No tak król Julian nie ma wątpliwości, że będzie sukces, to może wie czemu "Dying Light: Bad Blood" poniosło porażkę? Za wysoka cena (59,99pln), nudna rozgrywka, bugi, inni konkurenci, wyczerpany temat na obecną chwilę, zbyt mało znana marka (Dying Light), zapowiedź że kiedyś będzie free to play, pogoda, ..... ?????
No i jaką sprzedaż zakładacie, które miejsce steam, jaki peak? W mojej ocenie cena jest za wysoka i jeśli tylko coś pójdzie nie tak, to polecą negatywy. Przy 20$ tolerancja graczy na niedoróbki jest dużo większa.
Nie sprzedało się z powodu oklepanego jak odwłok panienki tematu. Ile można te zdechloki i przy okazji innych graczy rezać? To już jest nudne. Było fajne za czasów pierwszych tego typu produkcji...
Z całym szacunkiem dla Techlandu- WW3 wnosi do swojego gatunku delikatny powiew świeżości. Trochę nowej mechaniki, customizacja bardzo rozbudowana, niespotykane wcześniej mapy. Troszkę tego jest.
Oprawa graficzna jest też ok. To jest darmowy UE4 a nie Frostbite za XX mln USD. Dźwięk? Jak dla mnie bomba. Jak dla kogoś odgłosy broni brzmią słabo to zapraszam na strzelnicę. Jak ktoś "zauważy" różnicę stawiam browara.
Grywalność? Nie mam zastrzeżeń. Wiadomo, modelu zniszczeń nigdy dosyć ale sporo zostało tego poprawione przy okazji testów.
Optymalizacja i wymagania sprzętowe? Na poziomie PC sprzed 3-4 lat czyli bardzo dobrze bo mało kto ma nowego PC zbudowanego na Titanie Xp i i7 coś tam.
Zluzujcie panowie bo jeszcze 6 miesięcy temu było gadanie, że gry nie ma a nawet jak będzie to szit na poziomie C- a na chwilę obecną gra jest porównywana z tytułami AAA... i wychodzi z ringu obita ale o własnych siłach.