K2 INTERNET [K2I] księga I

wszystko na temat spółek publicznych
piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

K2 INTERNET [K2I] księga I

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 09:28

Otwarcie Oferty Dzień udostępnienia do publicznej wiadomości Prospektu
Składanie Deklaracji w procesie budowania Księgi Popytu
(„bookbuilding”)
3 kwietnia 2008 r. – 4 kwietnia 2008 r. do godz. 14.00

Ustalenie Ceny Emisyjnej i ostatecznej liczby Akcji
Oferowanych
do 9 kwietnia 2008 r.

Rozpoczęcie przyjmowania zapisów na Akcje Oferowane 9 kwietnia 2008 r.

Przyjmowanie zapisów na Akcje Oferowane 9 kwietnia 2008 r. – 11 kwietnia 2008 r.

Zakończenie przyjmowania zapisów na Akcje Oferowane 11 kwietnia 2008 r.


Przydział Akcji Oferowanych do 5 dni roboczych od zakończenia przyjmowania zapisów na Akcje
Oferowane


piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 09:39

26.3.Warszawa (PAP) - Zapisy na akcje spółki marketingowo-technologicznej K2 Internet potrwają od 9 do 11 kwietnia. Book building odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia - poinformowała firma w prospekcie emisyjnym.

Spółka szacuje, że wpływy netto z emisji akcji serii H wyniosą 11,8 mln zł.

Oferta spółki obejmuje 330.000 nowych akcji serii H oraz 420.000 akcji sprzedawanych, należących do bmp AG, Michała Lacha i Janusza Żebrowskiego.

"Ponadto w zależności od wyników procedury budowania księgi popytu bmp AG może podjąć decyzję o zaoferowaniu do sprzedaży dodatkowo nie więcej niż 354.960 akcji zbywalnych" - napisano w prospekcie.

Oferującym jest Dom Maklerski Penetrator.

K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Swoją ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku, a jej największym akcjonariuszem jest fundusz BMP AG.

W ubiegłym roku przedstawiciele BMP AG informowali, że w ofercie prawdopodobnie sprzedadzą część posiadanych akcji K2 Internet. (PAP)

morb/ asa/

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 10:50

K2 ma w swojej historii wszystkie elementy klasycznego mitu o firmie internetowej. Założona została przez wizjonera (prawie) w garażu. Pierwsze poważniejsze pieniądze w firmie pochodziły od funduszu venture capital. Ilość przeprowadzek odpowiadała szybkości rozwoju i przyrostowi liczby zatrudnionych.
Garaż w segmencie. Początki Spółki sięgają 1997 roku, kiedy powstała K2 Internet Provider s.c. dostarczająca łącza internetowe i świadcząca usługi z zakresu budowy serwisów WWW. Założycielem spółki jest Michał Lach, obecny największy prywatny udziałowiec i Przewodniczący Rady Nadzorczej. Michał Lach jest jednym z pionierów e-marketingu w Polsce, twórcą pierwszych sukcesów firmy i osobą cieszącą się autorytetem w dziedzinie wykorzystania nowych mediów w sprzedaży i marketingu.
Bardzo szybki wzrost znaczenia internetu jako medium przyczynił się również do dynamicznego rozwoju firmy. W 2000 roku część akcji przejął niemiecki fundusz typu venture capital - BMP AG. Od tej pory firma K2 konsekwentnie budowała pozycję lidera polskiej branży e-marketingowej, rozwijając zespół specjalistów oraz poszerzając bazę klientów. Najszybciej rozwijającą się częścią firmy był zespół kreatywny, co zaowocowało szeregiem nagród, wyróżnień i nominacji zarówno w konkursach polskich, takich jak Kreatura, KTR, Golden Arrow, WebStar, jak i międzynarodowych, np. Golden Drum, Cresta Awards, LIA Awards oraz Webby Awards. W 2003 roku zostaliśmy uznani przez Media Marketing Polska za najbardziej kreatywną agencję w Polsce.
Pierwszą siedzibą firmy było mieszkanie na Saskiej Kępie ale zaraz potem K2 przeprowadziła się do segmentu (oczywiście z garażem!) na Stegnach.
Willa na Mokotowie. Lata 2004-2006 to czas umacniania pozycji na rynku oraz inwestycji w rozbudowę zespołu programistów, infrastrukturę IT oraz oprogramowanie. Zacieśniona została też współpraca z wiodącymi partnerami technologicznymi, takimi jak Microsoft, RedDot czy InxMail.
W 2005 roku Spółka uzyskała status Microsoft Certified Partner, a rok później Microsoft Gold Certified Partner, co było efektem rosnących kompetencji i liczby projektów wykorzystujących produkty i technologie firmy Microsoft.
W tym samym roku zakres świadczonych usług poszerzył się o planowanie i realizację wszelkich działań mediowych (usługi te są realizowane przez należącą do Grupy K2, spółkę ACR S.A.).
Z segmentu na Stegnach firma przeniosła się do wygodnej willi na ul. Balonowej na Mokotowie by stopniowo rozsprzestrzeniać się także obejmując kolejne piętra w sąsiednim budynku.
Pałac i biurowiec. W 2006 roku Impactor uhonorował nas tytułem najbardziej podziwianej agencji interaktywnej. Na początku 2007 roku pojawiły się w naszej ofercie rozwiązania mobilne z pakietu Intellisync Mobile Suite firmy Nokia. Uzyskaliśmy również certyfikaty: Authorized Mobility Partner oraz VMWare Enterprise Partner. W marcu 2007 roku powstała nowa spółka w Grupie K2 (K2 Sp. z o.o.) – wyspecjalizowany podmiot zajmujący się outsourcingiem przedsięwzięć w obszarze e-commerce.
W wyniku dotychczasowych doświadczeń w październiku 2007 roku firma zdecydowała się na poszerzenie działalności o usługi związane z usability i accessibility świadczone przez spółkę zależną Komitywa.com.
Obecnie biura spółki mieszczą się w Warszawie w Pałacu Działyńskich na Muranowie, budynku biurowym na Mokotowie oraz w centrum Łodzi i Lublina.




źródło:


http://www.k2.pl/firma_historia.html

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 11:43

K2 Internet-teraz na TVNCNBC !!!!!

Założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Michał Lach.

kozi76
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2385
Rejestracja: 03 gru 2006 20:12

Postautor: kozi76 » 26 mar 2008 11:46

K2 Internet-teraz na TVNCNBC !!!!!

Założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Michał Lach.
Piotruś nie ekscytuj sie tak,bo zawału dostaniesz... :wink:
obejrzyj cnbc tvnbiznes a pózniej wejdz na przykład na www.gexo.com i sie rozluznij :lol:

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 14:21

26.3.Warszawa(PAP)- Debiut na parkiecie warszawskiej giełdy spółki
marketingowo-technologicznej K2 Internet spodziewany jest na
początku maja. Firma nie wyklucza, że w ciągu dwóch lat stanie się
częścią większej, międzynarodowej grupy - poinformował na
spotkaniu z dziennikarzami prezes K2 Internet Janusz Żebrowski.

"Na giełdzie chcielibyśmy zadebiutować zaraz po długim weekendzie
majowym. Na pewno będzie to pierwsza dekada maja" - powiedział w
środę Żebrowski.

Zapisy na akcje K2 Internet potrwają od 9 do 11 kwietnia, a book
building odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia. Spółka z publicznej
oferty 330 tys. nowych akcji serii H chce pozyskać około 11,8 mln
zł netto. Cena maksymalna, po jakiej przyjmowane będą zapisy w
book buildingu została ustalona na 40 zł.

Pieniądze pozyskane z emisji nowych akcji będą przeznaczone na
program inwestycyjny na lata 2008-2009, którego łączna wartość to
około 15,21 mln zł. Dodatkowym źródłem finansowania planowanych
inwestycji będą środki własne. W 2008 r. na program inwestycyjny
spółka zamierza przeznaczyć 7,62 mln zł, a w 2009 r. 7,59 mln zł.

Środki pozyskane z emisji akcji mają pozwolić K2 Internet stać
się silną i unikalną w Polsce organizacją do realizacji dużych i
innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu,
sprzedaży oraz obsługi klientów.

"Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera na dynamicznie
rozwijającym się rynku e-marketingu w Polsce. Chcemy dalej
umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach, na których
jesteśmy obecni - sprzedaży i obsłudze on-line, reklamie on-line,
marketingu mobilnym - oraz, przede wszystkim, rozwijać nowe
usługi" - powiedział Żebrowski.

Poza nowymi akcjami serii H oferta spółki obejmuje 420.000 akcji
sprzedawanych, należących do bmp AG, Michała Lacha i Janusza
Żebrowskiego. Ponadto w zależności od wyników book buildingu bmp
AG może podjąć decyzję o zaoferowaniu do sprzedaży dodatkowo nie
więcej niż 354.960 akcji.

K2 Internet to innowacyjna firma marketingowo-technologiczna
świadcząca wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania
nowych mediów oraz technologii w biznesie. Swoją ofertę adresuje
do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród
klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin,
Nokia i Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku, a jej największym akcjonariuszem
jest fundusz BMP AG. K2 Internet posiada udziały trzech firm
zależnych: domu mediowego ACR, firmy badawczo-konsultingowej
Komitywa.com i dostawcy rozwiązań informatycznych zwiększających
efektywność biznesu K2. Grupa zatrudnia łączenie około 150 osób.

Od początku działalności wzrost K2 Internet opierał się na
rozwoju organicznym. W ocenie prezesa firmy w ciągu najbliższych
lat spółka może być podmiotem działań konsolidacyjnych.

"W perspektywie około dwóch lat bycie częścią większej,
międzynarodowej organizacji jest nie do uniknięcia. W ubiegłym
roku mieliśmy kilka ofert od inwestorów branżowych" - powiedział
Żebrowski.

W przypadku gdyby BMP AG sprzedał cały posiadany pakiet akcji, w
rękach nowych akcjonariuszy znalazłoby się około 54 proc.
wszystkich akcji.

K2 Internet w pierwszej połowie 2007 roku uzyskało 0,68 mln zł
skonsolidowanego zysku netto, 0,98 mln zł zysku operacyjnego, 1,3
mln zł EBITDA i 10,88 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Spółka
nie opublikowała wyników finansowych za cały 2007 r.

Żebrowski poinformował jednak, że K2 Internet poprawiło wyniki za
2006 r. oraz że rezultaty były zgodne z oczekiwaniami zarządu.

W całym 2006 r. K2 Internet miało 1,13 mln zł zysku netto, 1,5
mln zł zysku operacyjnego, 2,1 mln zł zysku EBITDA i 15,3 mln zł
przychodów.

Oferującym akcje K2 Internet jest DM Penetrator.(PAP)

gsu/ ana/

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 14:22

Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, iż rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed fazą konsolidacji. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, na którym działa Spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.

http://www.k2.pl/press_1429.htm

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 16:25

K2 Internet rusza z ofertą

Zbigniew Kazimierczak
26.03.2008 12:09
Czytaj komentarze(0)

Na 10 mln zł z emisji liczy warszawska firma internetowa. A jak się uda to z inwestycji całkowicie wyjdzie jej główny akcjonariusz, z bardzo dużym zyskiem.
Od 9 do 11 kwietnia będą przyjmowane zapisy w ramach oferty publicznej K2 Internet, spółki zajmującej się e-marketingiem - wynika z prospektu emisyjnego. W pierwszej kolejności sprzedawane będą nowe akcje - 330 tys. szt. Jeśli zainteresowanie będzie większe to w drugiej kolejności swoje walory w dwóch transzach: 369,6 tys. szt. i 354,96 tys. szt. zaoferuje giełdowy fundusz bmp AG. Jeśli i to będzie mało 41 tys. walorów do oferty dołożą założyciele i menedżerowie firmy.

Cenę maksymalną ustalono na poziomie 40 zł.



-Ale zakładamy, że będzie to nieco niżej. Liczymy, że nowa emisja przyniesie firmie ok. 10 mln zł - mówi Janusz Żebrowski, prezes K2 Internet.

To sugeruje cenę w okolicy 30 zł. Przy takim poziomie bmp AG za swoje walory może zebrać nawet ponad 21 mln zł, a fundusz zainwestował w ten projekt przed kilkoma laty tylko 2 mln zł. Zysk imponujący.

K2 Internet chce przeznaczyć gotówkę na rozwój organiczny, przejęcia są brane pod uwagę tylko jak trafi się dobra okazja. W 2006 r. spółka miała 15,3 mln zł przychodów i 1,12 mln zł zysku. Janusz Żebrowski zapewnia, że 2007 r. był lepszy, prezes nie widzi przeszkód żeby firma rozwijała się w tempie 40-50 proc. rocznie.

Zbigniew Kazimierczak, z.kazimierczak@pb.pl

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 26 mar 2008 19:45

K2 Internet S.A. – czołowa polska spółka marketingowo-technologiczna dnia 25 marca 2008 r. opublikowała prospekt emisyjny. K2 Internet S.A. to jedyna firma na polskim rynku, która na tak wielką skalę łączy w swojej ofercie rozwiązania technologiczne oraz reklamowe i kreatywne.
Zachęcamy do zapoznania się z prospektem emisyjnym.W ramach oferty publicznej oferowanych jest 330 tys. akcji nowej emisji, które po rejestracji stanowić będą 16,3% spośród 2030 akcji tworzących kapitał zakładowy. Cena maksymalna, po jakiej będą przyjmowane deklaracje w procesie book-buildingu została ustalona na 40 zł.
K2 Internet S.A. należy do grona czołowych polskich firm marketingowo-technologicznych, dostarczających innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, oraz reklamy on-line. Jako jedyna na polskim rynku na taką skalę skutecznie łączy technologię, Internet oraz marketing. W ciągu 10 lat obecności w sektorze e-marketingu osiągnęła pierwszą pozycję w branży w naszym kraju, odpowiadając za obecność w sieci Internet czołowych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: Ikea, Coca-Cola, Nokia, Volvo, Koło, Agora czy Play. K2 Internet jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. Przyznane wyróżnienia to efekt strategii Spółki, zakładającej budowanie długotrwałych relacji pomiędzy markami, a ich klientami. W 2003 r. K2 Internet S.A. w rankingu Media i Marketing Polska została uznana za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce, a w 2006 r. przez Impactora – za najbardziej podziwianą agencję interaktywną w Polsce.
– „Celem działania spółki jest utrzymanie pozycji lidera na dynamicznie rozwijającym się rynku e-marketingu w Polsce. Chcemy dalej umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach, na których jesteśmy obecni – sprzedaży i obsłudze on-line, reklamie on-line, marketingu mobilnym – oraz przede wszystkim, rozwijać nowe usługi. Wierzę, że realizowana strategia, pomimo chwilowej dekoniunktury na rynku, przełoży się na korzystną wycenę Spółki i wysoką atrakcyjność akcji dla inwestorów” - mówi Janusz Żebrowski, prezes Zarządu K2 Internet S.A.
Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na budowę bardzo silnej i unikalnej w Polsce organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów. Szczegółowe informacje dotyczące emisji zawarte w prospekcie emisyjnym są dostępne na stronie Spółki: http://www.k2.pl/ oraz na stronie oferującego http://www.penetrator.com.pl/.
W roku 2006 Spółka, jako jedyna w branży, otrzymała status „Microsoft Gold Certified Partner”, jako wyraz oceny kompetencji i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Microsoft a także z RedDot (K2 Internet S.A. ma status Advanced Partner jednego z najlepszych dostawców systemów zarządzania treścią serwisów WWW) i innymi partnerami jest podstawą kompetencji technologicznych Spółki. Zrealizowane inwestycje we własne data center, partnerzy technologiczni oraz wykwalifikowany zespół pozwalają skutecznie konkurować w obszarach ważnych dla rozwoju Spółki nawet z wielokrotnie większymi firmami IT. Na działalność K2 Internet S.A. składają się dwa obszary kompetencyjne:
e-marketing - kompleksowa obsługa w zakresie marketingu w nowych mediach, w tym dedykowane rozwiązania informatyczne, które w oparciu o technologie firmy Microsoft oraz posiadaną infrastrukturę pozwalają na realizację krytycznych biznesowo projektów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta on-line.
nowe media – ACR S.A., należący do grupy K2 Internet S.A., to niezależny dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.
Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, iż rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed fazą konsolidacji. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, na którym działa Spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.
Do głównych udziałowców K2 Internet S.A. należą założyciele firmy oraz fundusz venture capital bmp AG. Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody Spółki osiągnęły blisko 11 mln zł (wzrost o 69% rok do roku), natomiast zysk netto 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Obecnie w Grupie K2 zatrudnienie pracowników i współpracowników sięga ponad 150 osób. Obok członków Zarządu do akcjonariuszy K2 Internet S.A. należą również pracownicy, gdyż to właśnie oni decydują o obliczu firmy.

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 26 mar 2008 19:48

Dom Maklerski PENETRATOR SA ma przyjemność poinformować Państwa,
że jest podmiotem oferującym papiery wartościowe Emitenta

W dniach 9 - 11 kwietnia 2008 r. w Oddziałach Domu Maklerskiego PENETRATOR SA będą przyjmowane zapisy na akcje w/w Spółki


I. Podstawowe informacje o ofercie:

1.Ilość oferowanych akcji (Akcje):
-do objęcia oferowanych jest 330 000 akcji serii H, oferowanych w ramach subskrypcji otwartej,
-do sprzedaży oferowanych jest 420 000 akcji zbywanych, dodatkowo w zależności od wyników procedury budowania Księgi Popytu bmp AG może podjąć decyzję o zaoferowaniu do sprzedaży dodatkowo nie więcej niż 354 960 akcji zbywanych

2.Wartość nominalna Akcji - 1,00 zł.

3.Cena Emisyjna - Cena emisyjna akcji serii H i cena sprzedaży akcji zbywanych są równe i zostały określone jako Cena Emisyjna. Maksymalna Cena Emisyjna wynosi 40,00 złotych. Ostateczna Cena Emisyjna zostanie ustalona przez Emitenta na podstawie rekomendacji Oferującego oraz wyników budowy Księgi Popytu ("bookbuilding"). Ustalenie Ceny Emisyjnej nastąpi do dnia 9 kwietnia 2008 r.

4.Składanie deklaracji "bookbuilding" w dniach 3 - 4 kwietnia 2008 r. (do godz. 14.00). Osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej w celu uczestniczenia w procesie bookbuilding powinny otrzymać od Oferującego pisemną propozycję wzięcia udziału w procesie bookbuilding (nie dotyczy: domów maklerskich, banków, zakładów ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, podmiotów zarządzających). W tym celu prosimy o kontakt z pracownikiem Oddziału DM PENETRATOR SA

5.Akcje przydzielane będą Inwestorom na podstawie:
-zapisów złożonych na podstawie Zaproszeń,
-zapisów, które zostaną złożone bez Zaproszeń.
Zaproszenia zostaną przekazane przez Oferującego wybranym Inwestorom biorącym udział w procesie budowy Księgi Popytu. Decyzja o przekazaniu Zaproszeń do wybranych Inwestorów biorących udział w procesie budowy Księgi Popytu zostanie podjęta przez Emitenta w porozumieniu ze Sprzedającymi oraz Oferującym.
Decyzja o liczbie Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) na podstawie Zaproszeń oraz bez Zaproszeń, a także o ustaleniu Ceny Emisyjnej zostanie podjęta przez Emitenta i Sprzedających po zakończeniu procesu budowy Księgi Popytu i zostanie podana do publicznej wiadomości przed rozpoczęciem przyjmowania zapisów składanych przez Inwestorów, tj. do dnia 9 kwietnia 2008 r.

6.Przyjmowanie zapisów na podstawie Zaproszeń - 9 - 11 kwietnia 2008 r.

7.Przyjmowanie zapisów bez Zaproszeń - 9 - 11 kwietnia 2008 r.

8.Przydział Akcji - do 5 dni roboczych od zakończenia przyjmowania zapisów na Akcje.

9.Inne:
-minimalny zapis bez Zaproszeń wynosi 50 Akcji, maksymalny: liczba Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) na podstawie Zaproszeń,
-minimalny zapis, który nie jest odpowiedzią na Zaproszenie wynosi 50 Akcji, maksymalny: liczba Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) bez Zaproszeń,
-Zapis na Akcje jest nieodwołalny z zastrzeżeniem przypadków opisanych w prospekcie emisyjnym w pkt 5.1.8. (część IV prospektu).

II. Kilka informacji o Spółce:
K2 Internet S.A. należy do grona czołowych polskich firm marketingowo-technologicznych, dostarczających innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, oraz reklamy on-line. Jako jedyna na polskim rynku na taką skalę skutecznie łączy technologię, Internet oraz marketing. W ciągu 10 lat obecności w sektorze e-marketingu osiągnęła pierwszą pozycję w branży w naszym kraju, odpowiadając za obecność w sieci Internet czołowych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: Ikea, Coca-Cola, Nokia, Volvo, Koło, Agora czy Play. K2 Internet jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. Przyznane wyróżnienia to efekt strategii Spółki, zakładającej budowanie długotrwałych relacji pomiędzy markami, a ich klientami. W 2003 r. K2 Internet S.A. w rankingu Media i Marketing Polska została uznana za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce, a w 2006 r. przez Impactora ? za najbardziej podziwianą agencję interaktywną w Polsce.

III. Osoby uprawnione do składania zapisów :
Oferta Publiczna kierowana jest do następujących grup Inwestorów:
-Bez Zaproszeń: wszyscy Inwestorzy,
-Z Zaproszeniami: Inwestorzy, do których Oferujący skierował Zaproszenia zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 5.1.3. Części IV Prospektu.
Prospekt emisyjny oraz aneksy do prospektu

http://www.doakcji.pl/index.jsp?linkUrl ... nId=218806

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 26 mar 2008 20:32

Przychody netto ze sprzedaży:
2004 ....... 6 303
2005 ..... 11 748
2006 ..... 15 294

EBITDA:
2004 ........ 738
2005 ..... 1 412
2006 ..... 2 145

zysk netto:
2004 ........ 207
2005 ........ 610
2006 ..... 1 128

Akcjonariat:

BMP AG .......... 42,6%
Michał Lach .......... 29,1%
Janusz Żebrowski .......... 12%
kluczowi pracownicy .......... 12,9%
pozostali .......... 3,4%

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 27 mar 2008 18:49


maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 27 mar 2008 21:02

5 najistotniejszych powodów ...

http://www.k2.pl/inwestorzy_5powodow.html

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 27 mar 2008 21:21

"Nie możemy jeszcze podać wyników z II półrocza, ale jesteśmy z nich bardzo zadowoleni" - powiedział prezes Janusz Żebrowski podczas konferencji prasowej. Spółka nie podała prognoz.

Strategia spółki zakłada, że w latach 2009-2010 zajmie silną pozycję jako gracz regionalny, albo wejdzie w skład większej organizacji.

"Nie wykluczamy, że wejdziemy w skład większej grupy o zasięgu globalnym" - powiedział Żebrowski dziennikarzom. Obecnie spółka nie prowadzi rozmów na temat takiej fuzji, dodał.

netiowiec

Postautor: netiowiec » 27 mar 2008 21:37

...a skończy jak większość na CETO (new connect), w najlepszym przypadku po pół roku zrobią split i nakarmią po 8 groszy :lol: :wink:


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Lapto..p i 2 gości