PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

wszystko na temat spółek publicznych
kuchcik77
Młodszy chorąży
Posty: 535
Rejestracja: 21 gru 2007 22:41

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: kuchcik77 » 16 kwie 2019 10:24

ten kwartał jest już w cenie;) /tzn wycena akcji jest w miare wysoka/

Photon standardowo na minusie /dzis na sesji, po dobrym raporcie to u nas standard/
13-15 maja następne raporty chyba że coś przyłączą lub pozyskają jakieś papiery wcześniej..
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2019 10:46 przez kuchcik77, łącznie zmieniany 1 raz.


hektor
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8291
Rejestracja: 23 lut 2008 19:34

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: hektor » 16 kwie 2019 10:41

skąd wiesz, że I kwartał na minusie?

hektor
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8291
Rejestracja: 23 lut 2008 19:34

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: hektor » 16 kwie 2019 11:01

"Kuchcik77" - napisałaś o słabym I kwartale i od razu uaktywniła się podaż ......

kuchcik77
Młodszy chorąży
Posty: 535
Rejestracja: 21 gru 2007 22:41

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: kuchcik77 » 16 kwie 2019 11:06

mogli wywalać po 2.5x-2.7x
napisałem o otwarciu sesji ze na minusie po dobrych wiadomościach.
pewne nasz kolega photonik napisałby ze ludzie policzyli iż Photon buduje wszystko na kredyt a zysk z dealu z Kanadyjczykami (prawie 3bańki) przełożył sie na zysk w okolicy 0.5 mln netto...(tylko)

hektor
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8291
Rejestracja: 23 lut 2008 19:34

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: hektor » 16 kwie 2019 13:44

"kuchcik77" - wyjaśniłeś swojego posta i już mamy ruch w górę :roll:

anonimowy_gosc
Starszy sierżant
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2013 08:12

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: anonimowy_gosc » 16 kwie 2019 15:33

Pewnie ten sam photonik rozumie, ze najpierw inwestujesz, pozniej masz rezultaty. Tak wiec kasa z za deal z Canadian Solar byla wydana w 2017 i pojawil sie przychod w 2018. Tak samo zapewne w 2019 pojawi sie sprzedaz co najmniej dwoch lokalizacji ready-to-build, a na to kase wydali w 2018. Teraz mocno inwestuja w wode a pewnie kasa przyjdzie w 2020. Tak wiec photonikowi mozemy powiedziec by sie bardziej postaram przy dyskredytowaniu spolki

nicpon
Młodszy chorąży
Posty: 615
Rejestracja: 21 gru 2010 23:40

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: nicpon » 16 kwie 2019 16:39

@anonimowy gosc
to tak nie dziala, jesli spolka inwestuje kase w projekt z ktorego wyciagnie kase w przyszlosci, inwestycja idzie w zapasy a nie w koszty
Mabion Platige triton celon

anonimowy_gosc
Starszy sierżant
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2013 08:12

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: anonimowy_gosc » 17 kwie 2019 07:09

tak tak, ale masz business development managera zatrudnionego, otwierasz nowy oddzial lub wynajmujesz lokal, plus udzial w konferencjach, spotkaniach, moze jakies podroze. wg mnie to wszystko przechodzi od razu przez wynik, w odroznieniu od budowane fabryki dla przykladu gdzie mozna "nowy projekt" prosto okreslic

hektor
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8291
Rejestracja: 23 lut 2008 19:34

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: hektor » 15 maja 2019 10:17

Słabiutkie wyniki za I kwartał 2019, rosną przychody ale to zbyt mało. :roll:

anonimowy_gosc
Starszy sierżant
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2013 08:12

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: anonimowy_gosc » 15 maja 2019 15:29

Moim skromnym zdaniem co najmniej neutralne. Dużo inwestują, koszty już ponoszą jak chociażby odsetki od całego kapitału, a strona przychodowa jeszcze w budowie. Tutaj jeszcze trzeba 1 roku i będzie git, będą cyferki i będzie kapitalizacja bliżej 300-500m zł

anonimowy_gosc
Starszy sierżant
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2013 08:12

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: anonimowy_gosc » 19 cze 2019 10:17

Ktoś nadal zbiera i wygląda na to, że testujemy opór na 2,5 i atakujemy 3.x. Warto obserwować, bo to nie jest spółka, która nagle czymś zaskoczy i będzie spekulacja na całego. Spokojnie buduje wartość i spokojnie kurs rośnie

Brokat
Sierżant sztabowy
Posty: 135
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: Brokat » 08 lip 2019 17:39

Zarząd Photon Energy N.V. informuje, że w dniu 4 lipca 2019 r. Photon Energy N.V. nabył 30 615 udziałów Photon Energy N.V. po cenie 2,74 PLN za akcję.

Łączna kwota zgłoszonych transakcji wynosi 83 885 PLN (19 770 EUR).

Przed zawarciem powyższych transakcji Photon Energy N.V. posiadał 8.862.597 akcji Spółki, co stanowiło 14,77% kapitału zakładowego Spółki i nie dawało prawa głosu na walnym zgromadzeniu Spółki.

Po zawarciu wyżej wymienionych transakcji Photon Energy N.V. posiada 8 893 212 akcji, co stanowi 14,82% kapitału zakładowego Spółki i nie daje prawa głosu na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Spółki.

8)

anonimowy_gosc
Starszy sierżant
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2013 08:12

Re: PHOTON [PEN] księga I złoto dla wytrwałych

Postautor: anonimowy_gosc » 06 sie 2019 07:39

Spoleczka nieco zapomniana, ale spokojnie do przodu ida. Wlasnie sprzedali w Australii pierwsza lokalizację, także 2019 też powinien być na plusie. Warto się przyglądać. Wg mnie dużo niespodzianką może być photon water - http://www.photonwater.com/


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Chopin#17, CNA, galileogalileo, Nowy incoqnito i 135 gości