ProxyAd [PXY] cz.1 *New Connect*

wszystko na temat spółek publicznych
sephir
Podporucznik
Posty: 10099
Rejestracja: 04 mar 2007 01:57
Lokalizacja: K*TOWI*E
Kontakt:

ProxyAd [PXY] cz.1 *New Connect*

Postautor: sephir » 19 maja 2010 09:09

Raport EBI
typ raportu Raport bieżący
numer 2/2010
data dodania 2010-05-18 17:40:15
spółka PROXYAD SPÓŁKA AKCYJNA

Złożenie wniosku o wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect
Zarząd Spółki ProxyAd S.A. informuje, że w dniu dzisiejszym został złożony do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wniosek o wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect 5.389.850 akcji serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect", stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 roku.



Osoby reprezentujące spółkę:

Dawid Korczyński - Prezes Zarządu
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010 20:38 przez sephir, łącznie zmieniany 2 razy.
Ww. tekst nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozp. MF z dn. 19.10.05 r.
Obrazek
***

REKLAMA


sephir
Podporucznik
Posty: 10099
Rejestracja: 04 mar 2007 01:57
Lokalizacja: K*TOWI*E
Kontakt:

Postautor: sephir » 19 maja 2010 09:29

Ww. tekst nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozp. MF z dn. 19.10.05 r.
Obrazek
***

samuell_103511
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9943
Rejestracja: 11 sty 2007 09:46
Lokalizacja: :) :) :) :)
Kontakt:

Postautor: samuell_103511 » 27 maja 2010 06:29

GPW: wprowadzenie na NewConnect akcji spółki PROXYAD SA

26.05. Warszawa (PAP) - GPW: wprowadzenie na NewConnect akcji spółki PROXYAD SA

Uchwała Nr 483/2010
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 26 maja 2010 r.
w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu
na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A
spółki PROXYAD S.A.

§ 1
Na podstawie § 5 ust. 1 w związku z § 3 ust. 1 i 2 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, Zarząd Giełdy postanawia wprowadzić do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect 5.389.850 (pięć milionów trzysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii A spółki PROXYAD S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

kom amp/
Obrazek

sephir
Podporucznik
Posty: 10099
Rejestracja: 04 mar 2007 01:57
Lokalizacja: K*TOWI*E
Kontakt:

Postautor: sephir » 27 maja 2010 21:55

...............................................................................................
Raport EBI
typ raportu Raport bieżący
numer 4/2010
data dodania 2010-05-27 18:59:13
spółka ProxyAd
Złożenie wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania akcji zwykłych na okaziciela serii A na rynku NewConnect
Zarząd Spółki ProxyAd S.A. informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 27 maja 2010 r. został złożony do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wniosek o wyznaczenie pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect 5.389.850 (pięć milionów trzysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii A spółki ProxyAd S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

Proponowanym dniem pierwszego notowania akcji serii A jest 31 maja 2010 r.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect", stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 roku.


Osoby reprezentujące spółkę:

* Dawid Korczyński - Prezes Zarządu
Ww. tekst nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozp. MF z dn. 19.10.05 r.
Obrazek
***

sephir
Podporucznik
Posty: 10099
Rejestracja: 04 mar 2007 01:57
Lokalizacja: K*TOWI*E
Kontakt:

Postautor: sephir » 27 maja 2010 23:41

Ww. tekst nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozp. MF z dn. 19.10.05 r.
Obrazek
***

norton
Podporucznik
Posty: 13027
Rejestracja: 24 sie 2007 18:34

Postautor: norton » 28 maja 2010 18:25

Raport EBI
typ raportu Raport bieżący
numer 5/2010
data dodania 2010-05-28 14:35:27
spółka PROXYAD SPÓŁKA AKCYJNA

Informacja o transakcjach akcjonariuszy
Zarząd ProxyAd S.A. informuje, że w dniu 27 maja 2010 r. uzyskał od dwóch akcjonariuszy informację, iż w wyniku łącznie trzech transakcji zawartych w dniach 26 i 27 maja 2010 r. akcjonariusze Ci zbyli łącznie 264.835 akcji zwykłych na okaziciela serii A ProxyAd S.A. o wartości nominalnej 10 gr każda. Cena zbycia akcji w każdej poszczególnej transakcji wynosiła 60 gr za akcję. Na podstawie wyżej opisanych umów akcje nabyły trzy podmioty, w tym Animator Rynku (12.500 akcji).

