Odp:CCC [CCC]
REKLAMA
Panowie-moim zdaniem nie ma szans na przecene do 40zl.prognozowalem przecene do 44zl i pisalem, ze 43 to juz bedzie bardzo nisko.Teraz zmieniam zdanie i mysle, ze 43 nie powinno przekroczyc, i to bedzie dno naszej korekty.Troszke slabe wyniki podyktowane sa dluga zima!!!! I jestem pewien, ze nikt na tej inwestycji nie straci a CCC dalej bedzie szlo do gory! WIec proponuje dokupic papier puki tani jest,Ja osobiscie dzisiaj znowu dokupilem!!Jutro odreagowanie spadow!!!
Pieniądz zawsze przepływa od aktywnych do cierpliwych - Warren Buffet. IDM.
Panowie-moim zdaniem nie ma szans na przecene do 40zl.prognozowalem przecene do 44zl i pisalem, ze 43 to juz bedzie bardzo nisko.Teraz zmieniam zdanie i mysle, ze 43 nie powinno przekroczyc, i to bedzie dno naszej korekty.Troszke slabe wyniki podyktowane sa dluga zima!!!! I jestem pewien, ze nikt na tej inwestycji nie straci a CCC dalej bedzie szlo do gory! WIec proponuje dokupic papier puki tani jest,Ja osobiscie dzisiaj znowu dokupilem!!Jutro odreagowanie spadow!!!
oj coś często zmieniasz zdanie i to zazwyczaj post factum ciekawe co napiszesz,jak przebije 43zl, zgadzam się z patadeusz że może się zdarzyć, że kurs otrze się nawet o 40zl - jak cała giełda pójdzie w tym kierunku to ten scenariusz jest całkiem realny.Planowałem odkupić na spadku,ale się wstrzymam bo cała giełda dostała sporej zadyszki i jesze musi trochę odpocząć przed następnymi wzrostami.Nie ma się jednak co zamartwiać tymbardziej jak wierzysz w tą spółkę.Jak "buty" zaczną znowu iść do góry to pewnie przekroczą już te magiczne 50zl,ale na razie jest jak jest i trzeba się uzbroić w cierpliwość.
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 521
- Rejestracja: 23 gru 2005 16:50
ja tu już kilka razy pisałem moja fima obsługuje 150 sklepów obuwniczych w całej polsce znam też CCC i ich politykę skoro wycofują sie z franczyzy i ładująw swoje sklepy to długiej przyszłości im nie wróżę na franczyzie to jescze mieli z kogo kase doić a tak to tylko koszty będą mieć. już na dzień dzisiejszy wyrywkowo sprawdziłem że ok 20 % towaru w ich sklepach to towar zeszłoroczny a to nie jest dobry znak. oczywiście po drugim i po czwartym kwartale zawsze będą mieli dobre wyniki bo jest tu duża sezonowość w tym sektorze ale zapraszam na to forum równiutko za 2 lata
może jakieś bardziej realne spojrzenie? jak rynek się zwali to i ccc się zwali...dzisiaj np.BORYSZEW miał dobre podstawy do wzrostu a spadł,niedużo ale jednak...będzie dobrze panowie !
rynek będzie spadał a ccc nie ......
ja się tak "oszukiwałem" z BARLINKIEM i teraz na nim lekko wiszę,ale to też dobra Spółka więc na dłuższy termin pewnie wyjdę zarobiony -pytanie tylko kiedy, Pozdrawiam.
