PRÓCHNIK [PRC] księga XIII
REKLAMA
Bytom mocno,Vistula nieco słabiej, ale Gino słabo. Buty isch ściągają w dół. Natomakst PRóchnik na dwa razy. AFP prawie ja Bytom, a fanaberia Bauera coraz gorzej. Gdzieś twierdził, ze to przez fakt, że nie było nowej kolekcji, ale IMHO to kto normalny kupuje podkoszulek na wyprzedaży za 400 złotych???dzisiaj korekcina, należy się, wskaźniki trzeba schłodzić, ale walora inwestory nabrali do wora przez ostatnie 3 dni nikt mi nie powie że nie najbardziej cieszy wysoka marża i z moich obserwacji cała branża odzieżowa ładnie rośnie patrz bytom, gino rosi, vistula zaraz pewnie też dołączy do wzrostu
Tutaj tez to piszą.
http://www.propertynews.pl/centra-handl ... 43733.html
KOMENTARZ Z PARKIETU:
Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.
Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.
Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.
Marża detaliczna całej spółki wyniosła w lutym 44 proc., co oznacza znaczny wzrost wobec zaledwie 30 proc. sprzed roku. Ale to poziomy wyraźnie niższe niż konkurencji (Bytom i Vistula osiągają marże w miesiącach wyprzedażowych w okolicach 48 proc.).
Marcin Stebakow, dyrektor działu analiz w DM BPS, ocenia raport jako informację pozytywną. - Widać, że kontynuowany jest trend dynamicznych wzrostów w sklepach Próchnika. Podobnie wygląda sytuacja z marżą detaliczną, gdzie różnica kształtuje się na poziomie 14-15 pkt r/r. Jednakże obraz marży handlowej jest mixem tych dwóch kanałów, a marka Rage Age powinna być bardziej marżowa – dodaje Stebakow.
Jest nieźle, ale jak ruszy Rage Age to będzie jeszcze lepiej
gdyby rage age miala ruszyc to by juz to zrobilaBytom mocno,Vistula nieco słabiej, ale Gino słabo. Buty isch ściągają w dół. Natomakst PRóchnik na dwa razy. AFP prawie ja Bytom, a fanaberia Bauera coraz gorzej. Gdzieś twierdził, ze to przez fakt, że nie było nowej kolekcji, ale IMHO to kto normalny kupuje podkoszulek na wyprzedaży za 400 złotych???dzisiaj korekcina, należy się, wskaźniki trzeba schłodzić, ale walora inwestory nabrali do wora przez ostatnie 3 dni nikt mi nie powie że nie najbardziej cieszy wysoka marża i z moich obserwacji cała branża odzieżowa ładnie rośnie patrz bytom, gino rosi, vistula zaraz pewnie też dołączy do wzrostu
Tutaj tez to piszą.
http://www.propertynews.pl/centra-handl ... 43733.html
KOMENTARZ Z PARKIETU:
Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.
Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.
Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.
Marża detaliczna całej spółki wyniosła w lutym 44 proc., co oznacza znaczny wzrost wobec zaledwie 30 proc. sprzed roku. Ale to poziomy wyraźnie niższe niż konkurencji (Bytom i Vistula osiągają marże w miesiącach wyprzedażowych w okolicach 48 proc.).
Marcin Stebakow, dyrektor działu analiz w DM BPS, ocenia raport jako informację pozytywną. - Widać, że kontynuowany jest trend dynamicznych wzrostów w sklepach Próchnika. Podobnie wygląda sytuacja z marżą detaliczną, gdzie różnica kształtuje się na poziomie 14-15 pkt r/r. Jednakże obraz marży handlowej jest mixem tych dwóch kanałów, a marka Rage Age powinna być bardziej marżowa – dodaje Stebakow.
Jest nieźle, ale jak ruszy Rage Age to będzie jeszcze lepiej
stabilny trend spadkowy tej marki mowi wprostt ze to niewypal jest i tyle
co prochnik urosnie to rage age spadnie
pan rafal po znakautowaniu swego czasu vistuli nokautuje swoj nowy brand
bo miec takie spadki na tak rosnacym rynku to trzeba byc jednak ananasem
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6113
- Rejestracja: 21 gru 2011 18:34
- Lokalizacja: SirVulcano-St.Choraży Sztabowy "zdradzony o świcie"
BRAWO... wybronimy na dużym obrocie 1,1 zł to znaczy mamy rynek byka na PróchnikuBytom mocno,Vistula nieco słabiej, ale Gino słabo. Buty isch ściągają w dół. Natomakst PRóchnik na dwa razy. AFP prawie ja Bytom, a fanaberia Bauera coraz gorzej. Gdzieś twierdził, ze to przez fakt, że nie było nowej kolekcji, ale IMHO to kto normalny kupuje podkoszulek na wyprzedaży za 400 złotych???dzisiaj korekcina, należy się, wskaźniki trzeba schłodzić, ale walora inwestory nabrali do wora przez ostatnie 3 dni nikt mi nie powie że nie najbardziej cieszy wysoka marża i z moich obserwacji cała branża odzieżowa ładnie rośnie patrz bytom, gino rosi, vistula zaraz pewnie też dołączy do wzrostu
Tutaj tez to piszą.
http://www.propertynews.pl/centra-handl ... 43733.html
KOMENTARZ Z PARKIETU:
Należąca do łódzkiej firmy marka Adam Feliks Próchnik nadal zwiększa sprzedaż w wysokim tempie, ale brand Rage Age notuje kolejny słaby miesiąc.
Próchnik miał w lutym 3,37 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracowanej w sklepach stacjonarnych i internetowych. To o 3 proc. więcej niż rok temu, jednak tempo wzrostu przychodów spółki okazało się niższe niż w poprzednich miesiącach.
Podstawowa marka spółki, czyli Adam Feliks Próchnik, zwiększyła sprzedaż o 24 proc., do 2,42 mln zł. Ale ekskluzywny brand Rage Age zanotował 28-proc. spadek sprzedaży, do 0,94 mln zł. To kolejny spadek obrotów tej firmy w ostatnich miesiącach.
Marża detaliczna całej spółki wyniosła w lutym 44 proc., co oznacza znaczny wzrost wobec zaledwie 30 proc. sprzed roku. Ale to poziomy wyraźnie niższe niż konkurencji (Bytom i Vistula osiągają marże w miesiącach wyprzedażowych w okolicach 48 proc.).
Marcin Stebakow, dyrektor działu analiz w DM BPS, ocenia raport jako informację pozytywną. - Widać, że kontynuowany jest trend dynamicznych wzrostów w sklepach Próchnika. Podobnie wygląda sytuacja z marżą detaliczną, gdzie różnica kształtuje się na poziomie 14-15 pkt r/r. Jednakże obraz marży handlowej jest mixem tych dwóch kanałów, a marka Rage Age powinna być bardziej marżowa – dodaje Stebakow.
Jest nieźle, ale jak ruszy Rage Age to będzie jeszcze lepiej
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości