A jak to wygląda technicznie?
Po takich spadkach chyba jakaś konkretniejsza korekta się należy?
O zamykaniu luk nie wspominając
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Nie zgodzę się, jest na fali wznoszącej póki co i powinien jutro pokazać dobre wyniki za 3kw. Moim zdaniem to raczej wycena PLW jest do korekty.Przy czym na ta chwile Bit ma C/Z nizszy od obu tych spolek. TenSquare to w ogole jest przegrzany jakos bardzo.Playway 865 mln (wyniki 26.11), TenSquare 585 mln (wyniki 20.11), 11bit 535 mln (w tym 65mln środków w kasie)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018 10:36 przez klaxon, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
i masz jedną na 400 zł.
Które będą pierwsze?;)
Które będą pierwsze?;)
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Jaką miałem radość jeszcze kilka miesięcy temu, jak pisałem, że branża gier jest w kosmosie z wycenami, a energetyka wyceniana jak bankruty, a Wy publicznie się obnażaliscie z radości, robiąc ze mnie przy okazji głupkaPoczekaj lepiej Dryniol aż wyjdziesz na zero na Tauronie, zanim zaczniesz się publicznie obnażać z radości...Mój nik zawsze pozostanie na forum parkietu, a wasze w większości poznikają za dwa lata z tego forum, by nie przyznawać się do to tego, jacy to byliście "mądrzy"
O mnie się nie martw. Na Tauronie mam średnią ponizej 2 zl, więc już zarabiam.
Dalej nie pojmujesz tego, że ja inwestuje w wartość (zysk spółki wypracowany na jedną akcje C/Z i majątek spółki na jedną akcję C/WK) a nie w owczy pęd Jasiów Kowalskich
Na grach macie wszystko wirtualnie;
Wirtualna branża, wirtualne wyceny spółek i wirtualne marzenia Jasiów Kowalskich
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą .
Pozdrawiamy
Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą .
Pozdrawiamy
Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
To niech zarząd kupuje jak jest tanio
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
To niech zarząd kupuje jak jest tanio
Oni sobie drukną taniej w ramach nagrody za wspaniały sukces.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
To pytanie padlo na watku inwestorskim wiec kto wie, moze sie do tego ustosunkuja...Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą .
Pozdrawiamy
Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji.
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK
Czy Panowie z zarządów gier nie widzieli na spółkach z tymi rekordowym zyskami wykresow jeszcze kilka miesięcy temu
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018 12:36 przez dryniol, łącznie zmieniany 1 raz.
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Nie twierdze, ze wycena 1 mld + byla adekwatna. Byla absurdalnie wysoka. Twierdze jednak ze przecena ponad 50% od szczytu w obecnej sytuacji Spolki gdzie przyszlosc rysuje sie naprawde dobrze tez jest trudna do racjonalnego wytlumaczenia.Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą .
Pozdrawiamy
Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji.
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski.
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
http://foruminvest.11bitstudios.com/vie ... 4029#p4029To pytanie padlo na watku inwestorskim wiec kto wie, moze sie do tego ustosunkuja...Tylko nie wytłumaczyli się czy dalej będą walić papierowe koszty w oparciu o kosmiczny kurs dla programu motywacyjnego, co sprawia, że za każdym razem realne zyski są zanizane i wypadają poniżej konsensusu.
1. Zgodnie z zaleceniem naszego audytora (Deloitte) koszty Programu Motywacyjnego funkcjonującego w 11 bit studios S.A. są sztywne i rozkładają się liniowo (tzn. obciążają nasze wyniki) aż do II kwartału 2020 roku. Po raz kolejny podkreślę, że są to wyłącznie koszty papierowe. Przyznajemy, że patrząc poprzez pryzmat ostatnich zmian wyceny naszej Spółki mamy wątpliwości, czy narzucona nam metoda rozliczania Programu Motywacyjnego jest słuszna.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Nie twierdze, ze wycena 1 mld + byla adekwatna. Byla absurdalnie wysoka. Twierdze jednak ze przecena ponad 50% od szczytu w obecnej sytuacji Spolki gdzie przyszlosc rysuje sie naprawde dobrze tez jest trudna do racjonalnego wytlumaczenia.Wszystko ładnie, ślicznie, pięknie.No prosze, doczekalismy sie oficjalnego komentarza ze strony Spolki:
Dzień dobry
Nie będziemy ukrywać, że z wielkim rozczarowaniem patrzymy na ostatnie zachowanie się kursu naszej Spółki szczególnie w świetle tego jak wyglądają nasze tegoroczne wyniki finansowe, które są absolutnie rekordowe w historii. Spółka konsekwentnie realizuje wszystkie założenia swojej strategii. Jesteśmy w trakcie IV kwartału, na który zaplanowaliśmy szereg działań wokół tytułów z naszego portfolio (W tym wydawniczego), które powinny mieć zauważalny wpływ na nasze wyniki za ten okres. Niektóre z inicjatyw są już za nami (premiery "Moonlightera" na Nintendo Switch, "TWoM: Stories - The Last Broadcast"). Spełniły pokładane w nich nadzieje. Przed nami jeszcze m.in. premiery dodatku do "Frostpunka", na który fani bardzo czekają oraz "TWoM" na Nintendo Switch. Wszystko wskazuje na to, że to będzie bardzo dobry kwartał dla naszej Spółki. Kolejne kwartały również zapowiadają się bardzo interesująco. Spółka ma na kontach ponad 61 mln PLN. Zasoby rosną z kwartału na kwartał. Nie posiada żadnych zobowiązań finansowych. Może skupić się na core-biznesie, czyli produkcji i wydawaniu gier.
11 bit studios S.A. jest częścią polskiego rynku kapitałowego, którego kondycja, delikatnie mówiąc, nie jest najlepsza. TFI muszą mierzyć się z masowymi umorzeniami jednostek udziałowych. Płynność większości spółek MSP jest skrajnie niska co wyklucza możliwość sprzedaży większego pakietu akcji. Płynność 11 bit studios S.A. jest z kolei całkiem przyzwoita co, w świetle tego, co obserwujemy aktualnie na GPW, wcale nie musi być dobrą rzeczą .
Pozdrawiamy
Widac, ze sa rozczarowani zachowaniem kursu. I dobrze, takie otrzezwienie bylo im potrzebne i mam nadzieje ze zadziala jako dodatkowy motywator. Zapowiedz dobrych wynikow za IV kwartal nie dziwi nikogo kto ta branze zna i rozumie. Tak jak pisalem wczesniej widac ze FP jest "rozpisany" debiutami i przecenami na poszczegolnych platformach tak aby przynosil zyski rozlozone w wielu kwartalach. Takze komentarze w rodzaju "Sprzdaz FP zawiodla" sa w moim odczuciu chybione, zwlaszcza widzac jakie oni maja doswiadczenie w monetyzacji gier. Moim zdaniem nikt na polskim gamedev nie monetyzuje tak skutecznie jak oni.
Szkoda tylko, że jeszcze nie napisali, że rynek akcji dyskontuje wszystko dużo, dużo wczesniej i wszystko co najlepsze już dawno było w cenie akcji.
Gant jak był na szczytach hossy w 2007 roku, teżi Panowie Prezesi pięknie pisali, że mają rekordowe zyski.
Jeszcze mogliby dodać do tych rekordowych zysków jakie spółka ma wskaźniki C/Z i C/WK
A czy adekwatna była wycena na 3 mld zl, spółki która zarabia 1,5 mld zl rocznie
Chyba rzeczywiście nie masz pojęcia co mogą zrobić z kursami "wielcy", jak już obiorą odpowiedni kierunek
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
A tymczasem FP z promo 33% przez najbliższy tydzień na Steam, pewnie z okazji zbliżającego się Endless mode.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Nie wiem czy to dobry ruch...
Samo EM powinno napędzić sprzedaż.
Ale jeśli uznali to za słuszny krok, ok.
No i gdzie jest dno...;/
po 16 pewnie się dopiero zacznie jazda na -10% (albo daj boże w 2 stronę...).
Samo EM powinno napędzić sprzedaż.
Ale jeśli uznali to za słuszny krok, ok.
No i gdzie jest dno...;/
po 16 pewnie się dopiero zacznie jazda na -10% (albo daj boże w 2 stronę...).
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości