11 Bit Studios [11bit] - Ksiega XIX W OCZEKIWANIU NA TRAILER

wszystko na temat spółek publicznych
X6
Starszy sierżant
Posty: 94
Rejestracja: 11 maja 2016 10:08

Postautor: X6 » 11 maja 2016 10:22

tu teraz beda spadki
do konca roku zapomniales dodac

REKLAMA


real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 11 maja 2016 10:34

W przypadku spółek produkujących gry istnieje (przy odrobinie wysiłku) możliwość bieżącego szacowania przychodów ze sprzedaży.

Podstawą jest określenie przyrostu liczby komentarzy w danym kwartale i odniesienie tej wartości do przychodów z danego kanału.


Im niższe oczekiwania co do wyników 11bit tym lepiej :wink:
Spadek kursu USD obciąży wynik o ok. 1kk pln.

alkoita2
Chorąży sztabowy
Posty: 5645
Rejestracja: 21 paź 2015 17:50

Postautor: alkoita2 » 11 maja 2016 11:02

Kasa od Wydawcy jest na "przetrwania" - liczy się tylko i wyłącznie sprzedaż do końcowego Klienta :wink:
A mnie jednak interesuje...ile Wydawca...ktory mowi ze to jedna z najwazniejszych jego premier bedzie....(nie wazne czy w tym roku jeszcze czy w przyszlym).....wiec ile jest w stanie wylozyc( negocjowalne z farma).... na finansowanie tego waznego projektu...deweloperowi i kreatorowi GE...ktory podobno ma kosztowac 60 $...za kopie.... :lol:
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett

genertor
Sierżant
Posty: 42
Rejestracja: 28 sie 2015 19:57

Postautor: genertor » 11 maja 2016 16:28


real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 11 maja 2016 18:06

Bardzo liczę na tę aktualizację - obecnie TWoM jest na 10 stronie bestsellerow steam. Jeśli społeczność włączy się do tłumaczeń to szybko przybędzie wiele języków :wink:

wietnamski i węgierski - wprowadzone, czeski w przygotowaniu:
http://babel.thiswarofmine.com/

bardzo dobrze to wygląda - strona "żyje"
http://babel-forum.thiswarofmine.com/


Dzięki tłumaczeniom TWoM może dotrzeć do całkiem sporej grupy nowych odbiorców
https://pl.wikipedia.org/wiki/Najcz%C4% ... C5%9Bwiata

Oczywiście Industrial także powinien mieć już zaimplementowany babel :wink:

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 11 maja 2016 21:10

Trochę wypadłem z tematu

https://www.kickstarter.com/projects/aw ... board-game

ile oni muszą zebrać?

Mają już około 600k To kurna ile oni tego potrzebują?

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 11 maja 2016 21:43

To jest typowy pre-order - każda wpłata 50£ powoduje, że w lutym 2017 wspierający otrzyma gre. By gra została wydana potrzebne było zebranie 40k £. Teraz chodzi o to by zebrać jak najwięcej chętnych na grę. Będą kreować kolejne wyzwania, postacie, wersje językowe - wszystko po to by zwiększyć sprzedaż.

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Postautor: blah8760 » 11 maja 2016 21:47

Pytanie ile będą mieli z każdej kopii powyżej zakładanych 40k, do alikowego miliona funciaków pewnie nie dobiją, ale 400-500k wygląda na realne.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016 22:07 przez blah8760, łącznie zmieniany 1 raz.

alkoita2
Chorąży sztabowy
Posty: 5645
Rejestracja: 21 paź 2015 17:50

Postautor: alkoita2 » 11 maja 2016 21:56

Pytanie ile będą mieli z każdej kopii powyżej zakładanych 40k, do alikowego miliona funciaków pewnie nie dobiją ale 400-500k wygląda na realne.
no pewnie nie dobija...do tego 1 mln funtow.... :lol: 8) :lol:

ale to nie ma wiekszego znaczenia....i tak najwazniejszy bedzie industrial..w najblizszej przyszlosci....ale te wszytkie ' dodatki'....jak dlc..czy gry/gra z wydawnictwa..czy ta planszowka..TWoim z konsol i PC.....tez moga pare PLn..dac zarobic....11 bit...

fajnie byloby jakby....chociaz polowe kosztow...operacyjnych w tym roku pokryly w sumie........a na mobilkach jakby obnizyli cene....TWOM....do rozsadnych wartosci...i te np 2.5- 3 mln $.....do konca..roku....wyjeli....z samych mobilek....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 11 maja 2016 22:08

Od ceny detalicznej trzeba odjąć: VAT, prowizje/marże sklepu, koszt wyprodukowania gry. To co zostaje to zysk do podziału pomiędzy Twórców a 11bit. Zarobek 11bit zapewne jest liczony jako % od ceny sprzedaży netto, po odliczeniu kosztów przygotowania produkcji. Jaki to % nie wiadomo - szacuję na 10-20%.

Początkowa kwota była potrzebna na przygotowanie produkcji: formy, klisze itp.

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 11 maja 2016 23:12

Tak czy inaczej następny sukces. 400k funtów zbiorą. 10 razy tyle co rozruch. Powinni to rozliczyć w 2 kwartale. Jednak jest to następny wpływ do kasy, który globalnie powinien doładować kilkaset tysięcy złotych. Oczywoscie nie wiemy co stanie się z grą jak powstanie fizycznie i zaczną w nią grać.

1. reklama dla Twom
2. nabierze popularności jak Tabu czy coś;)
3. Nie ma opcji, ze nie zarobią a w biznesie to spory sukces. Oczywiscie nie znamy kosztów ze strony 11 bit. Nie wiemy ile czasu poswiecili ilu pracowników dojazdy inne koszty. Jednak mozna zalozuc ze zarobili nie w weekend lecz w pare godzin koszty produkcji ze strony 11 bit. Oby kazdy biznes tak funkcjonował. Niech banieczkę zarobią na tym to 1/140 częsci kapitalizacji. (banieczkę mam na mysli w dluzszym okresie) Rok temu jeszcze nikt o tym nie myslał więc tski gratisik.

Pytanie dlaczego taka cena? A może produkt jest świetny? Może materiały ze złota?;) Może porostu my pooacy jestesmy biedni.

Nie jest tonfilar działanosci, ale fajnie, że wyszło.

Kasia_Cichopek
Sierżant sztabowy
Posty: 160
Rejestracja: 20 kwie 2016 13:39

Postautor: Kasia_Cichopek » 12 maja 2016 11:38

11 BIT STUDIOS SA Rekomendacja Zarządu w sprawie podziału zysku netto wypracowanego w 2015 roku
Raport bieżący 6/2016
Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka") informuje, że w dniu 12 maja 2016 r. podjął uchwałę w sprawie zarekomendowania Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu Spółki przeznaczenia całości zysku netto wypracowanego przez Spółkę w 2015 r. w wysokości 12 755 371 zł na kapitał zapasowy.
Rekomendacja została przedłożona do oceny Radzie Nadzorczej Spółki. Ostateczną decyzję w sprawie podziału zysku za 2015 r. podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki.

Chcą sobie wyplacić cała kasę a za co bedą nowe produkcję tu też zaczynają się kpiny .

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 12 maja 2016 11:41

Rozumiem ze dywidendy nie bedzie :)
One Ziolo to rule them all.

kupowac
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 353
Rejestracja: 02 paź 2013 20:55

Postautor: kupowac » 12 maja 2016 12:12

zostawiają na przyszłe chude lata, za ta kasę mogli by stworzyć drugi zespól by produkować dwie gry w tym samym czasie

kamilp
Sierżant sztabowy
Posty: 192
Rejestracja: 27 gru 2014 14:45

Postautor: kamilp » 12 maja 2016 12:35

zostawiają na przyszłe chude lata, za ta kasę mogli by stworzyć drugi zespól by produkować dwie gry w tym samym czasie
hehe w tej branzy to tak nie dziala i to nie takie proste. To tak jakbys wzial 9 kobiet i chcial, zeby urodzily dziecko w miesiac.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości