FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

wszystko na temat spółek publicznych
klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: klonas » 19 gru 2017 18:17

To prawda, marketing opłacany z puszki. Ale to nie takie proste. Gier jest masa. Daje im czas do 2 kw 2018 r. Jak nie to kopa w Du... Chociaż mam prawie przekonanie, że NS podpompuje wyniki. 15 miejace mieli to nie jest zła pozycja.

Podpompuje znaczy niewiele, bo tu niewiele trzeba aby zrobić zysk. No ale jednak.


klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: klonas » 20 gru 2017 17:46

Niby potwierdzają moje przypuszczenia z NS.

http://www.forever-entertainment.com/pl ... lacja.html

ale jak oni chcą już pokazać materiały z Hollow 2? :D Popier... No zobaczymy zgadzam się, że model jest bardzo bezpieczny, muszą tylko bufor finansowy wyrobić co moim zdanie da NS. NS zresztą jest mega bodźcem do zmiany na rynku.

KONFERENCJA 2017 - RELACJA
Konferencja 2017

Podsumowanie roku 2017: Rok 2017 był dla całego rynku gier bardzo dynamicznym okresem, podczas którego zaszły duże zmiany, a także pojawili się nowi, znaczący gracze. Mówiąc „duże zmiany” mam na myśli aktualną sytuację na platformie Steam. Duża ilość wydawanych gier (nawet kilkadziesiąt pozycji dziennie) sprawiło, że Steam stał się mniej atrakcyjną platformą pod względem potencjału sprzedażowego małych i średnich gier. Dlatego hasło przewodnie Spółki na ten rok brzmiało „dywersyfikacja”, a konkretnie „dywersyfikacja kanałów sprzedaży”. W 2017 udało nam się znacząco zdywersyfikować źródła przychodów, czego efekty widoczne są już w czwartym kwartale 2017. Jednym z nowych kanałów jest oczywiście Nintendo Switch. To właśnie ta konsola stała się nowym znaczącym graczem na rynku elektronicznej rozrywki. Najlepszym potwierdzeniem naszych słów niech będzie fakt, że w ciągu 9 miesięcy Nintendo udało się sprzedać 10.000.000 konsol i to przy nieustających problemach z zaspokojeniem popytu (konsole nadal trudno kupić w USA i Japonii). Według opinii analityków, na świecie może się sprzedać około 100.000.000 konsol Nintendo Switch w ciągu najbliższych 4-5 lat. Jak Państwo zapewne wiecie, niedawno wydaliśmy dwie nasze gry na tą platformę (Violett i Sparkle 2 Evo) i wyniki sprzedaży, które udało nam się osiągnąć były i nadal są znacznie lepsze od naszych pierwotnych oczekiwań. Już jutro (21.12.2017) kolejna nasza gra Frederic: Resurrection of Music, zadebiutuje na Nintendo Switch, a w pierwszym kwartale 2018 planujemy kilka kolejnych premier, w tym oczywiście premierę Hollow, które ciszy się sporym zainteresowaniem graczy na tej platformie. W tej chwili prowadzimy również rozmowy z naszymi zagranicznymi partnerami w celu pozyskania kolejnych gier do wydania na Nintendo Switch, czego efekty powinny być widoczne w najbliższym czasie. Cały rok 2018 planujemy intensywnie wspierać Switcha.

Jednak Nintendo Switch to nie jedyna konsola, na której będzie można zagrać w nasze gry w 2018 roku. Przy okazji portowania Fear Effect Sedna na konsole zyskaliśmy również spore doświadczenie w pracy z Playstation 4 i Xbox One, co planujemy w tej chwili wykorzystać przy przenoszeniu naszych gier również na te platformy. W pierwszej kolejności będzie to oczywiście Hollow, które najpierw zadebiutuje na Nintendo Switch, a następnie na pozostałych konsolach.

Kolejnym zbliżającym się ważnym wydarzeniem będzie premiera Fear Effect Sedna. Gra zadebiutuje w pierwszym kwartale 2018 jednocześnie na czterech platformach (Nintendo Switch, PS4, Xbox One i Steam). Dzięki wsparciu Square Enix i wykorzystaniu IP Fear Effect jesteśmy spokojni co do potencjału sprzedażowego tej produkcji.

Aktualne projekty

Hollow - gra miała swoją premierę na Steam w listopadzie i na początku sprzedaży borykała się z kilkoma błędami i słabą optymalizacją. Mimo to udało nam się sprzedać w pierwszym miesiącu więcej egzemplarzy niż planowaliśmy według naszych konserwatywnych założeń. Aktualnie większość błędów została usunięta, a dzięki opiniom uzyskanym od graczy sam gameplay również uległ modyfikacji. Właśnie taka wersja Hollow będzie wydawana na kolejnych platformach w nadchodzących miesiącach. Jak Państwo widzą premiera na Steam to dopiero początek drogi dla Hollow.

