STOPKLATKA [STK] księga I NewConnect

wszystko na temat spółek publicznych
TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 06 kwie 2014 19:45

prze zbawane,
co to robi od roku

:lol: :lol: :lol:

SimpleS.A.

[sławek, to ty tak generujesz tu odsłony ... ]

Roman Polański, dołączył do grona ponad 120 polskich reżyserów i twórców wspierających wniosek o udzielenie koncesji na kanał filmowy przygotowywany przez Kino Polska
i Agorę.

Wśród twórców związanych z polską kulturą, popierających to przedsięwzięcie, znaleźli się m.in.: Roman Polański, Joanna i Krzysztof Krauze, Jerzy Hoffman, Paweł Edelman, Wojciech Smarzowski, Kazimierz Kutz i Wojciech Kilar.

Uważam, że jest to pomysł bardzo wartościowy i niewątpliwie godny uwagi w kontekście promocji polskiej kinematografii – napisał w liście poparcia Roman Polański.

Stopklatka TV startuje w konkursie na jeden z kanałów w ramach pierwszego multipleksu cyfrowego (MUX₁). Jeśli wygra, zacznie nadawać program w przyszłym roku. Nad wysoką jakością i atrakcyjnością oferty stacji będzie czuwała Rada Programowa, w której swój udział potwierdzili Andrzej Wajda, Agnieszka Holland i Juliusz Machulski.

Jestem przekonany, że połączenie kompetencji, doświadczenia i potencjałów Agory i Kino Polska daje szansę stworzenia wartościowej oferty programowej. Cieszy mnie to bardzo, że nasze starania dostrzegli i popierają najwybitniejsi twórcy polskiej kultury. To dla nas zobowiązanie wobec środowiska filmowego, ale także ogromna motywacja do dalszej pracy nad nowoczesnym i atrakcyjnym dla widza kanałem filmowym – mówi Bogusław Kisielewski Prezes Zarządu Stopklatka S.A.

Za projektem Stopklatka TV stoją silni i doświadczeni przedstawiciele polskiego rynku mediów – Agora S.A, Stopklatka.pl i Kino Polska TV S.A., których doświadczenie w tworzeniu cyfrowych mediów oraz dotychczasowa działalność związana z upowszechnianiem dorobku polskiej kinematografii, daje dużą szansę na stworzenie wartościowej oferty programowej, w nowoczesnej  i atrakcyjnej dla widzów formie.

Stopklatka TV to polskie i zagraniczne filmy fabularne, dokumentalne i animowane. Stacja ma także nadawać programy publicystyczne i edukacyjne, wywiady z twórcami, relacje z festiwali.

Obok atrakcyjnej treści, przedstawiciele Stopklatka TV stawiają również na nowoczesne technologie. Nowy kanał filmowy ma łączyć dobre kino z internetowymi możliwościami hybrydowej telewizji. To bardzo atrakcyjna propozycja, ponieważ w Polsce potencjał tej technologii wciąż wykorzystywany jest w niewielkim stopniu.

Więcej o projekcie Stopklatka TV w naszym dziale www.stopklatka.pl/myslimy-o-telewizji

http://stopklatka.pl/-/70776827,roman-p ... pklatke-tv

:shock:
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/


boss474
Starszy plutonowy
Posty: 27
Rejestracja: 07 mar 2014 12:28
Lokalizacja: kalwaryjska 9

Postautor: boss474 » 06 kwie 2014 19:50

sraczek jak warzywniak i pmi :?: :roll: :roll: :roll:

sofija
Starszy plutonowy
Posty: 22
Rejestracja: 02 kwie 2014 13:05

Postautor: sofija » 06 kwie 2014 23:28

cały Zamość śmieje
się
z jusia

:lol:
nawet mój pies nie handluje piwem

TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 05 maja 2014 00:41

55 zł

pięknie

tylko ja tu piszę raz na jakiś czas

reszta to SPAM

cóż

wchodzimy w Prawa Poboru


NARA
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/

TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 05 maja 2014 18:20

jest dobrze

dziś znów MAKSY


:lol:
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/

FARCRY
Chorąży
Posty: 812
Rejestracja: 05 kwie 2014 16:21

Postautor: FARCRY » 05 maja 2014 18:22

jest dobrze

dziś znów MAKSY


:lol:
dla kogo dobrze to dobrze hehe tobie zostaje popatrzec i pomazyc :D

..Laptop..
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 395
Rejestracja: 22 kwie 2014 10:57

Postautor: ..Laptop.. » 05 maja 2014 18:23

tlusta swino jeszcze cie brakuje na certusie tam tez maxy mitomanie nadajacy z piwnicy ehhehe

TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 05 maja 2014 18:27

skoro już ulica i zasuszony geriatryk stojący nad grobem
tu nadeszli za mną

to niech się do końca zdenerwują
i sprawdzą moje wpisy jak STOPKLATKA chodziła po 5-10 zł

:lol:
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/

FARCRY
Chorąży
Posty: 812
Rejestracja: 05 kwie 2014 16:21

Postautor: FARCRY » 05 maja 2014 18:43

skoro już ulica i zasuszony geriatryk stojący nad grobem
tu nadeszli za mną

to niech się do końca zdenerwują
i sprawdzą moje wpisy jak STOPKLATKA chodziła po 5-10 zł

:lol:
pawianie twoje wpisy pojawiaja sie tam gdzie sa wzrosty :D

FARCRY
Chorąży
Posty: 812
Rejestracja: 05 kwie 2014 16:21

Postautor: FARCRY » 05 maja 2014 18:46

Wajda, Holland i Machulski w radzie programowej Stopklatka TV

.
ultra komuna,

powstanie niszowa, ultra lewacka telewizja
bez dotacji państwowych bez szans na przeżycie...

choć - obiektywnie, mi to i tak obojętne. Od 2006 r. nie mam telewizora w domu

POZDR.
tylko pisanie ci pozostało pawianie :D

..Laptop..
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 395
Rejestracja: 22 kwie 2014 10:57

Postautor: ..Laptop.. » 05 maja 2014 18:46

skoro już ulica i zasuszony geriatryk stojący nad grobem
tu nadeszli za mną

to niech się do końca zdenerwują
i sprawdzą moje wpisy jak STOPKLATKA chodziła po 5-10 zł

:lol:
pawianie twoje wpisy pojawiaja sie tam gdzie sa wzrosty :D
ta gruba swinia i pawian niech teraz wpadnie na certusa napisze ze jest tez od 6 :) albo na wejbeja albo rajdy no i respadku branego po 60 nie wspomne :lol: :lol: :lol: :lol:

Kre?larz_
Młodszy chorąży
Posty: 414
Rejestracja: 10 kwie 2014 20:55

Postautor: Kre?larz_ » 05 maja 2014 19:06

C/WK 263.93

:shock: :shock: :shock:

TUCZNIK MROCZKOWy nabrala towaru po 52 zl

FARCRY
Chorąży
Posty: 812
Rejestracja: 05 kwie 2014 16:21

Postautor: FARCRY » 05 maja 2014 19:07

C/WK 263.93

:shock: :shock: :shock:

TUCZNIK MROCZKOWy nabrala towaru po 52 zl
ile 1czy 2 akcje buhaha :D

TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 06 maja 2014 12:38

15 maja przyznają prawa poboru

ciekawe, jak tam będzie potem

w każdym razie raporty z oglądalności STOPKLATKI - bardzo dobre

:wink:
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/

TomaszMroczek_48338
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8033
Rejestracja: 10 wrz 2005 13:24
Lokalizacja: KRAKÓW

Postautor: TomaszMroczek_48338 » 06 maja 2014 13:02

STOPKLA (STK): Stopklatka TV do końca 2014 roku chce mieć zasięg przekraczający 90 proc.
28.04.2014 15:08

Stopklatka TV do końca 2014 roku chce mieć zasięg przekraczający 90 proc. - poinformował w rozmowie z PAP Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki. Dodał, że oglądalność tego kanału w pierwszych tygodniach kwietnia w grupie 4+ oscylował w granicach od 0,6 proc. do 1 proc.

- Tegoroczny cel zakładający 1 proc. udziału w oglądalności jest jak najbardziej realny. Dobrym sygnałem jest to, że Stopklatka w ok. 80 proc. jest oglądana poprzez DTT. Kabel i satelita stanowią ok. 20 proc. oglądalności. Ponadto cały czas pracujemy nad zasięgiem tego kanału. Obecnie dla Stopklatki wynosi on ok. 70 proc. Naszym celem jest, aby na koniec roku zasięg przekroczył 90 proc. - powiedział Kisielewski.

- Chciałbym, aby do półrocza Stopklatka miała już zasięg na poziomie ok. 85 proc. Prowadzimy rozmowy z sieciami kablowymi, w których jeszcze nas nie ma. Mam nadzieję, że niebawem będą widoczne efekty tych działań - dodał.


Zapytany o poziom oglądalności kanału Stopklatka TV w pierwszych tygodniach od uruchomienia, prezes Kisielewski odpowiedział: - W pierwszych tygodniach kwietnia w grupie 4+ oglądalność Stopklatki oscyluje w granicach od ok. 0,6 proc. do ok. 1 proc..


Poniedziałkowe walne zgromadzenie Stopklatki ma zdecydować o emisji akcji z prawem poboru, z której wpływy mają zostać przeznaczone na rozwój kanału Stopklatka TV.

- Zgodnie z zapowiedziami Stopklatka z emisji akcji pozyska ok. 10 mln zł. Ta kwota będzie wystarczająca na pokrycie potrzeb kapitałowych Stopklatki - powiedział Kisielewski.

Kanał filmowy Stopklatka TV wystartował na MUX-1, platformach satelitarnych i wybranych sieciach kablowych w sobotę 15 marca o godzinie 6.00. Ramówka kanału zbudowana jest w oparciu o różnorodne gatunkowo kino polskie i zagraniczne.

Spółka Stopklatka jest notowana na rynku NewConnect. Po 41,04 proc. akcji spółki mają Agora i Kino Polska. Ponad 7,5 proc. akcji spółki ma również Ipopema TFI.

http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=2010720
Do postaci kultowej w historii forum przeszedł „Mroczek”
2012 o mnie http://blog.parkiet.com/jarosz/2012/01/ ... as-patrza/


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości