ENTER AIR [ENT]

wszystko na temat spółek publicznych
AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 6114
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Postautor: AdmiralPiett » 08 kwie 2016 09:42

Enter Air - Zarząd spółki zarekomenduje akcjonariuszom wypłatę dywidendy wysokości 3,51 mln zł, co daje 0,20 zł na akcję z zysku za 2015 r. Proponowany dzień dywidendy to 24 maja, a jej wypłaty 9 czerwca.
Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy !!!

REKLAMA


AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 6114
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Postautor: AdmiralPiett » 08 kwie 2016 10:26

dla porzadku

Raport bieżący 9/2016

Zarząd Enter Air S.A. ("Spółka"), informuje, iż w treści raportu bieżącego nr 9/2016 z dnia 7 kwietnia 2016 r. wystąpiła oczywista omyłka pisarska w dniu dywidendy oraz dniu wypłaty dywidendy, polegająca na wskazaniu w wyżej wymienionych terminach roku 2015 zamiast roku 2016. Poniżej znajduje się skorygowana treść raportu:
Zarząd Spółki Enter S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 7 kwietnia 2016 r., podjął uchwałę w przedmiocie przedłożenia Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wniosku w zakresie podziału zysku netto za rok 2015 w kwocie 5.662.084,80 zł w następujący sposób:
a) kwotę 3.508.750,00 zł, tj. 0,20 zł na jedną akcję, przeznaczyć na wypłatę dywidendy;
b) pozostałą kwotę, tj. 2.153.334,80 zł, przeznaczyć na kapitał zapasowy.

Zarząd zarekomendował wyznaczenie dnia dywidendy na dzień 24 maja 2016 r., a terminu wypłaty dywidendy na dzień 9 czerwca 2016 r.

Spółka informuje, iż zgodnie z art. 382 § 3 w zw. z art. 395 § 2 pkt 2) kodeksu spółek handlowych wniosek Zarządu zostanie skierowany do Rady Nadzorczej Spółki w celu zaopiniowania, natomiast ostateczną decyzję dotyczącą podziału zysku za rok obrotowy 2015 podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki.
Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy !!!

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 6114
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Postautor: AdmiralPiett » 18 kwie 2016 12:10

Zarząd spółki Enter Air S.A. ("Spółka") informuje, iż Rada Nadzorcza Spółki zaakceptowała uchwałę Zarządu Spółki w przedmiocie przedłożenia Walnemu Zgromadzeniu Spółki wniosku w zakresie podziału zysku netto za rok 2015 w kwocie 5.662.084,80 zł w następujący sposób:
a) kwotę 3.508.750,00 zł, tj. 0,20 zł na jedną akcję, przeznaczyć na wypłatę dywidendy;
b) pozostałą kwotę, tj. 2.153.334,80 zł, przeznaczyć na kapitał zapasowy.

Rada Nadzorcza Spółki pozytywnie zaopiniowała rekomendację Zarządu Spółki w sprawie wyznaczenia dnia dywidendy na dzień 24 maja 2016 r. i terminu wypłaty dywidendy na dzień 9 czerwca 2016 r.

Informacja o rekomendacji Zarządu Spółki w sprawie podziału zysku, o której mowa powyżej, została przedstawiona w raporcie bieżącym Spółki nr 9/2016 z dnia 7 kwietnia 2016 r. Ostateczną decyzję dotyczącą podziału zysku Spółki za rok 2015 podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki.
Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy !!!

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 6114
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Postautor: AdmiralPiett » 02 cze 2016 09:09

Czarterowy przewoźnik lotniczy Enter Air zamierza w ciągu kilku lat powiększyć flotę o kolejne sześć samolotów. Dotychczas podpisano umowy na zakup czterech maszyn, będą to nowe Boeingi 737 - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

"Enter Air planuje nabyć sześć nowych samolotów, w tym 2 Boeing 737-800 oraz 4 Boeing 737-8 MAX. Dotychczas podpisano umowy na zakup czterech maszyn, których termin przyjęcia do użytkowania zaplanowany jest odpowiednio na IV kw. 2017 r., II kw. 2018 r., IV kw. 2020 r. oraz II kw. 2021 r. Przedpłaty na zakup nowych samolotów są finansowane z środków pozyskanych z publicznej emisji akcji" - napisano w komunikacie.

Spółka informowała w połowie maja o powiększeniu swojej floty o dwa samoloty Boeing 737-800, które będą wykorzystywane na zasadzie leasingu operacyjnego. Wcześniej samoloty te były wykorzystywane przez kanadyjskie linie Canjet.

Flota Enter Air liczy obecnie 19 maszyn, z czego 11 to Boeingi 737-800, a osiem pozostałych to Boeingi 737-400. Przewoźnik posiada pięć stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Paryżu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Manchesterze, Londynie i Tel Awiwie
Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy !!!

SZITY
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2017 20:25

Postautor: SZITY » 25 sty 2017 20:36

Halo halo CPTR? Consigliere? Neuter? AdmiralPiett? bartosa? Został tu jeszcze ktoś?

http://stooq.pl/q/?s=ent
143% wzrostu od debiutu, w rok i 2 miesiące i taka cisza wątku? Nawet już nie ma komu komunikatów wklejać :cry:

Czy to przez free float na poziomie 5%? http://stooq.pl/q/h/?s=ent (w tabeli brakuje 2 członków zarządu - obaj mają po 3%)

SZITY
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2017 20:25

Postautor: SZITY » 31 sty 2017 12:45

Raport bieżący nr 4/2017
Data sporządzenia: 2017-01-31
Temat: Informacja o transakcjach uzyskana w trybie art. 19 MAR

Zarząd Spółki Enter Air S.A. („Spółka”) informuje, iż w dniu 30 stycznia 2017 r. otrzymał
zawiadomienia o transakcjach, o których mowa w art. 19 Rozporządzenia MAR ("Powiadomienia").

NABYCIE
Andrzej Kobielski - Członek Zarządu - 5 658 akcji
Grzegorz Badziak - Członek Rady Nadzorczej - 11 317 akcji
Marcin Kubrak - Członek Zarządu - 5 659 akcji

http://ir.enterair.pl/raporty/#more

SZITY
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2017 20:25

Postautor: SZITY » 09 lut 2017 23:51

Kolejna umowa na 197 mln z Itaką. Mamy Rainbow, Tui i Itakę - wychodzi żę sezony lato 2017 i zima 2017/18 są zabezpieczone :D

http://ir.enterair.pl/wp-content/upload ... 6_2017.pdf
Zarząd Spółki Enter Air S.A. („Spółka”) informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 9 lutego 2017 roku,
pomiędzy spółką zależną Enter Air S.A. - Enter Air sp. z o.o. a ITAKA HOLDINGS sp. z o.o.
zawarty został Aneks do Umowy Charteru (Air Charter Agreement) z dnia 9 grudnia 2015 r. Aneks
dotyczy usług charterowych w sezonie turystycznym Lato 2017 oraz Zima 2017 & Zima 2018 i
związany jest z działalnością podstawową Enter Air sp. z o.o. jako przewoźnika lotniczego (dalej:
„Aneks”).
Umowa Charteru z dnia 9 grudnia 2015 r. została zawarta na czas określony do dnia 30 kwietnia
2018 r. i reguluje zasady świadczenia przez Enter Air sp. z o.o. usług lotniczego przewozu osób
i bagażu w przedmiotowym okresie, w tym również usług objętych Aneksem.
Zawarcie Aneksu zostało zakwalifikowane jako informacja poufna ze względu na istotną wartość
kontraktu oraz jego znaczenie dla podstawowej działalności Enter Air.
Wartość szacunkowa Aneksu wynosi ok. 49 000 000 USD (słownie: czterdzieści dziewięć milionów
dolarów amerykańskich), co stanowi równowartość 197.626.800 zł według kursu średniego NBP z
dnia 9 lutego 2017 r. wynoszącego 4,0332.
Spółka wyjaśnia, iż łączna wartość świadczeń wynikających z Aneksu nie jest możliwa do ustalenia
w sposób ścisły, w związku z czym podane wyżej wartości mają charakter szacunkowy, a ostateczna
wartość umowy może różnić się od podanych wyżej szacunków.
Na wartość świadczeń wynikających z Aneksu wpływa szereg zmiennych, w tym przewidziany
w Umowie tryb rezygnacji z poszczególnych lotów oraz zmienne składniki kosztów.
Rozliczenia z tytułu Aneksu będą realizowane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem
poszczególnych lotów charterowych.
Umowa charteru, której postanowienia znajdują zastosowanie do Aneksu, przewiduje kary umowne
na rzecz Enter Air sp. z o.o. w przypadku anulowania rejsów przez ITAKA HOLDINGS sp. z o.o.,
których wysokość jest uzależniona m.in. od okresu wyprzedzenia, z jakim dany rejs został anulowany.
Aneks nie zawiera postanowień nietypowych, które odbiegałyby od warunków stosowanych przez
Enter Air sp. z o.o. w podobnych umowach zawieranych z tour operatorami.

SZITY
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2017 20:25

Postautor: SZITY » 22 lut 2017 15:09

Prezes (a jednocześnie największy akcjonariusz) na zakupach. Na początek całe 62 akcje za 1800zł :lol:
http://ir.enterair.pl/wp-content/upload ... 022017.pdf

SZITY
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2017 20:25

Postautor: SZITY » 21 mar 2017 23:47

https://stooq.pl/n/?f=1168907
Zysk netto Enter Air wzrósł rdr o 48,5 proc. do 50,2 mln zł

21.03.2017, Warszawa (PAP) - Zysk netto Enter Air wzrósł rdr o 48,5 proc. do 50,2 mln zł, a przychody spółki wyniosły 810,4 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 7,1 proc. - poinformowała grupa w komunikacie prasowym.
Spółka informowała w połowie 2016 roku, że - w związku z niższymi rdr cenami paliwa lotniczego - spodziewa się spadku przychodów w 2016 roku.

Zysk operacyjny spółki wzrósł rdr o 9 proc. do 61,5 mln zł. Marża EBIT wyniosła 7,6 proc. (7,4 proc. rok wcześniej), a marża netto 6,2 proc. (4,5 proc. rok wcześniej).

Enter Air podał, że ma obecnie 32,9-proc. udział w rynku przewozów czarterowych w Polsce.

"Potencjał dla wzrostu widzimy na rynkach zagranicznych, na których dzięki naszemu modelowi działalności jesteśmy w stanie generować wyższe marże przy zachowaniu konkurencyjności wobec lokalnych przewoźników" - powiedział, cytowany we wtorkowym komunikacie, Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air.

"Mamy już w pełni zakontraktowany sezon 2017/2018, który zapowiada się bardzo dobrze. Z optymizmem patrzymy w przyszłość" - dodał. (PAP)

1za50.pl
Plutonowy
Posty: 17
Rejestracja: 04 lip 2017 21:31

Postautor: 1za50.pl » 04 lip 2017 21:37

Analiza inwestycyjna Enter Air -- spadające ceny ropy i dobry rok konsumpcyjny. Czy to ma szansę wpłynąć pozytywnie na wyniki?

http://1za50.pl/2017/06/26/enter-air-ja ... mpaign=ENT

testu
Plutonowy
Posty: 12
Rejestracja: 13 mar 2018 19:39
Kontakt:

Enter Air [ENT] dlaczego tak słabo

Postautor: testu » 13 mar 2018 19:48

Linie podpisują kolejne rekordowe umowy, zyski rosną, nowe samoloty są lizingowane a kurs stoi w miejscu. Wiem że linie nie cieszą się dużą renomą, ale zarabiają niezłe pieniądze - w czym problem?

hantar
Chorąży sztabowy
Posty: 4766
Rejestracja: 23 sie 2008 19:22

Re: Enter Air [ENT] dlaczego tak słabo

Postautor: hantar » 13 mar 2018 21:09

Wszyscy bali się tego, że Ryanair wejdzie z konkurencyjną usługą do przewoźników turystycznych. Tymczasem Ryanair ma problemy we własnym ogródku z pilotami, stawkami itd. Więc tutaj chyba typowa okazja inwestycyjna w stylu value.

testu
Plutonowy
Posty: 12
Rejestracja: 13 mar 2018 19:39
Kontakt:

Re: Enter Air [ENT] dlaczego tak słabo

Postautor: testu » 14 mar 2018 17:13

A szkoda że nie weszli, na czarterach byłaby lepsza kawa :D

hantar
Chorąży sztabowy
Posty: 4766
Rejestracja: 23 sie 2008 19:22

Re: Enter Air [ENT] dlaczego tak słabo

Postautor: hantar » 14 mar 2018 17:55

Jasne...

hantar
Chorąży sztabowy
Posty: 4766
Rejestracja: 23 sie 2008 19:22

Re: Enter Air [ENT] dlaczego tak słabo

Postautor: hantar » 16 mar 2018 13:53

Ruszamy? :D


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: NiKtoś i 93 gości