Przy wejściu na steama przez przeglądarkę w trybie prywatnym widać 3 banery na pierwszej stronie do głownych gier do tego grafika z wyprzedażą wydawcy. Rok temu weekend wydawcy był w tym samym czasie, czyli chyba jeden rocznie mogą zrobić póki co.
Czekamy na premiery konsolowe. Na steam będą premiery małych gier innych deweloperów. W mojej ocenie w większości nic ciekawego. Jeszcze jest taki problem, że Epic store swoim cotygodniowym rozdawnictwem zniechęca do kupowania małych gier.
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7546
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
FP po raz kolejny poakzuje ze w Long sellerze to jednak mu daleko do TWoM, jesli chodzi o ilosc sprzedawnych kopii i nawet pozycjonowanie na steamie na promocjach( ktore jest uzaleznione od dochodowosci gry ). Nawet cieżko im sie do TOP10 załapać.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
chopie? z pozycjami 10+ na steamie i kolejnymi grami na 2 stronie?Gdzieś na necie wyłapałem że zesxloroczny publisher sale dał bitom ok 5kk przychodu. Jeśli to prawda, to biorąc pod uwagę o dwa dni dłuższą wyprzedaż i większe portfolio to 10kk faktycznie mogłoby być w zasięgu.Wygląda to nieźle, aż 6 dni promocji. Póki co wszystkie 7 edycji na dwóch pierwszych stronach, nawet season pass w pierwotnej cenie i symbolicznie przecenione ChoM poszły z okolic 8 strony na drugą. To może dać pod 10 mln przychodu
wydaje mi sie ze to raczej pobozne zyczenia sa . Zobaczymy jak długo sie utrzymaja.Zakladam ze wowczas FP jako jednak swieższa gra --spzredawała sie i pozycjonowała duzo lepiej niz teraz gdy uzyskali rok temu jak czytałes Owe 5 Mln przychodu.
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Wystarczy sprzedać 100 000 kopi łącznie COM i FP GOTY. Czyli 50K na grę przez blisko tydzień. Lub mniej dodając TWOM i ML.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
nie no pełen LUZ , taki TWOM w 1.5 Miesiaca swojego debiutu w 2014 roku wygenerował 15 mln PLN przychodu.Wystarczy sprzedać 100 000 kopi łącznie COM i FP GOTY. Czyli 50K na grę przez blisko tydzień. Lub mniej dodając TWOM i ML.
Wiec spoko loko luz i spontan.
pozatym nie wiem jak liczysz ale mowiac o 100 K kopii i 10 Mln przychodów to mowisz o 100 PLN z kopii dla 11 bit. A to juz samo w sobie jest Bajdurzenie patzrac na Ceny tych gier na styemie i odejmujac jeszcze prowizje , podatki, Roznice cenowe na poszczegolnych Rynkach ---Bo głowka TWIERDZI że np. Chinczycy mocno biorą FP , a tam cena jest Jeszcze nizsza bo niecałe 7 Dolców za kopie ITP.ITD. czyli ponizej 30 PLN z prowizja steama ITP..ITD
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
nigdzie nie piszę o przychodzie dla bita.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
myslałem ze odnoscisz sie do postu mojego w ktorym cytowałem capitana ktory liczy nawet na 10 MLN pln przychodu z tej kampani promocyjnej.nigdzie nie piszę o przychodzie dla bita.
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Wtedy potrzeba 15 baniek zrobić. Może będzie, może nie.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Hej Al, użyłem trybu przypuszczającego Ale myśle że jest to możliwe - fakt, miejsca niższe ale jest w sumie sześć produktów które pracują na ten wynik zamiast czterech. Do tego dwa dni dłuższa promocja. Aha, no i niższa marża Steam na Frostpunk.chopie? z pozycjami 10+ na steamie i kolejnymi grami na 2 stronie?Gdzieś na necie wyłapałem że zesxloroczny publisher sale dał bitom ok 5kk przychodu. Jeśli to prawda, to biorąc pod uwagę o dwa dni dłuższą wyprzedaż i większe portfolio to 10kk faktycznie mogłoby być w zasięgu.Wygląda to nieźle, aż 6 dni promocji. Póki co wszystkie 7 edycji na dwóch pierwszych stronach, nawet season pass w pierwotnej cenie i symbolicznie przecenione ChoM poszły z okolic 8 strony na drugą. To może dać pod 10 mln przychodu
wydaje mi sie ze to raczej pobozne zyczenia sa . Zobaczymy jak długo sie utrzymaja.Zakladam ze wowczas FP jako jednak swieższa gra --spzredawała sie i pozycjonowała duzo lepiej niz teraz gdy uzyskali rok temu jak czytałes Owe 5 Mln przychodu.
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 259
- Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
4 gierki w pierwszej 20-tce Steama, kolejne 3 na drugiej stronie a zawistny buraczany łeb będzie udowadniał jak to TWOM rządził i wymiatałFP po raz kolejny poakzuje ze w Long sellerze to jednak mu daleko do TWoM, jesli chodzi o ilosc sprzedawnych kopii i nawet pozycjonowanie na steamie na promocjach( ktore jest uzaleznione od dochodowosci gry ). Nawet cieżko im sie do TOP10 załapać.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
czekam az zaczniesz sie podniecać ze są w top 50 przy kapitalziacji bita 900 mln PLN. i ze sporo z 2 gier beda musieli oddac deweloperom.4 gierki w pierwszej 20-tce Steama, kolejne 3 na drugiej stronie a zawistny buraczany łeb będzie udowadniał jak to TWOM rządził i wymiatałFP po raz kolejny poakzuje ze w Long sellerze to jednak mu daleko do TWoM, jesli chodzi o ilosc sprzedawnych kopii i nawet pozycjonowanie na steamie na promocjach( ktore jest uzaleznione od dochodowosci gry ). Nawet cieżko im sie do TOP10 załapać.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ależ szczura boli, że kiedyś wysypał się z papieru przed spadkami, małpując WatchDogaczekam az zaczniesz sie podniecać ze są w top 50 przy kapitalziacji bita 900 mln PLN. i ze sporo z 2 gier beda musieli oddac deweloperom.4 gierki w pierwszej 20-tce Steama, kolejne 3 na drugiej stronie a zawistny buraczany łeb będzie udowadniał jak to TWOM rządził i wymiatałFP po raz kolejny poakzuje ze w Long sellerze to jednak mu daleko do TWoM, jesli chodzi o ilosc sprzedawnych kopii i nawet pozycjonowanie na steamie na promocjach( ktore jest uzaleznione od dochodowosci gry ). Nawet cieżko im sie do TOP10 załapać.
Trzeba być skończoną szują aby negować wartość 11bit. No i alik jest nią
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
boli to raczej coś ciebie ponizej pleców cos cie uwiera.
Ja pisze że dochodzi juz do absurdów najpierw zbiorowym jaraniem sie debiutem gry z wydawnictwa , a teraz tym ze na promocjach 4 gry sa poza pierwsza 10 steama.
Ja pisze że dochodzi juz do absurdów najpierw zbiorowym jaraniem sie debiutem gry z wydawnictwa , a teraz tym ze na promocjach 4 gry sa poza pierwsza 10 steama.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
A tymczasem wygląda na to, że zrobili dobrą robotę z portem FP na konsole:
https://twitter.com/AKAWist/status/1182197653184094209
https://twitter.com/AKAWist/status/1182197653184094209
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
I właśnie TO jest na prawde wazne...FP na Konsole a nie to czy zarobią zysku netto 7 mln PLN.....w 2 qw czy ciut wiecej lub mniej..A tymczasem wygląda na to, że zrobili dobrą robotę z portem FP na konsole:
https://twitter.com/AKAWist/status/1182197653184094209
BO przyszły rok to bedzie mozna sie zastanawiac, czy nawet te pare mln zysku netto bedzie przypadało na półrocze...
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości