Osobiście nie bardzo wierze w "grzanie" przed premierą
Kilmat chyba się zmienił i póki co mamy osuwanie kursu co nie ukrywam sprawia mi bardzo dużą przykrosc i mocno mnie boli
Teraz interesują mnie
1/
Wyniki q2
2/
Zestawienie aktywow Tfi na 30 czerwca
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+
REKLAMA
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Na bankierze jeden z kolegów podzieliø sie wrazeniami z pokazu Frostpunka na Gry Online:
Na koncu pokazu pani Marta pokazała mapę którą będziesz musiał odkrywać w kolejnych etapach, na niej znajdowały się punkty ze znakami zapytania. Miejsca które będziesz musiał odwiedzać to miasta gdzie możesz znaleść różnego rodzaju surowce jak i ocalałych ludzi . Pokaz skończył się na 3 dniu rozgrywki i pokazaniu żaśnieżonej mapy poza osadą .
Gra naprawdę zrobiła na mnie kolosalne wrażenie.
Natomiast pani Marta potwierdziła że do końca obecnego roku będzie można grę kupić i w nią zagrać . Natomiast na gamescomie zostanie pokazany gameplay dla wszystkich osób i również pojawi się w sieci zapewne.
Czyli kolejne oficjalne potwierdzenie ze gra wyjdzie w tym roku, plus ciekawe info o eksploracji poza kraterem, czyli argument o jednej lokacji odparty. Jest dobrze
Na koncu pokazu pani Marta pokazała mapę którą będziesz musiał odkrywać w kolejnych etapach, na niej znajdowały się punkty ze znakami zapytania. Miejsca które będziesz musiał odwiedzać to miasta gdzie możesz znaleść różnego rodzaju surowce jak i ocalałych ludzi . Pokaz skończył się na 3 dniu rozgrywki i pokazaniu żaśnieżonej mapy poza osadą .
Gra naprawdę zrobiła na mnie kolosalne wrażenie.
Natomiast pani Marta potwierdziła że do końca obecnego roku będzie można grę kupić i w nią zagrać . Natomiast na gamescomie zostanie pokazany gameplay dla wszystkich osób i również pojawi się w sieci zapewne.
Czyli kolejne oficjalne potwierdzenie ze gra wyjdzie w tym roku, plus ciekawe info o eksploracji poza kraterem, czyli argument o jednej lokacji odparty. Jest dobrze
Posiadacze akcji 11bit powinni cały czas szukać informacji o FP - kurs bardzo mocno zareaguje na premierę - to w którą stronę pójdzie będzie zależeć od miejsca FP w rankingu steam w premierowy weekend.
Kapitalizacja 11bit to 400kk - przy takiej wycenie trudno oczekiwać większego grzania przed premierą - umiarkowany sukces już jest w cenie. TOP3 da dalsze wzrosty, poniżej TOP10 będzie wybicie dołem (pozycje w premierowy weekend).
Kapitalizacja 11bit to 400kk - przy takiej wycenie trudno oczekiwać większego grzania przed premierą - umiarkowany sukces już jest w cenie. TOP3 da dalsze wzrosty, poniżej TOP10 będzie wybicie dołem (pozycje w premierowy weekend).
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Nie da sie ukryc, ze apetyty sa na dluzszy czas w TOP 10 Steam, dlatego szalenie istotny bedzie termin premiery wzgledem innych planowanych produkcji, zwlaszcza tych AAA. Bo o ile o sam marketing jestem spokojny, to troche boje sie o ruchy w datach premier duzych producentow i zwiazany z tym szum - vide Bandai z tym *** Impact Winter.Posiadacze akcji 11bit powinni cały czas szukać informacji o FP - kurs bardzo mocno zareaguje na premierę - to w którą stronę pójdzie będzie zależeć od miejsca FP w rankingu steam w premierowy weekend.
Kapitalizacja 11bit to 400kk - przy takiej wycenie trudno oczekiwać większego grzania przed premierą - umiarkowany sukces już jest w cenie. TOP3 da dalsze wzrosty, poniżej TOP10 będzie wybicie dołem (pozycje w premierowy weekend).
Odpowiedz Pana Darka z forum 11bit:
Kwestia nazewnictwa, jaką wersję gry pokazywaliśmy na E3 jest wtórna. Produkcja "Frostpunka" przebiega zgodnie z harmonogramem. Na sierpniowych targach Gamescom w Kolonii będziemy pokazywać jej kolejną, pełniejszą odsłonę pozwalającą na swobodną, kilkugodzinną rozgrywkę. Dlatego podtrzymujemy, że "Frostpunk" trafi do sprzedaży w II półroczu 2017 roku.
Yasne.....czyli pokaxujac wczesna wersje alfa....twierdza ze sie wyrobia....Odpowiedz Pana Darka z forum 11bit:
Kwestia nazewnictwa, jaką wersję gry pokazywaliśmy na E3 jest wtórna. Produkcja "Frostpunka" przebiega zgodnie z harmonogramem. Na sierpniowych targach Gamescom w Kolonii będziemy pokazywać jej kolejną, pełniejszą odsłonę pozwalającą na swobodną, kilkugodzinną rozgrywkę. Dlatego podtrzymujemy, że "Frostpunk" trafi do sprzedaży w II półroczu 2017 roku.
Z drugiej strony musza isc w zaparte....bo ewentualbe opoznienie...musza zapodac przez espi....nie raz Admin....tak lawirowal....typu...jak zwal tak zwal....
A juz tlumaczenie...dlaczego w gameinn...nie biora udzialu jest totalnie po wacku....bo...
Po h.oo.j.byli....sygnatariuszami tego programu....glabow z siebie tylko robua...
Po drugie...CDR( ok 30 mln zgarneli z pierwszego rozdania GameInn)...i techland...maja o niebo wieksza kase...niz oni...co nie przeszkadza im ciagnac kolejnej kapuchy...z tego programu...zeiekszajac swoje przewagi technologiczne...nad konkurencja....KTO TU JEST GLUPI??....
Wystarczy poczytac projekty CDR....do dofinansowania zeby stwierdzic ze beda one wykorzystane bezposrednio w grach ktore tworza....A TA KASA OBNIZY IM ZNACZACO KOSXTY WLASNE PRODUKCJI ROWNIEZ GIER....
Ich problem ze nie umieja dobrych projektow napisac...co pokazali przy okazji GR...zarejestrowanym na Malcie....ktora chwile pozniej zlikwidowali.....Admin tez pisal ze maja reke na pulsie...i wsio kontroluja......pelna profeska.......hehehe
http://m.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowi- ... 28897.html
"Wielu giełdowych producentów gier tym razem nie zgłosiło się do programu. Wniosków w konkursie nie złożył np. największy beneficjent pierwszego rozdania, czyli CD Projekt.Yasne.....czyli pokaxujac wczesna wersje alfa....twierdza ze sie wyrobia....Odpowiedz Pana Darka z forum 11bit:
Kwestia nazewnictwa, jaką wersję gry pokazywaliśmy na E3 jest wtórna. Produkcja "Frostpunka" przebiega zgodnie z harmonogramem. Na sierpniowych targach Gamescom w Kolonii będziemy pokazywać jej kolejną, pełniejszą odsłonę pozwalającą na swobodną, kilkugodzinną rozgrywkę. Dlatego podtrzymujemy, że "Frostpunk" trafi do sprzedaży w II półroczu 2017 roku.
Z drugiej strony musza isc w zaparte....bo ewentualbe opoznienie...musza zapodac przez espi....nie raz Admin....tak lawirowal....typu...jak zwal tak zwal....
A juz tlumaczenie...dlaczego w gameinn...nie biora udzialu jest totalnie po wacku....bo...
Po h.oo.j.byli....sygnatariuszami tego programu....glabow z siebie tylko robua...
Po drugie...CDR( ok 30 mln zgarneli z pierwszego rozdania GameInn)...i techland...maja o niebo wieksza kase...niz oni...co nie przeszkadza im ciagnac kolejnej kapuchy...z tego programu...zeiekszajac swoje przewagi technologiczne...nad konkurencja....KTO TU JEST GLUPI??....
Wystarczy poczytac projekty CDR....do dofinansowania zeby stwierdzic ze beda one wykorzystane bezposrednio w grach ktore tworza....A TA KASA OBNIZY IM ZNACZACO KOSXTY WLASNE PRODUKCJI ROWNIEZ GIER....
Ich problem ze nie umieja dobrych projektow napisac...co pokazali przy okazji GR...zarejestrowanym na Malcie....ktora chwile pozniej zlikwidowali.....Admin tez pisal ze maja reke na pulsie...i wsio kontroluja......pelna profeska.......hehehe
http://m.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowi- ... 28897.html
— W poprzedniej edycji konkursu spółki Grupy CD Projekt otrzymały wsparcie na realizację pięciu dużych projektów badawczo-rozwojowych. Obecnie skupiamy się na ich realizacji. Nie wykluczamy uczestnictwa w kolejnych konkursach w ramach programu — mówi Karolina Gnaś z CD Projektu. "
https://www.pb.pl/gieldowe-spolki-nie-o ... inn-866105
Z artykułu wynika że póki co kasę z II edycji programu z giełdowych spółek ubiega się głównie posiadacz unikalnego know-how F51 (wniosek na 10mln) i cokolwiek nieco podupadły ostatnio VVD (drugi co do wielkości wniosek na 9 mln). Reszta wydaje się potrzeby finansowe ma zaspokojone.
Branży gamedev potrzebny jest sukces jakiegokolwiek producenta gier - bez tego w najlepszym razie będzie stagnacja. Kapitalizacje oderwały się od wyników i bazują na przyszłych sukcesach kasowych gier. Wielu zapomniało, że o kasowy sukces gry jest bardzo bardzo trudno.
Kolejne do "sprawdzam" jest BLO z Observerem.
Kolejne do "sprawdzam" jest BLO z Observerem.
"Wielu giełdowych producentów gier tym razem nie zgłosiło się do programu. Wniosków w konkursie nie złożył np. największy beneficjent pierwszego rozdania, czyli CD Projekt.Yasne.....czyli pokaxujac wczesna wersje alfa....twierdza ze sie wyrobia....Odpowiedz Pana Darka z forum 11bit:
Z drugiej strony musza isc w zaparte....bo ewentualbe opoznienie...musza zapodac przez espi....nie raz Admin....tak lawirowal....typu...jak zwal tak zwal....
A juz tlumaczenie...dlaczego w gameinn...nie biora udzialu jest totalnie po wacku....bo...
Po h.oo.j.byli....sygnatariuszami tego programu....glabow z siebie tylko robua...
Po drugie...CDR( ok 30 mln zgarneli z pierwszego rozdania GameInn)...i techland...maja o niebo wieksza kase...niz oni...co nie przeszkadza im ciagnac kolejnej kapuchy...z tego programu...zeiekszajac swoje przewagi technologiczne...nad konkurencja....KTO TU JEST GLUPI??....
Wystarczy poczytac projekty CDR....do dofinansowania zeby stwierdzic ze beda one wykorzystane bezposrednio w grach ktore tworza....A TA KASA OBNIZY IM ZNACZACO KOSXTY WLASNE PRODUKCJI ROWNIEZ GIER....
Ich problem ze nie umieja dobrych projektow napisac...co pokazali przy okazji GR...zarejestrowanym na Malcie....ktora chwile pozniej zlikwidowali.....Admin tez pisal ze maja reke na pulsie...i wsio kontroluja......pelna profeska.......hehehe
http://m.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowi- ... 28897.html
— W poprzedniej edycji konkursu spółki Grupy CD Projekt otrzymały wsparcie na realizację pięciu dużych projektów badawczo-rozwojowych. Obecnie skupiamy się na ich realizacji. Nie wykluczamy uczestnictwa w kolejnych konkursach w ramach programu — mówi Karolina Gnaś z CD Projektu. "
https://www.pb.pl/gieldowe-spolki-nie-o ... inn-866105
Z artykułu wynika że póki co kasę z II edycji programu z giełdowych spółek ubiega się głównie posiadacz unikalnego know-how F51 (wniosek na 10mln) i cokolwiek nieco podupadły ostatnio VVD (drugi co do wielkości wniosek na 9 mln). Reszta wydaje się potrzeby finansowe ma zaspokojone.
No coz CDR zwinal 30 baniek....wiec moze faktycznie nie potrzebuje na ta chwile wiecej.... bo to musza obrobic...ale 11bit....zgarnal ...Caly NULL....
Czas pokaze co z tego wyniknie....
Czemu uciekł z Farmy jak tak cudownie zdobywa środki na swoją działalność? Przecież hau hau i ww3"Wielu giełdowych producentów gier tym razem nie zgłosiło się do programu. Wniosków w konkursie nie złożył np. największy beneficjent pierwszego rozdania, czyli CD Projekt.Yasne.....czyli pokaxujac wczesna wersje alfa....twierdza ze sie wyrobia....
Z drugiej strony musza isc w zaparte....bo ewentualbe opoznienie...musza zapodac przez espi....nie raz Admin....tak lawirowal....typu...jak zwal tak zwal....
A juz tlumaczenie...dlaczego w gameinn...nie biora udzialu jest totalnie po wacku....bo...
Po h.oo.j.byli....sygnatariuszami tego programu....glabow z siebie tylko robua...
Po drugie...CDR( ok 30 mln zgarneli z pierwszego rozdania GameInn)...i techland...maja o niebo wieksza kase...niz oni...co nie przeszkadza im ciagnac kolejnej kapuchy...z tego programu...zeiekszajac swoje przewagi technologiczne...nad konkurencja....KTO TU JEST GLUPI??....
Wystarczy poczytac projekty CDR....do dofinansowania zeby stwierdzic ze beda one wykorzystane bezposrednio w grach ktore tworza....A TA KASA OBNIZY IM ZNACZACO KOSXTY WLASNE PRODUKCJI ROWNIEZ GIER....
Ich problem ze nie umieja dobrych projektow napisac...co pokazali przy okazji GR...zarejestrowanym na Malcie....ktora chwile pozniej zlikwidowali.....Admin tez pisal ze maja reke na pulsie...i wsio kontroluja......pelna profeska.......hehehe
http://m.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowi- ... 28897.html
— W poprzedniej edycji konkursu spółki Grupy CD Projekt otrzymały wsparcie na realizację pięciu dużych projektów badawczo-rozwojowych. Obecnie skupiamy się na ich realizacji. Nie wykluczamy uczestnictwa w kolejnych konkursach w ramach programu — mówi Karolina Gnaś z CD Projektu. "
https://www.pb.pl/gieldowe-spolki-nie-o ... inn-866105
Z artykułu wynika że póki co kasę z II edycji programu z giełdowych spółek ubiega się głównie posiadacz unikalnego know-how F51 (wniosek na 10mln) i cokolwiek nieco podupadły ostatnio VVD (drugi co do wielkości wniosek na 9 mln). Reszta wydaje się potrzeby finansowe ma zaspokojone.
No coz CDR zwinal 30 baniek....wiec moze faktycznie nie potrzebuje na ta chwile wiecej.... bo to musza obrobic...ale 11bit....zgarnalt ...Caly NULL....
Czas pokaze co z tego wyniknie....
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7551
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
I z opóznieniem napłyneły dane - max 2081k, a poprzedni max 1798k. Różnica 283k.8.06 było bodaj 1.805k kopii, po miesiącu jest 2.006k czyli ponad 200k przybyło (jeszcze kilka dni trzeba pewnie poczekać na ostateczny odczyt).Trzecia strona forum
Twom stuknęło 2mln kopii na steamie i nikt nie odnotował Podsumowując summer sale orientacyjnie:
Twom -280k - po 3,8$- jakieś 2,1mln na czysto
Beat Cop 8k (był już odczyt 43k)
SGW3 ok. 20k jak na razie i to jest słaby wynik jak na zaledwie 2 miesiące po premierze i tak dużą przecenę - spodziewałem się że ponad 3 mln PLN zgarną z samego steam summersale - może jeszcze do tej kwoty dobiją w ciągu kolejnych paru dni promocji.
14 lipca debiut Serial Cleanera na PC i xbox (PS4 już 11 lipca) - to jest nie do wiary ale ifun trzyma się najlepiej z całego małego gamedevu. Nawet JJB które już coś tam zarabia na działalności dużo mocniej spadło. A w programie motywacyjnym zapisali sobie sprzedaż od 100k do 400k kopii Serial Cleanera do końca 2017 liczone BEZ WYPRZEDAŻY I BUNDLI - hit co najmniej na miarę TWOM się zapowiada
Po osiągnięciu 1798k spadło aż na 1721k. Myślę, że trzeba brać średni wynik. Oni ekstrapolują próbki danych z profili użytkowników i nie sprawdzają wszystkich kont. Ciekawe jak to jest gdy ma się profil prywatny i nie widać na zewnątrz jakie mam gry, a tylko nazwę i dzień ostatniego logowania?
Beat cop +11k po 10$." Error
This profile is private, unable to retrieve owned games."
I jeszcze sprawa Snpera- był w połowie pierwszej strony steam, a liczba kopii mu nie drgnęła, mimo że powinna....
Ps. Co do kursu już tak grali wcześniej. Przyduszanie i zamęczanie gdy W20 wybija górą. Wzrost pewnie nastąpi z opóźnieniem gdy będzie im pasowało.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
W zeszły roku taki wynik dałby 7 miejsce w summersale pod względem wolumenu http://steamspy.com/sale . Podsumowania tegorocznej wyprzedaży na steamspy jeszcze póki co nie ma. 2,5 mln PLN pewnie wpadło a i dodatki też coś dołożyły do wyniku. Przychody za II kw 2016 to było ponad 5 mln - w tym nie powinno być dużo dużo gorzej, choć trzeba pamiętać że część summersale będzie - podobnie zresztą jak rok temu - ujęta w III kwartale (a w ostatnich dniach skok odczytu był pokaźny).I z opóznieniem napłyneły dane - max 2081k, a poprzedni max 1798k. Różnica 283k.
Coś tam powinna zawsze wzrosnąć, ale liczba graczy online też wcale nie wzrosła pomimo wysokiej pozycji w rankingu - zaraz po summersale to chyba po prostu jałowy okres na steam.I jeszcze sprawa Snpera- był w połowie pierwszej strony steam, a liczba kopii mu nie drgnęła, mimo że powinna....
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości