11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
nadzór_mocy
Sierżant
Posty: 47
Rejestracja: 27 cze 2017 21:08

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: nadzór_mocy » 01 cze 2019 19:19

Popatrz sobie alik na Steam jak wygląda ta twoja "słaba monetyzacja" :lol:
w zeszłym tygodniu sobotni peek 1600 grających, w tym tygodniu po rozdaniu milionów kuponów -50% sobotni peek 2000 grających. Toż to muszą być miliardy miliardów zysku :twisted:


glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1462
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 01 cze 2019 20:32

No cóż, nie każdemu Bozia dała na tyle rozumku by domyślił się, że firma zarabia na kupujących, a nie grających. A już głębsze przemyślenia w stylu "tylko część korzystających z większych wyprzedaży uruchamia od razu/ uruchamia w ogóle grę" dostępne są naprawdę nielicznym.

nadzór_mocy
Sierżant
Posty: 47
Rejestracja: 27 cze 2017 21:08

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: nadzór_mocy » 01 cze 2019 21:11

w takie bajeczki to może by ktoś uwierzył gdyby była wielka wyprzedaż Steam. tymczasem mamy luźny weekendzik, miliony kuponów -50% rozdanych, i skok grających ledwie o 400 osób.

Al ma rację, przy tak marnej sprzedaży tutaj w raportach będzie jeszcze kilka kwartałów ostrej czerwieni zanim łaskawie wypuszczą p8 w 2021-22.

vonlichtenstein
Sierżant sztabowy
Posty: 134
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: vonlichtenstein » 01 cze 2019 21:41

@głowacki

Daj sobie spokój, z debilami nie wygrasz, sprowadzi dyskusję do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Od razu ignor i spokojniejsza głowa. Poza tym po nicku widać, że to kolejny miłośnik energetyki...dziesiąty stopień zasilania

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 930
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 04 cze 2019 08:01

Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć 8) Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie :)

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1167
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 11:25

Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć 8) Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie :)

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... MbEy5f62Xs

NIe wiem jak was ale mnie TA pikseloza kolorowa strasznie bije po oczach ---chwile sie ogląda i te kolorki te pixele powoduja zmęczenie ---w tej rozgrywce wszytko się zlewa, rozmywa jest mało wyraziste wporzygodach i jednocześnie zbyt jaskrawe i kolorowe w innych lokacjach ---mnie to strasznie meczy nawet jak tylko ogladam a nie wpartuję sie mocniej grając--- porównując do gry z 2000 ROku czyli spzred prawie 20 lat czyli do DIABLO 2. słabo to wyglada jeśli chodzi o balans grafiki ---co do klimatu jesli TA pixeloza kogoś zbytmocno bije w oczy, to automatycznie zabiera to klimat rozgrywki . ---Już sobie wyobrazam jak to musi wyglądac mecząco na WIELKICH screenach podłączonych do konsol. :shock:

Szczerze to za CIULA nie wiem czym tak sie podniecacie? ---najfajniejsze w tej grze sa widoczki panoramiczne ---raszta w grafice po prostu meczy oko ---przynajmniej ja tak mam.

trance
Młodszy chorąży
Posty: 567
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 04 cze 2019 11:46

Ale ustawiłeś sobie na yt jakość HD czy jedziesz na 480p i stąd te bolące oczy?;D

Póki co większość opinii, łącznie z tymi którzy grali na targach, jest bardzo pozytywna.
Nie oczekujmy też cudów, to jest w końcu gra z wydawnictwa ze skromnym budżetem
a zakładać możemy ze zwróci się z nawiązką i to porządną.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1167
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 12:00

Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.

Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 930
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 04 cze 2019 17:54

Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.

Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.
W pełni się zgadzam - ta gra nie każdemu przypadnie do gustu. I bardzo dobrze. Ta gra jest projektowana pod konkretnego gracza: po 30tce, weteran starych hack’n’slash, lubi pixelową grafikę ze względu na nostalgię i powrot do lat dzieciństwa. Taki gracz jak ja. Takich osób jest moim zdaniem dużo i stać je na takie fanaberie jak Children of Morta. Popatrz na popularność Diablo na GoGu - po tylu latach ludzie wciąż chcą kupować takie tytuły. Retro jest w modzie i w tym upatruje duże nadzieje. A co do mechaniki - nie zgodzę się że to powielanie schematów, levelowanie całej rodziny, przedmioty tylko na dane misje czy wiecznie randomowe mapy to rzadko spotykane rozwiązania. No i coop na jednym ekranie - to też duży atut. Myślę że sprzedaż miliona sztuk na wszystkie platformy razem w rok od premiery to całkiem realny scenariusz.

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1462
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 04 cze 2019 19:02

Kurde Alina, rzecz w tym, że ta grafika, która ciebie razi, jest właśnie zachwalana przez graczy i określana jako "beautiful".
I właśnie o to chodzi, że ten sam tytuł w "nowoczesnej' skórze miałby dużo większe problemy żeby się przebić.
Gdybym był ***** naganiaczem jak 3MLD lub ty, poszedłbym tu po bandzie. Skoro wy porównywaliście WW3 do PUBG, to może my zaczniemy wklejać w każdym poście przykład pikselowego Minecrafta z licznikiem 176 milionów kopii i jeszcze wiele więcej w przyszłości ?

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1167
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 20:34

Kurcze Głowacki, minecraft czy roblox nie zdobył popularności bo są 'pixelozą', zdobył ją bo te gry oferują olbrzymią swobodę i możliwości grania i tworzenia.

Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że Com tego typu możliwości nie oferuje, jest bardzo bardzo schematyczny, korytarzowa co widać po tym materiale.

Ale to moja opinia, natomiast dziwię się tej podniecie dotyczącej CoM. WW3 w porównaniu z, CoM daje dużą swobodę rozgrywki jesli już wplątujesz go do dyskusji, to że dali takiego ciała w debiucie z technicznymi kwestiami, ci z F51, było ich największym błedem, bo WW3 mogła być grą która by mogła w tej firmie wiele zmienić, póki co wygląda że tą szansę zmarnowali.

P. S diablo to klasyka nic dziwnego że się w niego jeszcze szarpie tak jak się szarpie w UfoX com itp. Itd .

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1167
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 cze 2019 10:01

Zeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .

pandorinium
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3214
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: pandorinium » 05 cze 2019 10:47

50%

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 930
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 05 cze 2019 11:08

Zeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .
Alik, no ale przeciez to jedna z kilku ciekawych premier jaka Spolka planuje na drugie polrocze. Wiec jak sie zsumuje je wszystkie + podpisany deal z dystrybutorami to raczej nie ma obaw by byli na koniec roku duzo ponizej konsensusu. Zaryzykowlabym stwierdzenie ze moze byc zaskoczenie i wynik ponad kreska 8)

Tymczasem pojawiaja sie pierwsze gampelay CoM na Nintendo Switch. Mam przeczucie ze ta gra jest szczegolnie dobrze skrojona na ta wlasnie platforme.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1167
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 cze 2019 14:07

to ze to jednak z ciekawych premier to sie zgodze , ale z tego względu ze tych premier jest ogolnie mało, a powinno dawno byc duzo wiecej.

I dlatego z ta spółka mielem problem jesli chodzi o tempo jej rozwoju. Dlatego tez nie bardzoe wierze w ten ich OBECNY PR ---bo niby dlaczego to NAgle po Tylu latach od zapowiedzi ju z w 2015 roku miałoby to sie zmienic ---to nie kwestia zasobów tylko MENTALNOŚCI i póki co nie bardzo w zmiane mentalnosci chce mi się wierzyć patrząc na to ile czasu i zasobów nadal poswiecaja Frostpunkowi TWoMowi vs. Projektowi 8 Ktory już praktycznie oficjalnie przyznaja że realny termin to 2021.

To samo jest z tymi grami z wydawnictwa Kiedy one miały byc PIERWOTNIE itp. itd. ?


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: filozof rynku, Lapto..p i 199 gości