KOLASTYNA CZ I

wszystko na temat spółek publicznych
hangseng
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7138
Rejestracja: 30 maja 2006 19:23

Postautor: hangseng » 23 sty 2007 14:48

Gdyby nie kapital obcy to by nie bylo takiego rozwoju - na pewno lepsze perspektywy ma niz GG, ktore na razie mysli - co dalej?
Forex: Szczęścia chodzą parami :) | "To nie GTI(Grupa Trzymająca Indeks) ale NRR(Niewidzialna Ręka Rynku) wydymała Cię..." | Koniec WGI, początek GWI (Grupa Wykorzystująca Informacje).

REKLAMA


Pavlo_79128
Młodszy chorąży
Posty: 679
Rejestracja: 19 maja 2006 20:45
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Pavlo_79128 » 24 sty 2007 22:50

Obrazek

markopolo
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 303
Rejestracja: 27 lip 2006 19:09
Lokalizacja: Poznań

Postautor: markopolo » 24 sty 2007 23:51

GRUPA KOLASTYNA S.A. - Cena emisyjna Akcji Oferowanych Grupa Kolastyna S.A. ( 2 / 2007 ) 23:08 24.01.2007
Środa


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 2 Numer raportu / 2007 Rok Pole, w które można wprowadzić dodatkowe oznaczenie numeru raportu.

Data sporządzenia: 2007-01-24
Skrócona nazwa emitenta
GRUPA KOLASTYNA S.A. Pole zostanie uzupełnione automatycznie po wypełnieniu arkusza z informacjami o podmiocie i ponownym otwarciu arkusza raportu.

Temat
Cena emisyjna Akcji Oferowanych Grupa Kolastyna S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Treść raportu:
Zarząd Grupy Kolastyna S.A. informuje, że po przeprowadzonym procesie budowy Księgi Popytu, cena emisyjna akcji serii E została ustalona w wysokości 3,50 zł za jedną akcję PODISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis 2007-01-24 Andrzej Grzegorzewski Prezes Zarządu Andrzej Grzegorzewski 2007-01-24 Tomasz Syller VicePrezez Zarządu Tomasz Syller


RAPORT BIEŻĄCY
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ :)

kinczyk
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2600
Rejestracja: 20 lis 2005 20:10

Postautor: kinczyk » 25 sty 2007 00:11

Kosmetyki to bardzo perspektywiczny rynek
2007-01-25
Bartosz Ptach
P rodukcją kosmetyków w Polsce zajmuje się kilkaset firm, z których zdecydowana większość to indywidualna działalność gospodarcza bądź niewielkie firmy rodzinne. Największe przychody mają jednak międzynarodowe koncerny: Avon, Oriflame (sprzedaż bezpośrednia), Johnson & Johnson, Beiersdorf, L’Oreal i Unilever (sprzedaż w sklepach). W 2005 r. wartość rynku kosmetycznego była szacowana na 5 mld
zł (ostatnie dostępne dane).

Największy udział w przychodach Kolastyny mają kosmetyki pielęgnacyjne — do twarzy, do opalania i kremy specjalistyczne — oraz
perfumeria. Według szacunków ACNielsen, polski rynek kosmetyków pielęgnacyjnych wart był w 2005 r. 1 mld zł. Spółka ma w nim 5,2-procentowy udział, co daje jej szóstą pozycję m.in. za Niveą (17,3 proc.), L’Orealem (15,3 proc.) czy Erisem (10,5 proc.). Znaczne udziały w polskim rynku mają znane od lat rodzime marki (właśnie Eris, ale też Ziaja, Soraya). Kolastyna skupia się głównie na produktach z niskiej oraz średniej półki cenowej, z których pochodzi około 90 proc. kosmetyków pielęgnacyjnych. Rynek tych produktów w 2005 r. wzrósł o 17 proc. pod względem wartości i 13 proc. — wolumenu sprzedaży.

Grupa jest liderem segmentu kosmetyków do opalania. W 2005 r. posiadała 17,8-procentowy udział w rynku (według wartości sprzedaży, według wolumenu — 22 proc.). Obecna jest także na rynku perfumerii, gdzie ma 3,4-procentowy udział w segmencie perfum dla mężczyzn oraz 0,8-procentowy — dla kobiet. Wartość całego rynku perfumeryjnego w Polsce sięga 1,2 mld zł (MEMRB Retail Tracking Services; dane za 2005 r.). Największe udziały w przypadku wód męskich mają Coty (23,7 proc.) oraz Nivea (13,6 proc.), a kobiecych — Coty (22,6 proc.) i Muelhens (15 proc.). Zakupy kosmetyków zapachowych stanowią około 21 proc. wydatków konsumentów na kosmetyki (dane MEMRB Retail Tracking Services).

Segmenty rynku, w których działa Kolastyna, należą do najdynamiczniej rozwijających się w polskim przemyśle. Mimo to pod względem wydatków konsumentów nasz kraj nadal plasuje się za sąsiadami. Przeciętny Węgier czy Czech wydaje na specyfiki do pielęgnacji ciała 20 proc. więcej niż Polak. Jeszcze większa przepaść dzieli nas od Zachodu. Konsumpcja kosmetyków w przeliczeniu na mieszkańca jest w Polsce średnio 4-5 razy mniejsza niż w innych krajach UE. Z pewnością można oczekiwać wzrostu — Polacy coraz częściej sięgają po kosmetyki i coraz więcej na nie wydają. Według prognoz, w najbliższych latach szybko powinna rosnąć sprzedaż preparatów specjalistycznych, np. przeciwzmarszczkowych i przeciwtrądzikowych.

Bartosz Ptach

Giełdowe.pl

Archiwum Puls Biznesu
wyd. 2273 str. 19
Oczekujemy nieoczekiwanej kontroli

kinczyk
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2600
Rejestracja: 20 lis 2005 20:10

Postautor: kinczyk » 25 sty 2007 00:12

Wartości niematerialne i prawne
2007-01-25
GH
Ze względu na prowadzoną działalność wartości niematerialne i prawne są istotne dla spółki. Spory know-how, silna pozycja na rynku oraz rozpoznawalne marki decydują przecież w tej branży o sukcesie bądź porażce.

Najważniejsze dla spółki są z pewnością: silna i rozpoznawalna marka, wysoka jakość produktów oraz ich innowacyjność. Status produktów potwierdzają liczne nagrody, wyróżnienia, a także czołowe lokaty w rankingach branżowych. To z pewnością zwiększa prestiż firmy w oczach klientów i potencjalnych inwestorów.

Firma posiada 32 zarejestrowane znaki towarowe dla własnych produktów oraz 29 dla spółek zależnych. Przysługują jej także prawa ochronne wynikające z międzynarodowej rejestracji znaków ochronnych: Kolastyna (używane w 17 państwach) oraz Miraculum (15 państw).

Grupa przeznacza ponadto spore kwoty na badania i rozwój. W 2005 r. koszty prac badawczych pochłonęły 731 tys. zł. Obecnie posiada ona zespół trzech laboratoriów, tworzących dział badawczo-rozwojowy i kontroli jakości. Własna grupa doświadczonych specjalistów tworzy oryginalne autorskie receptury.
Oczekujemy nieoczekiwanej kontroli

MarcinDK_74760
Podporucznik
Posty: 13254
Rejestracja: 18 kwie 2006 09:19

Postautor: MarcinDK_74760 » 25 sty 2007 00:43

Obrazek

Kolastynę stać na sukces2007-01-25

2007-01-25
Grzegorz Hryniewicz
Spółka ma dobrą pozycję, ale konkurencja utrudni jej utrzymanie wysokich marż
Kolastyna należy do ścisłej czołówki polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych. Prawie co czwarty kosmetyk sprzedawany w kraju pochodził w 2005 r. z tej grupy. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą środków pielęgnacyjnych i perfum własnych marek także za granicą (w 30 krajach). Do najbardziej rozpoznawalnych należą: Kolastyna i Miraculum oraz marki handlowe: Pani Walewska, Chopin i Brutal. Zarząd grupy kładzie nacisk na zarządzanie portfolio brandów, bo silne marki pozwalają minimalizować wahania sprzedaży w okresie dekoniunktury. Ważne jest także opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i receptur. Dzięki nim grupa może z sukcesem konkurować na rynku i stale podnosić jakość wyrobów.

Obecnie Kolastyna oferuje ponad 300 różnego rodzaju produktów. Konfekcjonuje także wyroby innych firm. W strukturze przychodów największy udział mają środki pielęgnacyjne (59 proc.), do opalania (26 proc.) oraz perfumeria (14 proc.). Najszybciej rosła sprzedaż kosmetyków do opalania (w 2003 r. ich udział wynosił 15,5 proc.). Rośnie znaczenie wyrobów perfumeryjnych, których sprzedaż skoczyła w latach 2003-05 o 87 proc. (ale w pierwszym półroczu 2006 zmalała). Zarząd chce do końca 2008 r. zdobyć 15 proc. rynku perfumeryjnego (dziś 3,4 proc.). W trzy lata Kolastyna chce sięgnąć po 10 proc. rynku kosmetyków pielęgnacyjnych (udział wartościowy, obecnie 5,2 proc.) i o 30 proc. zwiększyć wartość eksportu.

W wynikach spółki widać wyraźną tendencję wzrostową, szczególnie od 2005 r. W latach 2003-04 miała ona stratę netto, zysk operacyjny zmalał o 44 proc., a przychody o 2,3 proc. Rentowność sprzedaży i netto, wskaźnik rentowności aktywów ROA oraz rentowności kapitału własnego ROE były wtedy ujemne. To rezultat restrukturyzacji: produkcja została przeniesiona do Krakowa i wycofano z niej dublujące się kosmetyki. Doszło do przejęć nowych podmiotów. Zmiany zaowocowały w 2005 r. ponad 81 mln zł przychodów (+52 proc.), prawie 6,8 mln zł zysku operacyjnego (+250 proc.) i 2,5 mln netto (wobec 94 tys. zł straty rok wcześniej).

Dzięki wchłonięciu Kolastyny Dystrybucja oraz majątku Ann Cosmetics możliwe się stało ograniczenie kosztów operacyjnych i przejęcie kontroli nad dystrybucją produktów. Silnie wzrosły marże handlowe i rentowności: w porównaniu z 2004 r. rentowność operacyjna skoczyła z 3,6 proc. do 8,3 proc., a rentowność działalności gospodarczej z 0,7 proc. do 4,6 proc.

Grupa ma dobre wyniki finansowe i stabilną pozycję rynkową, ale nie należy zapominać o czynnikach ryzyka. Związane są one z tendencjami widocznymi na rynku kosmetycznym w Polsce, gdzie bardzo szybko rośnie konkurencja. Szczególnym zagrożeniem dla Kolastyny są spółki zależne dużych koncernów zagranicznych, które dysponują większymi kapitałami. Dzięki wysokim nakładom na promocje są one w stanie szybciej zdobywać klientów. Branża charakteryzuje się dużym stopniem innowacyjności, a cykl życia produktów często nie przekracza roku. Presja konkurencji wymaga stałego ponoszenia nakładów na badania i rozwój. Istnieje też ryzyko nietrafienia w gusty odbior-ców, co może się odbić na przychodach i zyskach. Ponadto dzięki rosnącej zamożności Polacy przejawiają rosnące zainteresowanie zagranicznymi markami.

Akcje Kolastyny wyceniliśmy na 2,96 zł, czyli w środku widełek cenowych 2,5- -3,5 zł. Nasza wycena nie uwzględnia jednak przyszłych inwestycji, których wpływ jest dziś trudny do oszacowania. Choć rynek się dynamicznie rozwija, silna konkurencja będzie utrudniała zdobycie większych udziałów. Dokonania spółki każą nam przyjąć konserwatywny scenariusz i stabilizację sprzedaży. Zakładamy, że w 2007 r. wzrośnie ona o 2,4 proc., a w okresie „do nieskończoności” o 4,2 proc.

Wyniki spółki będą lepsze niż przed restrukturyzacją, ale słabsze niż w minionych dwóch rekordowych latach. Zakładamy spadek marży zysku operacyjnego netto z obecnych 8 proc. do 6,2 proc. w okresie „do nieskończoności”. Malejąca marża operacyjna może wskazywać na rosnące koszty operacyjne wynikające z rozwoju firmy i pogarszanie rentowności sprzedaży, głównie z powodu silnej konkurencji. Kolastyna zapewne poprawi swoje wyniki w przyszłości, ale ciężko będzie jej to osiągnąć. Mimo to spółka jest godna uwagi.

Doświadczona kadra zarządzająca, perspektywy rynkowe oraz stabilna sytuacja finansowa nie pozwalają przejść obok Kolastyny obojętnie. Jeżeli sprosta silnej konkurencji zachodnich koncernów i będzie dobrze postrzegana przez klientów, to ma przed sobą wspaniałe perspektywy. W analizie przyjęliśmy ostrożne założenia, ale jest bardzo prawdopodobne, że spółka poradzi sobie dużo lepiej, niż założyliśmy.

Prezentowane analizy i wyceny są wyrazem poglądów autorów i nie mogą być traktowane jako rekomendacja czy zalecenie podjęcia działań inwestycyjnych.

Archiwum Puls Biznesu
wyd. 2273 str. 18
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek
Cena emisyjna akcji Kolastyny wyniesie 3,5 zł
2007-01-25 00:21 (ostatnia aktualizacja: 2007-01-25 00:43)

Cenę akcji w ofercie publicznej Grupy Kolastyna u stalono na 3,5 zł, czyli na maksymalnym poziomie określonego w prospekcie przedziału 2,50 – 3,50 zł – podała spółka w komunikacie.

23 stycznia 2007 roku zamknięto budowę księgi popytu. Zapisy na akcje Grupy Kolastyna odbędą się w dniach 25 - 29 stycznia. Inwestorom instytucjonalnym spółka oferuje 11 mln akcji, a indywidualnym 4 mln akcji. Debiut PDA na GPW jest planowany na początek lutego 2007 roku.

- Notujemy bardzo duże zainteresowanie naszą ofertą zarówno wśród inwestorów instytucjonalnych, jak i indywidualnych. Nasi potencjalni akcjonariusze szczególnie zwracają uwagę na bogate tradycje marek kosmetycznych będących w posiadaniu grupy, umiejętność wieloletniego utrzymywania się w ścisłej czołówce polskich producentów oraz wysoką jakość naszych wyrobów. Działalności spółki towarzyszą rosnące wyniki, zwiększająca się rentowność operacyjna oraz rozwój eksportu. Dodatkowo, naszą wiarygodność potwierdza uznanie, jakim produkty Grupy cieszą się w kraju i za granicą. Szacujemy, że w najbliższych dwóch latach nastąpi dalszy, istotny wzrost Grupy – powiedział prezes spółki Andrzej Grzegorzewski.

Kolastyna należy do ścisłej czołówki polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą środków pielęgnacyjnych i perfum własnych marek także za granicą (w 30 krajach). Do najbardziej rozpoznawalnych należą: Kolastyna i Miraculum oraz marki handlowe: Pani Walewska, Chopin i Brutal.

Rosnący udział w przychodach Grupy Kolastyna notuje eksport. Największymi zagranicznymi odbiorcami produktów Grupy są kraje Europy Wschodniej: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa i Kazachstan. Łączne obroty na tych rynkach stanowiły w 2005 roku ponad 80% eksportu Grupy Kolastyna.

Zgodnie z prognozą skonsolidowane przychody Grupy Kolastyna w 2006 roku wyniosą 90,08 mln zł, a rentowność brutto osiągnie poziom 8,69% W I półroczu 2006 Grupa Kolastyna wypracowała przychody netto na poziomie 41,05 mln zł i zysk netto w wysokości 2,25 mln zł.

Doradcą finansowym przygotowującym Grupę Kolastyna do funkcjonowania na rynku kapitałowym jest Capital One Advisers, a oferującym akcje Dom Maklerski IDMSA.
Obrazek

GANT_TO_BALON
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 340
Rejestracja: 20 sty 2007 18:29

Postautor: GANT_TO_BALON » 25 sty 2007 00:53

kurza rzyć!!! znowu IDM!!! muszę jechać do częstochowy by się zapisać!!! może wie ktoś czy dopuścili jakieś inne biuro do dystrybucji?

TRAFNA UWAGA




.
GANT, czy SPEKULACYJNY KANT ?

esqiure
Chorąży
Posty: 962
Rejestracja: 07 gru 2005 23:59
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: esqiure » 25 sty 2007 19:35

A w swoim pytałeś?

dysia
Starszy chorąży
Posty: 1513
Rejestracja: 18 mar 2006 09:39
Lokalizacja: Wzgórza nad Soliną

Postautor: dysia » 25 sty 2007 21:52

A w swoim pytałeś?
chyba mozna za pośrednictwem swojego BM. Wiem, że oni dokonuja wszystkich za ciebie formalności.


http://3dwhite.pl/?click=487e5167290e6f ... dac746ca4a

esqiure
Chorąży
Posty: 962
Rejestracja: 07 gru 2005 23:59
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: esqiure » 26 sty 2007 12:04

u mnie w DiBRE jednak nie można

MarcinDK_74760
Podporucznik
Posty: 13254
Rejestracja: 18 kwie 2006 09:19

Postautor: MarcinDK_74760 » 26 sty 2007 13:39

Obrazek
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 3 / 2007
Data sporządzenia: 2007-01-26
Skrócona nazwa emitenta
GRUPA KOLASTYNA S.A.
Temat
REJESTRACJA PDA ORAZ AKCJI W KDPW
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
-------------------------------------------------------------------------------------

Treść raportu:
Zarząd Grupy Kolastyna S.A. informuje, że na podstawie informacji uzyskanych w dniu 25-01-2007 Zarząd Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych S.A. w dniu 24-01-2007 podjął Uchwałę nr 67/07 o następującej treści :

§1
1. Na podstawie §11 ust.3 w związku z §18 ust.1 oraz §40 ust.2,3 i ust. 4a oraz w związku z § 2 ust.1 i 4 Regulaminu Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych, po rozpatrzeniu wniosku spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. Zarząd Krajowego Depozytu postanawia :

1) przyznać spółce GRUPA KOLASTYNA S.A. status uczestnika Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych w typie EMITENT;
2) przyjąć do depozytu papierów wartościowych :

a) 923.000 (dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące) akcji zwykłych na okaziciela serii A spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden złoty) każda, oraz nadać im kod PLKLSTN00017, pod warunkiem dopuszczenia tych akcji do obrotu na rynku regulowanym, z zastrzeżeniem ust. 2 i 5;

b) 6.295.000 (sześć milionów dwieście dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii B spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden złoty) każda, oraz nadać im kod PLKLSTN00017, pod warunkiem dopuszczenia tych akcji do obrotu na rynku regulowanym, z zastrzeżeniem ust. 2 i 5;

c) 16.675.000 (szesnaście milionów sześćset siedemdziesiąt pięć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii C spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden złoty) każda, oraz nadać im kod PLKLSTN00017, pod warunkiem dopuszczenia tych akcji do obrotu na rynku regulowanym, z zastrzeżeniem ust. 2 i 5;

d) 5.656.000 (pięć milionów sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii D spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden złoty) każda, oraz nadać im kod PLKLSTN00017, pod warunkiem dopuszczenia tych akcji do obrotu na rynku regulowanym, z zastrzeżeniem ust. 2 i 5;

e) od 9.000.000 (dziewięć milionów) do 15.000.000 (piętnaście milionów) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden złoty) każda, emitowanych na podstawie Uchwały nr 2/2006 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. z dnia 6 września 2006 r. oraz nadać im kod PLKLSTN00025, pod warunkiem dojścia do skutku emisji tych akcji i dokonania ich przydziału z zastrzeżeniem ust. 3;

f) od 9.000.000 (dziewięć milionów) do 15.000.000 (piętnaście milionów) akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. o wartości nominalnej 1 zł (jeden zloty) każda, emitowanych na podstawie Uchwały nr 2/2006 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. z dnia 6 września 2006 r. oraz nadać im kod PLKLSTN00017, pod warunkiem wpisania do rejestru przedsiębiorców podwyższenia kapitału zakładowego spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. w drodze emisji tych akcji, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5

2. Zarejestrowanie wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. a, b, c i d, akcji zwykłych na okaziciela serii A, serii B, serii C i serii D spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. w depozycie papierów wartościowych nastąpi w terminie dwóch dni od dnia złożenia przez spółkę GRUPA KOLASTYNA S.A. w Krajowym Depozycie dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych akcji do obrotu na rynku regulowanym.

3. Zarejestrowanie wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. e praw do akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. w depozycie papierów wartościowych nastąpi w terminie dwóch dni od dnia złożenia przez spółkę GRUPA KOLASTYNA S.A. w Krajowym Depozycie dokumentów potwierdzających dokonanie przydziału i dojście emisji akcji serii E do skutku.

4. Zarejestrowanie wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. f akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki GRUPA KOLASTYNA S.A. w depozycie papierów wartościowych nastąpi w terminie dwóch dni od dnia złożenia przez spółkę GRUPA KOLASTYNA S.A. w Krajowym Depozycie dokumentów potwierdzających dokonanie wpisu podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji tych akcji do rejestru przedsiębiorców.

5. W przypadku wprowadzenia do obrotu na rynku regulowanym wyłącznie akcji, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, b, c lub d albo wyłącznie akcji wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. f, zarejestrowanie pod kodem PLKLSTN00017 akcji nie wprowadzonych do obrotu na tym rynku regulowanym nastąpi pod warunkiem podjęcia decyzji przez spółkę prowadzącą ten rynek o ich wprowadzeniu do obrotu na tym samym rynku regulowanym, nie wcześniej jednak niż w dniu wskazanym w tej decyzji jako dzień wprowadzenia tych akcji do obrotu na tym rynku.

§2

Informacje o zarejestrowaniu akcji zwykłych na okaziciela serii A, serii B, serii C oraz serii D pod kodem PLKLSTN0017, o zarejestrowaniu praw do akcji zwykłych na okaziciela serii E pod kodem PLKLSTN00025 oraz o liczbie praw do akcji oznaczonych tym kodem, a także o zamknięciu kont prowadzonych dla tych praw do akcji i zarejestrowaniu akcji serii E pod kodem PLKLSTN00017 oraz o liczbie akcji oznaczonych tym kodem po dokonaniu tej rejestracji będą przekazywane w formie komunikatów Krajowego Depozytu.

§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Członek zarządu KDPW S.A. Członek Zarządu KDPW S.A.
Sławomir Panasiuk Agata Wacławik-Wejman

baba123
Młodszy chorąży
Posty: 630
Rejestracja: 02 paź 2006 18:11

Postautor: baba123 » 28 sty 2007 08:48

Jaka cene przewidujecie na debiut?




















/

Paser-gieldowy
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2389
Rejestracja: 08 gru 2005 00:30
Lokalizacja: Pinelawn Hills

Postautor: Paser-gieldowy » 28 sty 2007 09:53

Wszedlem na pol gwizdka zupelnie za cash przez BOS. Bardzo fajna spolka. Zdecydowanie bardziej perspektywiczna niz G.G....Na debiucie przy otwarciu powyzej 30% sprzedawac. Przy mniejszym kupowac.

esqiure
Chorąży
Posty: 962
Rejestracja: 07 gru 2005 23:59
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: esqiure » 28 sty 2007 19:18

Na bankierze pojawił się taki oto artykuł:
Raport z rynku IPO: Czy warto zainwestować w Kolastynę?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/-1539490.html

W tym artykule gieldowe.pl wycenia akcje na 2,96 zł, broniąc się że nie uwzględniają tego i tamtego. Przeczytałem ten artykuł z przymrużeniem oka, bo czytałem prospekt, sam przeanalizowałem korzyści i myślę, że lepiej na tym wyjdę, tak jak to było w przypadku infovide-matrix. Wtedy to gieldowe.pl też wyceniło debiutujące akcje taniej niż cena emisyjna, a przypomnę że na debiucie akcje tej spółki wzrosły o 30%. Również kwestia jest taka, że większe zaufanie wzbudzają we mnie analitycy z funduszy, którzy przystąpili do kupna Infovide niż byle redaktorzy gieldowe.pl.
Kolastyna będzie sukcesem. Jest duże zainteresowanie - musiałem trochę postać w IDMSA żeby się zapisać.

hangseng
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7138
Rejestracja: 30 maja 2006 19:23

Postautor: hangseng » 28 sty 2007 19:37

Remik z IDMu wycenił na 4,12zl, a w samą porownawczą na 4,35
Wycena porównawcza wskazuje bardzo ostroŜnie na wartość kaŜdej akcji GK Kolastyna S.A.
po emisji po danych finansowych 2006 roku na poziomie 4,35 zł.
Poziom obrotów oraz wskaźniki wyceny rynkowej prezentowanych spółek zagranicznych wskazują,
iŜ ten segment rynku, na zachodnich giełdach *** się duŜą popularnością inwestycyjną oraz
wyŜszymi od przeciętnych wskaźnikami wyceny rynkowej, z uwagi na stabilność sektora, bariery
wejścia związane z know-how.
Wycena DCF
Wycena metodą DCF oparta jest na prognozach Zarządu prezentowanych w Prospekcie Emisyjnym
na rok 2006. Dalsze załoŜenia dotyczące przyszłości uwzględniają: efekty realizowanej strategii
rozwoju związanej z emisją akcji; tendencje i prezentowane prognozy dotyczące wzrostu rynku
produktów kosmetycznych i perfumeryjnych w kraju i zagranicą.
Prognozy sprzedaŜy, w kraju, w latach 2007-2009 - z uwagi na ostroŜne podejście w wyceniezakładają
niŜsze o 25% dynamiki wzrostu w poszczególnych segmentach rynku kosmetycznego
od tych obserwowanych w 2005 roku. W segmencie kosmetyków pielęgnacyjnych, we wspomnianym
trzyletnim okresie czasu, wzrost sprzedaŜy w kraju prognozujemy na poziomie +9,5% (tj. jedynie
¾ z wzrostu roku 2005, +12,7%), analogicznie prognozowana sprzedaŜ wyrobów perfumeryjnych
Forex: Szczęścia chodzą parami :) | "To nie GTI(Grupa Trzymająca Indeks) ale NRR(Niewidzialna Ręka Rynku) wydymała Cię..." | Koniec WGI, początek GWI (Grupa Wykorzystująca Informacje).


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości