no i co teraz panowie
RAFAMET [RAF] - cz. VI
REKLAMA
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7957
- Rejestracja: 08 lis 2007 23:56
- Lokalizacja: WIDZEW
Spółki o niskiej płynności, których dzienne obroty z reguły nie przekraczają 50 tys. zł, a średnia ilość transakcji na sesji jest mniejsza, niż 10 trafią do „Strefy Niższej Płynności”. W praktyce oznacza to usunięcie ich z notowań ciągłych i przerzucenie do systemu na podwójny fixing. Będzie można się przed tym wybronić. Po pierwsze – poprzez zatrudnienie animatora, po drugie – budowę sekcji IR (Inwestor Relations) na stronach internetowych według wytycznych GPW i po trzecie - aktywne wykorzystanie sekcji IR na stronie giełdowej GPWinfostrefie.
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleI ... a&open=sec
brzmi groźnie, ale:
animatora mamy
z sekcją IR nie powinno być problemów
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleI ... a&open=sec
brzmi groźnie, ale:
animatora mamy
z sekcją IR nie powinno być problemów
" W tym biznesie jesteś dobry, jeśli masz rację 6 na 10 razy. Nigdy nie ma się racji częściej."
Peter Lynch
Peter Lynch
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 302
- Rejestracja: 05 kwie 2008 16:54
- Lokalizacja: płynie prąd??
-
- Podporucznik
- Posty: 12881
- Rejestracja: 01 maja 2006 11:30
-
- Podporucznik
- Posty: 12881
- Rejestracja: 01 maja 2006 11:30
róznie z tym bywaWystawia baton na S bo chce kupić.Ten baton to che sprzedać , czy zachęcić do sprzedaży???
Nieźle to brzmi.
zeszłoroczny rajd z 25zł na 80zł zaczął się od wystawienia batona ponad 20k na 25zł
baton tylko częściowo został zrealizowany i potem zniknął
" W tym biznesie jesteś dobry, jeśli masz rację 6 na 10 razy. Nigdy nie ma się racji częściej."
Peter Lynch
Peter Lynch
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 3099
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: z wyżyn wieży strażniczej
tym razem moze nie byc tak kolorowo, wczoraj ugryzlem 13szt z batona i jakos nie zniknal, tylko ktos jeszcze dolozyl drugie 20k szt po 18,05zlróznie z tym bywa
zeszłoroczny rajd z 25zł na 80zł zaczął się od wystawienia batona ponad 20k na 25zł
baton tylko częściowo został zrealizowany i potem zniknął
ktoś więc ładnie pilnuje aby nie poszło w górętym razem moze nie byc tak kolorowo, wczoraj ugryzlem 13szt z batona i jakos nie zniknal, tylko ktos jeszcze dolozyl drugie 20k szt po 18,05zlróznie z tym bywa
zeszłoroczny rajd z 25zł na 80zł zaczął się od wystawienia batona ponad 20k na 25zł
baton tylko częściowo został zrealizowany i potem zniknął
" W tym biznesie jesteś dobry, jeśli masz rację 6 na 10 razy. Nigdy nie ma się racji częściej."
Peter Lynch
Peter Lynch
PKP zmodernizują w tym roku 500 km tras
Gazeta Prawna
09.05.2008 06:06
Dzięki oddłużeniu spółki pasażerskiej PKP powinno w tym roku wystarczyć pieniędzy na remonty torów. W ciągu czterech lat kolej chce ich zmodernizować 1,6 tys. km.
Znowelizowana ustawa o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji PKP to klucz dla przeprowadzenia zagrożonej modernizacji sieci kolejowej w kraju - informuje "Gazeta Prawna".
Największe korzyści uzyskają PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK), spółka odpowiedzialna za infrastrukturę kolejową. Ponad 1 mld zł jest spółce dłużny przewoźnik PKP Przewozy Regionalne. Zgodnie z nowymi przepisami przewoźnik zwróci dług gdy dostanie z budżetu państwa 2,16 mld zł dotacji (na pokrycie strat z lat 2001-2004). Do PLK trafią również środki z 1,8 mld zł pożyczki, którą otrzyma z budżetu spółka matka PKP.
Dzięki tym pieniądzom prace remontowe na torach będą kontynuowane.- To jedyna możliwość uratowania PKP PLK przed wstrzymaniem wszelkich prac na torach, bo wykonawcy domagają się należnych pieniędzy - podkreśla w dzienniku Jakub Majewski z Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei.
Do końca roku PLK zamierza zmodernizować 500 km torów. Do roku 2012 zmodernizowanych ma być 1,6 tys. km dróg kolejowych. W sumie trzeba na to wydać ponad 6 mld euro. Zdecydowana większość pieniędzy pochodzić będzie z funduszy UE, ale trzeba mieć środki na wkład własny. Najniższy przy modernizacji linii kolejowych to 15 proc. wartości projektu.
- Środki ze spłaty zadłużenia przez Przewozy Regionalne przeznaczymy na spłatę naszych zobowiązań zaciągniętych w poprzednich latach. Dzięki temu spółka odzyska zdolność kredytową i będzie mogła starać się o kolejne pożyczki - przyznaje w "GP" Krzysztof Łańcucki z PKP PLK.
Z kwoty 1,8 mld zł na modernizację linii kolejowych zostanie przeznaczonych 1,38 mld zł.
Gazeta Prawna
09.05.2008 06:06
Dzięki oddłużeniu spółki pasażerskiej PKP powinno w tym roku wystarczyć pieniędzy na remonty torów. W ciągu czterech lat kolej chce ich zmodernizować 1,6 tys. km.
Znowelizowana ustawa o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji PKP to klucz dla przeprowadzenia zagrożonej modernizacji sieci kolejowej w kraju - informuje "Gazeta Prawna".
Największe korzyści uzyskają PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK), spółka odpowiedzialna za infrastrukturę kolejową. Ponad 1 mld zł jest spółce dłużny przewoźnik PKP Przewozy Regionalne. Zgodnie z nowymi przepisami przewoźnik zwróci dług gdy dostanie z budżetu państwa 2,16 mld zł dotacji (na pokrycie strat z lat 2001-2004). Do PLK trafią również środki z 1,8 mld zł pożyczki, którą otrzyma z budżetu spółka matka PKP.
Dzięki tym pieniądzom prace remontowe na torach będą kontynuowane.- To jedyna możliwość uratowania PKP PLK przed wstrzymaniem wszelkich prac na torach, bo wykonawcy domagają się należnych pieniędzy - podkreśla w dzienniku Jakub Majewski z Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei.
Do końca roku PLK zamierza zmodernizować 500 km torów. Do roku 2012 zmodernizowanych ma być 1,6 tys. km dróg kolejowych. W sumie trzeba na to wydać ponad 6 mld euro. Zdecydowana większość pieniędzy pochodzić będzie z funduszy UE, ale trzeba mieć środki na wkład własny. Najniższy przy modernizacji linii kolejowych to 15 proc. wartości projektu.
- Środki ze spłaty zadłużenia przez Przewozy Regionalne przeznaczymy na spłatę naszych zobowiązań zaciągniętych w poprzednich latach. Dzięki temu spółka odzyska zdolność kredytową i będzie mogła starać się o kolejne pożyczki - przyznaje w "GP" Krzysztof Łańcucki z PKP PLK.
Z kwoty 1,8 mld zł na modernizację linii kolejowych zostanie przeznaczonych 1,38 mld zł.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: fango i 101 gości