0,5 mln zł przychodu przez pierwszy miesiąc ? To ile zarobili po pierwszej dobie, średnią krajową ?
Idź już z tym swoim straganem do siebie bo i tak twoje eleboraty są za nudne by je czytać, a specjalnie śmiecisz tutaj.
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
prawdziwego faceta i bizness poznaje się nie jak zaczyna ale jak kończy . Zaczynali na 10 m kw, lets fish zaczynał od kilkuset K przychodu , fish clash zaczynał od 500 K przychodów. A jak to się wszytkopieknie rozwija i Konca nie na razie nie widać .0,5 mln zł przychodu przez pierwszy miesiąc ? To ile zarobili po pierwszej dobie, średnią krajową ?
Idź już z tym swoim straganem do siebie bo i tak twoje eleboraty są za nudne by je czytać, a specjalnie śmiecisz tutaj.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Co myślicie o Ghostrunner od One More Level? Zrobi sukces na miarę którejś gry 11b?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Taka zręcznościówka , nie wyglada żle ale nie liczyłbym na jakąs fajna sprzedaz bo takich gierek jest pełno na mobilki , oczywiscie inna grafa moze i mechanika ale mechanika i rozgrywaka tutaj polega tylko na zrecznosci , nic wiecej. A kapitalziacja OML nie jest wbrew pozorom taka mała, szczegónie Bioorac pod uwage Bilanse i to NP. to ze maja 20 K PLN w kasie spoki te wszystkie szemrane spółeczki sa tylko po to zeby podpiac sie pod Mode na gamedev , wyceniane sa spekulacyjnie na jakieś Kosmmicyne kapitalizacje Vs. to co soba reprezentuja i co Osiagaja.Co myślicie o Ghostrunner od One More Level? Zrobi sukces na miarę którejś gry 11b?
11 bit pzrez lata była wyceniany na 20 MLn PLN a zobacz jakie miał wyniki zawsze zyski netto i to po 1 mln pln przy przychodach 4..5 mln PLN rocznie . teraz to sie zrobił spekulacyjny szał jaj na wielu małych gamedevowych spółkach.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Chińczycy nadal główka śpiom.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
https://www.stockwatch.pl/komunikaty-sp ... 0000168962
Hmm czyli ile skoro są tylko wydawcą?
Czy mowa tylko o kosztach pc czy też portowania na pozostałe urządzenia?
Hmm czyli ile skoro są tylko wydawcą?
Czy mowa tylko o kosztach pc czy też portowania na pozostałe urządzenia?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Nie byli tylko wydawcą, co możesz z komunikatu wyczytać. Ponosili koszty produkcji (częściowe) i wydania. Przypuszczam, że chodziło w komunikacie również o koszt portowania.https://www.stockwatch.pl/komunikaty-sp ... 0000168962
Hmm czyli ile skoro są tylko wydawcą?
Czy mowa tylko o kosztach pc czy też portowania na pozostałe urządzenia?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Som? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Rif1977--żyjesz tylko z gpw? czy dorabiasz na tej pseudo giełdzie?jak mozna wiedzieć
dzieki
dzieki
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 259
- Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Pisze tak jak mówi, a mówi to co myśliSom? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
To był taka delikatna humorystyczne wstawka a ty juz sie buzujesz jak *** przy zrzucie..Som? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama
Co nie zmienia faktu że po ilości opinni mogli właśnie te 30 k kopii opchnac( to by pasilo, przychody brutto, z marżą i sklepu itp wyniosły do tej pory ponad 2 mln PLN, ) i nadal Chińczycy Śpiom, bo jak w przypadku FP season pass i DLC, to i tu szału nie ma jak na kapitalizację 11 b i to ile walczyli z grą(ilę czasu zajęła jej produkcja) oraz fakt że z każdej kopii to im Obecnie pewnie wpłynie na czysto( po potrąceniu kosztów sklepu, płatności do dev, podatków średniej ceny sprzedazy) ok 35 PLN a Byndzie mniej wraz z różnymi akcjami promocyjnymi.
Gra wita się z 2 stroną steama, jeszcze raz pytam Główkę czy właśnie to miałem z zapartym tchem obserwować?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Alina, ciągle się nie pochwaliłeś ile zarobił FC w pierwszej dobie sprzedaży, czyżby to było kilkaset złotych ?
Odpowiedź wklej też na wątek TEN.
Odpowiedź wklej też na wątek TEN.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Alina, ciągle się nie pochwaliłeś ile zarobił FC w pierwszej dobie sprzedaży, czyżby to było kilkaset złotych ?
Odpowiedź wklej też na wątek TEN.
Bo to w przypadku FC niema znaczenia, to odwrotna sytuacja do Gier 11 bit i innych na PC, gdzie Debiut ma ogromne znaczenie i pokazuje czy gra może się też w długim terminie monetyzować świetnie.
W przypadku FC znaczenie ma to że z qw na qw ma coraz większe przychody i zazwyczaj zyski, FC jest jak wino im dłużej jest na rynku tym lepsze wyniki robi, i nie chodzi tylko o sumowanoectych wyników w czasie
Co to CoM można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że na PC będzie się dużo gorzej sprzedawał nim Moonlight. A ten pewnie sprzedał w rok ok 300, 350 k kopii, skoro po prawie roku sprzedał na wszystkie platformy ok 500 k kopii.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Hmm, podobno gierka kosztowała milion złotych, a ja tu po podliczeniu mam 60,4 mln złotych. Jaka z tego stopa zwrotu wychodzi?
Nie neguję faktu, że zarabiają grube miliony i nie obawiają się ponosić wydatków marketingowych, a przecież mogliby kisić kasę na kontach, jak to ma miejsce w 11bit (tak, skoro nie dają rady szybciej produkować, to z pewnością powinni być bardziej zdecydowani w temacie wydawniczym). Niemniej pisanie o gierce za milion jest niepoważne. To kompletnie inne modele gier i gdyby nie kosmiczne wydatki marketingowy, to by nie było kosmicznych przychodów. Proste.
Sprzedał ok 300k, to możliwe. Tylko zdajesz sobie sprawę ile ta gra miała przez rok promocji? CoM spokojnie do takiej ilości dojdzie na PC. Do tego dojdą konsole, a wyższa cena i udział 50% w zyskach też swoje robi. Tylko takich gierek już powinno wychodzić 3-4 w roku. W przyszłym będzie jedna i może dopiero za dwa lata coś się ruszy.
Co to CoM można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że na PC będzie się dużo gorzej sprzedawał nim Moonlight. A ten pewnie sprzedał w rok ok 300, 350 k kopii, skoro po prawie roku sprzedał na wszystkie platformy ok 500 k kopii.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości