wiec tak : jesli do pon nie poprawia dzialania gry (serwerow) to mamy padake (poniedzialkowa) ktora mozna wykorzystac kupujac akcje na wyprzedazy .gra osiagnela juz na obecna chwile sukces co widac po notowaniach na steamie .pozdr
.
THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
dla tych co nie pamietaja to przypominam ze wystepowalem kiedys na forum pod pseudonimem :" twardy" ktory niestety zmienilem zmuszony awaria i utrata danych do logownia sie pod starym nickiem .
REKLAMA
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
https://steamcharts.com/app/674020
tez cos się porypało jako ciekawostka. peak wszech czasów 6000 a 24 godzinny 6900
Ten brak banera też ciekawy.
tez cos się porypało jako ciekawostka. peak wszech czasów 6000 a 24 godzinny 6900
Ten brak banera też ciekawy.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
.
!!!
.
https://steamcommunity.com/app/674020/d ... 860499343/
.
!!!
.
.PSA: Can't refund if more than 2 hours of "play time"
A few things:
1. Refunds:
I've bought multiple games with failed releases in the past year which are all dead now. Don't waste your money, you can always rebuy the game in a week if the studio gets their act together.
2. Will there be an explanation for the outage?
The devs said something about issues with their PR software on Twitter? Any one of you may have a better idea but is that possibly relating to public relations software or metrics tracking such as software like Redshell or others? Example: https://www.reddit.com/r/technology/com ... c_game_to/
3. This game does not support user-hostable dedicated server software. ArmA 3, Red Orchestra franchise, Insurgency Squad, and many quality FPS games all offer dedicated servers. This helps keep the lifespan, population, and player retention rates high. The developers of WW3 chose not to release this and it's a bad sign for the games longevity.
https://steamcommunity.com/app/674020/d ... 860499343/
.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2018 23:48 przez ggn., łącznie zmieniany 1 raz.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Steamcharts próbkuje peak co godzinę, dlatego praktycznie nigdy nie podaje faktycznie najwyższej wartości, którą można znaleźć na steamdbhttps://steamcharts.com/app/674020
tez cos się porypało jako ciekawostka. peak wszech czasów 6000 a 24 godzinny 6900
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
W kwietniu w okresie premiery Frostpunka peak graczy PUBG wynosił w granicach 1,8-2,2 mln. Obecnie to jest mniej więcej 800-900k. Wydaje mi się zatem, że bycie Nr1 na steam w takich warunkach jest teraz duuużo mniejszym wyzwaniem niż jeszcze kilka miesięcy temu. Zwłaszcza że ze względu na pierwotny termin premiery BFV nie było żadnych poważnych premier w ten weekend, co jeszcze bardziej ułatwiało osiągnięcie szczytu zestawienia. W takich warunkach to nawet jakiś niedorobiony przeciętniak sprzedając się dużo gorzej niż FP mógłby pewnie panoszyć się przez jakiś czas na szczycie.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2018 00:05 przez klaxon, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
3. This game does not support user-hostable dedicated server software. ArmA 3, Red Orchestra franchise, Insurgency Squad, and many quality FPS games all offer dedicated servers. This helps keep the lifespan, population, and player retention rates high. The developers of WW3 chose not to release this and it's a bad sign for the games longevity.
it doesnt fit the games meta yet. it prob wont happen during early access
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Ponoc updaty powoli pomagaja i zwiększaja obsadzenie serwerow:
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Widać po peaku Steamdb. Po patchu odbija.
Ale...
https://steamcommunity.com/app/674020/d ... 860666702/
Ale...
https://steamcommunity.com/app/674020/d ... 860666702/
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Niestety szybko steam zrewidowal pomysły forumowiczów. Klonas na 99 będzie na pierwszym miejscu do poniedziałku. Niestety już są trzeci. Pomijam banialuki Pogodno że miało być przez miesiąc top. Bardzo kiepsko że druga noc premiery i już spadają w rankingu. I to też pokazuje że ten październik tego roku to martwy okres. Niewiele potrzeba sprzedać aby być wysoko. I niestety to wina farmy. Ossczedzali tam gdzie nie powinni.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Przewidywałem, że - prorcjonalnie do wielkości społeczności na steam w porównaniu do FP - powinien być na pierwszym miejscu przez jakieś 3 dni i później jeszcze tydzień w pierwszej trójce (z oczekiwaną sprzedażą w przedziale 500-600 tys w tym roku). Najwyraźniej jednak katastrofalny start premiery i brak realnego rozwiązania problemów w krótkim terminie póki co zniechęciły część graczy. Może nie jest to nieodwracalne i jeszcze w przyszłości wrócą po doprowadzeniu przez farmiaków gry do stanu używalności.
Na tą chwilę 3572 komentarzy po 36 godzinach sprzedaży. Przy minimum ok. 30 kopii na komentarz (taki przelicznik miały przy premierze z dużą ilości negatywów choćby Agony czy Battallion 1944) dawałoby to już ponad 100 tys sprzedanych kopii i ok. 5 mln przychodu które powinny zasilić kasę spółki (o ile nie będzie dużej ilości zwrotów). Porównując ze sprzedażą Frostpunka zaraz po premierze (250k kopii w 66 godzin) mieliby proporcjonalnie 250k x 36h/66h x 0,75 (wielkość społeczności w momencie premiery w porównaniu z FP) = 102k kopii na tę chwilę. To takie minimum, bo przelicznk może być jednak wyższy niż x 30 (np. przy x 40 byłoby to już 135 k szt.), niższe przeliczniki niż x 30 zdarzają się bardzo rzadko, więc nie ma sensu brać ich pod uwagę.1/5 peaku FP i moim zdaniem przelicznik w okolicach 20-25. Tak, taki był przy Agony.Tu,żeby było 100k sprzedaży musi być 5k recenzji.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2018 08:52 przez klaxon, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
"we ignored the signs" chciałoby się powiedzieć w przypadku WW3 i F51. Od wielu miesięcy już , było wiadomo że gra będzie miała wzięcie, dlatego nie rozumiem " zaskoczenia " Farmersów. Moim zdaniem po pokazaniu materiałów , powinni iść na kickstartera , raczej szybko by zebrali parę baniek i wówczas rozsyłać klucze do testów , a potem przeprowadzać stresstesty na steamie jeszcze przed debiutem w EA. Nie zrobili tego i zafundowali sobie prawdziwe stresstesty podczas debiutu. Co dalej, ja paradoksalnie uważam, że dalej byłoby lepiej jakby nie było takiego dużego popytu na WW3, po to aby mieli czas na spokojniejsze postawienie całego systemu systemu i żeby stopniowo gracze dołączali się do gry. Widać że z lawiną i kolejką taką nie mogą sobie poradzić zbyt mocno to ich przerosło ( nie tylko oni z reszta mieli takie przypadki). Gra sam w sobie działa, ci co maja klucze grają , na serwery w Azji ludzie się wbijają i mówią że mogą grać, problem jest z innymi serwerami .Po prostu taka sytuacja ich przerosła technicznie i muszą mieć czas, żeby to ogarnąć. Jak to ogarną, moim zdaniem gra jest na tyle atrakcyjna , na tyle miodna i oferuje tyle funu ,że ludzie będą ją kupowali z czasem jeśli gra będzie hulała. I to moim zdaniem jest najważniejsze w tej całej sytuacji, chociaż mocny niesmak z tego blamażu Farmersów pozostaje. Jeśli sobie sami poradzą okey, jeśli nie - być może warto poszukać dobrego wydawcy , bo gra ewidentnie ma potencjał co już udowodniła ( w przeciwieństwie do GE) i sądzę że mogliby znaleźć partnerów finansowo- technologicznych ,żeby ten projekt rozbujać. Cóż jeśliby gra dobrze działa to mielibyśmy wielkiego Hita i w poniedziałek byłyby duże plusy na open, a tak pewnie będzie nerwówa. Nie zmienia faktu że WW3 ma nadal olbrzymi potencjał do rozwoju i to się liczy, bo jest parę przykładów sieciówek, które z różnych powodów potrzebowały czasu inkubacji żeby ludzie masowo w nie zaczęli grać. WW3 potrzebuje tej inkubacji do ogarnięcia technicznych aspektów , aby klient i gracz mógł grać, wtedy będą szły streamingi nowy content nowe tryby rozgrywki i gra moim zdaniem ma nadal bardzo duże szanse zaskoczyć w przyszłości ze świetna sprzedażą, Której namiastkę pokazali już teraz , pomimo ze gra od początku nie dawała możliwości grać. Ja takiej sytuacji nie widziałem ,żeby techniczny crap tak długo utrzymywał się w bestach, to tylko świadczy o potencjale WW3, bo można się tylko domyślać co by było jakby wszystko działało nawet w miarę okey , ale pewnie byłoby jeszcze lepiej niż do tej pory jest.
A i jeszcze jedno , faktycznie wyciągnęli wnioski z błędów z GE , WW3 jest zupełnie innym produktem, na którego wielu ma chrapkę żeby grać. Niestety popełnili inne fatalne błędy, jeśli chodzi o Infrastrukturę techniczna gry sieciowej. Mam nadzieję,że z tego wyciągną też dogłębna lekcje na przyszłość, zarówno jeśli chodzi o samo WW3 , jak i przy okazji kolejnych produktów i tego typu sytuacji( które są jednak blamażem dla ekipy) już sobie więcej nie zafundują.
A i jeszcze jedno , faktycznie wyciągnęli wnioski z błędów z GE , WW3 jest zupełnie innym produktem, na którego wielu ma chrapkę żeby grać. Niestety popełnili inne fatalne błędy, jeśli chodzi o Infrastrukturę techniczna gry sieciowej. Mam nadzieję,że z tego wyciągną też dogłębna lekcje na przyszłość, zarówno jeśli chodzi o samo WW3 , jak i przy okazji kolejnych produktów i tego typu sytuacji( które są jednak blamażem dla ekipy) już sobie więcej nie zafundują.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2018 09:06 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Starszy plutonowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 14 paź 2018 15:08
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Nie zafundują , bo nie będą mieli za co sobie zafundować.
Kasa z 5 czy 6 emisji akcji i obligacji przepalona (tak, tyle musieli "się naemitować" w ostatnich 3 latach), źródełko z dotacjami wysycha, a inwestor strategiczny, czyli VENO/ERNE też ma niełatwo.
Jeśli gra nie przyniesie 10-15 mln zł w kwartale debiutu, to tutaj jest pozamiatane już w przyszłym roku.
Kasa z 5 czy 6 emisji akcji i obligacji przepalona (tak, tyle musieli "się naemitować" w ostatnich 3 latach), źródełko z dotacjami wysycha, a inwestor strategiczny, czyli VENO/ERNE też ma niełatwo.
Jeśli gra nie przyniesie 10-15 mln zł w kwartale debiutu, to tutaj jest pozamiatane już w przyszłym roku.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Uważam że się mylisz, mogą znaleźć partnera do tego projektu , lub być może sami będą w stanie go jeszcze postawić na nogi technicznie tak aby gra się monetyzowała z czasem coraz lepiej. Jak wspominałem na forum WW3 ma olbrzymi potencjał sprzedażowy i paradoksalnie potwierdza to w tym fatalnym debiucie, do wczesnego ranka był na 1 miejscu bestów, potem faktycznie problemy techniczne , pokazują że słabnie jego monetyzacja, co nie dziwi z resztą . Dziwi raczej fakt że tyle czasu się utrzymywał w topie steama , gra w która nie można grać. Ten projekt jest dużo warty i moim zdaniem ma szanse , się odbudować tylko musi zacząć poprawnie działać , wpuszczać ludzi do gry i dawać im dużo FUNU , co mnóstwo ludzi potwierdza, że gra jest miodna ( nawet sceptycy po przetestowaniu gry to potwierdzali). Największy problem z tą gra jest problem czysto techniczny , powodujący ze ludzie nie mogą wchodzić do gry, wcześniej czy później go rozwiążą i ludzie będą zapewne chcieli pograć w WW3.
-
- Starszy plutonowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 14 paź 2018 15:08
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
W czym się mylę? Uważasz,że po kwartale z np. 8 mln przychodów, nagle zrobią z "partnerem" relaunch odgrzewanego kotleta i zaczną sprzedawać się przyzwoicie? Prawdopodobieństwo bliskie 0. Obawiam się,że do poniedziałkowej sesji wypadną nawet z pierwszej piątki , a po tygodniu poza pierwszą stronę. Tak to zwykle bywa. Nie ma co się łudzić. Dziś zrobią peak 8k , a za tydzień dzienny będzie w okolicach 2-3k. Ludzie nie mają czasu na zajmowanie się zepsutymi zabawkami, nawet jeśli to early access. Tu poziom minimum nie został osiągnięty.
Re: THE FARM 51 [F51] księga V Czas prawdy w grze fałszu
Uważam ,że mogą być w stanie, w ciągu kolejnych dni postawić grę która nie będzie tak komplikowała możliwość grania i gra będzie się , dobrze monetyzowała. Uważam ze w najgorszym razie , jeśli sobie nie poradzą sami to w ten projekt może wejść jakiś wydawca na dzień dobry rzucając hajs, aby wejść do podziału zysków , bo tylko ślepy nie może dostrzec potencjału gry.
Więc twoje roztaczanie wizji , że rzekomo jeśli nie zarobią 10-15 mln do końca roku kończy się katastrofą, jest mylne.
Zobaczymy ile będą mieli kasy po 3 qw, dotacji jeszcze nie rozliczyli w dużym stopniu wiec tez tam parę baniek na nich czeka, WW3 pomimo crapu debiutowego się świetnie sprzedaje( pytanie ile kasy wpadnie do spółki)
WW3 ten techniczny Crap sprzedał się w 1 dobę prawdopodobnie więcej ,niż ten zachwalany z ponad 80% pozytywami Green hell w miesiąc, czy Phantom Doctrine w 2 miesiące. To pokazuje potencjał WW3 , jeśli technicznie da rade nie mam wątpliwości ze jego monetyzacja będzie dobra a raczej świetna.
farmersi starają się ogarnąć sytuacje ile im to zajmie i czy dadzą rade zobaczymy.
https://twitter.com/MichalDyjas
Więc twoje roztaczanie wizji , że rzekomo jeśli nie zarobią 10-15 mln do końca roku kończy się katastrofą, jest mylne.
Zobaczymy ile będą mieli kasy po 3 qw, dotacji jeszcze nie rozliczyli w dużym stopniu wiec tez tam parę baniek na nich czeka, WW3 pomimo crapu debiutowego się świetnie sprzedaje( pytanie ile kasy wpadnie do spółki)
WW3 ten techniczny Crap sprzedał się w 1 dobę prawdopodobnie więcej ,niż ten zachwalany z ponad 80% pozytywami Green hell w miesiąc, czy Phantom Doctrine w 2 miesiące. To pokazuje potencjał WW3 , jeśli technicznie da rade nie mam wątpliwości ze jego monetyzacja będzie dobra a raczej świetna.
farmersi starają się ogarnąć sytuacje ile im to zajmie i czy dadzą rade zobaczymy.
https://twitter.com/MichalDyjas
Ostatnio zmieniony 21 paź 2018 09:51 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: daimond i 216 gości