dobrze napisane, że to wydmucha i totalne pustaki
Jakiś chyba inny artykuł czytałem.
no ewidentnie
"Z kolei Jacek Gadzinowski, youtuber i menedżer z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym i e-commerce, we wpisie na Linkedin wyliczył szereg przyczyn spadku kursu BBI. - Rozbudzono nadzieje na szybkie i duże wzrosty kursu akcji (w filmach Friza występuje inwestor J.Ciszewski - gdzie zakładają się o kurs akcji (między 35 pln a 100 pln). Nie jest to do końca etyczne zachowania i jest to sprawa, której powinien przyjrzeć się regulator rynku czyli KNF w kwestii czy nie doszło do manipulacji kursem - ocenił. - Wcześniejsi udziałowcy BBI, cześciowo sprzedali swoje udziały które nabyli dużo wcześniej po niższej cenie (mamy niekontrolowaną podaż w rynek). Z etyką biznesową względem akcjonariuszy - jest na bakier! - skomentował. Gadzinowski krytycznie ocenił też komentarz Łukasza Wojtycy na temat kursu BBI. - Cytując "Wujka Łuki": .. kurs BBI teraz jest niższy niż jeszcze kilka tyg temu ale to serio nie ma większego znaczenia no chyba, że ktoś chciał szybko na tym zarobić i uciec.". Nazwać to można "lekko ignorancją i lekceważeniem akcjonariuszy którzy liczą konkretne straty - stwierdził. Przesyt Ekipą? Wiosną hitem sprzedażowym były lody z marką Ekipa produkowane przez firmę Koral. Ich pierwsza partia natychmiast zniknęła ze sklepów, kolejne pojawiły się także w sieciach Biedronka i Lidl. Pod koniec kwietnia Koral uruchomił dodatkową linię produkcyjną, zapowiadając, że dzięki temu w ciągu doby będzie wytwarzanych milion sztuk lodów Ekipy. W zeszłym tygodniu ogłoszono, że firma Herlitz, wyprodukuje serię artykułów papierniczych zaprojektowanych przez członków Ekipy. - Bardzo zły sentyment wobec spółki: żadna dobra informacja - lody Ekipa, rollercaster, seria zeszytów nie odwróciła spadkowego trendy kursu akcji. Gdy powinno być w zasadzie przeciwnie - skomentował Jacek Gadzinowski. Zauważył, że do połowy kwietnia Ekipa nie zabezpieczyła znaku słowno-graficznego w Urzędzie Patentowym. - Swoje też mogło dołożyć zamieszanie z piwem BUH (blurowanie nazwy w teledysku po kilku dniach), coraz gorsza ocena kontentu YT członków zespołu przez widownię (wystarczy prześledzić komentarze pod ostatnimi filami) i przesyt ekipą w mediach (skończył się wymuszony efekt świeżości) - wyliczył. Marka piwa Buh została zamazana w teledysku do piosenki „Chill” kilka dni po premierze klipu na YouTubie. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę. Nie ustalono ani nie konsultowano z nami czegokolwiek odnośnie tej produkcji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/b ... ipa-koniec Jacek Gadzinowski zwrócił uwagę, że nie podano jeszcze konkretów, na ile BBI i Ekipa zostaną wycenione przy fuzji, czyli jaką część kapitału tej pierwszej spółki obejmą akcjonariusze w zamian za wniesienia majątku tej drugiej. Według menedżera kolejnym czynnikiem ryzyka są „informacje o kosztotwórczych przedsięwzięciach Ekipa S.A (np. długotrwałe produkcje filmowe i animacji)”. - Gdzie będzie rentowność i ile musza domyślać sie akcjonariusze? - spytał Gadzinowski. Ekipa wejdzie na giełdę jesienią. Friz: dochody z social media będą ułamkiem tego, co zarabia spółka - Panowie doradcy się pogubili, wejście w giełdę lub okolicę wiąże się obowiązkami informacyjnymi, szacunkiem do akcjonariuszy i uważnym budowaniem wizerunku. To już nie zabawa w basenie z kulkami - ocenił Jacek Gadzinowski. - Twórcy z Ekipa S.A, za wcześnie na odcinanie kuponów, bo widownia tak szybko może się odwrócić że algorytm Youtube wyrzuci Was poza margines. Wystarczy zobaczyć case takich Abstra i co dzieje się z nimi obecnie. Mniej kosmicznych ambicji a więcej pracy u postaw. Sukces raz dany, nie jest wieczny. Powtórzy to każda była gwiazda estrady, sportu czy dziennikarstwa. Mniej słuchajcie pochlebców z #socialmedia którzy chca łapać modne tematy - zasugerował."