THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
REKLAMA
81 komentarzy na steam, 69 pozytywnych co daje 85% czyli bardzo dobry wynik. I teraz jak popatrzeć na steamcharts gdzie jest 159 graczy to widać że nie przełożyło się to na sprzedaż przynajmniej na steam (rankingów konsolowych nie obserwuję).
Na pewno jest w tym dużo winy wydawcy, bo to co zrobili z przesunięciem terminu premiery w okolicach summersale to zupełne bezhołowie, naprawdę trudno zrozumieć czym się kierowali. Ale pozostaje jeszcze pytanie o możliwą wielkość docelowej niszy w którą gra była skierowana - ta gra to nie jest przecież indyk za kilkaset tys. PLN gdzie do zwrotu nakładów wystarczy sprzedać kilkanaście tys. sztuk., tu potrzeba kilkuset tys. nabywców. Cena przy premierze 29,99 więc może więc trzeba było zachęcić graczy tygodniową promocją -10 czy 15% na starcie, a potem sprzedaż by się sama rozkręciła. A wydawca wymyślił tylko jakieś chaotyczne kombinacje z datą premiery, amatorka...
Na pewno jest w tym dużo winy wydawcy, bo to co zrobili z przesunięciem terminu premiery w okolicach summersale to zupełne bezhołowie, naprawdę trudno zrozumieć czym się kierowali. Ale pozostaje jeszcze pytanie o możliwą wielkość docelowej niszy w którą gra była skierowana - ta gra to nie jest przecież indyk za kilkaset tys. PLN gdzie do zwrotu nakładów wystarczy sprzedać kilkanaście tys. sztuk., tu potrzeba kilkuset tys. nabywców. Cena przy premierze 29,99 więc może więc trzeba było zachęcić graczy tygodniową promocją -10 czy 15% na starcie, a potem sprzedaż by się sama rozkręciła. A wydawca wymyślił tylko jakieś chaotyczne kombinacje z datą premiery, amatorka...
81 komentarzy na steam, 69 pozytywnych co daje 85% czyli bardzo dobry wynik. I teraz jak popatrzeć na steamcharts gdzie jest 159 graczy to widać że nie przełożyło się to na sprzedaż przynajmniej na steam (rankingów konsolowych nie obserwuję).
Na pewno jest w tym dużo winy wydawcy, bo to co zrobili z przesunięciem terminu premiery w okolicach summersale to zupełne bezhołowie, naprawdę trudno zrozumieć czym się kierowali. Ale pozostaje jeszcze pytanie o możliwą wielkość docelowej niszy w którą gra była skierowana - ta gra to nie jest przecież indyk za kilkaset tys. PLN gdzie do zwrotu nakładów wystarczy sprzedać kilkanaście tys. sztuk., tu potrzeba kilkuset tys. nabywców. Cena przy premierze 29,99 więc może więc trzeba było zachęcić graczy tygodniową promocją -10 czy 15% na starcie, a potem sprzedaż by się sama rozkręciła. A wydawca wymyślił tylko jakieś chaotyczne kombinacje z datą premiery, amatorka...
pytanie ile z tego stanowią komentarze normalnych graczy, a ile sponsorowane czy też stworzone przez samą spółkę czy BN
a co do taktyki sprzedaży to równie dobrze mogliby ustalić cenę wyjściowa na 1000 usd I dać 99% promocje ... moze wtedy by chwyciło
nie zmienia to jednak w niczym sytuacji, że gra jest niesprzedawalna i jest już tu pozamiatane ... tylko *** typu 3mldeur lub alikota będą twierdzili inaczej
Najwięcej zarabia się w pełnej cenie i to wtedy powinna być najwieksza sprzedaż, jak maleje, robimy obniżki. Ilu bylo takich co liczyli na osiągniecie BE w ciągu miesiąca. Klapa na całego, tego nawet 3mld nie wybroni, z cyframi się nie wygra911 Operator miał -20% przy premierze, Realpolitiks miał -25% na starcie, a tu premiera dzień przed Summersale i wiadomo że gracze oczekują przeceny... a ci nic nie opuszczają. No to przecież z góry wiadomo że to się nie może udać. Może jak w sierpniu zrobią przecenę to sprzedaż odżyje.
Załóżmy, że dożyje ... ale ile ona wyniesie 10-20 tys miesięcznie ... jeżeli w tygodniu otwarcia nie ma nawet 5 tys ... ba nie jest pewne czy osiągnęli 1000911 Operator miał -20% przy premierze, Realpolitiks miał -25% na starcie, a tu premiera dzień przed Summersale i wiadomo że gracze oczekują przeceny... a ci nic nie opuszczają. No to przecież z góry wiadomo że to się nie może udać. Może jak w sierpniu zrobią przecenę to sprzedaż odżyje.
tu juz nie ma co się odradzam ... bo w końcu kogo interesuje bieganie z pistoletem po jakis idiotycznych magazynach ... to tylko dla psycholi
Przy takim peaku według mnie jest to sprzedaż w okolicach 3 -5 k w ciągu kilku popremierowych dni.Załóżmy, że dożyje ... ale ile ona wyniesie 10-20 tys miesięcznie ... jeżeli w tygodniu otwarcia nie ma nawet 5 tys ... ba nie jest pewne czy osiągnęli 1000911 Operator miał -20% przy premierze, Realpolitiks miał -25% na starcie, a tu premiera dzień przed Summersale i wiadomo że gracze oczekują przeceny... a ci nic nie opuszczają. No to przecież z góry wiadomo że to się nie może udać. Może jak w sierpniu zrobią przecenę to sprzedaż odżyje.
tu juz nie ma co się odradzam ... bo w końcu kogo interesuje bieganie z pistoletem po jakis idiotycznych magazynach ... to tylko dla psycholi
Przykładowo, pierwsze cztery dni:
Perception
premiera 30 maja
steamdb.info, kolejne dni, peak
1. 91 premiera
2. 80
3. 47
4. 46
Po czterech dniach steamspy wykazał 5087 szt
Get Even
premiera 21 maja po cichu, oficjalnie 22 maja
steamdb.info, kolejne dni, peak
1. 144 po cichu
2. 153 premiera
3. 158
4. 162 dzisiaj
Steamspy wykazuje 2038 na 18 czerwca, odczyt z premiery i weekendu od jutra narastająco.
Jestem ciekaw co pokaże.
Perception
premiera 30 maja
steamdb.info, kolejne dni, peak
1. 91 premiera
2. 80
3. 47
4. 46
Po czterech dniach steamspy wykazał 5087 szt
Get Even
premiera 21 maja po cichu, oficjalnie 22 maja
steamdb.info, kolejne dni, peak
1. 144 po cichu
2. 153 premiera
3. 158
4. 162 dzisiaj
Steamspy wykazuje 2038 na 18 czerwca, odczyt z premiery i weekendu od jutra narastająco.
Jestem ciekaw co pokaże.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2017 22:20 przez ggn., łącznie zmieniany 2 razy.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości