BBD vol. XV

wszystko na temat spółek publicznych
eddie
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2149
Rejestracja: 19 mar 2007 20:41
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: bardzo

Postautor: eddie » 15 lip 2014 15:25

bardzo niemila sytuacja
pojawilo sie 35 tysi na podazy po 1.33 to bank wywala komus bo padly zabezpieczenia
diabli wiedza ile tego jest
wiec nie lykajcie spadajacego noza
To lepiej kupować po 1,60 zł? Albo może po 0,40 zł przed scaleniem? Ja całe szczęście wyleczyłem się dość dawno od BBD, jak widać to było trafne posunięcie. Coś jednak chyba" inwestor Q" ma rację. Nie tykać tego syfa.


eddie
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2149
Rejestracja: 19 mar 2007 20:41
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postautor: eddie » 15 lip 2014 16:10

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.

Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

1.27

Postautor: Półkozic » 15 lip 2014 17:13

nowe minimum intraday

wydaje mi sie, ze ktos jest na strasznym musiku ...zakladajac nawet spadek o jeden dwa grosze tygodniowo, to banki, widzac topniejace zabezpieczenia - nie beda czekac i wezwe do uzupelnienia zabezpieczenia albo beda szukac ratunku na rynku co chyba widac od jakiegos czasu

i nie zal mi nikogo

wizytator_576027
Starszy chorąży
Posty: 1799
Rejestracja: 04 gru 2011 09:39
Lokalizacja: Śląsk

Postautor: wizytator_576027 » 15 lip 2014 21:28

a może Michał tylko "na pokaz" był/jeszcze jest?, do byle prasówek już tylko Rafała wystawiają, czas na zmiany głębsze, i bardziej efektywne, komunikatu ze spółki dawno nie było, raporty tylko takie, które obowiązkowe, ale i tak w większości z błędami, kary żadnej się nie boją, errata i już :?

ciekawe ile Kinga i Monika zarabiają? za co? "wizytówka" w parkiecie i cykliczne powtórki artykułów w mało istotnych portalach, wycieczki po świecie?, koszta, koszta, koszta....

brak informacji o wpływach z inwestycji (sprzedaż, wynajem), brak informacji o postępach w pracach, brak jakichkolwiek bieżących informacji ze spółki, brak jakiejkolwiek informacji dla mniejszościowych, że spółka coś robi poza kosztami i wypłatami dla nieefektywnych z zarządu


Michał może byś coś napisał do mniejszościowych ? Szlachcic Cię już zablokował ? Honor wymaga żebyś się czasem odezwał !
Obrazek
-----------------
siadaj kurduplu !

Półkozic
Starszy chorąży
Posty: 1059
Rejestracja: 16 paź 2005 16:57

ale o co chodzi ?

Postautor: Półkozic » 15 lip 2014 22:29

jak to mawiaja - kruk krukowi oka nie wykole


to jest spolka specjalnego przeznaczenia :)

wizytator_576027
Starszy chorąży
Posty: 1799
Rejestracja: 04 gru 2011 09:39
Lokalizacja: Śląsk

Postautor: wizytator_576027 » 15 lip 2014 23:18

zagraniczny fundusz z ponad 3 mln głosów jasno się w głosowaniu wyraził na temat absolutorium dla niektórych byłych? w spółce, siedzą blisko więc może mają większą wiedzę na temat powiązań w spółce ???

co najmniej dziwne było wyprowadzenie aktywów do jakiejś zagranicznej spółki/funduszu i komunikat Szczurka w niedługi czas po tym zabiegu, co teraz? jakie koszta? kto za to zapłaci?

Michał, Ty jesteś ?

ps.

http://stooq.pl/q/h/?s=bbd

niby w większości poważni, a jednak nie wszyscy
Obrazek
-----------------
siadaj kurduplu !

Bregdens
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2264
Rejestracja: 22 lut 2008 18:02

Postautor: Bregdens » 16 lip 2014 10:28

zagraniczny fundusz z ponad 3 mln głosów jasno się w głosowaniu wyraził na temat absolutorium dla niektórych byłych? w spółce, siedzą blisko więc może mają większą wiedzę na temat powiązań w spółce ???

co najmniej dziwne było wyprowadzenie aktywów do jakiejś zagranicznej spółki/funduszu i komunikat Szczurka w niedługi czas po tym zabiegu, co teraz? jakie koszta? kto za to zapłaci?

Michał, Ty jesteś ?

ps.

http://stooq.pl/q/h/?s=bbd

niby w większości poważni, a jednak nie wszyscy
Jaki komunikat Szczurka ?

demiro
Starszy chorąży
Posty: 1227
Rejestracja: 11 paź 2006 19:20
Lokalizacja: Katowice

Postautor: demiro » 16 lip 2014 10:56

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Ale gówniana spółka :evil: aż dziw że jeszcze to gówno trzymam w portfelu :shock:

Bregdens
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2264
Rejestracja: 22 lut 2008 18:02

Postautor: Bregdens » 16 lip 2014 11:27

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Ale gówniana spółka :evil: aż dziw że jeszcze to gówno trzymam w portfelu :shock:
Wypraszam sobie takie teksty :lol:
"Spółka - to majątek i akcjonariusze"
Co do większego akcjonariatu i członków RN i Zarządu się nie wypowiadam, bo szkoda słów, ale drobnica jest ok. ( szkoda, że totalnie uddupiona.). :roll:
Taki kurs widzieliśmy ostatnio jak BBD stała na skraju bankructwa.
PR BBD - mega żenada.
Projekt Foksal - przykład jak można się uwłaszczyć ( emisje akcji ) kosztem drobnych akcjonariuszy.
Spółka porównywalna z Petrolinvestem - trwa , ale chyba tylko po to, aby generować koszty.
Oczywiście to tylko moje przemyślenia i mogę się mylić - gdyż coraz mniej rozumiem z tego co się dzieje w BBD.

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 16 lip 2014 11:57

bardzo jestem ciekaw yieldów w NPU
witam

napisz cos ciekawego manek a nie te p i e r .d o l y :shock: :D

skrociles sie choc troszke
:wink: :lol:
od kiedy - cena bedziesz odkupywac walor :wink: :arrow: 8) :lol:
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 16 lip 2014 11:59

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Ale gówniana spółka :evil: aż dziw że jeszcze to gówno trzymam w portfelu :shock:
szkoda ze nie przyjoles mojej taktyki

kupic- sprzedac jak nie idzie do gory i zapomniec 8)
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 16 lip 2014 12:03

zagraniczny fundusz z ponad 3 mln głosów jasno się w głosowaniu wyraził na temat absolutorium dla niektórych byłych? w spółce, siedzą blisko więc może mają większą wiedzę na temat powiązań w spółce ???

co najmniej dziwne było wyprowadzenie aktywów do jakiejś zagranicznej spółki/funduszu i komunikat Szczurka w niedługi czas po tym zabiegu, co teraz? jakie koszta? kto za to zapłaci?

Michał, Ty jesteś ?

ps.

http://stooq.pl/q/h/?s=bbd

niby w większości poważni, a jednak nie wszyscy
nie rozumiem twej flustracji
przeciez spolka jest wg Ciebie w trendzie wzrostowym :shock: :D

a dodatkowo masz czas i cierpliwośc ktora wyrazasz w tym optymistycznym poscie
target ---> 36 PLN, zalecenie ---> cierpliwość i .... nowy prezes :)
relaks zalecam -urlopy wakacje sa - teraz nie ma kto kupowac :wink: 8)
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 16 lip 2014 12:06

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Na bankierze juz widza 1 zł
http://www.bankier.pl/forum/temat_re-ni ... 69507.html
cytat
Re: niefajne forum Autor: ~menel [46.148.151.*] 2014-07-16 09:48

i ustawka leci dalej, kanał dalej pusty. W takim tempie 1 tydzień i 1 zł.

Ps sadze ze 1.18=1.20 wytrzyma :wink: :arrow:
BBDEV - JEST OK

demiro
Starszy chorąży
Posty: 1227
Rejestracja: 11 paź 2006 19:20
Lokalizacja: Katowice

Postautor: demiro » 16 lip 2014 13:03

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Ale gówniana spółka :evil: aż dziw że jeszcze to gówno trzymam w portfelu :shock:
szkoda ze nie przyjoles mojej taktyki

kupic- sprzedac jak nie idzie do gory i zapomniec 8)
A co ty jakiś doradca finansowy jesteś i guru giełdy że wszystkim doradzasz i wszystkich pouczasz :?:

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 16 lip 2014 13:06

No pięknie sypią, po 1,30 zł poszło ponad 250 tys papieru.
Ale gówniana spółka :evil: aż dziw że jeszcze to gówno trzymam w portfelu :shock:
szkoda ze nie przyjoles mojej taktyki

kupic- sprzedac jak nie idzie do gory i zapomniec 8)
A co ty jakiś doradca finansowy jesteś i guru giełdy że wszystkim doradzasz i wszystkich pouczasz :?:
bez urazy
tylko chce troszke pomoc w ocenie sytuacji ......
BBDEV - JEST OK


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości