TEN SQUARE GAMES [TEN]

wszystko na temat spółek publicznych
KUGID
Chorąży
Posty: 838
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: KUGID » 07 paź 2019 20:05

W odpowiedzi na pytanie : moje posty wynikają z tego, że nie lubię cwaniaków , którzy co innego piszą na forum a co innego robią


KUGID
Chorąży
Posty: 838
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: KUGID » 07 paź 2019 20:10

Jeszcze jedno : co mnie obchodzi Naszą Klasa. L.Cz. też dobrze zaczął EFL, Getin... a jak jest teraz ...

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 07 paź 2019 20:17

Po raz kolejny powtarzam, że jest to moja opinia. Skoro uważasz, że kolejne gry TSG bedà wielkimi sukcesami - gratuluję intuicji. Zarzàd spółki osiagnał sukces i tego nie kwestinuję. Jak bedà sprzedawać się kolejne gry to tylko Ty wiesz, podejrzewam, że prezes nie jest tak wielkim optymistà jak Ty. Powodzenia!



. FC nie jest Blockbusterem a wygneruje w latach 2018/2019 pewnie powyzej 300 mln PLN na sprzedazy .Natomiast spółka i prezesi mowia ze sa gotowui na to zeby zrobic Blockbustera i ze w to mierza i to jest ich celem. . BAA powiem wiecej w materiałach przed IPO pokazywali strategie rozwoju TSgames i tam po roku 2020 Widniał Blockbuster. Wiec raczej jesli o to co mowią to prezesi sa wiekszymi optymistami niz Myslisz :lol: 8)

Obrazek

P.S nie tweirdze ze wszytkie gry sie beda swietnie spzredawały , ale jesli osiągnał załozony cel ( stworzeni blockbustera)+ reszta evergreenow bedzie miała ciekawe dochgody + np sredniorocznie FC bedzie dawal 150-200 MLn pln na Rok to juz mowimy o kwotach sumarycznych w przychodach grubo pzrekraczajacych 500 MLN Pln przychodów rocznie( jesli uda im sie zrobic Globalnego Blockbustera) a taki są załozenia Tsgames, ktore prezentowali nawet w materiałach dla inwestorów w ramach IPO.

P.S obecnie zmodyfikowali strategie juznie robia masy gier z gamesfactory , nastawili sie i skoncentrowli siły na te wieksze produkcje mobilkowe, czyli evergreeny i byc moze Blockbustery.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 07 paź 2019 20:30

Jeszcze jedno : co mnie obchodzi Naszą Klasa. L.Cz. też dobrze zaczął EFL, Getin... a jak jest teraz ...
nie wiesz o co chodzi? o to ze oni nie budowali swoich firm na ukladach tylko na znajomosci oczekiwań rynkowych znajomosci technologii zeby te oczekiwania spełniac. To było z Nasza klasa to potem było z TSgames ,z ich pierwsza grą evergreen lets Fish , potem z Fish Clash ktora powstała na bazie doswiadczeń z wczesniejszych gier a głownie z lets fish. Wiec tylko totalny ignorant moze myśleć ze ciągłe nabywanie doswiadczeń i KNOW HOW w monetyzacji gier mobilkowych , nie ma prawa zakonczyc sie stworzeniem gry o np jeszce wiekszym sukcesie komercyjnym niz Fish Clash. Ty własnie tak twierdzisz. 8) :lol:

KUGID
Chorąży
Posty: 838
Rejestracja: 05 mar 2016 16:40

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: KUGID » 07 paź 2019 21:44

Podejrzewam, że TEŚCIOWA przekazała Tobie odrobinę grosza do zainwestowania na GPW. Doświadczony inwestor nigdy nie jest pewny swoich inwestycji....

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 paź 2019 08:39

Jak juz wspomniałem mozesz podejrzewac co ci sie podoba, to nie ma absolutnie najmniejszego znaczenia co sobie w głowie roisz i jakie są twoje imaginacje. Twoje wizje twoja sprawa. 8)

Co do zajmowanych pozycji to po prostu Wiem dlaczego je zajmuje , to nie kwestia pewnosci inwestycji tylko podejmowanych decyzji. Oczywiscie jak juz nie raz wspominałem nie mam problemu tez ze sprzedaza kwitów jesli postanowie ze tak własnie ma byc wynikajace z jakis powodów , bo zdaje sobie sprawe że nie jestem nieomylny a warunki rynkowe moga sie bardzo szybko zmieniac zarowno ogolno rynkowe jak i na poszczegolnych spółkach.

Co do TSgames to z tych wiekszych spółek to obecnie jest najtańszy kwit , dodatkowo uwazam ze FC moze sie przez kolejne 5-6 lat swietnie monetyzowac co bedzie wpływało na wyniki spółki , w tym czasie moze pojawic sie kolejnych 10-15 Gier ktore beda sie dokładały jakos do wynikuy spółki. A moga sie dokladac istotnie bo tak jak zarzad mowi uwazam ze stac ich na blockbustery. Wlasnie dlatego uwazam ze TSgames jest dobra spółka do inwestowania na Longa bo przyszłosc moze byc naprawde bardzo interesujaca a spółka i prezesi potwierdzili ze sa w stanie generowac duzy hajs jak na polskie gamingowe warunki ze swoich gier.

Percances
Starszy sierżant
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 08 paź 2019 11:33

Pozamiatali 8) :lol: 8) :oops:

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5213
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: klaxon » 08 paź 2019 11:34

http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/i ... ---3q-2019

"Informacja o kwartalnych przychodach ze sprzedaży – 3Q 2019

Mając na uwadze zapewnienie przejrzystej i efektywnej polityki informacyjnej, Zarząd Ten Square Games S.A. informuje, że szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży (bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie) Grupy Kapitałowej Ten Square Games w trzecim kwartale 2019 roku wyniosły 67,9 mln zł w porównaniu do 49,9 mln zł osiągniętych w poprzednim kwartale.
W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln zł odnosi się do przychodów wygenerowanych przez grę Fishing Clash, co stanowi 85% skonsolidowanych przychodów.
Zarząd informuje również, że niniejszy raport zawiera dane wstępne, które mogą różnić się od danych ostatecznych. Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym. Najbliższym raportem okresowym przekazywanym przez Spółkę jest skonsolidowany raport za okres 9 miesięcy zakończony 30.09.2019, który zostanie opublikowany 26 listopada 2019 roku.
"

Wynik na przychodach rewelacyjny, tylko szkoda że jednocześnie nie podają informacji o wysokości nakładów na marketing - żeby nie było 26.11 takiego rozczarowania jak po wynikch w maju, kiedy okazało się że zwiększone wydatki w całości zniwelowały korzyści z wzrostu przychodów.

Tak czy owak to zdaniem niektórych "studio jednej gry" miało w zeszłym kwartale ponad 2 razy większy przychód niż Playway z kilkudziesięciu tytułów. :lol:

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5213
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: klaxon » 08 paź 2019 11:47

https://stooq.pl/n/?f=1317622

"W związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów marketingowych przychody z 'Fishing Clash' w lipcu br. weszły na nowy, wyższy poziom, który utrzymywał się w kolejnych miesiącach, co jest widoczne w łącznej wartości naszych przychodów osiągniętych w III kwartale. Z perspektywy performance 'Fishing Clash' w ostatnich miesiącach uważamy nasze podejście dotyczące skalowania wydatków marketingowych za optymalne. Oprócz tego pod koniec września rozpoczęliśmy zapowiadaną testową kampanię reklamową 'Fishing Clash' w tematycznych kanałach telewizyjnych w USA. Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play. "

W listopadzie okaże się jaki ta ofensywa marketingowa dała efekt na wyniku netto. :roll:

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 paź 2019 12:20

http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/i ... ---3q-2019

"Informacja o kwartalnych przychodach ze sprzedaży – 3Q 2019

Mając na uwadze zapewnienie przejrzystej i efektywnej polityki informacyjnej, Zarząd Ten Square Games S.A. informuje, że szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży (bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie) Grupy Kapitałowej Ten Square Games w trzecim kwartale 2019 roku wyniosły 67,9 mln zł w porównaniu do 49,9 mln zł osiągniętych w poprzednim kwartale.
W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln zł odnosi się do przychodów wygenerowanych przez grę Fishing Clash, co stanowi 85% skonsolidowanych przychodów.
Zarząd informuje również, że niniejszy raport zawiera dane wstępne, które mogą różnić się od danych ostatecznych. Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym. Najbliższym raportem okresowym przekazywanym przez Spółkę jest skonsolidowany raport za okres 9 miesięcy zakończony 30.09.2019, który zostanie opublikowany 26 listopada 2019 roku.
"

Wynik na przychodach rewelacyjny, tylko szkoda że jednocześnie nie podają informacji o wysokości nakładów na marketing - żeby nie było 26.11 takiego rozczarowania jak po wynikch w maju, kiedy okazało się że zwiększone wydatki w całości zniwelowały korzyści z wzrostu przychodów.

Tak czy owak to zdaniem niektórych "studio jednej gry" miało w zeszłym kwartale ponad 2 razy większy przychód niż Playway z kilkudziesięciu tytułów. :lol:
dokladnie tak. :lol: 8)

Tsgames wchodzi na coraz wieksze szczeble monetyzacyjne im dalej w las tym lepiej co jest w sumie zrozumiałe ale czego wielu jeszce nie moze skumac. Obecnie juz stuka do 70 mln przychodów w 3 miesiące, wynika to z coraz lepszej monetyzacji FC ( a chiny jeszcze nie sa odpalone pełna parą) ale zwraca tez uwage ze oprocz FC 10 baniek w 3 miesiace wygenerowały inne gry ciekawe czy golf rush w soft launchu przyczynił sie i jak do tego wyniku.

Reasumujac: ci co tak na luzaku twierdza ze TSgames to spółka 1 gry , niech poczekaja 2 lata i zobaczą czy faktycznie inne gry nie będą sie dokładały do wyników TSgames :lol: 8) :lol: Natomiast jesli nawet uprzeć sie i zaakceptowac to twierdzenie to TA gra z Roku na rok generuje coraz wiekszą akse od graczy . Prawqei 60 mln Kwartalnie z 1 gry wyciagniejtejk kasy od graczy to nie przelewki tym bardziej że tu im dłuzej jest ta gra na rynku tym więwej generuje kasy z protfeli graczy . To jest własnie Fenomen Mobilek bo nigdy nie wiesz kiedy bedzie szczyt tej monetyzacji i ile w ciagu swojego zycia FC moze wygnenerowac Hajsu----to co wiemy to do tej pory wygenerował FC wygenerował grubo ponad 200 MLn PLN , nie zdziwue sie jesli w całym okresie monetyzacji Fish Clash wyciagnie 1 MLD PLN od graczy sumarycznie. Jedna gra w ciaguy nastepnych kilku lat tych wiekszych gier juz bedzie sporo. :lol:

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 paź 2019 12:36



Wynik na przychodach rewelacyjny, tylko szkoda że jednocześnie nie podają informacji o wysokości nakładów na marketing - żeby nie było 26.11 takiego rozczarowania jak po wynikch w maju, kiedy okazało się że zwiększone wydatki w całości zniwelowały korzyści z wzrostu przychodów.

No coz zobaczymy ale sadze że nie bedzie źle , tzn. moim zdaniem biorac pod uwage lipiec przychody i to ile wydali na reklamę i to ile FC wyciagnal w 3 qw ogolnie oraz ile spółka wyciagnęła to powinno byc ok ze wzrostem zysku tez.

W 2 qw po odjeciu kosztów reklam FC wygenerował ok 29 mln PLN , w lipcu po odjeciu kosztow reklam to było ok 10 mln . Wiemy ze w 3 qw przychody FC wyniosły ok 58 mln odejmując lipiec wychodzi na to ze w 2 kolejnych miesiacach FC wygenerował ok 40- 41 mln PLN .

wiec jesli mialby sie zrownac z 2 qw to by musieli wydawac ok 10 mln PLN na reklame w kazdym z tych miesiacow czyli lacznie ok 20 mln PLn na reklamę . Wowczas moznaby sie było spodziwac zysku netto podobnego do 2 qw . Tle ze do tej powy najwieksze wydatki miesieczne ich to były 7.4 mln PLN , a w licu wyniosły ok 6 MLN PLN. Mowili ze cały czas beda skalowac monetyzację ale nie sadze ze nagle w ciagu kolejych 2 miechów by zwiekszyli wydatki na reklame na kwote 20 mln PLN.

No chyba ze tutaj mogą byc nieznane dane dotyczace Chin , za ten rynek jest odpowiedzialny ich partner nie wiadomo jak agresywnie on reklamuje FC w soft lauchu na IOS ale nie powinno to byc ostro według schematu jakim postepował z monetyzacja TSGames w momentach softlaunch i pozniejszych hard launch.


Obrazek

Tak czy siak jesli chodzi o generowanie hasu w przychodach to jest MEGA , nie spodziwałem sie az takiego progresu zarowno w Fish Clash jak i w monetyzacji innych gier ktore dodały do wyniku FC 10 mln PLN w 3 miechy.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 paź 2019 12:50

no to jak przebijemy w koncu ten opór na 145 PLN czy jeszce nie ( została mała luczka hossy). Papier gotowy do tego zeby wyrwac sie z tych oporów czy sie wyrwie ...zobaczymy . Jedno jest pewne , z tym co pokazuje na wynikach i to jak potrafia wyciagac hajs od graczy to jest nadal bardzo perspektywiczny papier w kontexcie dalszej monetyzacji FC ( w chinach pełna parą równiez na androida ) jak też biorac pod uwage ich kolejne gry ktore czekaja na swoja komecjalizacje .

P.S ciekawe czy wielkie głowy z 11 bit rif, von , głowa , i percances z CRJ , będą cos brzdakac na wątku TSgames. :lol: 8)

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 202
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: vonlichtenstein » 08 paź 2019 13:23

no to jak przebijemy w koncu ten opór na 145 PLN czy jeszce nie ( została mała luczka hossy). Papier gotowy do tego zeby wyrwac sie z tych oporów czy sie wyrwie ...zobaczymy . Jedno jest pewne , z tym co pokazuje na wynikach i to jak potrafia wyciagac hajs od graczy to jest nadal bardzo perspektywiczny papier w kontexcie dalszej monetyzacji FC ( w chinach pełna parą równiez na androida ) jak też biorac pod uwage ich kolejne gry ktore czekaja na swoja komecjalizacje .

P.S ciekawe czy wielkie głowy z 11 bit rif, von , głowa , i percances z CRJ , będą cos brzdakac na wątku TSgames. :lol: 8)
Mam TSG pewnie niewiele mniej od ciebie, brane od 7x. Polski gamedev potrzebuje każdego sukcesu, żeby utrzymać opinię jedynej branży na tej polskiej dziadowskiej giełdzie, gdzie można coś zarobić. Dla mnie super

Rif1977
Starszy chorąży
Posty: 1790
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Rif1977 » 08 paź 2019 13:39

no to jak przebijemy w koncu ten opór na 145 PLN czy jeszce nie ( została mała luczka hossy). Papier gotowy do tego zeby wyrwac sie z tych oporów czy sie wyrwie ...zobaczymy . Jedno jest pewne , z tym co pokazuje na wynikach i to jak potrafia wyciagac hajs od graczy to jest nadal bardzo perspektywiczny papier w kontexcie dalszej monetyzacji FC ( w chinach pełna parą równiez na androida ) jak też biorac pod uwage ich kolejne gry ktore czekaja na swoja komecjalizacje .

P.S ciekawe czy wielkie głowy z 11 bit rif, von , głowa , i percances z CRJ , będą cos brzdakac na wątku TSgames. :lol: 8)
Co tu brzdąkać. Dają radę niewątpliwie i jeszcze pewnie rybki będą paliwem przez jakiś czas. Tylko widać po obrotach jak marnie tutaj mają się bardzo dobre wiadomości. Kto ma zrobić różnicę w kursie, skoro papier w 80, jeśli nie większym procencie jest poza handlem? Drobni się wymieniają zaskórniakami i tyle. To się robi fajna spółka dywidendowa, ale czy kurs będzie bił rekordy? Zresztą PLW ma to samo.
Co zaś się tyczy 11bit, to sprawa otwarta czy zdołają kolejnym projektem wskoczyć o poziom wyżej. Niemniej kurs będzie takiej przyszłości wyczekiwał, gdy ujawnią szczegóły P8. Wejdą w rytm premiery własnej gry co rok , to już w ogóle będzie inna śpiewka. Cieszmy się, że ktoś trzyma renomę branży :)

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 08 paź 2019 13:52

Co do kursu to faktycznie moze dziwic ze nie ma popytu na tak ciekawa spółkę, ktora tak ładnie zwieksza skale dzialnosci , tak ładnie sie rozwija i ma tak mocno ustabilizowany akcjonariat. :lol: 8) :lol: Z drugiej strony wystarczyło tylko Kilakset K PLN zeby kurs poszedł o ładnych 8 proc do gory czyli nawet o ok 10 PLN czyli o ponad 70 MLN pln kapitalziacji w gore... :lol: 8) :lol: . Coz fundy tutaj graja w swoje GAMBONI...

Ale co sie odwlecze to....

Cytujac za SW. czekamy na kilka fajnych kolejnych wydarzeń. Czyli Chiny na androida i monetyzacje na tamtejszym rynku wchodzca w hard launch. Jak również na Soft lauch 3 kolejnych gier . 2 dla kobiet ( ktore mają pojawic sie w przeciągu "najblizszych " tygodni , oraz kolejna hobbystyczna grę ktora ma sie pojawic w IV qw tego roku). Pracuja też nad golf rush ( tle ze on był juz wczesniej zapowiadany jako gra casual) .

Także w kolejnych paru miesiacach konca roku mozna oczekiwac na sporo dodatkowych informacji co do nowych gier FC itp. Ciekawy jestem czy tak jak w tamtym roku 4 qw pod wzgledem wysokich marż bedzie podobny. To znaczy czy monetyzacja bedzie wysoka przy stosunkowo niewielkiej kasie wydanej na marketing jak to było w 4 qw 2018 roku. 8)


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Aki, CNA, Lapto..p, Mr.chabovsky i 191 gości