-
- Starszy sierżant
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 maja 2006 20:04
NIE ZAPOMINAJCIE O LUBAWIE PO DZISIEJSZYCH WYNIKACH
http://demo.e-pap.pl/espi?plik=dane/200 ... hyxq68qa41
http://demo.e-pap.pl/espi?plik=dane/200 ... hyxq68qa41
NIE JESTEM INWESTORS.A
ja tu już kilka razy pisałem moja fima obsługuje 150 sklepów obuwniczych w całej polsce znam też CCC i ich politykę skoro wycofują sie z franczyzy i ładująw swoje sklepy to długiej przyszłości im nie wróżę na franczyzie to jescze mieli z kogo kase doić a tak to tylko koszty będą mieć. już na dzień dzisiejszy wyrywkowo sprawdziłem że ok 20 % towaru w ich sklepach to towar zeszłoroczny a to nie jest dobry znak. oczywiście po drugim i po czwartym kwartale zawsze będą mieli dobre wyniki bo jest tu duża sezonowość w tym sektorze ale zapraszam na to forum równiutko za 2 lata
Temu panu już dziękujemy! Kiedy CCC było po 36 zwiastowałeś że to koniec wzrostów i trendu więc jak wogóle możesz tu pisac. I dziwne że zawsze sie wypowiadasz kiedy jest korekta na CCC
Największy w kraju dystrybutor obuwia chce zwiększać sieć swoich sklepów. Zapowiada także poprawę wyników spółki
Spółka otworzy w tym roku w kraju 40 placówek pod marką CCC. Chce też uruchomić 15 nowych sklepów pod nową marką, w której będzie sprzedawać obuwie droższe. Obecnie firma ma w Polsce 111 własnych sklepów i dziewięć w Czechach, gdzie w tym roku chce otworzyć 10 nowych obiektów.
Na poniedziałkowym spotkaniu z dziennikarzami prezes CCC Dariusz Miłek przekonywał, że spodziewane lepsze wyniki spółki będą przede wszystkim rezultatem rozwoju sieci własnych sklepów. W kwietniu udział sprzedaży detalicznej w przychodach ogółem wyniósł już prawie 69 proc., a przed rokiem 53 proc. Handel poprzez własną sieć powoduje jednak, że trudniej przewidzieć wyniki sprzedaży w poszczególnych miesiącach. Zależą one od sezonowego popytu. W przypadku sprzedaży hurtowej łatwiej jest przygotować prognozy. Jednak sprzedaż detaliczna jest bardziej opłacalna,bo można zrealizować większe marże. W pierwszym kwartale 2006 r. średnia marża wyniosła w sklepach CCC 48,5 proc.
Firma zwiększa przychody nie tylko w wyniku otwierania nowych placówek, ale też dzięki wzrostowi sprzedaży w już istniejących. W czterech miesiącach 2006 roku obrót był w nich wyższy niż w analogicznym okresie 2005 r. o ponad 4 proc.
Do końca 2008 roku spółka chce zwiększyć sieć do 200 sklepów własnych CCC i otworzyć 65 salonów nowej marki. W Czechach ma być za 3 lata 40 placówek. Firma przymierza się też w 2007 roku do wejścia na rynek rosyjski.
Spółka otworzy w tym roku w kraju 40 placówek pod marką CCC. Chce też uruchomić 15 nowych sklepów pod nową marką, w której będzie sprzedawać obuwie droższe. Obecnie firma ma w Polsce 111 własnych sklepów i dziewięć w Czechach, gdzie w tym roku chce otworzyć 10 nowych obiektów.
Na poniedziałkowym spotkaniu z dziennikarzami prezes CCC Dariusz Miłek przekonywał, że spodziewane lepsze wyniki spółki będą przede wszystkim rezultatem rozwoju sieci własnych sklepów. W kwietniu udział sprzedaży detalicznej w przychodach ogółem wyniósł już prawie 69 proc., a przed rokiem 53 proc. Handel poprzez własną sieć powoduje jednak, że trudniej przewidzieć wyniki sprzedaży w poszczególnych miesiącach. Zależą one od sezonowego popytu. W przypadku sprzedaży hurtowej łatwiej jest przygotować prognozy. Jednak sprzedaż detaliczna jest bardziej opłacalna,bo można zrealizować większe marże. W pierwszym kwartale 2006 r. średnia marża wyniosła w sklepach CCC 48,5 proc.
Firma zwiększa przychody nie tylko w wyniku otwierania nowych placówek, ale też dzięki wzrostowi sprzedaży w już istniejących. W czterech miesiącach 2006 roku obrót był w nich wyższy niż w analogicznym okresie 2005 r. o ponad 4 proc.
Do końca 2008 roku spółka chce zwiększyć sieć do 200 sklepów własnych CCC i otworzyć 65 salonów nowej marki. W Czechach ma być za 3 lata 40 placówek. Firma przymierza się też w 2007 roku do wejścia na rynek rosyjski.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości