BMP AG [BMP] cz.VII

wszystko na temat spółek publicznych
semafor_94809
Starszy chorąży
Posty: 1551
Rejestracja: 11 paź 2006 18:39
Lokalizacja: neverland

Postautor: semafor_94809 » 05 sie 2011 11:46

dzisiaj to chyba wszystkich przytkało... jedno pozytywne mi się nasuwa: dobrego mieli nosa, żeby K2 wreszcie sprzedać i na keszu siedzieć.


polair
Sierżant
Posty: 51
Rejestracja: 26 sty 2007 11:29

Postautor: polair » 05 sie 2011 11:59

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.

whitecollar
Młodszy chorąży
Posty: 598
Rejestracja: 05 lut 2007 20:32

Postautor: whitecollar » 05 sie 2011 12:00

0.771 EUR = 3.08 PLN :cry: :cry: :cry:

pekace
Sierżant sztabowy
Posty: 177
Rejestracja: 03 cze 2011 13:40

Postautor: pekace » 05 sie 2011 12:24

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.
No właśnie ciekawe czy konopki mają już ciepło w gaciach? :lol:
ciekawe jak długo są w stanie trzymać bmp. miało być średnioterminowo, a wyszło jak zawsze

maly.MISTRZ
Starszy chorąży
Posty: 1099
Rejestracja: 27 kwie 2011 12:00

Postautor: maly.MISTRZ » 05 sie 2011 12:36

spadnie do 2 zl i odbije do 5 za jakis czas :) - ale kiedy to bedzie to nie wiem :)

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 05 sie 2011 18:00

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.
No właśnie ciekawe czy konopki mają już ciepło w gaciach? :lol:
ciekawe jak długo są w stanie trzymać bmp. miało być średnioterminowo, a wyszło jak zawsze
gratuluje ! poważnie ! trafienia ceny:-))

teraz to skup bmpa bylby sensowny, dużo lepszy dla firmyw tej chwili sa inwestycje we własne akcje, sobra zyskownosc, ale jak znam zycie to nawet gdyby był to prezio robiłby to po cichu i dowiedzielibysmy się przypadkiem po kilku miesiącach
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 05 sie 2011 18:23

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.
No właśnie ciekawe czy konopki mają już ciepło w gaciach? :lol:
ciekawe jak długo są w stanie trzymać bmp. miało być średnioterminowo, a wyszło jak zawsze
gratuluje ! poważnie ! trafienia ceny:-))

teraz to skup bmpa bylby sensowny, dużo lepszy dla firmyw tej chwili sa inwestycje we własne akcje, sobra zyskownosc, ale jak znam zycie to nawet gdyby był to prezio robiłby to po cichu i dowiedzielibysmy się przypadkiem po kilku miesiącach
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

krzysztof357
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2126
Rejestracja: 02 sty 2007 00:57

Postautor: krzysztof357 » 09 sie 2011 22:54

Xamine GmbH: Ponad 13 mln euro strat w wyniku oszustwa w marketingu afiliacyjnym
Co siódma marka prowadząca kampanie reklamowe w wyszukiwarkach pada ofiarą ad-hijackingu

Monachium, 9 sierpnia 2011 r.

Co roku w Niemczech w wyniku oszukańczej działalności podczas umieszczania reklam w wyszukiwarkach takich jak np. Google odnotowuje się straty na ponad 13 milionów euro. W przypadku tzw. „ad-hijackingu“ sklepy internetowe lub partnerzy afiliacyjni kopiują reklamy pewnej marki lub oryginalnej firmy w wyszukiwarce i oferują za nie nieznacznie (najczęściej 1 eurocent) więcej niż właściciel marki, by potem nielegalnie przekierować potencjalnych nabywców do własnego adresu URL, uzyskując w ten sposób nieuprawnione prowizje. Powoduje to znaczące straty finansowe dla firm, co wynika z aktualnych badań firmy Xamine GmbH, specjalizującej się w optymalizacji efektywności kampanii SEA na terenie całej Europy.

„Co siódma badana przez nas marka jest ofiarą ad-hijackerów”, wyjaśnia Peter Herold, prezes zarządu Xamine. Często poszkodowane marki i firmy nawet nie dowiadują się o tym fakcie. Peter Herold mówi: „Oszuści grasują przede wszystkim nocą i w weekendy. Działają najczęściej regionalnie i w ograniczonych interwałach czasowych, by utrudnić ujawnienie naruszeń.” Jednakże problem ad-hijackingu nie dotyka wszytkich branż w identycznym stopniu. Oszuści stawiają przede wszystkim na zaawansowane segmenty o wysokich prowizjach, np. na branżę turystyki online lub pośrednictwo ubezpieczeniowe przez Internet.

