MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

wszystko na temat spółek publicznych
pazdzioch
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8599
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: pazdzioch » 16 kwie 2021 15:55

Jakie 1000 Sławkowie Olimp. 15 tys, nie zaniżaj.

P. S.
Pazdzioch jakie szacunki na weekend?
Kruszewski powiedział wyraźnie, że będą w next week
skoro tak to juz przesunał :P jakos nie wyrywa sie jak wczesniej :oops:
no tak, bo w tym roku wyjątkowo w Azji są święta i to wyjątkowo w tym roku okazało się problemem :lol:
a piszecie ze banan slaby ,widocznie ma nawet wplyw na giełdy w azji :P :P :P :P :P


olimp.zeusowy
Chorąży
Posty: 787
Rejestracja: 28 mar 2020 10:12

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: olimp.zeusowy » 16 kwie 2021 16:31

Jakie 1000 Sławkowie Olimp. 15 tys, nie zaniżaj.

P. S.
Pazdzioch jakie szacunki na weekend?
Kruszewski powiedział wyraźnie, że będą w next week
Kiedyś spółdzielco pisałem ci żeś oszust i naganiacz
teraz to byłby komplement , ależ ty się błaźnisz
Po co ty mnie ciągle zaczepiasz ? Ostatni mój post o skróceniu się a ty mnie tu wspominasz , tęskno ci ?
Mam radę taką od serca
Weekend jest strzel sobie dobrej whisky i zapomnij o stratach

olimp.zeusowy
Chorąży
Posty: 787
Rejestracja: 28 mar 2020 10:12

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: olimp.zeusowy » 16 kwie 2021 16:32

🥃

twojbyly
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 346
Rejestracja: 19 sty 2021 17:55

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: twojbyly » 16 kwie 2021 17:00

dobra, to teraz tak to widzę. poniedziałek - wtorek pompka na 400 pln bo skup okaże się po 600 - 700 pln, w środę wyniki i zjazd na 340 znowu. zarobią Ci co mają zarobić :lol:

Zbyszek2
Młodszy chorąży
Posty: 673
Rejestracja: 27 kwie 2020 19:19

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: Zbyszek2 » 16 kwie 2021 17:16

Od 15,5 minuty wywiad [jak ktoś nie widział]: https://www.polsatnews.pl/wideo-program ... DWgBsGDN3w

awaria_pociągu
Młodszy chorąży
Posty: 586
Rejestracja: 03 sie 2020 13:38

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: awaria_pociągu » 18 kwie 2021 12:41

Od 15,5 minuty wywiad [jak ktoś nie widział]: https://www.polsatnews.pl/wideo-program ... DWgBsGDN3w
Może niech da szanse młodym udzielić jakiegoś wywiadu, bo jego kolejne wystąpienia nie porywają. Tzn. w kółko powtarza to samo (a jak wiemy, co nie znaczy, że prawdę). Już niech ktoś inny to powie, może chociaż zrobi to bardziej przekonująco. Większy charakter medialny. Byle nie on i "Witek", też straszny cwaniak.
"Wirus atakuje ,NIESTETY"

azbest
Starszy chorąży
Posty: 1702
Rejestracja: 10 lis 2010 19:23

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: azbest » 18 kwie 2021 13:00

A co chciałbyś usłyszeć od tych młodych?

awaria_pociągu
Młodszy chorąży
Posty: 586
Rejestracja: 03 sie 2020 13:38

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: awaria_pociągu » 18 kwie 2021 13:36

Już nawet nie chodzi o to, co bym chcial, ale niech nabiorą doświadczenia w pracy z mediami. Nie wiadomo czy w przyszłości bedzie kolejna taka okazja.
"Wirus atakuje ,NIESTETY"

Mikro_B
Sierżant sztabowy
Posty: 189
Rejestracja: 20 sie 2020 21:09

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: Mikro_B » 18 kwie 2021 13:36

A co chciałbyś usłyszeć od tych młodych?
O co chodzi z tymi młodymi? Kogo macie na myśli?

awaria_pociągu
Młodszy chorąży
Posty: 586
Rejestracja: 03 sie 2020 13:38

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: awaria_pociągu » 18 kwie 2021 13:39

A co chciałbyś usłyszeć od tych młodych?
O co chodzi z tymi młodymi? Kogo macie na myśli?
Spolka rodziny Zyznowskich, wiec mlodszych Zyznowskich.
"Wirus atakuje ,NIESTETY"

azbest
Starszy chorąży
Posty: 1702
Rejestracja: 10 lis 2010 19:23

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: azbest » 18 kwie 2021 20:08

To może napisz im gotowy tekst i żeby przeczytało któreś z dzieci. Na pewno docenią twój wkład jako akcjonariusza 8)

awaria_pociągu
Młodszy chorąży
Posty: 586
Rejestracja: 03 sie 2020 13:38

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: awaria_pociągu » 18 kwie 2021 20:46

Gdybym u nich robil w PR L.Ub w IR, to oczywiscie. A akurat akcjonariuszy nie sluchaja, o czym sam wiesz. To nie. Maja kase, niech sobie kogos zatrudnia.
"Wirus atakuje ,NIESTETY"

pazdzioch
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8599
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: pazdzioch » 19 kwie 2021 09:27

a co tam bos znowu napisał bo cos szumia na bankierze

pandorinium
Chorąży sztabowy
Posty: 6065
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: pandorinium » 19 kwie 2021 09:32

Nie wiem czy to akurat bos, ale prognozują „Oczekujemy, że spółka wypracuje 693 mln zł przychodów i 337,1 mln zł zysku netto w pierwszym kwartale 2021 r."

a dzieci z bankiera podnoszą wielkie larum, bo jak to tak, nie bedzie 500 mln zysku.

dusigrosz
Starszy chorąży
Posty: 1890
Rejestracja: 23 wrz 2020 19:32
Lokalizacja: 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

Postautor: dusigrosz » 19 kwie 2021 09:34

Nie wiem czy to akurat bos, ale prognozują „Oczekujemy, że spółka wypracuje 693 mln zł przychodów i 337,1 mln zł zysku netto w pierwszym kwartale 2021 r."

a dzieci z bankiera podnoszą wielkie larum, bo jak to tak, nie bedzie 500 mln zysku.
byla mowa o miliardzie przeciez :!:
:lol:
***** PIS, KO, lewa.kow, socjalistów, LGBTQIA2S+*, KNF i widłowego.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: jarcyś i 10 gości