PLAYWAY [PLW] księga I

wszystko na temat spółek publicznych
BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 01 lip 2019 08:41

PLAYWAY ROZBIŁ BANK OGROMNA KASA PŁYNIE DO SPÓŁKI SZEROKIM STRUMIENIEM !!!
Do końca roku planują wydać wszystkie DLC do CMSa na konsole. Natomiast procentowe zyski ze sprzedaży CMSa porównywalne do tych ze Steamu + 50 % , =podstawowa cena sprzedaży gry wyższa o 50 % !!! od tej na PC
Dodatków jest 10 wszyscy wiemy że dodatki ogromnie WZMACNIAJĄ SPRZEDAŻ I POPULARNOŚĆ
GRY !!!! ich cena daje wartość gry podstawowej czyli kolejne ponad 100 zł za dodatki co daje łącznie z gry
ponad 200 zł !!! Jak za grę AAA
a koszty wszyscy wiemy poniżej 1 mln zł !!!
wiemy też że w tej chwili marketing w PLAYWAY jest na najwyższym światowym poziomie a PLAYWAY POTRAFI wycisnąć z gry ogromne ilości gotówki przy żadnym ryzku i mikroskopijnych kosztach produkcji i marketingu !!!

TUTAJ MOŻNA OBEJRZEĆ DODATKI
https://store.steampowered.com/bundle/9 ... m_Edition/

DO TEGO GRY PLAYWAY ŚWIETNIE SIĘ SPRZEDAJĄ NA STEAMIE !!!
mały rzut oka mówi wszystko w tym temacie :


https://store.steampowered.com/search/? ... 0DZIEJE%20?

REKLAMA


glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: glowacki4 » 01 lip 2019 14:09

Marketing playway poza ich własnym kanałem nie istnieje.
Przychód z gry sprzedanej na konsolę to około 50% ceny, więc daruj sobie.
Tak to jest jak naganiacz kupi akcje i nie może usiedzieć na ***.

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 02 lip 2019 05:11


BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 02 lip 2019 06:39

Pudełka sprzedają też się świetnie na XBOX I PS4 dlatego już po 2 dniu sprzedaży zdecydowali o dodatkowej produkcji !!!


" W sumie wyprodukowano około 70 tys. sztuk wersji pudełkowych, z czego około 35% przypada na Xbox 1. Już po 2 dniach od rozpoczęcia sprzedaży uznano, ze jest to zbyt mała ilość biorąc pod uwagę aktualną sprzedaż i jakość produktu – niebawem może ruszyć produkcja dodatkowych egzemplarzy."

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Vid ... 6469296011
Ostatnio zmieniony 04 lip 2019 06:46 przez BitcoinAI, łącznie zmieniany 1 raz.

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 259
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: vonlichtenstein » 02 lip 2019 07:00

No i co w związku z tym? Ja tam widzę 27. miejsce i ch...owe opinie. Czy ty chłopie nie chodziłeś na kursy naganiania z niejakim 3mldeuro z Farmy?

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 02 lip 2019 08:35

W Kanadzie już na 1 miejscu , najlepsze że gracze na wszystkich forach proszą o jak najszybsze DLC a jest ich 10 !!!

https://www.microsoft.com/en-ca/store/t ... games/xbox

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 02 lip 2019 09:19


Małe sprostowanie CMS 2018 na Steamie - cena 72 zł - cena na xbox 137 zł.


Cena wszystkich 14 DLC (2 są bezpłatne, reszta płatne) na Steamie to w sumie 225 zł - cena na xbox ???

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 03 lip 2019 08:18

PLAYWAY ROZBIŁ BANK OGROMNA KASA PŁYNIE DO SPÓŁKI SZEROKIM STRUMIENIEM !!!


AWANS NA TOP3 NA ŚWIECIE

https://www.microsoft.com/en-us/store/t ... kipitems=0


DLC ogromnie wzmocnią sprzedaż i monetyzację wygląda to wyśmienicie

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 04 lip 2019 07:02

PLAYWAY ROZBIŁ BANK OGROMNA KASA PŁYNIE DO SPÓŁKI SZEROKIM STRUMIENIEM !!!

Dzień 8 -świetna sprzedaż na konsolach TOP 3

https://www.microsoft.com/en-us/store/t ... kipitems=0


Wydadzą wszystkie DLC do CMSa na konsole.
Dodatków jest 14 ( 12 płatnych i 2 bezpłatne ) wszyscy wiemy że dodatki ogromnie WZMACNIAJĄ SPRZEDAŻ I POPULARNOŚĆ GRY !!!! ich cena łączna będzie na konsolach pewnie też jak cena gry podstawowej 50 % wyższa czyli około 300 zł !!!
Wartość gry podstawowej ponad 100 zł + za dodatki 300 zł co daje łącznie z gry
ponad 400 zł !!!

Jak za grę AAA a koszty wszyscy wiemy poniżej 1 mln zł !!!
PLAYWAY POTRAFI wycisnąć z gry ogromne ilości gotówki przy żadnym ryzku i mikroskopijnych kosztach produkcji i marketingu !!!

TUTAJ MOŻNA OBEJRZEĆ DODATKI
https://store.steampowered.com/bundle/9 ... m_Edition/

DO TEGO GRY PLAYWAY ŚWIETNIE SIĘ SPRZEDAJĄ NA STEAMIE !!!
mały rzut oka mówi wszystko w tym temacie :

https://store.steampowered.com/search/? ... topsellers

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 05 lip 2019 06:59

10 DZIEŃ OD DEBIUTU CIĄGLE W TOP 3 NA KONSOLACH-POCIĄGI WOŻĄ DO PLAYWAY WAGONY ŚWIEŻEJ GOTÓWKI !!!



https://www.microsoft.com/en-us/store/t ... kipitems=0

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 259
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: vonlichtenstein » 05 lip 2019 07:19

https://www.amazon.com/Best-Sellers-Vid ... 6469296011

Spadek z 26 na 41 miejsce, strumień szybko wysycha

BitcoinAI
Sierżant sztabowy
Posty: 188
Rejestracja: 19 kwie 2019 05:52

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: BitcoinAI » 06 lip 2019 09:50

po 72 h sprzedało się około 50 000 wtedy CMS był na 8-11 miejscu w TOP następnie awansował na 6 do 3 miejsca gdzie był przez 4 dni na TOP 3 !!! patrząc na sprzedaż pudełek gdzie pozycje na XBOX1 I PS4 są podobnie bardzo wysokie na świecie co szokuje ( pudełka to 1/15 sprzedaży w stosunku do sprzedaży cyfrowej !!! dla Car Mechanica !!! ale już po 2 dniach musieli je doprodukować do 300 000 egz widząc ogromny popyt z całego świata " W sumie wyprodukowano około 70 tys. sztuk wersji pudełkowych, z czego około 35% przypada na Xbox 1. Już po 2 dniach od rozpoczęcia sprzedaży uznano, ze jest to zbyt mała ilość biorąc pod uwagę aktualną sprzedaż i jakość produktu ". A dystrybutor KOCH świetnie zna popyt z obu konsol )

to przy założeniu że na PS4 sprzedało się minimum tyle samo co na XBOX1 sprzedaż :

50 000 x 9 dni = 150 000 egz

jeżeli założymy że na PS4 sprzedało się więcej PS4 jest 2razy więcej niż XBOX1 !!!

czyli :
pierwsze 3 dni
23 000 XBOX1 + 46 000 PS4= 69 000 egz + pudełka

to sprzedaż po 9 dniach wygląda tak :

za 9 dni

69 000 x 3= 207 000 egz+ pudełka !!!

w takim tempie zakładając że wydadzą DLC 12 PŁATNYCH W ŁĄCZNEJ CENIE OKOŁO 300 ZŁ i 2 bezpłatne

Na planie premier już zaznaczyli czyli mają je prawie przygotowane do wydania ( może razem =SZOK !!!)
https://www.playway.com/premiery



do końca roku może się sprzedać około 1 000 000 egz. !!!

zyski są ogromne OGROMNE !!! NIE SĄ JAK DOTĄD WOGÓLE W CENIE AKCJI !!! biura maklerskie zakładały ledwie 100 000 egz CMS NA KONSOLE DO KOŃCA ROKU !!!


należy zakładać wycenę na poziomie 400 - 500 zł za akcję już w tej chwili jako odpowiednią !!!

WYSTARCZY ŻE GRA BĘDZIE W TOP 50 i 100 A to jak widać jest realne !!!



https://antyweb.pl/sprzedaz-playstation-4/


Sony pochwaliło się oficjalnie wynikiem – 96,8 miliona sprzedanych już konsol PlayStation 4 (premiera sprzętu miała miejsce w listopadzie 2013 roku). W minionym roku fiskalnym udało się natomiast firmie sprzedać 17,8 miliona nowych konsol. Jak prezentuje się jednak całościowy wynik względem konkurentów? Microsoft cały czas nie zdradza oficjalnych wyników sprzedaży, mówi się jednak o około 42 milionach sprzedanych jednostek, czyli ponad dwa razy mniej niż urządzeń japońskiego producenta

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2329
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: Rif1977 » 06 lip 2019 18:43

Przestań ćpać 3miliarder, bo ni ciula się nie zgadzają te miliony płynące do spółki :)

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5455
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: klaxon » 06 lip 2019 21:20

29.06. rano - czyli dzień po komunikacie o sprzedaży 23 tys kopii na xbox - CMS miał 208 ocen w microsoft store, dziś ma tych ocen 397. Można więc domniemywać że sprzedaż na xbox podwoiła się od czasu komunikatu.

Dla mnie najbardziej uderzające jest coś innego: wszystkie tegoroczne istotniejsze premiery PLW można uznać za sukces. Nawet jeśli niektóre wypadły troche poniżej oczekiwań (np. uboat - ale tu trzeba wziąć poprawkę na early access) to można je ocenić pozytywnie, nie było w br. takich kompromitacji jak zeszłoroczne Agony czy Phantom Doctrine/CFG. To zdaje się świadczyć już o pewnej dojrzałości wypracowanego modelu biznesowego.

Vanguard
Młodszy chorąży
Posty: 446
Rejestracja: 22 maja 2016 17:48

Re: PLAYWAY [PLW] księga I

Postautor: Vanguard » 07 lip 2019 17:03

Tutaj problemem jest słabe portfolio na przyszłość. Trochę zaczyna im brakować pomysłów, bo te symulatory masturbacji czy burdeli z elektronicznymi lalkami to raczej wielkimi hitami nie będą. Po recenzjach i wpisach na facebooku widać też że problem z jakością ciągle jest i duża grupa graczy zaczęła omijać tytuły z logo PlayWay i przestrzega przed nimi innych (stąd pewnie duuużo słabsze od oczekiwań premiery Cooking Simulator i Diesel Brothers).

Problemem są też uciekające zespoły, które jak już zdobędą know-how, to idą do łóżka z zagranicznymi wydawcami oferującymi dużo lepsze warunki niż PLW. Z pozyskiwaniem nowych też mają problemy, bo jest dużo kapitału goniącego za ludźmi z odpowiednim skillem.

Na moje oko trochę to wszystko zaczyna trzeszczeć. Może jeszcze pchną tą spółkę na 1,5mld, ale podejrzewam że już w przyszłym roku brak mocnych premier, braki kadrowe i "reputacja" zaczną się mścić.
"In theory there is no difference between theory and practice, in practice there is."


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości