BRASTER (BRA) sezon 3 - komercjalizacja testera

wszystko na temat spółek publicznych
Gerda88
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3895
Rejestracja: 23 lip 2010 11:10

Postautor: Gerda88 » 20 maja 2016 09:46

15 emisja, i ani grosza wiecej :D
Nie może być bo mam po 14,90 i na prowizje nie starczy :lol: :lol:


Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2927
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 23 maja 2016 11:52

www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.

Jorivercar
Chorąży sztabowy
Posty: 4481
Rejestracja: 11 lip 2006 18:15

Postautor: Jorivercar » 24 maja 2016 07:17

Wiem, że na bananie takie coś jak "etyka" nie istnieję ALE przez wzgląd na zwykłą przyzwoitość oraz przede wszystkim na zaufanie inwestorów obecna emisja powinna mieć wyższą cenę emisyjną żeby uszanować i nie zrazić tych inwestorów, którzy jednak obejmowali akcję i ryzykowali bardziej niż Ci którzy zrobią to teraz parę miesięcy przed komercjalizacją produktu... :roll:

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 24 maja 2016 07:22

Pozyjemy zobaczymy. Ale drukuja sobie...a nie leszczowi, wiec ;)
One Ziolo to rule them all.

Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2927
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 24 maja 2016 07:59

Pozyjemy zobaczymy. Ale drukuja sobie...a nie leszczowi, wiec ;)
Drukują dla max 149 inwestorów. Nie słyszałem o ograniczeniach. Teoretycznie też możesz się załapać.
www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 24 maja 2016 08:16

"Dla wybranych" :)

Jakbym mogl sie zalapac, to byloby z PP
One Ziolo to rule them all.

Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2927
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 24 maja 2016 08:18

"Dla wybranych" :)

Jakbym mogl sie zalapac, to byloby z PP
Prywatna emisja jest szybsza. Jest też tańsza. PP jest oczywiście najuczciwsza, ale najbardziej skomplikowana (prospekt etc.). Gdyby potrzebowali 40 baniek, to ok, ale potrzebują dużo mniej.
www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.

RoccoMan
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3496
Rejestracja: 09 maja 2014 18:24
Lokalizacja: Kaszuby

Postautor: RoccoMan » 24 maja 2016 09:50

powtarzam to caly czas tutaj emisja ponizej 15 zl to obraza dla tych co brali po 15 ...
caly czas licze na emisyjna okolo 17-18....
a ci co mysla ze emisyjna bedzie po 15 albo nizej niech dalej pie.... glupoty,,,,
====U know I keep it real====

Amaltea
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2956
Rejestracja: 26 lut 2015 11:36

Postautor: Amaltea » 24 maja 2016 09:58

Pozyjemy zobaczymy. Ale drukuja sobie...a nie leszczowi, wiec ;)
Drukują dla max 149 inwestorów. Nie słyszałem o ograniczeniach. Teoretycznie też możesz się załapać.
hehe co ty piszesz :shock: :D

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 24 maja 2016 10:09

I dla mnie to nowość ta liczba inwestorów.

Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2927
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 24 maja 2016 10:14

I dla mnie to nowość ta liczba inwestorów.
Chcą oferty prywatnej z tego co wiem, a...

"Ofertą publiczną jest udostępnianie, co najmniej 150 osobom lub nieoznaczonemu adresatowi, w dowolnej formie i w dowolny sposób, informacji o papierach wartościowych i warunkach ich nabycia, stanowiących wystarczającą podstawę do podjęcia decyzji o nabyciu tych papierów wartościowych."
www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.

kotekpsotek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 288
Rejestracja: 14 gru 2010 21:38

Postautor: kotekpsotek » 24 maja 2016 11:08

Up up and awayyy..

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 24 maja 2016 12:06

walne dzisiaj ? ktos jest z forum ? mamyy jakies "insajdy" ? :D
One Ziolo to rule them all.

kotekpsotek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 288
Rejestracja: 14 gru 2010 21:38

Postautor: kotekpsotek » 24 maja 2016 12:46

Tak dzisiaj ZWZ
I glosowanie nad emisja warantow E -> G

Ale to przeciez ja jestem nowicjuszem u was

Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2927
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 24 maja 2016 13:02

walne dzisiaj ? ktos jest z forum ? mamyy jakies "insajdy" ? :D
Nie wiem czy dzisiaj walniesz. Skąd mam wiedzieć.
www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CNA, pazdzioch, projecttr2000 i 182 gości