30 listopada - debiut spółki 4FUN MEDIA. Relacja na żywo z debiutu
Relacja na żywo z debiutu
Zapraszamy na debiut spółki 4FUN MEDIA SA, który odbędzie się 30 listopada o godz. 10:00 w Sali Notowań GPW.
Będzie to 27. debiut w tym roku na Głównym Rynku warszawskiej giełdy oraz 396. spółka notowana na tym rynku.
Działalność Emitenta
Grupa Kapitałowa Emitenta działa przede wszystkim na rynku mediów telewizyjnych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych.
Podstawowe obszary działalności 4fun Media SA to:
# kanały 4fun.tv i rebel:tv (tworzenie i nadawanie),
# produkcja i agregacja treści video,
# rozwój zaplecza technologicznego (technologia).
Kanały telewizyjne wchodzące w skład portfolio Grupy Emitenta to m.in: 4FUN .TV, rebel:tv, C MUSIC, TRACE TV, MY MELODY ZEN, BBC WORLD NEWS, BBC ENTERTAINMENT, BBC LIFESTYLE, BBC KNOWLEDGE, BBC CBEEBIES, PLAYBOY, PRIVATE SPICE, ADULT CHANNEL, NTB MIR, CNBC EUROPE.
Papiery wartościowe wprowadzane do obrotu
# 800.000 praw do akcji zwykłych na okaziciela serii DF.
Rynek: podstawowy
System notowań: ciągłe
Sektor: media
Publiczna Subskrypcja od 200.000 do 800.000 akcji nowej emisji serii D
# Transza Inwestorów Instytucjonalnych – 600.000 akcji – brak redukcji,
# Transza Otwarta – 200.000 akcji, dla zapisów niekorzystających z preferencji z tytułu udziału w book-building, stopa redukcji wynosiła 34,97%.
Terminy oferty: przyjmowanie zapisów: 18.10. – 20.10.2010 r.
Przydział 800.000 akcji: 28.10.2010 r.
Publiczna oferta akcji Emitenta przeprowadzona po cenie 18,00 zł.
W wyniku emisji akcji serii D Spółka pozyskała: 14.400.000 zł.
Umowy lock-up
Akcjonariusze posiadający łącznie 128.870 akcji, tj. 3,95% obecnego kapitału zakładowego (3,2% po rej. akcji serii D), zobowiązało się do niezbywania ich w okresie 12 miesięcy (8 akcjonariuszy), lub w okresie 24 miesięcy (4 akcjonariuszy), od dnia rozpoczęcia notowań akcji na Giełdzie.
Kurs odniesienie: 18,00 zł
Podmioty współpracujące przy sporządzaniu prospektu
Oferujący: Dom Maklerski IDM SA
Doradca Finansowy: Dom Inwestycyjny Investor SA.
Doradca prawny: Paweł Grabowski – Kancelaria Radcy Prawnego w Warszawie
Biegły rewident: MERITUM AUDYT Sp. z o.o.
4FUN MEDIA [4FM] Część 1
4FUN MEDIA [4FM] Część 1
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010 11:56 przez elevenbit, łącznie zmieniany 1 raz.
REKLAMA
-
- Podporucznik
- Posty: 12742
- Rejestracja: 23 paź 2006 14:06
faktycznie dziwaczny debiut, w kontekscie wyników i ceny emisyjnej 18zł
http://www.4funmedia.pl/strona-glowna/a ... a-gpw.html
http://www.4funmedia.pl/strona-glowna/a ... a-gpw.html
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 148
- Rejestracja: 31 mar 2007 08:39
Piszą coś o tym dziś w Parkiecie.
4Fun Media: Giełdowy debiut mocno pod kreską
Parkiet, 1 grudnia 2010 r.
Notowania debiutujących na GPW praw do akcji telewizyjnej spółki 4Fun Media spadły na otwarciu wczorajszej sesji o 4,44 proc., do 17,2 zł. W kolejnych godzinach było jeszcze gorzej – na zamknięciu kurs spadł o 11,44 proc., do 15,94 zł.
Debiut spółki 4Fun Media, której prezesem jest Ewa Czekała, był 27. w tym roku na rynku głównym GPW.
Właściciela zmieniło nieco ponad 3 proc. z 800 tys. PDA wprowadzonych na giełdę, a wartość obrotów wyniosła 793,8 tys. zł. Zdaniem analityków akcje sprzedawali raczej inwestorzy indywidualni.
Spadek kursu mógł być pochodną wysokiej wyceny akcji. Już we wrześniu, kiedy podano przedział cenowy (14–17 zł, potem podniesiono go do 16–20 zł, a ostatecznie papiery sprzedano po 18 zł za sztukę), analitycy wskazywali, że wartość spółki oszacowano zbyt wysoko.
Zdaniem Waldemara Stachowiaka, analityka Ipopema Securities, spadek kursu może też wynikać po części z tego, że giełdowe indeksy osunęły się od czasu ustalenia ceny akcji. – Od 18 października, kiedy została ustalona cena walorów 4Fun Media, spadek nie był jednak wysoki – wynosił ok. 2 proc. – zauważa analityk.
Do 4Fun Media należą młodzieżowe stacje satelitarne 4fun.tv i rebel.tv. Spółka spodziewa się dalszego szybkiego rozwoju telewizji tematycznych w Polsce i prognozuje w tym roku swoje przychody na 17,5 mln zł (prawie 30 proc. więcej niż w ub.r.), a zysk netto na 4,06 mln zł (wzrost o 29,3 proc.). Jak poinformowała Ewa Czekała, prezes 4Fun Media, około maja lub czerwca spółka poda prognozy na 2011 rok.
Nie wszystkie pieniądze zebrane z emisji (netto 12,1 mln zł) zostaną wydane od razu. – Chciałabym zostawić coś z tej puli na 2012 rok. Prowadzimy negocjacje dotyczące zakupu licencji na nadawanie nowych programów rozrywkowych. Jeden z nich pojawi się w przyszłorocznej wiosennej ramówce 4fun.tv, dwa kolejne – w jesiennej – zapowiedziała prezes. 4Fun Media planuje też dwa kolejne kanały tematyczne – jeden ruszy do połowy, a drugi być może jeszcze do końca przyszłego roku.
Inwestycje w ramówki i nowe stacje pochłoną w przyszłym roku 5–6 mln zł.W związku z inwestycjami firma nie będzie płacić dywidendy za ten rok. – Ogólnie zamierzamy jednak ją wypłacać – zaznaczyła Czekała.
PARKIET
4Fun Media: Giełdowy debiut mocno pod kreską
Parkiet, 1 grudnia 2010 r.
Notowania debiutujących na GPW praw do akcji telewizyjnej spółki 4Fun Media spadły na otwarciu wczorajszej sesji o 4,44 proc., do 17,2 zł. W kolejnych godzinach było jeszcze gorzej – na zamknięciu kurs spadł o 11,44 proc., do 15,94 zł.
Debiut spółki 4Fun Media, której prezesem jest Ewa Czekała, był 27. w tym roku na rynku głównym GPW.
Właściciela zmieniło nieco ponad 3 proc. z 800 tys. PDA wprowadzonych na giełdę, a wartość obrotów wyniosła 793,8 tys. zł. Zdaniem analityków akcje sprzedawali raczej inwestorzy indywidualni.
Spadek kursu mógł być pochodną wysokiej wyceny akcji. Już we wrześniu, kiedy podano przedział cenowy (14–17 zł, potem podniesiono go do 16–20 zł, a ostatecznie papiery sprzedano po 18 zł za sztukę), analitycy wskazywali, że wartość spółki oszacowano zbyt wysoko.
Zdaniem Waldemara Stachowiaka, analityka Ipopema Securities, spadek kursu może też wynikać po części z tego, że giełdowe indeksy osunęły się od czasu ustalenia ceny akcji. – Od 18 października, kiedy została ustalona cena walorów 4Fun Media, spadek nie był jednak wysoki – wynosił ok. 2 proc. – zauważa analityk.
Do 4Fun Media należą młodzieżowe stacje satelitarne 4fun.tv i rebel.tv. Spółka spodziewa się dalszego szybkiego rozwoju telewizji tematycznych w Polsce i prognozuje w tym roku swoje przychody na 17,5 mln zł (prawie 30 proc. więcej niż w ub.r.), a zysk netto na 4,06 mln zł (wzrost o 29,3 proc.). Jak poinformowała Ewa Czekała, prezes 4Fun Media, około maja lub czerwca spółka poda prognozy na 2011 rok.
Nie wszystkie pieniądze zebrane z emisji (netto 12,1 mln zł) zostaną wydane od razu. – Chciałabym zostawić coś z tej puli na 2012 rok. Prowadzimy negocjacje dotyczące zakupu licencji na nadawanie nowych programów rozrywkowych. Jeden z nich pojawi się w przyszłorocznej wiosennej ramówce 4fun.tv, dwa kolejne – w jesiennej – zapowiedziała prezes. 4Fun Media planuje też dwa kolejne kanały tematyczne – jeden ruszy do połowy, a drugi być może jeszcze do końca przyszłego roku.
Inwestycje w ramówki i nowe stacje pochłoną w przyszłym roku 5–6 mln zł.W związku z inwestycjami firma nie będzie płacić dywidendy za ten rok. – Ogólnie zamierzamy jednak ją wypłacać – zaznaczyła Czekała.
PARKIET
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości