chory człowiek europy... pycha kroczy przed upadkiem, przegapili lata, teraz to Nokia jak wchodziło APPLEAkurat po raporcie kwartalnym wydaje sie, ze spolka zaczela lekko sie poprawiac finansowo. Minimalnie spadl dlug i wyglada jakby przenosili produkcje z Niemiec do Polski zwiekszajac efektywnosc.
Ale niemiecki przemysl motoryzacyjny zaczyna wygladac coraz gorzej.
Co do reszty to mniej wiecej zgadzam sie z Hantarem tylko ze biorac pod uwage Puchniejacy dlug US , biorąc pod uwage Dramat demograficzny i dlug Japonii i to ze Niemcy maja nadwyzki Finasowe to nie byłbym taki pewien czy Biednie na tle Obu krai wygladają. PKB to jedno ale zrownowazony rozwój to cos zupelnie innego. Takze jesli Niemcy sa choruym człowiekiem europy to życze szczescia wszystkim zycze takich warunków chorobowych.
rewolucja autonomiczna pokaże, że niewielu będzie miało własne auta, bo większosć będzie korzystać z ubera czy tesli współdzielonej
przemysł automotive jaki znany upadnie....
a te 100 mld euro o których piszecie to pewnie 1/4 kosztów reorganizacji i zamykania fabryk i fabryk poddostawców..
nie zastanawia was co rynek dyskontuje w cenach niemieckich banków? anale pisza *****... bo niby kryzys 2010, grecję? włochy? rynek dyskontuje upadek przemysłu automotive
a co rzekomej jakosci tych niemieckich premium to jest ona już tylko wspomnieniem.. wiem bo od 15 lat jeżdzę premium i to co jest teraz z jakoscia to dramat...