Prodigy Tactics - również zadebiutowała w listopadzie na Steam i GOG w formie Early Access. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem społeczności i jest przez nas cały czas rozwijana poprzez regularne dodawanie nowego kontentu i funkcji. W najbliższym czasie planujemy podnieść cenę bazową gry (zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią). Jednak w naszej ocenie prawdziwa sprzedaż rozpocznie się po wyjściu z Early Access i po wydaniu wersji na Nintendo Switch

Shadow Over Isolation - ostatnio przenieśliśmy termin premiery SOI na drugi kwartał 2018, ponieważ cały czas rozwijamy ten bardzo oryginalny projekt.

Przyszłe projekty

Pracujemy aktualnie nad wieloma produkcjami różnej wielkości (nie wszystkie tytuły zostały już ujawnione), ale skoncentrujmy się na dwóch najważniejszych:

Fear Effect Reinvented - Fear Effect Reinvented to odświeżona wersja Fear Effect 1. Oryginalna wersja gry miała swoją premierę w roku 2000 i została doskonale przyjęta zarówno przez graczy jak i krytyków, dzięki czemu na świecie zostało sprzedanych około milion egzemplarzy Fear Effect 1, co wówczas (w latach 2000-2002) było znakomitym wynikiem. Nowa wersja będzie charakteryzowała się całkowicie nową grafiką (adekwatną do dzisiejszych standardów) i kilkoma modyfikacjami rozgrywki, dzięki czemu gra stanie się bardziej atrakcyjna dla teraźniejszych graczy, jednocześnie pozostanie wierna oryginałowi pod względem fabularnym.

Hollow 2 - będzie to bezpośrednia kontynuacja wydanej w tym roku produkcji. Gracze raz jeszcze będą mogli odwiedzić stację Shakhter-1 w celu rozwikłania jej tajemnic.

Podsumowanie

Rok 2018 będzie dla nas rokiem konsol, a dzięki dużemu portfolio gier o bardzo różnej tematyce będziemy w stanie dotrzeć do różnych klientów i zaspokoić bardzo różne gusta growe. Jednocześnie nie jesteśmy obciążeni „klątwą jednej gry”, która w razie niepowodzenia praktycznie zabija Spółkę. Nawet średnia sprzedaż naszych wszystkich tytułów sprawi, że wyniki Spółki będą poprawiały się z miesiąca na miesiąc. Powyższy fakt wraz z dywersyfikacją kanałów będzie naszym kluczem do sukcesu w 2018 roku.

Na koniec chcielibyśmy zapowiedzieć konferencję prasową, którą planujemy zorganizować w pierwszej połowie 2018 roku, a na której to planujemy pokazać pierwsze materiały z Fear Effect Reinvented i Hollow 2.

rd3
Starszy chorąży
Posty: 1220
Rejestracja: 21 maja 2010 12:24

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: rd3 » 20 gru 2017 22:27

Hollow - "udało nam się sprzedać w pierwszym miesiącu więcej egzemplarzy niż planowaliśmy według naszych konserwatywnych założeń."

Mam nadzieję że te założenia były dosyć wysokie :)
Mam również nadzieję, że jak najszybciej wydadzą Hollow na NS zanim rynek zaleje masa innych gier(sami mają wydać 9 gier w I kwartale a gdzie inni producenci? )za pół roku będzie pewnie jak na steamie.

mareqq
Starszy chorąży
Posty: 1094
Rejestracja: 06 sie 2011 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: mareqq » 20 gru 2017 22:42

Hollow - "udało nam się sprzedać w pierwszym miesiącu więcej egzemplarzy niż planowaliśmy według naszych konserwatywnych założeń."

Mam nadzieję że te założenia były dosyć wysokie :)
Mam również nadzieję, że jak najszybciej wydadzą Hollow na NS zanim rynek zaleje masa innych gier(sami mają wydać 9 gier w I kwartale a gdzie inni producenci? )za pół roku będzie pewnie jak na steamie.

Pewnie zakładali 3 k a poszlo 6 k, na wiecej bym nie liczyl, NS tak jak Steam nie zasypia to jednak konsola certyfikacja etc.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 03 lut 2018 22:08

AT
.
Tygodniowy max.
Zbieżne linie trendu A i B wymuszają bliskie rozstrzygnięcia.
Wybicie poniżej linii B okazało się na szczęście anomalią i kurs powrócił w strefę dalszej gry. Poza tym ten ruch okazał się zgodny z siłami wyższego rzędu - to IV fala korekcyjna dużego cyklu falowego odbiła od szczytu I fali. Klasyka.
Ujmując to jeszcze inaczej - to korekta po wyjściu z trójkąta CB. Szczyt impulsu po wybiciu z tego trójkąta (szczyt fali III) utworzył jednocześnie prawy brzeg formacji spodka. Tworzył się sześć lat. (Warto zerknąć w skali liniowej). Dalszy rozwój wypadków dał dodatkowo efekt formacji filiżanki z uchem.
Przed nami V fala, trzecia impulsowa tego cyklu. Napięte oscylatory nie pozostawiają wątpliwości ale też wyjście z ostatniego dołka odbyło się poprzez lokalną formację oRGR (dołek IV fali).
Ewentualne wybicie ponad szczyt III fali będzie jednocześnie wybiciem ze spodka.

Obrazek

Duży:
https://images82.fotosik.pl/984/d8d0917d38cfc081.jpg

Jak w zegarku.
Zwracam uwagę na zasięg III fali wyrażonej w zewnętrznych (dla fali I) zniesieniach Fibo (czerwona siatka).
261,8% to górna półka, znaczy że mamy wydłużoną III falę. W tej sytuacji możemy spodziewać się mniej więcej tej samej długości fali I i V.
Ewentualne ważne poziomy Fibo dla fali V zaznaczone na czarnej siatce.
Dla porządku wspomnę, że fala V to jedyna która może nie wybić nowego szczytu. Rzadko ale zdarza się.

Obrazek

Duży:
https://images81.fotosik.pl/983/bba83fa872b4fdac.jpg

Fraktalna ciekawostka.
Interwał godzinowy.

Obrazek
.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 08 lut 2018 12:45

.
Sedna?
.
Grube zmiany w plikach gry, zwracam uwagę na "ReleaseStateOverride" - zmiana z wczorajszego ranka, pakiet "Steam Sub 244370"
Zakres zmian:
https://steamdb.info/sub/244370/

Historia zmian:
https://steamdb.info/app/546900/history/

Dla porównania 11B i Frostpunk (też Q1?)
https://steamdb.info/app/323190/history/
.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 08 lut 2018 14:21


ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 09 lut 2018 11:48

.
Forek nawiązał współpracę z Plug In Digital.

"We're glad to announce that we start working with a new partner, @ForeverEntert!"

https://twitter.com/plugindigitall/stat ... 3244587008
Oferujemy rozwiązanie "pod klucz" dla twoich gier wideo. Gwarantujemy sprawny, prosty i widoczny na całym świecie marketing handlowy.
.
http://www.plug-in-digital.com/distribution/
.
Obrazek
.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 15 lut 2018 08:50


rd3
Starszy chorąży
Posty: 1220
Rejestracja: 21 maja 2010 12:24

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: rd3 » 15 lut 2018 09:07

no to ciekawe czasy dla forka się zapowiadają

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: klonas » 15 lut 2018 12:39

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Patrząc, że zrobili zysk za 4 kw, pierwszy zapowiada się pozytywnie przynajmniej pod względem przychodów. Szkoda, że dzień po LOFL na NS. Ale myślę, że wiele to nie zmieni.

Z nieba nam spadło NS, taka prawda i myślę, że przez najbliższy rok jest szansa na duży rozwój spółki.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 20 lut 2018 16:41

.
Premiery -postępy.

Pierwszy kwartał 2018

--- wydane (i w trakcie):

Fear Effect: Sedna - PC, Mac, Xbox One, PS4, NS (6 marca)
Hollow - NS (22 lutego)
Qbik - NS
Frederic: Evil Strikes Back - NS
Millie - NS
No Thing - NS
Mirage of a Dragon - PC
Goetia - PC/GOG

----pozostały do wydania:

Prodigy - NS
Goetia - NS
Timberman - NS
Zombillie - NS
Sparkle 3 Gensis - NS

Hollow - Xbox One
Timberman - Xbox One

Crisis Earth - PC
Lunapark Horror VR - PC

Wizrogue: Labyrinth of Wizardry - iOS

=================================

Drugi kwartał 2018

1. Fly o'clock - NS

2. Barberian - PC, Mac

3. Shadow Over Isolation - PC

4. Shadow Over Isolation - Xbox One

5. Qbik - iOS, Android


Ps.
Prócz wydanych w QIV Hollow i Prodigy na PC znaczący wpływ na wyniki bieżącego kwartału będą miały wydane na NS:
Violett - 25 października
Sparkle 2 EVO - 2 listopada
Frederic: Resurection of Music - 21 grudnia

Razem z tym co wydane i przyklepane w tym kwartale na NS Forek będzie miał na dzień dzisiejszy 9 gier.
Pewnie jeszcze coś dorzucą z listy.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 22 lut 2018 23:31

.
Dzisiaj była premiera Hollow na NS.
Oceny.

Ocena 8.0 (translator):
"...Podsumowując, Hollow to tytuł, który był w stanie mnie zaskoczyć, ponieważ ci, którzy doceniają gatunek survival horror, z pewnością będą perłą. Wciągająca fabuła, przerażające efekty dźwiękowe, niepokojąca atmosfera ..."
http://switchland.altervista.org/hollow-recensione/

...i (translator)
"...Ostateczny komentarz
Hollow wzbogaca flotę papierów wartościowych, której pilnie potrzebowała Nintendo Switch. Jest to horror science-fiction, który szczyci się naprawdę znakomitą atmosferą dzięki ogromnej pracy poświęconej branży audio i kierunkowi artystycznemu. Niewielkie, introspekcyjne i nieprzewidywalne doświadczenie, które oddaje hołd wielkim sagom filmowym z przeszłości i najpopularniejszym obecnie serialom gier wideo, ograniczonym jednak pewną powtarzalnością rozgrywki. Ale bez względu na ograniczenia, Hollow jest tytułem, który absolutnie zalecamy, aby spróbować..."
https://www.cartoonmag.it/fumetti/recen ... witch.html

Jest tez negatywna - 3,5/10:
https://switchwatch.co.uk/hollow-ninten ... ch-review/

A tu na dole jest prosta ankieta "What are you downloading this week?" spośród gier na wszystkie platformy Nintendo.
To deklaracje ale statystycznie jest jakiś obraz. To niewiele znaczy w kontekście rzeczywistej sprzedaży ale oznacza, że Hollow ma uwagę i uczestniczy w podziale tortu.
Europa:
http://www.nintendolife.com/news/2018/0 ... ary_europe
USA:
http://www.nintendolife.com/news/2018/0 ... th_america

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 22 lut 2018 23:31

.
Dzisiaj była premiera Hollow na NS.
Oceny.

Ocena 8.0 (translator):
"...Podsumowując, Hollow to tytuł, który był w stanie mnie zaskoczyć, ponieważ ci, którzy doceniają gatunek survival horror, z pewnością będą perłą. Wciągająca fabuła, przerażające efekty dźwiękowe, niepokojąca atmosfera ..."
http://switchland.altervista.org/hollow-recensione/

...i (translator)
"...Ostateczny komentarz
Hollow wzbogaca flotę papierów wartościowych, której pilnie potrzebowała Nintendo Switch. Jest to horror science-fiction, który szczyci się naprawdę znakomitą atmosferą dzięki ogromnej pracy poświęconej branży audio i kierunkowi artystycznemu. Niewielkie, introspekcyjne i nieprzewidywalne doświadczenie, które oddaje hołd wielkim sagom filmowym z przeszłości i najpopularniejszym obecnie serialom gier wideo, ograniczonym jednak pewną powtarzalnością rozgrywki. Ale bez względu na ograniczenia, Hollow jest tytułem, który absolutnie zalecamy, aby spróbować..."
https://www.cartoonmag.it/fumetti/recen ... witch.html

Jest tez negatywna - 3,5/10:
https://switchwatch.co.uk/hollow-ninten ... ch-review/

A tu na dole jest prosta ankieta "What are you downloading this week?" spośród gier na wszystkie platformy Nintendo.
To deklaracje ale statystycznie jest jakiś obraz. To niewiele znaczy w kontekście rzeczywistej sprzedaży ale oznacza, że Hollow ma uwagę i uczestniczy w podziale tortu.
Europa:
http://www.nintendolife.com/news/2018/0 ... ary_europe
USA:
http://www.nintendolife.com/news/2018/0 ... th_america

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1497
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect

Postautor: ggn. » 24 lut 2018 23:09

Brak danych i jakichkolwiek rankingów sprzedaży gier na NS utrudnia szacowanie ilości sprzedanych gier.
Jedyne czego można próbować to ujęcie statystyczne.
Dzięki oficjalnym komunikatom Nintendo znamy ilość konsol ale trudno na tej podstawie oszacować sprzedaż konkretnego tytułu.
Niedawno Nintendo podało, że na koniec grudnia NS sprzedało się w ilości 14,86 mln sztuk. Teraz, na koniec lutego to pewnie 2-3 mln więcej. Niewiele nam to daje prócz świadomości rosnącego rynku zbytu.

Jednak Nintendo podaje jeszcze jedną informację - ilość sprzedanych gier. W tym samym komunikacie mamy info o 52,57 mln sztuk gier.
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/financ ... index.html

Dzięki cyklicznosci tych komunikatów mozemy przywołac dane z poprzedniego kwartału. Tych danych nie udało mi się obecnie wygrzebac i podlinkować ale zapisałem wartości po wyjsciu poprzedniego komunikatu.
Na koniec września - 7,63 mln konsol i 27,5 mln sztuk gier.
Wg ostatniego komunikatu daje to średnio 3,53 gry/konsolę, wg poprzedniego 3,6 gry/konsolę.
Dość stały parametr. Pozwala na założenie, że w bieżącym kwartale będzie podobnie, więc pozwala na wyciągniecie pewnych wniosków i wykonanie kilku prostych działań matematycznych.
Odniesienie się do ilości sprzedanych gier pozwala nam skrócić dystans, bo to faktycznie jest bliski parametr do tego który nas interesuje.

W Q4 sprzedano 25,07mln (52,57-27,5) sztuk gier / 3 miesiące = 8,35 mln szt gier miesięcznie.
Już coś mamy.
Jednocześnie Nintendo ogłosiło ilość sprzedanych największych hitów i megahitów (Mario, Zelda itd) - razem 33,62mln ogółem, co stanowi 63% całości.
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/financ ... index.html

Pokazano tylko sprzedaż powyżej 1mln, jest tez kilka pozycji poniżej tej wartości. Uważam, że gry które możemy zakwalifikować jako duże hity i megahity to ok. 80% całości. Jesteśmy w domu, to uniwersalna zasada pareto (80/20).
Nas interesuje pozostałe 20% gier nie będacych mega i dużymi hitami, czyli średnie gierki, indie itd.
8,35mln szt miesięcznie x 20% = 1,67 mln szt/mc.
Około tyle sumarycznie miesięcznie było sprzedanych gier nie będących hitami i mega hitami. Możemy założyć, że w obecnym kwartale będzie podobnie.
1,67mln szt/mc standardowych gier - tu też można zastosować zasadę 80/20. 80% sprzedaży to nowości (np. 1-2 miesiące wstecz), 20% to starsze gry.
1,67mln x 80% = 1,33mln - ok. tyle jest sprzedawanych co miesiąc nowości. Przypominam, że to dość grube statystycznie założenie.

Jak dalej filtrować?

Aktualnie wszystkich gier jest 463, nowości (10 dni wstecz) jest 37. Miesiąc wstecz 67 premier.
http://tiny.pl/gnnv5

1,33mln sprzedanych sztuk to miesięczna pula do podziału dla nowych gier z relatywnie małym i bardzo małym budżetem nie będących hitami i megahitami. Wśród nich są takie, które mają uwagę i takie, które sprzedają się w ilości na granicy błędu statystycznego.
Uwaga - gdyby to były duże ilości premier (jak Steam) obracalibysmy się w małych liczbach i granicach błędu statystycznego i cały wywód nie miałby sensu ale tu pełna baza to 463 gier a nowości z tygodnia 37 gier i ok. 3 mln aktywnych graczy (20%) kupujących przeważnie po kilka pozycji ...
Gry które są nowościami i mają większą uwagę i zainteresowanie niż reszta robiąca za tło to teraz odwrotna relacja - 20% gier ma 80% puli sprzedaży czyli 1,06mln - przykładowy 1% z tej ilości to ok. 10 000 szt. To znaczy, że w miarę sprzedawalna średnia gierka indie zgarniająca kilka procent z puli dla 10-15 chodliwych nowości będzie miała sprzedaż w pierwszym miesiącu na poziomie kilkudziesięciu tysięcy sztuk.
Pozostała pula 80% gier ma 20% sprzedaży - 266tys. szt. - przykładowy 1% to 2,66 tys.szt. Tu jest większa konkurencja i osiągnięcie 10-15 tys sztuk w pierwszym miesiącu to już wysiłek ale też wart zachodu (np. drobiazgi Forka).

Do której grupy należą Hollow i Sedna?
.


Edyta:
Aktualna pozycja Hollow na liście bestsellerów Nintendo Switch (bez uwzględnienia gier i aplikacji bezpłatnych) Europa 39, US 80
https://www.facebook.com/ForeverEntert/ ... 5798762860


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Aero, Lapto..p, Luxtorpeda i 152 gości