W okresie od stycznia do marca 2011 roku firma Xamine zarejestrowała reklamy, które zostały umieszczone na Google w Niemczech dla 1600 marek lub znaków firmowych. Analitycy poddali ocenie zarówno reklamy oryginalne jak i kopie umieszczone przez ad-hijackerów. Straty zostały obliczone na podstawie normalnych cen branżowych dla nazw marek w internetowym handlu detalicznym. Następnie różnica pomiędzy własnym kosztem danej marki za transakcję oraz wypłatami prowizji na rzecz oszukańczych partnerów afiliacyjnych została przy zastosowaniu różnych wolumenów umieszczenia reklam oszacowana za okres 12 miesięcy.

Peter Herold twierdzi: „Nasza nowa metoda Ad IFF (,Ad Detection and Identification of Friend and Foe‘) zawiera bezpieczną sygnaturę dla reklam przeznaczonych dla wyszukiwarek. Skutecznie demaskuje ona ad-hijackerów. Technologia ta pozwoli agencjom i ich klientom unikać nieuprawnionych wypłat prowizji oszukańczym partnerom afiliacyjnym.” Inną możliwością stosowania Ad IFF jest kontrola uzgodnionych zasad we współpracy z rzetelnymi partnerami afiliacyjnymi.

O Xamine
Xamine działa w 47 krajach świata i przez 24 godziny na dobę monitoruje ponad 75 milionów reklam, 48 milionów nazw domen oraz ponad 1,4 mld. wyników wyszukiwania w trzech największych wyszukiwarkach internetowych. Kluczowa kompetencja firmy polega na informowaniu klientów o wszystkim, co jest istotne w sieci dla danego przedsiębiorstwa lub marki: Jaki jest skład segmentu rynkowego online, kim są znaczący konkurenci, jakie strategie stosują, czy prawa ochronne marki nie zostały naruszone, czy też marce nie grozi naruszenie wizerunku w sieci. Zespół Xamine pracuje zarówno bezpośrednio na zlecenie firm, jak i dla usługodawców z zakresu reklamy, PR, SEA i SEO. Od 2010 roku spółka, która została założona w 2005 roku, działa przy wsparciu bmp media investors AG jako wiodącego inwestora. Xamine GmbH z siedzibą w Monachium (www.xamine.com) jest zarządzana przez Petera Herold i Hansa Dahmen.

Dodatkowe informacje:

Stefan Haak
Xamine GmbH
Holzstraße 28
80469 München
Tel.: 089-7201 888-44
E-Mail: stefan.haak@xamine.com

Susanne Hertenberger
cocodibu GmbH
Ainmillerstraße 35
80801 München
Tel.: 089-46133 46-15
E-Mail: s.hertenberger@cocodibu.de

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tłumaczenie komunikatów prasowych na język polski zostało sporządzone przez biuro tłumaczeń. bmp nie ponosi odpowiedzialności ani za poprawność i pełność tłumaczenia ani za treść komunikatów prasowych. Jedynym miarodajnym źródłem informacji jest oryginalny komunikat prasowy, za treść którego odpowiada wyłącznie spółka wydająca odpowiedni komunikat.

krzysztof357
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2126
Rejestracja: 02 sty 2007 00:57

Postautor: krzysztof357 » 09 sie 2011 22:55

Xamine GmbH: Ponad 13 mln euro strat w wyniku oszustwa w marketingu afiliacyjnym
Co siódma marka prowadząca kampanie reklamowe w wyszukiwarkach pada ofiarą ad-hijackingu

Monachium, 9 sierpnia 2011 r.

Co roku w Niemczech w wyniku oszukańczej działalności podczas umieszczania reklam w wyszukiwarkach takich jak np. Google odnotowuje się straty na ponad 13 milionów euro. W przypadku tzw. „ad-hijackingu“ sklepy internetowe lub partnerzy afiliacyjni kopiują reklamy pewnej marki lub oryginalnej firmy w wyszukiwarce i oferują za nie nieznacznie (najczęściej 1 eurocent) więcej niż właściciel marki, by potem nielegalnie przekierować potencjalnych nabywców do własnego adresu URL, uzyskując w ten sposób nieuprawnione prowizje. Powoduje to znaczące straty finansowe dla firm, co wynika z aktualnych badań firmy Xamine GmbH, specjalizującej się w optymalizacji efektywności kampanii SEA na terenie całej Europy.

„Co siódma badana przez nas marka jest ofiarą ad-hijackerów”, wyjaśnia Peter Herold, prezes zarządu Xamine. Często poszkodowane marki i firmy nawet nie dowiadują się o tym fakcie. Peter Herold mówi: „Oszuści grasują przede wszystkim nocą i w weekendy. Działają najczęściej regionalnie i w ograniczonych interwałach czasowych, by utrudnić ujawnienie naruszeń.” Jednakże problem ad-hijackingu nie dotyka wszytkich branż w identycznym stopniu. Oszuści stawiają przede wszystkim na zaawansowane segmenty o wysokich prowizjach, np. na branżę turystyki online lub pośrednictwo ubezpieczeniowe przez Internet.

W okresie od stycznia do marca 2011 roku firma Xamine zarejestrowała reklamy, które zostały umieszczone na Google w Niemczech dla 1600 marek lub znaków firmowych. Analitycy poddali ocenie zarówno reklamy oryginalne jak i kopie umieszczone przez ad-hijackerów. Straty zostały obliczone na podstawie normalnych cen branżowych dla nazw marek w internetowym handlu detalicznym. Następnie różnica pomiędzy własnym kosztem danej marki za transakcję oraz wypłatami prowizji na rzecz oszukańczych partnerów afiliacyjnych została przy zastosowaniu różnych wolumenów umieszczenia reklam oszacowana za okres 12 miesięcy.

Peter Herold twierdzi: „Nasza nowa metoda Ad IFF (,Ad Detection and Identification of Friend and Foe‘) zawiera bezpieczną sygnaturę dla reklam przeznaczonych dla wyszukiwarek. Skutecznie demaskuje ona ad-hijackerów. Technologia ta pozwoli agencjom i ich klientom unikać nieuprawnionych wypłat prowizji oszukańczym partnerom afiliacyjnym.” Inną możliwością stosowania Ad IFF jest kontrola uzgodnionych zasad we współpracy z rzetelnymi partnerami afiliacyjnymi.

O Xamine
Xamine działa w 47 krajach świata i przez 24 godziny na dobę monitoruje ponad 75 milionów reklam, 48 milionów nazw domen oraz ponad 1,4 mld. wyników wyszukiwania w trzech największych wyszukiwarkach internetowych. Kluczowa kompetencja firmy polega na informowaniu klientów o wszystkim, co jest istotne w sieci dla danego przedsiębiorstwa lub marki: Jaki jest skład segmentu rynkowego online, kim są znaczący konkurenci, jakie strategie stosują, czy prawa ochronne marki nie zostały naruszone, czy też marce nie grozi naruszenie wizerunku w sieci. Zespół Xamine pracuje zarówno bezpośrednio na zlecenie firm, jak i dla usługodawców z zakresu reklamy, PR, SEA i SEO. Od 2010 roku spółka, która została założona w 2005 roku, działa przy wsparciu bmp media investors AG jako wiodącego inwestora. Xamine GmbH z siedzibą w Monachium (www.xamine.com) jest zarządzana przez Petera Herold i Hansa Dahmen.

Dodatkowe informacje:

Stefan Haak
Xamine GmbH
Holzstraße 28
80469 München
Tel.: 089-7201 888-44
E-Mail: stefan.haak@xamine.com

Susanne Hertenberger
cocodibu GmbH
Ainmillerstraße 35
80801 München
Tel.: 089-46133 46-15
E-Mail: s.hertenberger@cocodibu.de

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tłumaczenie komunikatów prasowych na język polski zostało sporządzone przez biuro tłumaczeń. bmp nie ponosi odpowiedzialności ani za poprawność i pełność tłumaczenia ani za treść komunikatów prasowych. Jedynym miarodajnym źródłem informacji jest oryginalny komunikat prasowy, za treść którego odpowiada wyłącznie spółka wydająca odpowiedni komunikat.

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 10 sie 2011 00:58

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.
No właśnie ciekawe czy konopki mają już ciepło w gaciach? :lol:
ciekawe jak długo są w stanie trzymać bmp. miało być średnioterminowo, a wyszło jak zawsze
gratuluje ! poważnie ! trafienia ceny:-))

teraz to skup bmpa bylby sensowny, dużo lepszy dla firmyw tej chwili sa inwestycje we własne akcje, sobra zyskownosc, ale jak znam zycie to nawet gdyby był to prezio robiłby to po cichu i dowiedzielibysmy się przypadkiem po kilku miesiącach


cytacik z innego forum....
A największy idiota to Borman.Nie wykorzystać takiego spadku do przeprowadzenia
skupu akcji to już totalny debilizm.Zaczynam wieć wątpliwości co do poczytalności tego
Pana.
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 10 sie 2011 00:59

A czy ci panowie od "skrajnego niedowartościowania" sprzedali kupowane akcje?
Nie pamiętam żeby pojawiło się info na ten temat.
No właśnie ciekawe czy konopki mają już ciepło w gaciach? :lol:
ciekawe jak długo są w stanie trzymać bmp. miało być średnioterminowo, a wyszło jak zawsze
gratuluje ! poważnie ! trafienia ceny:-))

teraz to skup bmpa bylby sensowny, dużo lepszy dla firmyw tej chwili sa inwestycje we własne akcje, sobra zyskownosc, ale jak znam zycie to nawet gdyby był to prezio robiłby to po cichu i dowiedzielibysmy się przypadkiem po kilku miesiącach


cytacik z innego forum....
"...........A największy idiota to Borman.Nie wykorzystać takiego spadku do przeprowadzenia
skupu akcji to już totalny debilizm.Zaczynam wieć wątpliwości co do poczytalności tego Pana............."
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

Krytyk1
Starszy chorąży
Posty: 1961
Rejestracja: 22 gru 2006 12:53

Postautor: Krytyk1 » 11 sie 2011 12:03

komunikaty prasowe

Informacja prasowa

bmp media investors AG: iversity z sukcesem zamknęło rundę inwestycyjną
- bmp media Investors AG oraz fundusz Frühphasenfonds Brandenburg wspierają ponaduczelnianą platformę studiów kwotą ponad jednego miliona euro, zależnie od osiągnięcia wyznaczonych etapów rozwoju.-

Berlin, 11 sierpnia 2011 roku

Ponaduczelniana platforma studiów iversity (www.iversity.org) z sukcesem zamknęła pierwszą rundę inwestycyjną. br> bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) sfinansuje razem z funduszem Frühphasenfonds Brandenburg firmę iversity GmbH z siedzibą w Neuenhagen koło Berlina kwotą ponad jednego miliona euro i przejmie 10,1% udziałów w spółce.br>
Pierwsze rozwiązanie SaaS dla dziedzin e-learning i e-science w Europie stwarza dla wykładowców i studentów możliwość prostej administracji materiałów oraz organizacji zajęć, projektów badawczych i konferencji. Inteligentny system dopasowania treści i osób zapewnia owocne efekty sieciowe – zarówno wewnątrz danej uczelni, jak i w ponaduczelnianej społeczności iversity. Tzw. chmura hostingowa pozwala na zwiększenie efektywności i obniżenie kosztów w porównaniu z instalacją odpowiednich systemów na serwerach uniwersytetów. Ponad 11 tys. użytkowników z 40 uczelni korzysta obecnie z wersji beta iversity. Zespół iversity GmbH, odpowiadający za oprogramowanie platformy, zarządzany jest dziś wspólnie przez Hannesa Klöppera i Jonasa Liepmanna, który jest inicjatorem projektu.

Koncepcja przekonała Jensa Spyrkę, prezesa zarządu bmp media investors: „Pomysł uproszczenia ponaduczelnianej współpracy w Europie ma niewątpliwie duży potencjał, a zakup materiałów dydaktycznych przy pomocy platformy to przekonujące źródło przychodów. Wierzymy w zespół i w sukces tej platformy - dlatego też postanowiliśmy wesprzeć inwestycję funduszu Frühphasenfonds również ze strony bmp media investors.”

iversity zainwestuje pozyskane środki przede wszystkim w rozwój technologiczny platformy internetowej, pozyskiwanie użytkowników poprzez działania marketingowe, dalszą zagraniczną ekspansję poprzez budowę europejskiej sieci partnerów oraz w kapitał obrotowy.

„Inwestycja zapewni nam na najbliższe lata finansowe pole manewru potrzebne do dalszego stabilnego rozwoju iversity”, twierdzi Jonas Liepmann, prezes zarządu iversity GmbH. „Widzimy ogromny potencjał do udoskonalenia nauki i działalności badawczej poprzez nowoczesne narzędzia internetowe i cieszymy się z możliwości podniesienia istniejącej wersji beta do nowego poziomu."

O bmp media investors:
Spółka inwestycyjna bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) inwestuje w dynamicznie rozwijające się spółki z dziedziny mediów i usług marketingowych w Niemczech i w Polsce. Większość inwestycji dotyczy faz rozwoju: seed, start-up i ekspansji.
Dotychczas bmp media investors dokonała ponad 40 inwestycji w segmencie mediów i usług marketingowych. Wśród udanych wyjść z inwestycji znajdują się m.in. firmy eProfessional, Gamigo, YOC, K2, Bankier, Nokaut i nugg.ad. Obecnie portfel inwestycyjny obejmuje m.in. spółki brand eins Medien AG. Xamine GmbH i Self Loading Content GmbH.

O iversity:
iversity (www.iversity.org) opracowywane jest przez interdyscyplinarny zespół profesorów, absolwentów i studentów różnych wydziałów i uniwersytetów.
Dotychczas szkoły wyższe i ośrodki badawcze prowadziły wyłącznie rozwiązania wyspowe. Jednakże do wykorzystania ogromnego potencjału Internetu w dziedzinie tworzenia sieci i agregacji treści potrzebna jest ponaduczelniana platforma. Celem iversity jest owocne wykorzystanie tego potencjału w środowisku akademicznym.

O BFB Frühphasenfonds Brandenburg GmbH:
BFB Frühphasenfonds Brandenburg GmbH (Frühphasenfonds Brandenburg) inwestuje w młode, innowacyjne firmy w kraju związkowym Brandenburgii w celu wzmocnienia kapitału własnego tych firm na wczesnym etapie rozwoju. Fundusz o wartości 20 mln euro został zaprojektowany i utworzony przez bank inwestycyjny kraju związkowego Brandenburgii (ILB) na zlecenie ministerstwa gospodarki i spraw europejskich kraju związkowego Brandenburgii (MWE). 75 procent środków funduszu pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), zaś 25 procent ze środków budżetowych kraju związkowego Brandenburgii. Zarządzanie funduszem powierzono firmie bmp (ww.bmp.com).
Dodatkowe informacje:

Emilia Gajzler
Relacje Inwestorskie
Phone: + 48 - 22 - 343 06 85

bmpIR@K2.pl
http://www.bmp.com

Niniejsza informacja prasowa nie stanowi oferty nabycia ani wezwania do złożenia oferty nabycia papierów wartościowych - zwłaszcza w USA i w krajach lub terytoriach objętych ustawodawstwem, według którego oferta, wezwanie do złożenia oferty nabycia lub zbycie papierów wartościowych bez poprzedniej rejestracji lub zezwolenia jest sprzeczne z prawem odpowiednich rynków kapitałowych.
Niniejsza informacja prasowa nie stanowi oferty sprzedaży beznominałowych akcji na okaziciela, ani wezwania do złożenia oferty nabycia beznominałoych akcji. Służy ona jedynie celom informacyjn

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 11 sie 2011 16:55



przekładanie akcji z jednego portfela do drugiego trwa w najlepsze na bmpie
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

bankrucik
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9271
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 11 sie 2011 22:05



przekładanie akcji z jednego portfela do drugiego trwa w najlepsze na bmpie


w niemczech wygladąło to jednak troche inaczej , ponad 240 tys akcji obrotu i dojechali az do 0,89 euro za akcje, ciekawe ... mamy co gonić
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-))
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
na money portfel występuje jako kiepski

krzysztof357
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2126
Rejestracja: 02 sty 2007 00:57

Postautor: krzysztof357 » 12 sie 2011 11:37

BMPAG: Informacja zgodnie z § 37v, 37w, 37x i następne niemieckiej ustawy o obrocie papierami wartościowymi (WpHG) przeznaczona do publikacji na terenie całej Europy - Informacja wstępna o publikacji sprawozdań finansowych
Raport bieżący

Data sporządzenia 2011-08-12
Raport bieżący nr 30/2011
Skrócona nazwa emitenta BMPAG
Podstawa prawna Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Treść raportu

bmp madia investors AG informuje niniejszym, że opublikowane zostaną następujące sprawozdania finansowe: Sprawozdanie: Skonsolidowane sprawozdanie finansowe za I półrocze Data publikacji / j. niemiecki: 31.08.2011 Data publikacji / j. angielski: 31.08.2011 Data publikacji / j. polski: 31.08.2011 niemiecki: http://www.mediainvestors.com/de/invest ... s/berichte angielski: http://www.mediainvestors.com/en/invest ... ns/reports polski: http://www.mediainvestors.com/pl/relacj ... ie/raporty Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z późn. zm.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Partner Jens Spyrka 2011-08-12

Informacje o podmiocie:
Skrócona nazwa emitenta: BMPAG
Pełna nazwa emietenta: BMP MEDIA INVESTORS AG
Sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie: Informatyka (inf)
Adres: Schluterstrasse 38, 10629 Berlin
Telefon: +49 30203050
Fax: +49 3020305555
E-mail: dl@bmp.com
www:
NIP: DE189127349
REGON: 000000000


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CFD, Julian11, Tytan1 i 140 gości