TEN SQUARE GAMES [TEN]

wszystko na temat spółek publicznych
boxer2
Starszy chorąży
Posty: 1880
Rejestracja: 11 lip 2018 14:33

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: boxer2 » 05 kwie 2019 13:05

ale wam Alikota vel Morze Głupoty niszczy wątek :oops:


pandorinium
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3304
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: pandorinium » 05 kwie 2019 14:24

ale wam Alikota vel Morze Głupoty niszczy wątek :oops:
w jaki sposób? Przecież są ignory :lol:

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 kwie 2019 11:24

MI to wygląda technicznie na zbieranie sił przed atakiem na opory historyczne---Mam jakies dziwne wrażenie ze większą korekta ktora mocniej schłodzi oscylatory będzie dopiero po ustanowieniu nowych szczytów historycznych po dość mocnym Kursowo pokonaniu poziomów 125+ PLN.

Przyszłość pokaże jak będzie wyglądała ta walka o przełamanie tego ostatniego najważniejszego oporu ktory obecnie jest do pokonania.

Havana
Chorąży
Posty: 949
Rejestracja: 17 cze 2007 10:53

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Havana » 08 kwie 2019 16:02

https://www.instagram.com/p/Bv_jhD-ldcv/

Boombit dobrze wygląda przed IPO, zobaczymy jak cena itp

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 09 kwie 2019 10:10

https://www.instagram.com/p/Bv_jhD-ldcv/

Boombit dobrze wygląda przed IPO, zobaczymy jak cena itp
Ja bym sie tam nie pakował w to IPO , po pierwsze nie wiadomo ile tzreba bedzie sie kisic z akcjami po drugie czy ja wiem czy te Liczby sa aż tak zaje. fajne? żeby ryzykowac kiszenie sie z kasą nie wiadomo ile.

No i ta nagonka na te akcje na Bankierze i pisanie ze to jest Światowy gracz, efektywnjosc tego 250 osoboiwego zespołu jest jednak DUUUUŻŻŻŻOOO mniejsza patrząc na cyferki niz np TSgames.

Spółka moze byc ciekawa ale ja tam osobiscie nie mroziłbym kasy wchodząc w IPO.

Obrazek

Obrazek

https://www.parkiet.com/Technologie/304 ... ozwoj.html

Coż ja bardziej jednak stawiałbym na TSGames , mam nadzieję ze niedługo beda intensywnie wchodzic w wydawnictwo lub kooperacje Generlanie w rozwój operacyjny , zeby dynamiczniej zwiekszyc liczbe ciekawych gier wypuszczanych na rynek, dzieki temu że swoja markę buduja już mocnawo w TYM światku dzięki Fish Clash.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 11 kwie 2019 08:40

Ściągnąłem Golf Rush jak dla mnie gierka bardzo wporządku powinna przyniesc Tsgames ciekawy hajs , czy będzie na miarę Fish clash nie wiem , ale Golf dla mnie osobiscie jest bardziej wciągajacy niz FC, byc moze dlatego ze nie jestem wędkarzem.

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1539
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: glowacki4 » 11 kwie 2019 17:46

https://www.instagram.com/p/Bv_jhD-ldcv/

Boombit dobrze wygląda przed IPO, zobaczymy jak cena itp
Gdzie niby dobrze wygląda ? W 2018 nędza oprócz sprzedaży praw do gier.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 12 kwie 2019 09:28

Na mojej komórce , gra czasami się potrafi zawisic , czesto musze ja zamykac bo nie widze odliczania upływajacego czasu do otwarcia skrzynek. Tutaj widze mozliwośc poprawienia monetyzacji np kupowanie 30 dniowego karnetu np za 20 PLN na wieksza ilosc slotów na skrzynki lub skrócenie czasu do otwarcia itp.

Goierka wyglada ciekawie jak mówie , natomiast moim zdniem chyba z monetyzacją i kosztami zakupów kryształow pzreginają , ludzie na poczatku musza złapac bakcyla a przy tak długichj oczekiwaniach na sloty , i otwarcie mnp niechcianych skrzynek moze to wielu irytowac zbyt wczesnie . No ale to moje luzne opinie , ONI sa specjalistami.

Jak mwoie obecnie najwieksza bolaczka mojego smarta jest to ze potrafi się zawiesić i często musze zatrzymywac aplikację bo nie widze czasu upływającego do otwierania skrzynek.

No ale soft launch jest testowaniem tego typu kwestii, to tylko kolejny etap pracowania nad gra i jej dalsza optymalizacją ---jest tutaj sporo mozliwosci rozwoju tej gry i generowania ciekawego szmalu ktory bedzie miał udział w przyszłych wynikach TSgames, po tym jak juz bedzie ten właściwy debiut Gry na Komórki.

Rif1977
Starszy chorąży
Posty: 1786
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Rif1977 » 12 kwie 2019 10:25

Alik znowu na sterydach naganiając na drugi Vivid, któremu udała się jedna gierka. Daj spokój. Chcesz pewniaka, który robi świetne gry i najlepsze jeszcze przed nimi?
Podpowiadam - 11 bit Studios - P8, P9, P10 itd. itp. :P

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 12 kwie 2019 16:32

Alik znowu na sterydach naganiając na drugi Vivid, któremu udała się jedna gierka. Daj spokój. Chcesz pewniaka, który robi świetne gry i najlepsze jeszcze przed nimi?
Podpowiadam - 11 bit Studios - P8, P9, P10 itd. itp. :P
Lets Fish przyniósł spółce dziesiątki mln PLN, więcej niż dużo więcej niż Anomały, Fish Clash przyniesie spółce już setki mln PLN, to dużo więcej niż Twom a prawdopodobne że też, że więcej niż Frost Punk, wyniki mówią jasno, jeśli jesteś ślepy i ograniczony to już twój problem. Zobaczymy jakie będzie generował 11 b a jakie TSgames w kolejnych latach.

Tego typu śmieszne teksty o spółkach 1 gry jak np. Cdr i 11b już dawno słyszałem

Jeśli na tak konkurencyjnym rynku F2P na komórki, potrafią tak monetyzować swoje produkty to nie jest to ślepy traf i Fart, to jest coś więcej. To będzie moim zdaniem też procentować przy ich kolejnych produktach.

Po owocach ich poznacie.

maniek.gieldowy
Plutonowy
Posty: 16
Rejestracja: 12 kwie 2019 20:59

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: maniek.gieldowy » 12 kwie 2019 21:04

Alik znowu na sterydach naganiając na drugi Vivid, któremu udała się jedna gierka. Daj spokój. Chcesz pewniaka, który robi świetne gry i najlepsze jeszcze przed nimi?
Podpowiadam - 11 bit Studios - P8, P9, P10 itd. itp. :P
Tak z ciekawości zapytam. Który to jest walikota? Alikot pisał dawniej z kropkami. Na vividzie po swojej nieudanej nagonce dał dyla na kilka dni jak cena poleciała na w dół. Pamiętasz mnie alina? :mrgreen:

maniek.gieldowy
Plutonowy
Posty: 16
Rejestracja: 12 kwie 2019 20:59

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: maniek.gieldowy » 12 kwie 2019 21:12

No to dziwne,że na tyle lat siedzenia w branży, nadal nie kumasz podstawowych zależności, " MONDRALO " :lol:
a to juz twoja opinia tylko nie rozumiem na jakiej podstawie ja wyglaszasz.

Bo powiem ci w zaufaniu ze skumulowany Procentowo zysk wynosi u mnie juz Tysiace % z tej branzy.


Jak bedzie z TSgames czas pokaże, czy i tym razem miałem rację czy jednak tym razem sie myliłem i TSGAMES okaze sie spółka typu " Miłe złego początki" ale z gory zasnaczam że w to nie wierze --Niskie koszty ich produkcji i oplbrzymie mozliwosci monetyzacyjne powodówj ze ta spółka wydaje sie bardzo bezpieczna z jednejk strony A z drugiej Bardzo perspektywiczna --patrzac włansie na obecna ich monetyzację gier i szense na monetyzacje ich kolejnych produktów. Tu nie ma przypadkó w F2P musisz wiedziec JAK uszyc grę żeby była na tyle wciagajace zeby ludzie wydawali kasę pomimo ze sciahgaja ja za darmo---ONi patzrac na monetyzację Lets Fish a teraz FC ale tez i jednak zwikeszkjaca sie monetyzacje Wild Hunt wiedsza jak to robić. DLatego uważam że duzo wieksze sa szanse na to ze z czasem TSgames bedzie dawał wiecej zarabiac ówniez w postaci dywidendy a nie tylko wyceny Kursów akcji niz ze wpakowałem sie na przysłowiową MINĘ.
Czy ty wstydzisz się tego co pisałeś dawniej i dlatego zmieniłeś nik? Vivid porównujesz do tsg-ktoś tu oszalał.

Rif1977
Starszy chorąży
Posty: 1786
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Rif1977 » 12 kwie 2019 23:39

Alik znowu na sterydach naganiając na drugi Vivid, któremu udała się jedna gierka. Daj spokój. Chcesz pewniaka, który robi świetne gry i najlepsze jeszcze przed nimi?
Podpowiadam - 11 bit Studios - P8, P9, P10 itd. itp. :P
Lets Fish przyniósł spółce dziesiątki mln PLN, więcej niż dużo więcej niż Anomały, Fish Clash przyniesie spółce już setki mln PLN, to dużo więcej niż Twom a prawdopodobne że też, że więcej niż Frost Punk, wyniki mówią jasno, jeśli jesteś ślepy i ograniczony to już twój problem. Zobaczymy jakie będzie generował 11 b a jakie TSgames w kolejnych latach.

Tego typu śmieszne teksty o spółkach 1 gry jak np. Cdr i 11b już dawno słyszałem

Jeśli na tak konkurencyjnym rynku F2P na komórki, potrafią tak monetyzować swoje produkty to nie jest to ślepy traf i Fart, to jest coś więcej. To będzie moim zdaniem też procentować przy ich kolejnych produktach.

Po owocach ich poznacie.
Każdą spółkę opisujesz tak, jakbyś odkrywał drugi microsoft, a przeważnie potem szybko czmychasz i nie przejmujesz, że durnia z siebie zrobiłeś :P Twoim zdaniem, to Farm51 miał mieć hit większy od Wiedźmina 3. Jesteś zwykłym spekulantem, któremu czasami się ufarci, ale wiedzy to za ciula :)
Nie doczekasz z TSG do kolejnych lat, więc czego się znowu chcesz ośmieszyć? ***** jeszcze przed końcem roku. Idę o zakład.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2194
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 13 kwie 2019 17:06

To jak pisze i co pisze o danej spółce w danym czasie to moja sprawa, ważne jest czy wiekszośc moich potencjalnych ruchów jest dobrych czy złych , czyli czy w sumie zarabiam czy tracę na rynku, póki co udaje mi sie uzyskiwac profity a spakulantem jest każdy bo każdy spekuluje jaka będzie przyszłość , czy bedzie lepiej czy gorzej na danym kwicie.

Co do TSgames --to raczej nie porównywałbym go do VVD , bo VVD ciągnie od paru lat na stratach .

Ja bym porównał np. do 11 bit. w ciagu ostanich 4 lat 2015-2018 11 bit zanotował ok 150 MLn przychodów i ok 65 MLn ZYsku netto. TSgames w TYLKo 2018 roku miał 112 MLN przychodów i 36.5 mln zysku netto --w 1 qw mieli 45 MLN przychodów i zysku? 10 - 15 mln PLN?

To Powoduje ze tylko w 5 KWARTAŁÓW TSGAMES uzyskał takie przychody jak 11 bit w 4 LATA czyli w 16 Kwartałow , a zysk moze miec mniejszy o ok 15 MLN PLN. To mam na mysli mówiac " PO OWOCACH ICH POZNACIE " bo te owoce juz sa tu i teraz---I nie wazne czy bede miał papaiery TSgames za jakis czas ale kazdy bedzie mógł porównac OWOCE TSgames w 2019 roku i potem w 2020 czy w 2021 do wyników 11 bit .



Moim zdaniem w ciągu najbliższych 2 lat 11 bit bedzie miał mizerne wyniki vs. TSgames ( i to tez bedzie miało swoje odzwierciedlenia na kursach obu spółek), ale to nam wszystkim czas objawi nie zależnie od tego jakie ty czy ja będę miał papaiery . Spólki będą miały takie a nie inne wyniki w przyszłości. Natomiast skoro uwazasz że TSGAMES to drugi VVD , to tylko pokazuje jakim CIeniasem jesteś jesli chodzi o procesy myślowo-porównawcze. :lol: To tak jakbys powiedział ze 11 bit jest drugim CIGIEM bo skupia sie na wydawaniu głownie gier na PC i konsole więc łączy ich ten sam target growy.

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 202
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: vonlichtenstein » 13 kwie 2019 18:50

Od late same teksty, te same formułki, te same bajania. Ten sam debil


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: blah8760, gleba, Lapto..p, MeHowOne, yanek z hor i 186 gości