Zarząd ProxyAd S.A. informuje, iż przedmiotem wyżej opisanych umów nie były akcje objęte umowami o ograniczeniu zbycia (lock-up).

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect", stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 roku.
Wiedza o wszystkim pochodzi od wszystkich.
Mahatma Gandhi

sephir
Podporucznik
Posty: 10099
Rejestracja: 04 mar 2007 01:57
Lokalizacja: K*TOWI*E
Kontakt:

Postautor: sephir » 29 maja 2010 21:02

Zapowiedź debiutu
2010.05.28


Spółka: PROXY AD S.A.
Debiut na NewConnect w 2010 r.: 22.
Liczba spółek notowanych na NC: 126 (łącznie z debiutantem)

Autoryzowany Doradca Spółki: EBC SOLICITORS ARKADIUSZ STRYJA sp. k. S.A.

Historia:
Emitent powstał w wyniku przekształcenia Proxy Ad sp. z o.o. Emitent został zarejestrowany w dniu 19.04.2010 r. przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000354233 w wyniku przekształcenia Proxy Ad sp. z o.o. Proxy Ad sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powstała na podstawie umowy spółki z dnia 26.04.2007 r.
Emitent powstał jako podmiot mający zajmować się świadczeniem usług reklamowych z wykorzystaniem technologii Bluetooth™. Początkowo Emitent świadczył usługi w oparciu o technologię kilku różnych dostawców, w tym zagranicznych, a podstawowym modelem przychodowym był wynajmem nadajników reklamodawcom za stałą opłatą uzależnioną od czasu najmu. Ten model okazał się jednak mieć wiele słabości, a przejście do nowego modelu rozliczeń wymagało zmiany technologii na własną, ponieważ inne rozwiązania dostępne na rynku nie spełniały wymagań Emitenta. W związku z powyższym pod koniec 2007 roku została podjęta decyzja o budowie własnej technologii do zarządzania siecią reklamy Bluetooth™ i zmiany modelu rozliczeń z reklamodawcami na płatność za każdy poszczególny komunikat reklamowy dostarczony na telefon konsumenta.
Obecnie spółka posiadając własną technologię do zarządzania siecią reklamy Bluetooth™ i rozbudowuje sieć o kolejne nadajniki instalowane w takich lokalizacjach, które spełniają kryteria specyfiki medium jakim jest Bluetooth™.

Działalność Emitenta:
Podstawową działalność Emitenta stanowi marketing sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii Bluetooth™.
Reklama Bluetooth™ lub inaczej marketing sąsiedztwa z wykorzystaniem technologii Bluetooth™ jest nowoczesną formą komunikacji marketingowej, która umożliwia dotarcie bezpośrednio na telefon komórkowy konsumenta przebywającego lub przechodzącego właśnie w pobliżu punktu sprzedaży (PoS / ang. Point of Sales: m.in. galerie handlowe, kina, restauracje, etc.).
Sieć Emitenta to ogólnopolska sieć reklamy Bluetooth™ i kompleksowy system, który umożliwia reklamodawcy realizację ogólnopolskich kampanii marketingowych zarządzanych z jednego centralnego punktu, gdzie jedynym kosztem dla reklamodawcy jest koszt komunikatu efektywnie dostarczonego na telefon konsumenta - tzn. koszt takiego komunikatu, który został odczytany przez konsumenta. W wypadku marketingu Bluetooth ™ systemy rejestrują każdą poszczególną wiadomość odczytaną przez konsumenta, a także każdego konsumenta, który pojawił się w zasięgu sieci z telefonem z włączonym Bluetooth™.
Pierwsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth™ realizowane były przez Emitenta już w 2007 roku. Całość systemu zbudowana została we współpracy z wysokiej klasy zespołem programistów spółki ad mobile sp. z o.o. (www.admobile.pl), działającej na rynku budowy rozwiązaniach mobilnych od roku 2002. Całość systemu została przetestowana w bardzo wymagających warunkach wysokiego obciążenia w największych centrach handlowych w Polsce.
Biorąc pod uwagę model biznesowy działalności prowadzonej przez Emitenta, jego przychody są uzależnione od liczby komunikatów reklamowych wysyłanych za pośrednictwem nadajników w ramach ogólnopolskiej Sieci Emitenta. Obecnie Emitent posiada podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji, w których mogą być umieszczane nadajniki. W prawie 125 lokalizacjach na stałe zainstalowane są nadajniki, a do końca roku ich liczba ma wzrosnąć do 350. Im większa więc liczba aktywnych nadajników w ramach sieci Emitenta tym większy jest potencjał reklamowy sieci, a tym samym Emitent jest w stanie wysyłać więcej komunikatów, co bezpośrednio zwiększa wysokość przychodów Emitenta.
Emitent nie posiada własnego działu sprzedaży bezpośredniej, a większość budżetów reklamowych pozyskiwana jest przez pośredników takich jak agencje reklamowe, czy domy mediowe. W najbliższym czasie Emitent zamierza rozpocząć budowę własnego działu sprzedaży bezpośredniej, aby wyeliminować lub ograniczyć udział pośredników, a tym samym zwiększyć osiągane przychody.
Zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie informacyjnym w chwili obecnej na rynku nie działają podmioty prowadzące działalność w oparciu o ten sam model prowadzenia biznesu. Na rynku działają wprawdzie podmioty oferujące technologię Bluetooth ™ do użytku reklamowego, jednak żaden z tych podmiotów nie oferuje tego w modelu takim jak Emitent. Większość z tych podmiotów jedynie pośredniczy w wynajmie nadajników Bluetooth™ reklamodawcom i nie oferuje własnych lokalizacji. Zdaniem Emitenta nie ma drugiego takiego podmiotu jak Emitent, który posiadałby własny system oraz zbudowaną własną, ogólnopolską sieć nadajników i oferował reklamodawcom możliwość rozliczania się za każdy poszczególny komunikat reklamowy dostarczony do konsumenta na jego telefon.
Emitent stara się zawierać umowy z lokalizacjami sieciowymi, dającymi strategiczną pozycję rynkową w zakresie świadczenia usług reklamowych z wykorzystaniem Bluetooth™, na zasadzie długoterminowej współpracy.
Zdarza się przy tym także zawieranie umów z pojedynczymi lokalizacjami, które jednak oferują unikatowy potencjał w zakresie dotarcia do konsumenta.
Nadajniki Emitenta rozmieszczone są w głównych miastach w Polsce, zawsze w lokalizacjach dostosowanych do specyfiki medium jakim jest marketing sąsiedztwa z wykorzystaniem technologii Bluetooth™.
Większość lokalizacji w poszczególnych miastach są to miejsca, które miesięcznie odwiedzane są przez ponad 1 mln konsumentów. Dodatkowo całość sieci podzielona jest w taki sposób aby można było dotrzeć do grupy celowej interesującej reklamodawcę - na życzenie reklamodawcy kampanie mogą być przy tym realizowane tylko w wybranych lokalizacjach.
Nadajniki Emitenta na terenie Warszawy rozmieszczone są w lokalizacjach gdzie miesięczna przepływność konsumentów wynosi powyżej 1,5 mln osób, co przy obecnej liczbie lokalizacji daje Emitentowi możliwość wysłania do 320 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie (na terenie Warszawy).

Przewagi rynkowe sieci Emitenta
Sieć Emitenta to obecnie jedyna ogólnopolska sieć reklamy Bluetooth™ o zasięgu ponad 4 mln konsumentów/m-c, co zapewnia Emitentowi możliwość dostarczenia ponad 700 tys. komunikatów efektywnie każdego miesiąca na telefony konsumentów(na terenie całej Polski).
Nadajniki Emitenta rozmieszczone są w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach (centra handlowe, lotnisko, dworce kolejowe, wypożyczalnie video, saloniki prasowe, etc.). Reklamodawca ma możliwość targetowania (kierowania) swojej kampanii do wybranej grupy nadajników / lokalizacji oraz możliwość skierowania kampanii tylko na wybrane modele telefonów komórkowych. Całością ogólnopolskiej sieci Emitent może zarządzać za pomocą jednego centralnego systemu - dzięki temu uruchomienie ogólnopolskiej kampanii w sieci Emitenta zajmuje mniej niż godzinę.

Struktura klientów Emitenta
Emitent nie posiada własnego działu sprzedaży bezpośredniej, a większość budżetów reklamowych pozyskiwana jest przez pośredników takich jak agencje reklamowe, czy domy mediowe. Oznacza to, że klientami Emitenta są co do zasady tego rodzaju podmioty (pośrednicy).
W roku 2009 jednym z istotnych klientów (pośredników) był znaczący akcjonariusz Emitenta tj. PayFreezer sp. z o.o. Głównymi kompetencjami PayFreezer sp. z o.o. jest pośrednictwo w sprzedaży mediów. W ramach obsługiwanych budżetów PayFreezer sp. z o.o. część z nich realizuje w spółkach, w których jest udziałowcem albo akcjonariuszem, m.in. ProxyAd S.A., czy Reklamofon.pl sp. z o.o.
W I kwartale 2010 roku PayFreezer sp. z o.o. nie była klientem (pośrednikiem) Emitenta.
W roku 2009 innym istotnym klientem (pośrednikiem) była 3P Holding S.A. W I kwartale 2010 roku 3P Holding S.A. nie była klientem (pośrednikiem) Emitenta.
W najbliższym czasie Emitent zamierza rozpocząć budowę własnego działu sprzedaży bezpośredniej, aby wyeliminować, lub ograniczyć udział pośredników, a tym samym zwiększyć osiągane przychody.
W roku 2009 Emitent nabył usługi (usługi doradztwa w zakresie realizacji kampanii reklamowych) za kwotę 43.000 zł od znaczącego akcjonariusza Emitenta tj. PayFreezer sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W I kwartale 2010 roku Emitent nie nabył usług od PayFreezer sp. z o.o.
Emitent współpracuje w sposób stały z 3P Holding S.A. Współpraca Emitenta z 3P Holding S.A. polega na nabywaniu usług doradztwa, wsparcia sprzedaży, obsługi kampanii reklamowych, administracyjnych, itp. zgodnie ze stosowną umową.

W roku 2009 Emitent zlecił realizację kampanii reklamowej Reklamofon.pl sp. z o.o., spółce której Prezesem Zarządu jest Piotr Surmacki - Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitenta i Prezes Zarządu znaczącego akcjonariusza Emitenta tj. PayFreezer sp. z o.o. Jedynym wspólnikiem Reklamofon.pl sp. z o.o. jest PayFreezer sp. z o.o. W I kwartale 2010 roku Emitent nie nabył usług od Reklamofon.pl sp. z o.o.


Strategia Emitenta:
Plan rozbudowy ogólnopolskiej sieci Emitenta
Obecnie nadajniki Bluetooth™ Emitenta zainstalowane są w ponad 125 lokalizacjach, co daje Emitentowi możliwość dotarcia do ponad 4 mln konsumentów miesięcznie (tyle telefonów z włączonym Bluetooth™ znajduje się miesięcznie w zasięgu nadajników sieci Emitenta). Liczba odebranych komunikatów jest zależna od dodatkowego wsparcia komunikacji w POS - obecnie Emitent ma możliwość wysłania ponad 700 tys. komunikatów miesięcznie (efektywnie dostarczonych na telefon komórkowy konsumenta).
Do końca roku 2010 roku liczba nadajników Emitenta powinna wzrosnąć do 350, a w roku 2011 do 500, co zapewni Emitentowi możliwość dotarcia do odpowiednio ponad 6 mln konsumentów miesięcznie na koniec roku 2010 i ponad 7 mln konsumentów na koniec roku 2011.

Wyniki finansowe netto Emitenta:
W dokumencie informacyjnym Spółka przedstawiła zbadane sprawozdania finansowe za okres od 1.01.2009 do 31.12.2009 r. oraz od 1.01.2010 do 31.03.2010 r.
Wybrane dane finansowe za 2009 rok oraz za I kwartał 2010 rok (w tys. zł):
2008 2009 I kwartał 2010
Kapitał własny: -71,6 542,9 709,5
Przychody ze sprzedaży: 0,00 1.142,9 436,9
Wynik ze sprzedaży: -94,3 205,9 200,5
Wynik netto: -94,3 184,5 166,6

Prognozy wyników finansowych na 2010 rok
Przychody ze sprzedaży reklamy 2.102.045,34 zł
Koszty sprzedaży 614.449,50 zł
Koszty utrzymania lokalizacji oraz techniczne 291.500 zł
Koszty amortyzacji / budowy nadajników 500.000 zł
Koszty biura oraz pracowników z obciążeniami 396.000,13 zł
Zysk brutto 300.095,71 zł
EBITDA 800.095,71 zł
Kapitał zakładowy Spółki według odpisu z Rejestru Przedsiębiorców z dnia 13.05.2010 r. wynosi 538.985,00 zł i dzieli się na 5.389.985 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

Spółka nie przeprowadzała oferty akcji nowej emisji.
W okresie od 20 kwietnia 2010 r. do 5 maja 2010 r. miały miejsce transakcje sprzedaży akcji przez dotychczasowego akcjonariusza. Transakcje sprzedaży dotyczyły 1.008.335 akcji serii A za łączną cenę 484.000,80 zł. Ceny transakcji sprzedaży wynosiły 0,48 zł. Akcje zostały objęte przez 8 podmiotów.
Liczba akcji serii A objętych w ramach sprzedaży przez dotychczasowych akcjonariuszy: 1.008.335
Ponadto zgodnie z raportem bieżącym rb 5/2010 z dnia 28.05.2010 r. Zarząd ProxyAd S.A. w dniu 27 maja 2010 r. uzyskał od dwóch akcjonariuszy informację, iż w wyniku łącznie trzech transakcji zawartych w dniach 26 i 27 maja 2010 r. akcjonariusze Ci zbyli łącznie 264.835 akcji zwykłych na okaziciela serii A ProxyAd S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Cena zbycia akcji w każdej poszczególnej transakcji wynosiła 0,60 zł za akcję. Na podstawie wyżej opisanych umów akcje nabyły trzy podmioty, w tym Animator Rynku (12.500 akcji). Jednocześnie Zarząd ProxyAd S.A. informuje, iż przedmiotem wyżej opisanych umów nie były akcje objęte umowami o ograniczeniu zbycia (lock-up).


Struktura Akcjonariatu Spółki
Bellevue Invest Group Aktiengesellschaft – posiada 808.478 akcji zwykłych na okaziciela serii A, dających prawo do wykonywania 15% głosów na walnym zgromadzeniu spółki.
Nova Group (Cyprus) Limited – posiada 1.627.125 akcji zwykłych na okaziciela serii A, dających prawo do wykonywania 30,19% głosów na walnym zgromadzeniu spółki.
PayFreezer sp. z o.o. – posiada 1.945.912 akcji zwykłych na okaziciela serii A, dających prawo do wykonywania 36,10% głosów na walnym zgromadzeniu spółki.
Pozostali akcjonariusze posiadają 1.008.335 akcji zwykłych na okaziciela serii A, dających prawo do wykonywania 18,71 % głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

Umowny typu lock-up
1/ Bellevue Invest Group Aktiengesellschaft,
2/ Nova Group (Cyprus) Limited,
3/ PayFreezer sp. z o.o.,
posiadający łącznie 4.381.515 tj. 81,29% akcji objętych wnioskiem o wprowadzenie i tyle samo kapitału zakładowego, zawarli umowy o ograniczenie zbycia akcji w okresie do dnia 31 października 2010 roku.

Kurs odniesienia: 0,60 zł

Kapitalizacja Spółki liczona według ceny sprzedaży akcji serii A wynoszącej 0,60 zł: 3.233.991,00 zł

Wartość akcji objętych wnioskiem liczona ceny sprzedaży akcji serii A wynoszącej 0,60 zł: 3.233.991,00 zł

Wartość akcji znajdujących się w posiadaniu akcjonariuszy, z których każdy ma prawo do wykonywania nie więcej niż 10% głosów na walnym zgromadzeniu spółki oraz nie objętych umowami lock-up: 605.001,00 zł.

Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect:
5.389.850 akcji zwykłych na okaziciela serii A
Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect:
5.389.850 akcji zwykłych na okaziciela serii A
Ww. tekst nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozp. MF z dn. 19.10.05 r.
Obrazek
***

danielgad
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 291
Rejestracja: 07 lis 2007 10:24

Postautor: danielgad » 31 maja 2010 00:24

Moim zdaniem, akcje mogą dać mocno zarobić... Byle tylko rano udało się w miarę tanio nabrać...

No i się udało:
Mało tylko tych akcji na s...
50 najlepszych ZLECEŃ SPRZEDAŻY
Cena Wolumen Czas
0,75 4 000 09:11:27
0,76 2 800 08:04:35
0,76 281 09:07:18
0,87 3 500 08:04:20
0,90 4 000 09:21:50
1,00 4 500 09:22:00


http://www.money.pl/gielda/newconnect/a ... 21897.html

ProxyAd planuje debiut na NewConnect

.ProxyAd, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.
Firma sprzedała wcześniej w ofercie prywatnej 18,9 proc. akcji.

Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach - co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom - powiedział cytowany w komunikacie Dawid Korczyński, prezes ProxyAd.

Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne. Firma wysyła ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie za pomocą technologii Bluetooth.

Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 mln konsumentów.

Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth realizowane były w październiku 2007 roku.

Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.

Ojciec_Stefana
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2930
Rejestracja: 15 gru 2005 12:38
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ojciec_Stefana » 31 maja 2010 11:37

rośnie nowa perełka na NC ... :D
Najłatwiejszym sposobem zdobywania pieniędzy jest... ich nietracenie.
Fundamenty czy technika? Wybieram pierwsze... na drugie spoglądam z pokorą ...
ulubiony wskaźnik: ROIC - WACC = xxx% (w określonym horyzoncie)

Zygmunt
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3168
Rejestracja: 02 wrz 2005 12:49
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: Zygmunt » 31 maja 2010 11:44

i to by bylo na tyle :lol:
I nastał czas spekulacji ...

danielsen
Chorąży
Posty: 942
Rejestracja: 19 lis 2006 10:07

Postautor: danielsen » 31 maja 2010 13:32

i to by bylo na tyle :lol:

Do tych, którzy to kupili... : czy już macie świadomość w jaki szajs wdepnęliście...?

Zygmunt
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3168
Rejestracja: 02 wrz 2005 12:49
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: Zygmunt » 31 maja 2010 13:46

hm ukryte kupno :shock:
I nastał czas spekulacji ...

Lopek16
Starszy chorąży
Posty: 1034
Rejestracja: 17 sty 2010 19:49

Postautor: Lopek16 » 31 maja 2010 13:50

Ściema :D To jest jak otwarta księga mówiąca bierzcie z prawej bierzcie z prawej, bo my już jesteśmy zarobieni Wy też będziecie :-k

Zygmunt
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3168
Rejestracja: 02 wrz 2005 12:49
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: Zygmunt » 31 maja 2010 13:56

Ściema :D To jest jak otwarta księga mówiąca bierzcie z prawej bierzcie z prawej, bo my już jesteśmy zarobieni Wy też będziecie :-k[/quote

hm czekaja jak cos zostanie polozone to zbiorka :wink:
I nastał czas spekulacji ...

masterll
Starszy chorąży
Posty: 1778
Rejestracja: 25 kwie 2006 13:01

Postautor: masterll » 31 maja 2010 14:19

Ściema :D To jest jak otwarta księga mówiąca bierzcie z prawej bierzcie z prawej, bo my już jesteśmy zarobieni Wy też będziecie :-k[/quote

hm czekaja jak cos zostanie polozone to zbiorka :wink:
pkt widzenia zależy od pkt siedzenia...


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości