Postautor: SHREK » 15 maja 2006 15:39
CCC podtrzymuje prognozę wzrostu zysku grupy o 40% w 2006 r.
Po ogłoszeniu wyników za I kw. br. spółka obuwnicza CCC podtrzymała prognozy na 2006 rok, przewidujące wzrost zysku netto grupy o 40,2% do 61 mln zł, zysku operacyjnego o 36,0% do 75 mln zł i przychodów o 20,0% do 412 mln zł, podała spółka w raporcie w poniedziałek.
CCC podało też, że w 2006 roku otworzy łącznie 40 sklepów w Polsce pod marką CCC oraz 15 sklepów nowej marki, roboczo nazywanej „SALONY”, oferujących obuwie asortymentowo i cenowo powyżej aktualnej oferty CCC. Łącznie w całym roku otwarte też zostanie kolejnych 10 sklepów w Czechach.
Obecna struktura sieci sklepów CCC obejmuje 275 lokalizacji i obejmuje 111 sklepów własnych w Polsce, 9 sklepów własnych w Czechach, 123 sklepy franszyzowe, 28 sklepów partnerskich (o słabszych lokalizacjach) i 4 kiermasze (bez logo CCC, obuwie przecenione i końcówki serii), podano także.
W pierwszym kwartale CCC miała 4,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 5,38 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 4,97 mln zł wobec 7,70 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 68,09 mln zł wobec 62,48 mln zł rok wcześniej.
Każdy milion składa się z groszy