274,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, 13,5 mln zł zysku netto (aż +2398,7% r/r) i EBITDA na poziomie 24,6 mln zł (+97,2% r/r) – to najkrótsze podsumowanie najlepszych w historii wyników Grupy Kapitałowej TIM po I kwartale. Rosnące obroty i liczba klientów TIM-u to efekt zarówno działań sprzedażowo-marketingowo, jak i zapewnienia dostępności na TIM.pl produktów szczególnie poszukiwanych przez klientów.
– Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł TIM-owi kolejny rekord miesięcznych przychodów ze sprzedaży. W marcu po raz pierwszy w historii nasze obroty przekroczyły poziom 100 milionów złotych. Jeszcze kilka lat temu, przed zmianą modelu sprzedaży, przy dużej sezonowości i uzależnieniu sprzedaży od warunków pogodowych oraz sytuacji w branży budowlanej jakiekolwiek rekordy w pierwszych trzech miesiącach roku byłyby nie do pomyślenia – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Teraz na kalendarz spoglądamy praktycznie tylko po to, by sprawdzić liczbę dni roboczych w miesiącu. Szerokość, zróżnicowanie oraz dostępność naszej oferty przekonują kolejnych klientów do zakupów na platformie TIM.pl. O ile w całym 2020 roku były ich 34 tysiące, o tyle w pierwszym kwartale 2021 roku już niemal połowa tej liczby (19 800) – dodaje Krzysztof Folta.
http://pandl.pl/i-kw-2021-r-w-grupie-ka ... -klientow/