BBD vol. XV

wszystko na temat spółek publicznych
Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

wolumen

Postautor: Półkozic » 11 lip 2014 16:04

strasznie cienkie te obroty dzis ...


Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

ciekawe

Postautor: Półkozic » 14 lip 2014 11:45

dni Sezamu na Marszalkowskiej sa policzone
pojde zrobic zdjecia ...pod kilof kolejny budynek w Warszawie - niedawno IPN zniknal

zaczyna sie kolejny projekt - czy bedzie zyskowny?

tito
Chorąży
Posty: 976
Rejestracja: 02 lis 2005 15:36

Postautor: tito » 14 lip 2014 11:59

Zamykają słynny Sezam. Jak się zmieni Ściana Wschodnia? [WIDEO]

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1...html#LokWawTxt
Treść powyższa jest tylko i wyłącznie wyrazem osobistych poglądów autora i nie stanowi "rekomendacji" w rozumieniu przepisów RMF z dn 19.10.2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).

manek
Chorąży
Posty: 862
Rejestracja: 27 maja 2008 09:48

Postautor: manek » 14 lip 2014 14:58

http://bbidevelopment.pl/

powinni jeszcze kurs zamieścić

Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

w

Postautor: Półkozic » 14 lip 2014 16:07

pewnie zarzadzajacy funduszami i szeroka publicznosc jeszcze nie wie o wspanialych projektach trzeba to naglosnic

no i cena 1.33 zl za akcje to nowe minimum po zaknieciach w ostatnich nastu miesiacach

wizytator_576027
Starszy chorąży
Posty: 1799
Rejestracja: 04 gru 2011 09:39
Lokalizacja: Śląsk

Postautor: wizytator_576027 » 14 lip 2014 19:38

brawo Michał spółka się rozwija !

stronkę se qrwa pomalował, no ja pier... #-o
Obrazek
-----------------
siadaj kurduplu !

Michal.Jonson
Starszy chorąży
Posty: 1147
Rejestracja: 25 paź 2007 20:13

Postautor: Michal.Jonson » 15 lip 2014 08:37

spółka powinna przenieść siedzibę i biura na PU. Po co płacić obcemu jak na PU biura stoją puste?

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 15 lip 2014 10:40

spółka powinna przenieść siedzibę i biura na PU. Po co płacić obcemu jak na PU biura stoją puste?
witam
nonsens - przeciez PU pojdzie pod mlotek w tym roku
a z wynajmu dostana wiecej niz to co teraz placa tam gdzie sa obecnie
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 15 lip 2014 10:44

brawo Michał spółka się rozwija !

stronkę se qrwa pomalował, no ja pier... #-o
Co sie martwisz
nie powinienes skoro caly czas nie dowolujesz trendu wzrostowego na kursie :shock: :D

przy okazji wklej jakis wykres z kolejna linia wsparcia :shock: :D

i nie ma sie co martwic to znak czasow :arrow:
nawet taki deweloper jak GANT ma tez taka piekna strone :shock: :D

http://www.gant.pl/

nic tylko kupowac u niego mieszkania :shock: :D
BBDEV - JEST OK

Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

zlosc

Postautor: Półkozic » 15 lip 2014 10:47

kto mi wytlumaczy czemu ktos wrzuca po dwie trzy akcje w regolarnych odstepach czasu ? co dwie trzy minuty

zapora na 1.33

na nic

idziemy nizej

musi byc jakies kukulcze jajo ze ktos decyduje sie na wyprzedaz akcji

niedawno w swoim entuzjazmie ktos bral po 1.66 :)

ladnie wykiszkowali wszystkich chetnych

manek
Chorąży
Posty: 862
Rejestracja: 27 maja 2008 09:48

Postautor: manek » 15 lip 2014 13:29


manek
Chorąży
Posty: 862
Rejestracja: 27 maja 2008 09:48

Postautor: manek » 15 lip 2014 13:42

bardzo jestem ciekaw yieldów w NPU

eddie
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2149
Rejestracja: 19 mar 2007 20:41
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postautor: eddie » 15 lip 2014 13:45

My możemy zarobić? A od kiedy to akcjonariat mniejszościowy zarabia na tej spółce? Bo jakoś sobie nie przypominam. Od czasu przejęcia NFI Piasta drobny akcjonariusz jest tutaj tylko wyciskany. Nie zmieniają tego wykonane obiekty, ani ciekawe perspektywy. Czyż to nie zdumiewające?

Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

bardzo

Postautor: Półkozic » 15 lip 2014 15:16

bardzo niemila sytuacja
pojawilo sie 35 tysi na podazy po 1.33 to bank wywala komus bo padly zabezpieczenia
diabli wiedza ile tego jest
wiec nie lykajcie spadajacego noza

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Re: bardzo

Postautor: INWESTORQ_54103 » 15 lip 2014 15:25

bardzo niemila sytuacja
pojawilo sie 35 tysi na podazy po 1.33 to bank wywala komus bo padly zabezpieczenia
diabli wiedza ile tego jest
wiec nie lykajcie spadajacego noza
co tam
manek łyknie przecie taka dobra cena - naganial juz przy dawnych 38 groszach czyli 1,90 ze promcja jest i taniej moze nie byc :shock: :D :D

wiec teraz tym bardziej winien lykac garsciami :D

po za tym jest okazja do usrednienia dla manka i innych
tak tanio dawno nie bylo :shock: :D
i mozna brac garsciami


no i ta dywidenda ma byc ile to ma byc 9 gr za akcje po strej cenie
:shock: :D

i jeszcze ten plac unni ile to zarobia tych milionow :shock: :D
BBDEV - JEST OK


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: blah8760, Lapto..p, Luxtorpeda i 225 gości