11 Bit Studios [11B] cz.IV - NC --------------------> 500

wszystko na temat spółek publicznych
RoccoMan
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3496
Rejestracja: 09 maja 2014 18:24
Lokalizacja: Kaszuby

Postautor: RoccoMan » 24 lis 2014 22:56

Rocco może najpierw zobacz mój pierwszy wpis to zrozumiesz kiedy kupowałem. Jedno jest pewne, ty nigdy tyle nie zarobisz. Widziałeś Imagiś? Braster? Ucz się ucz.

miszczu miszczu :lol: :lol:

w brasterze od 4 zl siedze ze skokami w trakcie i ani jednego postu nie widzialem Twojego.,,,
Ostatnio zmieniony 24 lis 2014 22:58 przez RoccoMan, łącznie zmieniany 1 raz.
====U know I keep it real====

REKLAMA


Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 24 lis 2014 22:56

3 czy 5 miejsce, wielka roznica. 100 baniek kapitalizacji juz jest zapewnione patrzac na cene/zysk, kolejny miesiac w top30 da szanse na posiadowe w przedziale + 100 zł za akcję.
Oj chciwosc zaczyna przemawiac przez ludzi. Bardzo przyjemnie sie kupowalo jak roslo w top steam i zarabialo na kursie. Teraz jak zaczyna sie osuwac to juz tylu chetnych w tych cenach nie bedzie do kupna, powyzej 50zl tymbardziej. Do tego swieca zwiastujaca korekte na najwyzszych obrotach. Bardzo przyjemnie sie zarabialo ostatni tydzien ale ta pionowa kreska w gore stala sie niezdrowa.

Bardzo mozliwe ze bedzie tutaj 100zl ale nie teraz.

Hi hi hi dobre. A tymczasem sprzedaż na STEAM i innych platformach sprzedażowych rekordowa. A wkrótce pudełka idą w ruch.
Pod takie teksty uroslo z 10 na 50zl wiec to jest w cenie, teraz wielka niewiadoma sa wyniki o ile racZa je podac, jak nie to czekanie do lutego.

Nie zmniejszyles czasami pozycji na ADM kosztem 11bit??? Wiem ze to nie moja sprawa ale ostatnio spory skok byl po 24 grosze:)
Prawda gdzieś jest...

RoccoMan
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3496
Rejestracja: 09 maja 2014 18:24
Lokalizacja: Kaszuby

Postautor: RoccoMan » 24 lis 2014 22:59

3 czy 5 miejsce, wielka roznica. 100 baniek kapitalizacji juz jest zapewnione patrzac na cene/zysk, kolejny miesiac w top30 da szanse na posiadowe w przedziale + 100 zł za akcję.
Oj chciwosc zaczyna przemawiac przez ludzi. Bardzo przyjemnie sie kupowalo jak roslo w top steam i zarabialo na kursie. Teraz jak zaczyna sie osuwac to juz tylu chetnych w tych cenach nie bedzie do kupna, powyzej 50zl tymbardziej. Do tego swieca zwiastujaca korekte na najwyzszych obrotach. Bardzo przyjemnie sie zarabialo ostatni tydzien ale ta pionowa kreska w gore stala sie niezdrowa.

Bardzo mozliwe ze bedzie tutaj 100zl ale nie teraz.

Hi hi hi dobre. A tymczasem sprzedaż na STEAM i innych platformach sprzedażowych rekordowa. A wkrótce pudełka idą w ruch.
Pod takie teksty uroslo z 10 na 50zl wiec to jest w cenie, teraz wielka niewiadoma sa wyniki o ile racZa je podac, jak nie to czekanie do lutego.

Nie zmniejszyles czasami pozycji na ADM kosztem 11bit??? Wiem ze to nie moja sprawa ale ostatnio spory skok byl po 24 grosze:)
zmniejszyl czytaj wyje....al na stracie :lol:
====U know I keep it real====

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 24 lis 2014 23:09

Rocco może najpierw zobacz mój pierwszy wpis to zrozumiesz kiedy kupowałem. Jedno jest pewne, ty nigdy tyle nie zarobisz. Widziałeś Imagiś? Braster? Ucz się ucz.

miszczu miszczu :lol: :lol:

w brasterze od 4 zl siedze ze skokami w trakcie i ani jednego postu nie widzialem Twojego.,,,
Wisnia lada moment rzuci ci skanami w pysk i zamkniesz ta dociekliwa gebe :D
One Ziolo to rule them all.

Barnaba_Jones
Starszy chorąży
Posty: 1792
Rejestracja: 08 lis 2014 21:21

Postautor: Barnaba_Jones » 24 lis 2014 23:12

Rocco może najpierw zobacz mój pierwszy wpis to zrozumiesz kiedy kupowałem. Jedno jest pewne, ty nigdy tyle nie zarobisz. Widziałeś Imagiś? Braster? Ucz się ucz.

miszczu miszczu :lol: :lol:

w brasterze od 4 zl siedze ze skokami w trakcie i ani jednego postu nie widzialem Twojego.,,,
Wisnia lada moment rzuci ci skanami w pysk i zamkniesz ta dociekliwa gebe :D
ze zdjęciem w tle łazienki i 11b wydziaranym flamastrem pod niedepilowaną pachą :lol:

SAAB-M6
Starszy chorąży
Posty: 1134
Rejestracja: 13 lut 2014 01:51
Lokalizacja: K-Pax

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: SAAB-M6 » 24 lis 2014 23:16

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

POZIOM *** TU PISZACYCH JEST PORAZAJACY


"In early 2011, Forbes reported that Steam sales constituted 50–70% of the US$4 billion market for downloaded PC games and that Steam offered game producers gross margins of 70% of purchase price, compared with 30% at retail"

http://www.gamefront.com/dayz-hit-12-mi ... am-seller/
Last we heard from Bohemia Interactive CEO Marek Spanel, the early access version of standalone DayZ had sold more than 172,500 copies in its first 24 hours on Steam. At $30 a pop, that’s more than $5 million in revenue. Most impressive.
And the zombie-filled DayZ train kept right on rolling. As Spanel reported on the official DayZ site, more than 400,000 people entered Chernarus during the sim’s first full week on Steam (December 16-22). That’s a cool $12 million in revenue. For an early alpha. Of a game that got its start as an Arma 2 mod.


CZYLI JAKA MUSI BYC PRZECIETNA DZIENNA, TYGODNIOWA, MIESIECZNA SPRZEDAZ na steam aby w skali roku osiagnela poziom przekraczający 2 mld USD ????????????

Macie wyraźnie pokazane matoly jaka jest wartość tygodniowej sprzedaży na steam w przypadku najlepszych produkcji - TWOM zapewne takiej nie osiagnal, ale i tak musi być bardzo wysoka skoro podczas weekendu zwrocila się calosc kosztów i zaczelo się generowanie zyskow (a nawet nie wiadomo czy to nastapilo w sobote czy w niediele)

a jakiś polmozg wkleja wypociny jakiegoś innego pryszcza *** który pisze, ze wystarczy kilkadziesiąt kopii sptrzedac aby wejść na czolo rankingu na steam :shock: :shock: :shock: tak wystarczy jeżeli te gry bylyby sprzedawane po 100 tys usd za sztuke :lol: :lol: :lol:


*** JESTESCIE TOTALNYMI JELOPAMI - i tyle w temacie


i wbijcie sobie do tych waszych zakutych lbow, ze skoro TWOM jest tak wysoko w rankingach to musi sprzedawac co najmniej 10 tys kopii dziennie (być może 15 lub 20)

a jak spadnie na dalsze miejsce to ... to kompletnie nic nie znaczy, gdyż będzie sprzedawal nie 10 tys, ale np. 1-2 tys i co ...i ch,j - tez będzie zarabial kupe kasy

nie da się ukryc, ze większość tu piszących to totalne matoly
Na ludzi zawsze mozna liczyc ... zawsze podstawia noge, opluja i oszukaja ...

SAAB-M6
Starszy chorąży
Posty: 1134
Rejestracja: 13 lut 2014 01:51
Lokalizacja: K-Pax

Postautor: SAAB-M6 » 24 lis 2014 23:18

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

POZIOM *** TU PISZACYCH JEST PORAZAJACY


"In early 2011, Forbes reported that Steam sales constituted 50–70% of the US$4 billion market for downloaded PC games and that Steam offered game producers gross margins of 70% of purchase price, compared with 30% at retail"

http://www.gamefront.com/dayz-hit-12-mi ... am-seller/
Last we heard from Bohemia Interactive CEO Marek Spanel, the early access version of standalone DayZ had sold more than 172,500 copies in its first 24 hours on Steam. At $30 a pop, that’s more than $5 million in revenue. Most impressive.
And the zombie-filled DayZ train kept right on rolling. As Spanel reported on the official DayZ site, more than 400,000 people entered Chernarus during the sim’s first full week on Steam (December 16-22). That’s a cool $12 million in revenue. For an early alpha. Of a game that got its start as an Arma 2 mod.


CZYLI JAKA MUSI BYC PRZECIETNA DZIENNA, TYGODNIOWA, MIESIECZNA SPRZEDAZ na steam aby w skali roku osiagnela poziom przekraczający 2 mld USD ????????????

Macie wyraźnie pokazane matoly jaka jest wartość tygodniowej sprzedaży na steam w przypadku najlepszych produkcji - TWOM zapewne takiej nie osiagnal, ale i tak musi być bardzo wysoka skoro podczas weekendu zwrocila się calosc kosztów i zaczelo się generowanie zyskow (a nawet nie wiadomo czy to nastapilo w sobote czy w niediele)

a jakiś polmozg wkleja wypociny jakiegoś innego pryszcza *** który pisze, ze wystarczy kilkadziesiąt kopii sptrzedac aby wejść na czolo rankingu na steam :shock: :shock: :shock: tak wystarczy jeżeli te gry bylyby sprzedawane po 100 tys usd za sztuke :lol: :lol: :lol:


*** JESTESCIE TOTALNYMI JELOPAMI - i tyle w temacie


i wbijcie sobie do tych waszych zakutych lbow, ze skoro TWOM jest tak wysoko w rankingach to musi sprzedawac co najmniej 10 tys kopii dziennie (być może 15 lub 20)

a jak spadnie na dalsze miejsce to ... to kompletnie nic nie znaczy, gdyż będzie sprzedawal nie 10 tys, ale np. 1-2 tys i co ...i ch,j - tez będzie zarabial kupe kasy

nie da się ukryc, ze większość tu piszących to totalne matoly
Ostatnio zmieniony 24 lis 2014 23:21 przez SAAB-M6, łącznie zmieniany 2 razy.
Na ludzi zawsze mozna liczyc ... zawsze podstawia noge, opluja i oszukaja ...

maslak
Młodszy chorąży
Posty: 593
Rejestracja: 08 sie 2005 21:20
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: maslak » 24 lis 2014 23:20

Dla kalukacji sprzedaży może będzie pomocne poniższe porównanie:
Ethan Carter - http://steamcharts.com/app/258520#3m - rozciągnąć sobie wykres do debiutu gry i zestawić z liczbami twórców: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy ... dzo-dobrze -> najwyżej był on na 10 czy 11 miejscu na steam oraz miał peak'a na steamcharts równego 1431
This war of mine - http://steamcharts.com/app/282070#7d wyżej i dalej (zoabczcie gdzie po tygodniu i miesiącu byli.
Nic na tym świecie nie jest pewne, oprócz śmierci i podatków.

Barnaba_Jones
Starszy chorąży
Posty: 1792
Rejestracja: 08 lis 2014 21:21

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: Barnaba_Jones » 24 lis 2014 23:21

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

POZIOM *** TU PISZACYCH JEST PORAZAJACY


"In early 2011, Forbes reported that Steam sales constituted 50–70% of the US$4 billion market for downloaded PC games and that Steam offered game producers gross margins of 70% of purchase price, compared with 30% at retail"

http://www.gamefront.com/dayz-hit-12-mi ... am-seller/
Last we heard from Bohemia Interactive CEO Marek Spanel, the early access version of standalone DayZ had sold more than 172,500 copies in its first 24 hours on Steam. At $30 a pop, that’s more than $5 million in revenue. Most impressive.
And the zombie-filled DayZ train kept right on rolling. As Spanel reported on the official DayZ site, more than 400,000 people entered Chernarus during the sim’s first full week on Steam (December 16-22). That’s a cool $12 million in revenue. For an early alpha. Of a game that got its start as an Arma 2 mod.


CZYLI JAKA MUSI BYC PRZECIETNA DZIENNA, TYGODNIOWA, MIESIECZNA SPRZEDAZ na steam aby w skali roku osiagnela poziom przekraczający 2 mld USD ????????????

Macie wyraźnie pokazane matoly jaka jest wartość tygodniowej sprzedaży na steam w przypadku najlepszych produkcji - TWOM zapewne takiej nie osiagnal, ale i tak musi być bardzo wysoka skoro podczas weekendu zwrocila się calosc kosztów i zaczelo się generowanie zyskow (a nawet nie wiadomo czy to nastapilo w sobote czy w niediele)

a jakiś polmozg wkleja wypociny jakiegoś innego pryszcza *** który pisze, ze wystarczy kilkadziesiąt kopii sptrzedac aby wejść na czolo rankingu na steam :shock: :shock: :shock: tak wystarczy jeżeli te gry bylyby sprzedawane po 100 tys usd za sztuke :lol: :lol: :lol:


*** JESTESCIE TOTALNYMI JELOPAMI - i tyle w temacie


i wbijcie sobie do tych waszych zakutych lbow, ze skoro TWOM jest tak wysoko w rankingach to musi sprzedawac co najmniej 10 tys kopii dziennie (być może 15 lub 20)

a jak spadnie na dalsze miejsce to ... to kompletnie nic nie znaczy, gdyż będzie sprzedawal nie 10 tys, ale np. 1-2 tys i co ...i ch,j - tez będzie zarabial kupe kasy

nie da się ukryc, ze większość tu piszących to totalne matoly


rzeczywiście spadek sprzedaży o 90 % to nic nie znaczy :lol: :lol:

maslak
Młodszy chorąży
Posty: 593
Rejestracja: 08 sie 2005 21:20
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: maslak » 24 lis 2014 23:21

Dla kalukacji sprzedaży może będzie pomocne poniższe porównanie:
Ethan Carter - http://steamcharts.com/app/258520#3m - rozciągnąć sobie wykres do debiutu gry i zestawić z liczbami twórców: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy ... dzo-dobrze -> najwyżej był on na 10 czy 11 miejscu na steam oraz miał peak'a na steamcharts równego 1431
This war of mine - http://steamcharts.com/app/282070#7d wyżej i dalej (zoabczcie gdzie po tygodniu i miesiącu byli.
Nic na tym świecie nie jest pewne, oprócz śmierci i podatków.

Luxtorpeda
Podporucznik
Posty: 11294
Rejestracja: 07 paź 2013 14:15

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: Luxtorpeda » 24 lis 2014 23:27

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

POZIOM *** TU PISZACYCH JEST PORAZAJACY


"In early 2011, Forbes reported that Steam sales constituted 50–70% of the US$4 billion market for downloaded PC games and that Steam offered game producers gross margins of 70% of purchase price, compared with 30% at retail"

http://www.gamefront.com/dayz-hit-12-mi ... am-seller/
Last we heard from Bohemia Interactive CEO Marek Spanel, the early access version of standalone DayZ had sold more than 172,500 copies in its first 24 hours on Steam. At $30 a pop, that’s more than $5 million in revenue. Most impressive.
And the zombie-filled DayZ train kept right on rolling. As Spanel reported on the official DayZ site, more than 400,000 people entered Chernarus during the sim’s first full week on Steam (December 16-22). That’s a cool $12 million in revenue. For an early alpha. Of a game that got its start as an Arma 2 mod.


CZYLI JAKA MUSI BYC PRZECIETNA DZIENNA, TYGODNIOWA, MIESIECZNA SPRZEDAZ na steam aby w skali roku osiagnela poziom przekraczający 2 mld USD ????????????

Macie wyraźnie pokazane matoly jaka jest wartość tygodniowej sprzedaży na steam w przypadku najlepszych produkcji - TWOM zapewne takiej nie osiagnal, ale i tak musi być bardzo wysoka skoro podczas weekendu zwrocila się calosc kosztów i zaczelo się generowanie zyskow (a nawet nie wiadomo czy to nastapilo w sobote czy w niediele)

a jakiś polmozg wkleja wypociny jakiegoś innego pryszcza *** który pisze, ze wystarczy kilkadziesiąt kopii sptrzedac aby wejść na czolo rankingu na steam :shock: :shock: :shock: tak wystarczy jeżeli te gry bylyby sprzedawane po 100 tys usd za sztuke :lol: :lol: :lol:


*** JESTESCIE TOTALNYMI JELOPAMI - i tyle w temacie


i wbijcie sobie do tych waszych zakutych lbow, ze skoro TWOM jest tak wysoko w rankingach to musi sprzedawac co najmniej 10 tys kopii dziennie (być może 15 lub 20)

a jak spadnie na dalsze miejsce to ... to kompletnie nic nie znaczy, gdyż będzie sprzedawal nie 10 tys, ale np. 1-2 tys i co ...i ch,j - tez będzie zarabial kupe kasy

nie da się ukryc, ze większość tu piszących to totalne matoly


rzeczywiście spadek sprzedaży o 90 % to nic nie znaczy :lol: :lol:


Pojadą -90 % po kapitalizacji i bedzie kwita :lol:

SAAB-M6
Starszy chorąży
Posty: 1134
Rejestracja: 13 lut 2014 01:51
Lokalizacja: K-Pax

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: SAAB-M6 » 24 lis 2014 23:27

[quote="Barnaba_Jones"
rzeczywiście spadek sprzedaży o 90 % to nic nie znaczy :lol: :lol:[/quote]

*** RAZ CI ODPOWIEM

spadek 90% to ty masz w spodniach jak opuszczasz w forum

policz zakuty lbie jaki przychod wygeneruje gra jeżeli sprzedawalaby się po 1-2 tys sztuk codziennie przez caly rok

JESTES TOTALNYM BEZMOGIEM którego strzela mewga qrwica, ze papier wzrosl z 9 na 40 zeta a on nie zarobil nic - taka jest prawdoa o tobie matole
Na ludzi zawsze mozna liczyc ... zawsze podstawia noge, opluja i oszukaja ...

SAAB-M6
Starszy chorąży
Posty: 1134
Rejestracja: 13 lut 2014 01:51
Lokalizacja: K-Pax

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: SAAB-M6 » 24 lis 2014 23:29

Pojadą -90 % po kapitalizacji i bedzie kwita :lol:
jesteś kolejnym totalnym matolem

idz sobie pryszcze wyciśnij i sprawdz czy ci w majtkach cos nie stoi
Na ludzi zawsze mozna liczyc ... zawsze podstawia noge, opluja i oszukaja ...

shimatsu
Chorąży sztabowy
Posty: 6102
Rejestracja: 15 kwie 2010 11:41

Re: 11 Bit Studios [11B] cz.IV - New Connect

Postautor: shimatsu » 24 lis 2014 23:37

[quote="Barnaba_Jones"
rzeczywiście spadek sprzedaży o 90 % to nic nie znaczy :lol: :lol:
*** RAZ CI ODPOWIEM

spadek 90% to ty masz w spodniach jak opuszczasz w forum

policz zakuty lbie jaki przychod wygeneruje gra jeżeli sprzedawalaby się po 1-2 tys sztuk codziennie przez caly rok

JESTES TOTALNYM BEZMOGIEM którego strzela mewga qrwica, ze papier wzrosl z 9 na 40 zeta a on nie zarobil nic - taka jest prawdoa o tobie matole[/quote]

1-2 tys sztuk? pipka z ciebie pomyśl jakby sprzedawali po 50 - 100 k sztuk dziennie :lol:

longinus13
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9419
Rejestracja: 26 lis 2006 19:06

Postautor: longinus13 » 25 lis 2014 00:00

Słuchajcie SAABa i kilku mądrych, bo gdyby za mądrości tu wyczytane rozdawali dyplomy wyższych uczelni to byłyby g... warte (chociaż teraz często już tak jest). Niestety przychylam sie do stwierdzenia o poziomie dyskusji. Po prostu wiekszość z Was robi z innych i siebie głupa.

A co do reszty to tak jak Al wklejał. Firma przygotowuje sie do Black Friday czyli dnia po Świecie Dziękczynienia. Zwykle to dzień wolny i bardzo czesto wykorzystywany do zrobienia zakupów na Święta. Jest to najbardziej dochodowy dzień w sprzedaży w USA co roku. Firmy oferuja jednorazowe okazje i zniżki. Niektóre sklepy sa czynne cała dobę.

Do tego przygotowuje sie teraz 11BIT Studio. Ten dzień to piatek 28.11 także juz na dniach będzie prawdopodobnie okazja aby taniej zakupić TWoM co powinno sprawić, że wyniki sprzedazowe na Steam poszybuja w górę. Podobnie zreszta jak z innymi grami jesli beda miały takie oferty. A to bedzie oznaczało przetasowania w rankingu w nastepny weekend. Bo przeciez później Cyber Monday :lol:

Ale z Was znawcy oczywiście tylko siedzicie w polskim grajdole i nie macie pojecia jak sie sprzedaje na świecie.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości