11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 19 lis 2018 10:27

A jak to wygląda technicznie?
Po takich spadkach chyba jakaś konkretniejsza korekta się należy?
O zamykaniu luk nie wspominając ;)

REKLAMA


klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: klaxon » 19 lis 2018 10:31

Playway 865 mln (wyniki 26.11), TenSquare 585 mln (wyniki 20.11), 11bit 535 mln (w tym 65mln środków w kasie)
Przy czym na ta chwile Bit ma C/Z nizszy od obu tych spolek. TenSquare to w ogole jest przegrzany jakos bardzo.
Nie zgodzę się, jest na fali wznoszącej póki co i powinien jutro pokazać dobre wyniki za 3kw. Moim zdaniem to raczej wycena PLW jest do korekty.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018 10:36 przez klaxon, łącznie zmieniany 1 raz.

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 19 lis 2018 10:46

i masz jedną na 400 zł.
Które będą pierwsze?;)

dryniol
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8603
Rejestracja: 19 paź 2006 21:05

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: dryniol » 19 lis 2018 11:02

Mój nik zawsze pozostanie na forum parkietu, a wasze w większości poznikają za dwa lata z tego forum, by nie przyznawać się do to tego, jacy to byliście "mądrzy" :roll:
Poczekaj lepiej Dryniol aż wyjdziesz na zero na Tauronie, zanim zaczniesz się publicznie obnażać z radości...
Jaką miałem radość jeszcze kilka miesięcy temu, jak pisałem, że branża gier jest w kosmosie z wycenami, a energetyka wyceniana jak bankruty, a Wy publicznie się obnażaliscie z radości, robiąc ze mnie przy okazji głupka :?: :!: :roll:
O mnie się nie martw. Na Tauronie mam średnią ponizej 2 zl, więc już zarabiam.
Dalej nie pojmujesz tego, że ja inwestuje w wartość (zysk spółki wypracowany na jedną akcje C/Z i majątek spółki na jedną akcję C/WK) a nie w owczy pęd Jasiów Kowalskich :roll:
Na grach macie wszystko wirtualnie;
Wirtualna branża, wirtualne wyceny spółek i wirtualne marzenia Jasiów Kowalskich :roll:
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy :)
Policzymy % po 2024 roku :P

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 19 lis 2018 12:17

No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:

Dzień dobry

Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą :( .

Pozdrawiamy


Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.

mareqq
Starszy chorąży
Posty: 1241
Rejestracja: 06 sie 2011 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: mareqq » 19 lis 2018 12:22

To niech zarząd kupuje jak jest tanio 8)

pandorinium
Chorąży sztabowy
Posty: 6728
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: pandorinium » 19 lis 2018 12:24

To niech zarząd kupuje jak jest tanio 8)

Oni sobie drukną taniej w ramach nagrody za wspaniały sukces. :lol:

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2331
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 19 lis 2018 12:24

Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 19 lis 2018 12:28

Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.
To pytanie padlo na watku inwestorskim wiec kto wie, moze sie do tego ustosunkuja...

dryniol
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8603
Rejestracja: 19 paź 2006 21:05

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: dryniol » 19 lis 2018 12:30

No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:

Dzień dobry

Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą :( .

Pozdrawiamy


Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji. :roll:
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK :roll:
Czy Panowie z zarządów gier nie widzieli na spółkach z tymi rekordowym zyskami wykresow jeszcze kilka miesięcy temu :?: :roll:
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski. :roll:
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018 12:36 przez dryniol, łącznie zmieniany 1 raz.
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy :)
Policzymy % po 2024 roku :P

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 19 lis 2018 12:33

No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:

Dzień dobry

Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą :( .

Pozdrawiamy


Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji. :roll:
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski.
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK :roll:
Nie twierdze, ze wycena 1 mld + byla adekwatna. Byla absurdalnie wysoka. Twierdze jednak ze przecena ponad 50% od szczytu w obecnej sytuacji Spolki gdzie przyszlosc rysuje sie naprawde dobrze tez jest trudna do racjonalnego wytlumaczenia.

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: blah8760 » 19 lis 2018 12:34

Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.
To pytanie padlo na watku inwestorskim wiec kto wie, moze sie do tego ustosunkuja...
http://foruminvest.11bitstudios.com/vie ... 4029#p4029
1. Zgodnie z zaleceniem naszego audytora (Deloitte) koszty Programu Motywacyjnego funkcjonującego w 11 bit studios S.A. są sztywne i rozkładają się liniowo (tzn. obciążają nasze wyniki) aż do II kwartału 2020 roku. Po raz kolejny podkreślę, że są to wyłącznie koszty papierowe. Przyznajemy, że patrząc poprzez pryzmat ostatnich zmian wyceny naszej Spółki mamy wątpliwości, czy narzucona nam metoda rozliczania Programu Motywacyjnego jest słuszna.

dryniol
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8603
Rejestracja: 19 paź 2006 21:05

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: dryniol » 19 lis 2018 13:00

No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:

Dzień dobry

Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą :( .

Pozdrawiamy


Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji. :roll:
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski.
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK :roll:
Nie twierdze, ze wycena 1 mld + byla adekwatna. Byla absurdalnie wysoka. Twierdze jednak ze przecena ponad 50% od szczytu w obecnej sytuacji Spolki gdzie przyszlosc rysuje sie naprawde dobrze tez jest trudna do racjonalnego wytlumaczenia.

A czy adekwatna była wycena na 3 mld zl, spółki która zarabia 1,5 mld zl rocznie :?: :roll:
Chyba rzeczywiście nie masz pojęcia co mogą zrobić z kursami "wielcy", jak już obiorą odpowiedni kierunek :roll:
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy :)
Policzymy % po 2024 roku :P

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: blah8760 » 19 lis 2018 15:15

A tymczasem FP z promo 33% przez najbliższy tydzień na Steam, pewnie z okazji zbliżającego się Endless mode.

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 19 lis 2018 15:42

Nie wiem czy to dobry ruch...
Samo EM powinno napędzić sprzedaż.
Ale jeśli uznali to za słuszny krok, ok.

No i gdzie jest dno...;/
po 16 pewnie się dopiero zacznie jazda na -10% (albo daj boże w 2 stronę...).


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości