BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

wszystko na temat spółek publicznych
KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 02 wrz 2019 21:12

OK. Nic nie kumam. Wskażcie mi spółkę growà z GPW, która na chińskim rynku zarobiła dużo kasy. Czekam.


Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 21:14

Kumam - ktoś nagoniony musi kupić, żeby naganiajacy sprzedał.
ty chyba jesteś jednym z tego typu inwestorów, ktorzy na BLo faktycznie moga sie tak czuc. :shock:

https://www.youtube.com/watch?v=GFg9oOG ... e=youtu.be

KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 02 wrz 2019 21:24

Ja się tak nie czuję, ale Ty wkręcony w Telehorse.... Ja ciàgle jestem do przodu na Bloberze, nie wiem jak Ty na Telehorse, ale jak sié inwestuje 1000 zł to i strat niewielka

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 21:40

OK. Nic nie kumam. Wskażcie mi spółkę growà z GPW, która na chińskim rynku zarobiła dużo kasy. Czekam.
o chiny to ty lepiej prezia BLO pytaj On podobno juz dawno tam rynek podbijał. :lol: 8) :lol:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Bloobe ... 36640.html

KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 02 wrz 2019 21:51

Pytam Ciebie. Ciàgle prawisz wywody o monetyzacji.
Konkretne pytanie : ile FC TSG w Cinach, czekam na konkretnà odpowiedź.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5193
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: klaxon » 02 wrz 2019 21:58

KUGID co z tobą nie tak?? Poczytaj sobie w wolnym czasie wątki spółek growych to o oczywiste rzeczy nie będziesz się musiał dopytywać.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2019 22:00 przez klaxon, łącznie zmieniany 1 raz.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 21:59

Pytam Ciebie. Ciàgle prawisz wywody o monetyzacji.
Konkretne pytanie : ile FC TSG w Cinach, czekam na konkretnà odpowiedź.
nie mam pojecia zobaczy sie, ale faktem jest że najwieksze rynki to azja ( w ktorej chiny wiodą bezdyskusyjny prym) , ameryka i europa , jesli chodzi o przychody z mobilek .

Obecnie na przychody FC na regiony rozkłada się tak ameryka północna 42.5 proc Europa 41 proc. azja 11 proc, (bez Chin ). Jak dojda chiny zobaczymy jak mocno wudział azji się zwiekszy , tak czy siak jednak powinny byc jakies wpływy z Chinskiego rynku , Pytanie Jakie, a moga byc porównywalne do tych z europy i US. Czy beda ? czas pokaże. 8)

KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 02 wrz 2019 22:09

Klaxon to z Tobà coś nie tak. Jeżeli wydajesz rekomendację z określonà cena, wyžszà od poprzedniej, bo spółka wchodzi na chiński rynek, to przewidujesz określonà sprzedaż na tym rynku. Chyba, że reko jest wyssana z palca. Proste jak budowa cepa.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 22:15

Klaxon to z Tobà coś nie tak. Jeżeli wydajesz rekomendację z określonà cena, wyžszà od poprzedniej, bo spółka wchodzi na chiński rynek, to przewidujesz określonà sprzedaż na tym rynku. Chyba, że reko jest wyssana z palca. Proste jak budowa cepa.
jezeli kazdego prywatnego uzytkownika forum uwazasz za doradce finansowego i analityka od Reko to jakie były twoje przypuszczenia i analizy przychodów zysków Blar witch a tym samym tez c/z Cash flow itp BLO po debiucie BW?

:lol: 8) :lol:

mozna by rzec przyganiał Kocioł garnkowi. 8) :lol:

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5193
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: klaxon » 02 wrz 2019 22:25

Klaxon to z Tobà coś nie tak. Jeżeli wydajesz rekomendację z określonà cena, wyžszà od poprzedniej, bo spółka wchodzi na chiński rynek, to przewidujesz określonà sprzedaż na tym rynku. Chyba, że reko jest wyssana z palca. Proste jak budowa cepa.
Człowieku jaka rekomendacja, ty masz coś z głową??? Przecież ja ci próbuję logicznie wytłumaczyć oczywiste rzeczy: skoro wchodzą ze swoją grą na największy rynek świata to znacząco powinni zwiększyć sprzedaż i w kosekwencji i wyniki. Wycena wtedy bedzie raczej rosła czy raczej spadała? Bo dla ciebie obecna kapitalizacja jest za wysoka - a potrafisz uzasadnić dlaczego tak uważasz? Bo w mojej opinii za wysoka wcale nie jest, m.in. właśnie z podanych powyżej powodów.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 23:30

Klaxon to z Tobà coś nie tak. Jeżeli wydajesz rekomendację z określonà cena, wyžszà od poprzedniej, bo spółka wchodzi na chiński rynek, to przewidujesz określonà sprzedaż na tym rynku. Chyba, że reko jest wyssana z palca. Proste jak budowa cepa.
Człowieku jaka rekomendacja, ty masz coś z głową??? Przecież ja ci próbuję logicznie wytłumaczyć oczywiste rzeczy: skoro wchodzą ze swoją grą na największy rynek świata to znacząco powinni zwiększyć sprzedaż i w kosekwencji i wyniki. Wycena wtedy bedzie raczej rosła czy raczej spadała? Bo dla ciebie obecna kapitalizacja jest za wysoka - a potrafisz uzasadnić dlaczego tak uważasz? Bo w mojej opinii za wysoka wcale nie jest, m.in. właśnie z podanych powyżej powodów.
juz ci uzasadnil bo TSgames to firma jednej gry i pewnie sadzi że monetyzacja jej bedzie zmniejszać sie równie szybko jak monetyzacja Blair witch na steamie :lol: 8) :lol:

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1805
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: Julian11 » 02 wrz 2019 23:52

A tak poza tym to tu tyle było tej nagonki połaczone z PUMP i póżniejszym DUMP kursowym , ze to az czasami się w parodie sie zaczęło przeradzać. babieno i przyjaciele z Fundów zaprzegli wiele lejcy do tego KONIA PR owo--kursowego.Ale cos mi sie zdaje ze po tej padace BW a szczegolnie jesli Medium okaze sie Crapem to ta przyjaźn babieno z finansowymi skończy sie na dobre podobnie jak przyjaźnie Marka z Ciga uległy bardzo bardzo mocnej erozjii. i w sumie słusznie....

Ze strefy inwestorów : piątek tak.

Obrazek

A dzisiaj tak.

Obrazek

:shock: :shock: :lol: :lol: :lol:

https://strefainwestorow.pl/

KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 03 wrz 2019 07:56

Rynek chiński rzádzi się swoimi prawami. Chińczycy majà inne gusta, jezeli chodzi o gry. Prosiłem o podanie spółek z GPW, które zarobily duże pieniàdze na chińskim rynku. Skoro uważacie, że na ten rynek jest jednoznaczne z dużymi pieniędzmi to podziwiam waszà pewność siebie.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5193
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: klaxon » 03 wrz 2019 08:02

Ignorancie, ponad 1/3 nabywców Frostpunka pochodzi z Chin a 11bit parokrotnie informował że to jest największy rynek odbiorców ich gier, CDR grube dziesiątki (o ile nie setki milionów) natłukł na chińskich graczach Wiedźmina i Gwinta, obecnie preordery CP77 najlepiej sprzedają się właśnie w Chinach a ty się pytasz czy jakiekolwiek spółki tam zarabiają?? :lol: :lol: :lol:

KUGID
Chorąży
Posty: 786
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

Postautor: KUGID » 03 wrz 2019 08:20

Wobec tego idàc Twoim tropem dedukcji w tym roku z Chin wyciagna ok. 8 mln netto.
Powodzenia człowieku!!,


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Aero, hr-aabia i 136 gości