11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 04 wrz 2019 19:56

0,5 mln zł przychodu przez pierwszy miesiąc ? To ile zarobili po pierwszej dobie, średnią krajową ? :lol: :lol:
Idź już z tym swoim straganem do siebie bo i tak twoje eleboraty są za nudne by je czytać, a specjalnie śmiecisz tutaj.

REKLAMA


Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 wrz 2019 21:21

0,5 mln zł przychodu przez pierwszy miesiąc ? To ile zarobili po pierwszej dobie, średnią krajową ? :lol: :lol:
Idź już z tym swoim straganem do siebie bo i tak twoje eleboraty są za nudne by je czytać, a specjalnie śmiecisz tutaj.
prawdziwego faceta i bizness poznaje się nie jak zaczyna ale jak kończy . Zaczynali na 10 m kw, lets fish zaczynał od kilkuset K przychodu , fish clash zaczynał od 500 K przychodów. A jak to się wszytkopieknie rozwija i Konca nie na razie nie widać . :lol: 8) :lol:

gustavo
Starszy chorąży
Posty: 1420
Rejestracja: 05 sty 2014 01:07
Lokalizacja: Bory Tucholskie

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: gustavo » 04 wrz 2019 21:45

Co myślicie o Ghostrunner od One More Level? Zrobi sukces na miarę którejś gry 11b?

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 wrz 2019 10:14

Co myślicie o Ghostrunner od One More Level? Zrobi sukces na miarę którejś gry 11b?
Taka zręcznościówka , nie wyglada żle ale nie liczyłbym na jakąs fajna sprzedaz bo takich gierek jest pełno na mobilki , oczywiscie inna grafa moze i mechanika ale mechanika i rozgrywaka tutaj polega tylko na zrecznosci , nic wiecej. A kapitalziacja OML nie jest wbrew pozorom taka mała, szczegónie Bioorac pod uwage Bilanse i to NP. to ze maja 20 K PLN w kasie spoki te wszystkie szemrane spółeczki sa tylko po to zeby podpiac sie pod Mode na gamedev , wyceniane sa spekulacyjnie na jakieś Kosmmicyne kapitalizacje Vs. to co soba reprezentuja i co Osiagaja. 8)

11 bit pzrez lata była wyceniany na 20 MLn PLN a zobacz jakie miał wyniki zawsze zyski netto i to po 1 mln pln przy przychodach 4..5 mln PLN rocznie . teraz to sie zrobił spekulacyjny szał jaj na wielu małych gamedevowych spółkach.

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 wrz 2019 17:34

Chińczycy nadal główka śpiom. :mrgreen:

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4325
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 06 wrz 2019 00:03

https://www.stockwatch.pl/komunikaty-sp ... 0000168962

Hmm czyli ile skoro są tylko wydawcą?
Czy mowa tylko o kosztach pc czy też portowania na pozostałe urządzenia?

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2322
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 06 wrz 2019 07:47

https://www.stockwatch.pl/komunikaty-sp ... 0000168962

Hmm czyli ile skoro są tylko wydawcą?
Czy mowa tylko o kosztach pc czy też portowania na pozostałe urządzenia?
Nie byli tylko wydawcą, co możesz z komunikatu wyczytać. Ponosili koszty produkcji (częściowe) i wydania. Przypuszczam, że chodziło w komunikacie również o koszt portowania.

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 06 wrz 2019 08:15

A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama 8)

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2322
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 06 wrz 2019 08:24

A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama 8)
Som? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.

Acrobata
Starszy chorąży
Posty: 1824
Rejestracja: 24 lip 2017 08:37

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Acrobata » 06 wrz 2019 08:29

Rif1977--żyjesz tylko z gpw? czy dorabiasz na tej pseudo giełdzie?jak mozna wiedzieć
dzieki

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 259
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: vonlichtenstein » 06 wrz 2019 08:40

A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama 8)
Som? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.
Pisze tak jak mówi, a mówi to co myśli :lol:

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 06 wrz 2019 08:45

A ja myślę że ten komunikat oznacza że sprzedali do tej pory ok 30 k sztuk i som obecnie na 2 stronie steama 8)
Som? Słoma z butów wychodzi, do tego radość, że sąsiad nie zarobił. Ale jak się ma takie serdele, to nie dziwota.
To był taka delikatna humorystyczne wstawka a ty juz sie buzujesz jak *** przy zrzucie.. :twisted:

Co nie zmienia faktu że po ilości opinni mogli właśnie te 30 k kopii opchnac( to by pasilo, przychody brutto, z marżą i sklepu itp wyniosły do tej pory ponad 2 mln PLN, ) i nadal Chińczycy Śpiom, bo jak w przypadku FP season pass i DLC, to i tu szału nie ma jak na kapitalizację 11 b i to ile walczyli z grą(ilę czasu zajęła jej produkcja) oraz fakt że z każdej kopii to im Obecnie pewnie wpłynie na czysto( po potrąceniu kosztów sklepu, płatności do dev, podatków średniej ceny sprzedazy) ok 35 PLN a Byndzie mniej wraz z różnymi akcjami promocyjnymi.

Gra wita się z 2 stroną steama, jeszcze raz pytam Główkę czy właśnie to miałem z zapartym tchem obserwować? :lol:

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 06 wrz 2019 09:31

Alina, ciągle się nie pochwaliłeś ile zarobił FC w pierwszej dobie sprzedaży, czyżby to było kilkaset złotych ?
Odpowiedź wklej też na wątek TEN.

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7743
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 06 wrz 2019 09:40

Alina, ciągle się nie pochwaliłeś ile zarobił FC w pierwszej dobie sprzedaży, czyżby to było kilkaset złotych ?
Odpowiedź wklej też na wątek TEN.


Bo to w przypadku FC niema znaczenia, to odwrotna sytuacja do Gier 11 bit i innych na PC, gdzie Debiut ma ogromne znaczenie i pokazuje czy gra może się też w długim terminie monetyzować świetnie.

W przypadku FC znaczenie ma to że z qw na qw ma coraz większe przychody i zazwyczaj zyski, FC jest jak wino im dłużej jest na rynku tym lepsze wyniki robi, i nie chodzi tylko o sumowanoectych wyników w czasie :lol:

Co to CoM można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że na PC będzie się dużo gorzej sprzedawał nim Moonlight. A ten pewnie sprzedał w rok ok 300, 350 k kopii, skoro po prawie roku sprzedał na wszystkie platformy ok 500 k kopii.

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2322
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 06 wrz 2019 10:25

Tu masz ładnie przedstawione . Wydatki na reklame nie przekraczały NIGDY przychodów z gry. Nawet na samym poczatku jak zainwestowali 1 balona w reklame to w tym czasie płatnosci od graczy wyniosły 4.5 mln PLN.

Obrazek
Hmm, podobno gierka kosztowała milion złotych, a ja tu po podliczeniu mam 60,4 mln złotych. Jaka z tego stopa zwrotu wychodzi?

Nie neguję faktu, że zarabiają grube miliony i nie obawiają się ponosić wydatków marketingowych, a przecież mogliby kisić kasę na kontach, jak to ma miejsce w 11bit (tak, skoro nie dają rady szybciej produkować, to z pewnością powinni być bardziej zdecydowani w temacie wydawniczym). Niemniej pisanie o gierce za milion jest niepoważne. To kompletnie inne modele gier i gdyby nie kosmiczne wydatki marketingowy, to by nie było kosmicznych przychodów. Proste.

Co to CoM można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że na PC będzie się dużo gorzej sprzedawał nim Moonlight. A ten pewnie sprzedał w rok ok 300, 350 k kopii, skoro po prawie roku sprzedał na wszystkie platformy ok 500 k kopii.
Sprzedał ok 300k, to możliwe. Tylko zdajesz sobie sprawę ile ta gra miała przez rok promocji? CoM spokojnie do takiej ilości dojdzie na PC. Do tego dojdą konsole, a wyższa cena i udział 50% w zyskach też swoje robi. Tylko takich gierek już powinno wychodzić 3-4 w roku. W przyszłym będzie jedna i może dopiero za dwa lata coś się ruszy.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości