Datę premiery poznamy zapewne miesiąc/półtora przed premierą więc przyjdzie Nam jeszcze "chwilkę" poczekać. A szansa, że uzyskacie jakąś wiarygodną odpowiedź od "pana Darka" jest równa temu, że Patrowicz przestanie zajmować się inżynierią finansowąJa tylko przypomnę, że Observer to gra dla "dojrzałego gracza". Mindfucki, dezorientacja i te rzeczy... Ambitne.
Zobaczymy. "Miszczosko" rozegraną premierę GE łatwo będzie przebić.
Ps.
Przyciśnijcie trochę "pana Darka" z premierą FP.
Gamescom koniec sierpnia, początek września odpada, grudzień i koniec listopada tez odpada.
Zostaje II połowa września, październik i I połowa listopada.
Takie okienko.
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 4481
- Rejestracja: 11 lip 2006 18:15
REKLAMA
Może nie tyle odpada, co znacznie ogranicza pole manewru.Koniec października to Haloween Sale więc też odpada.Ja tylko przypomnę, że Observer to gra dla "dojrzałego gracza". Mindfucki, dezorientacja i te rzeczy... Ambitne.
Zobaczymy. "Miszczosko" rozegraną premierę GE łatwo będzie przebić.
Ps.
Przyciśnijcie trochę "pana Darka" z premierą FP.
Gamescom koniec sierpnia, początek września odpada, grudzień i koniec listopada tez odpada.
Zostaje II połowa września, październik i I połowa listopada.
Takie okienko.
FP to produkcja z ambicjami od studia z ambicjami, odpada więc jakas premiera z partyzanta.
Jeżeli premiera ma być jesienią, muszą przemawiać za nią fakty. Ciśnijcie ściemniaczy.
http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1457
Odnoszę wrażenie, że już nie ma znaczenia czy gry innych spółek okażą się fakapami czy sukcesami. Chyba każdy inwestor już się zorientował, że spółki gierkowe dzielą się na spekulacyjne i na te o silnych fundamentach. Na ten moment tylko dwie odniosły sukces: ogromny CDP i o mniejszym wymiarze finansowym, ale jednak 11bit. Teraz 11bit nie musi udowadniać swej pozycji. Wszyscy liczą, że oni zrobią kolejny krok. Porażki innych tylko im służą. Pokazują, że to tylko impostorzy. Inwestorzy pamiętają, co się działo po premierze TWOM. I z pewnością wierzą w FP bardziej niż w każdą inną grę. Jeśli FP okaże się sukcesem, to do premiery kolejnej rewolucyjnej gry kurs spokojnie będzie dwa razy większy. Oczywiście są różne miary sukcesu. Dla mnie będą nim przychody podobne do tych, które spływają z TWOM. FP jednak będzie się lepiej monetyzował (dodatki, kontynuacje).Farm to niższa liga niż BLO - BLO podobnie jak 11bit jest/było pupilkiem funduszy - sądzę premiera Observera będzie znacząca tak jak znacząca była premiera Snajpera3.
400kk kapitalizacji 11bit musi być uzasadniona przychodami ze sprzedaży FP.
Za wielki sukces uznałbym przychody z FP (12miesięcy) powiżej 50kk, za porażkę (przy obecnej kapitalizacji) poniżej 30kk.
Kluczem jest wartość oczekiwana - na ile pójdzie kurs przy sukcesie, jakie jest prawdopodobieństwo sukcesu; na ile pójdzie kurs przy porażce, jakie jest prawdopodobieństwo porażki?
Szacunki każdy musi zrobić samodzielnie - i nie ma co się spierać gdyż przyszłości nikt nie zna
Trafnych decyzji!
Za wielki sukces uznałbym przychody z FP (12miesięcy) powiżej 50kk, za porażkę (przy obecnej kapitalizacji) poniżej 30kk.
Kluczem jest wartość oczekiwana - na ile pójdzie kurs przy sukcesie, jakie jest prawdopodobieństwo sukcesu; na ile pójdzie kurs przy porażce, jakie jest prawdopodobieństwo porażki?
Szacunki każdy musi zrobić samodzielnie - i nie ma co się spierać gdyż przyszłości nikt nie zna
Trafnych decyzji!
-
- Sierżant
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 cze 2017 21:08
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 mar 2011 00:08
Wie ktoś dlaczego rośnie iFun4all? Sprzedaż Serial Cleanera jest słaba i moim zdaniem powinni spaść na jakieś 50 groszy a kurs po premierze rośnie. To absurdalne. CI Games po słabej sprzedaży Snajpera 3 spadał, Farm51 po słabej sprzedaży Get Even spadał a iFun4all rośnie. Przecież Serial Cleaner to taka sama wtopa finansowa jak Get Even i Snajper 3.
To że się cokolwiek opornie sprzedają to nie znaczy że muszą być finansowymi wtopami. IFUN CIG i F51/BN oficjalnie po premierach deklarują, że nakłady poniesione na te gry się spłacą. Ja przypomnę że przy premierze BeatCop też na wątku były lamenty że kupa, porażka itp. a dziś na steamspy już bez mała 50k kopii http://steamspy.com/app/461950 a koszty (deklarowane przez spółkę kilkaset tys PLN) już bez wątpienia spłacone i gra po 4 miesiącach przynosi zyski. Choć jak się spojrzy na peak SerialCleanera to jest kilkakrotnie niższy od BeatCopa i na pewno na zwrot kosztów (1,2 mln) trzeba będzie dłużej poczekać nawet uwzględniając że sprzedaż jest prowadzona na 3 platformy.Przecież Serial Cleaner to taka sama wtopa finansowa jak Get Even i Snajper 3.
A dlaczego kurs IF4 nie spada? Bo można go podtrzymywać niskim kosztem, bo wyniki za III kw. dopiero w listopadzie, bo na bankierze euforia z powodu rewelacyjnych recenzji gry (noty 69-74/100 na metacritic, czyli raczej w rzeczywistości co najwyżej niezłe, choć trzeba zauważyć że na PC są wyższe niż ma BeatCop).
W II kwartale 1,25 mln mniej (spadek USD/PLN z 3,95 na 3,71), od początku roku do dziś spadek już o 55gr (z 4,18 na 3,63) - jak się kurs utrzyma do końca września to różnice kursowe pogrążą wynik po 3 kw. na jakieś 2,5 mln co najmniej, jak dolar zejdzie do 3,4 (chyba coraz bardziej realne) to się zrobi -3,5 mlnDziękuję, bardzo ciekawe, czy zrobili coś z zapasami i wyczaili temat.Na koniec I kwartału było 5,4 mln USD.
W szczegółach wygląda to tak:
- 6 479 623 PLN,
- 5 415 687 USD (równowartość 21 367 594 PLN),
- 272 407 EUR (równowartość 1 149 109 PLN),
- 344 472 CNY (równowartość 197 245 PLN)
Robi się to dość istotne dla branży. W samym dolarze 2 mln mniej, ale oczywiście, że to zapasy a dolar idzie sinusoidalnie. Nie wspomnę już o CDP.
W spółkach gamedev notowanych na giełdzie nie chodzi o to aby gra zwróciła koszty wytworzenia ale o zyski dla Akcjonariuszy.
Ostatnie premiery pokazują, że o sukces kasowy gry jest bardzo trudno - wyceny spółek gamedev będą się urealniać do wyników.
Pomału wracają czasy kiedy najpierw będzie sukces gry a następnie wzrosty.
Ostatnie premiery pokazują, że o sukces kasowy gry jest bardzo trudno - wyceny spółek gamedev będą się urealniać do wyników.
Pomału wracają czasy kiedy najpierw będzie sukces gry a następnie wzrosty.
400kk kapitalizacji 11bit musi być uzasadniona przychodami ze sprzedaży FP.
Za wielki sukces uznałbym przychody z FP (12miesięcy) powiżej 50kk, za porażkę (przy obecnej kapitalizacji) poniżej 30kk.
Kluczem jest wartość oczekiwana - na ile pójdzie kurs przy sukcesie, jakie jest prawdopodobieństwo sukcesu; na ile pójdzie kurs przy porażce, jakie jest prawdopodobieństwo porażki?
Szacunki każdy musi zrobić samodzielnie - i nie ma co się spierać gdyż przyszłości nikt nie zna
Trafnych decyzji!
myślę, że bez problemu wyniki te zostaną osiągnięte.
Różnica dziś jest taka, że FP w przeciwieństwie do TWOM debiutować
będzie z językiem chińskim czyli na wstępie baza potencjalnych klientów
jest o niebo większa.
Patrząc na kurs wydaje się, że mniej kumaci przeczytali tutaj, że gra się jednak nie sprzedajeA dlaczego kurs IF4 nie spada? Bo można go podtrzymywać niskim kosztem, bo wyniki za III kw. dopiero w listopadzie, bo na bankierze euforia z powodu rewelacyjnych recenzji gry (noty 69-74/100 na metacritic, czyli raczej w rzeczywistości co najwyżej niezłe, choć trzeba zauważyć że na PC są wyższe niż ma BeatCop).
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7551
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Tu się zgodzę. Na rynku już dokonała się selekcja na spółki gorsze i lepsze. Widać to po ich zachowaniu. Na 11bit zarząd chce brać emisje motywacyjną po około 100zł, zamiast po nominale. Czy oni są normalni?Odnoszę wrażenie, że już nie ma znaczenia czy gry innych spółek okażą się fakapami czy sukcesami. Chyba każdy inwestor już się zorientował, że spółki gierkowe dzielą się na spekulacyjne i na te o silnych fundamentach. Na ten moment tylko dwie odniosły sukces: ogromny CDP i o mniejszym wymiarze finansowym, ale jednak 11bit. Teraz 11bit nie musi udowadniać swej pozycji. Wszyscy liczą, że oni zrobią kolejny krok. Porażki innych tylko im służą. Pokazują, że to tylko impostorzy. Inwestorzy pamiętają, co się działo po premierze TWOM. I z pewnością wierzą w FP bardziej niż w każdą inną grę. Jeśli FP okaże się sukcesem, to do premiery kolejnej rewolucyjnej gry kurs spokojnie będzie dwa razy większy. Oczywiście są różne miary sukcesu. Dla mnie będą nim przychody podobne do tych, które spływają z TWOM. FP jednak będzie się lepiej monetyzował (dodatki, kontynuacje).Farm to niższa liga niż BLO - BLO podobnie jak 11bit jest/było pupilkiem funduszy - sądzę premiera Observera będzie znacząca tak jak znacząca była premiera Snajpera3.
Ps. Bloober spadek ze 120, to był powrót do bazy na 80 po szybkim napompowaniu. Bez związku z premierami. Za to powiązane z sytuacją rynkową.
Ps2 11bit w 2q część dolarów musiał już wymienić na pln na działalność operacyjną. Pojawiły sie nowe dolce w należnościach.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Według analityków stockwatcha Beat Cop pożarł ponad milion złotych, więc do break even jeszcze daleka droga.koszty (deklarowane przez spółkę kilkaset tys PLN) już bez wątpienia spłacone
Trzeci Snajper też od razu debiutował z chińską wersją językową, a sprzedaż jest dużo gorsza niż poprzednich części. Gdzie ta baza o niebo większa?Różnica dziś jest taka, że FP w przeciwieństwie do TWOM debiutować
będzie z językiem chińskim czyli na wstępie baza potencjalnych klientów
jest o niebo większa.
"In theory there is no difference between theory and practice, in practice there is."
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości