11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 06 wrz 2019 10:56

Bardziej zdecydowani będą jak przeniosą się do nowej siedziby w przyszłym roku.

Ale i tak nie jest 4 gry na tapecie a muszą też obsługiwać cały czas FC w swoich usługach, jak również pewnie Lets Fish i Wild Hunt tyle że za pewny w mniejszym stopniu. Może po 2020 będą mieli jeszcze większe ambicje jeśli chodzi o tworzenie gier. Dlatego nie potrzebna im jest tak olbrzymią kasa jaką generują i dzieła się z akcjonariuszami. To dlatego że koszty reklam pokrywają Owe gry na bieżąco że swojej monetyzacji. Pozatm rozwój musi być przeprowadzany też pod kontrolą i z Głową, tam i tak już pracuje nie mała liczba osób a niekontrolowane zwiększanie zatrudnienia może szybciej haos i problemy stwarzać niż korzyści. Już lepiej jakby przejmował jakieś ciekawe zgrabne (choć np niewielkie) zespoły.

P. S. Gra kosztowała ich 1 mln PLN. Oni nie zarabiają na Grze bo ona jest za darmo. ONI ZARABAJĄ NA USŁUGACH DO TEJ Gry. A jak wiadomo w usługach Handlu itp. Reklama jest jego dźwignią. Efakt jest taki że z qw na kw przychody i zyski na ogół rosną, czego np. W TWOM, FP, moonligter że itp Nie ma bo największą kasę Zainkasowali w debiucie jeśli chodzi o przychody miesięczne(chociaż TWOM wyjątkowo świetnie się monetyzowal nawet długo po debiucie).

Dlatego też np taki CoM największą monetyzację na PC raczej będzie miał za sobą,potem oczywiście jakąś kasę będzie dokładal ale hak za zwyczaj bywa będzie miesięcznie coraz mniejsza Kasa. Z FC jest Dokładnie na odwrót dlaczego czekam na debiuty kolejnych ich gier.

P. S GŁÓWKA twierdził że te gry za 1 mln PLN FC i Lets Fish nie przynoszą, dziesiątków mln PLN zysku dla spółki(dzięki usługom do nich) :lol: 8) i ze tak twierdząc Ja kłamię.To ciekawe dlaczego w roku debiutu FP TSgames miał podobne zyski co 11bit netto a po 1 wszym półroczu 2019 TSgames na 3 razy większy zysk netto niż 11bit. :lol:


Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 960
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 06 wrz 2019 18:46

Byłbym bardzo ostrożny z wyciąganiem daleko idących wniosków w oparciu o dane Steam. Na inwestorskim pan Wolak wyraźnie sugerował że aktualizacje Steam mocno mieszają przy silnikach pokazujących statystyki peaku graczy i sprzedaży. Dość powiedzieć że NBA jest na pierwszej stronie bestów w dwóch kompletnie różnych miejscach. Myślę, że trzeba poczekać co najmniej do końca weekendu z pierwszymi wnioskami z tej premiery. Inna kwestia że postawa Valve jako partnera biznesowego pozostawia wiele do życzenia: popełnili błędy zarówno przy launchu DLC Ffostpunka jak i przy CoM. Do tego okienko premierowe wcale nie okazało się tak sexy jak zapowiadali, dość sporo ciekawych tytułów wyszło równocześnie plus duże proma na klasyki takie jak choćby W3. Mam nadzieje że Valve Bitom to wynagrodzi przy sale’ach.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 06 wrz 2019 21:09

Byłbym bardzo ostrożny z wyciąganiem daleko idących wniosków w oparciu o dane Steam. Na inwestorskim pan Wolak wyraźnie sugerował że aktualizacje Steam mocno mieszają przy silnikach pokazujących statystyki peaku graczy i sprzedaży. Dość powiedzieć że NBA jest na pierwszej stronie bestów w dwóch kompletnie różnych miejscach. Myślę, że trzeba poczekać co najmniej do końca weekendu z pierwszymi wnioskami z tej premiery. Inna kwestia że postawa Valve jako partnera biznesowego pozostawia wiele do życzenia: popełnili błędy zarówno przy launchu DLC Ffostpunka jak i przy CoM. Do tego okienko premierowe wcale nie okazało się tak sexy jak zapowiadali, dość sporo ciekawych tytułów wyszło równocześnie plus duże proma na klasyki takie jak choćby W3. Mam nadzieje że Valve Bitom to wynagrodzi przy sale’ach.
świetnie tylko niby co moga zrobic NIE INSAIDERZY? on dokladnie wie ile CoM sie spzredało ile z kopii wpadnie na czysto do 11 bit( nawet biorac pod uwage jakie rynki kupuja ta grę i jaki jest ich udzial procentowy ) itp. To moze sobie nawijac że byłby ostrożny. Niech podadza ile kopii po tygodniu spzredali wowczas wszyscy by wiedzieli na czym stoja i mogliby ta Ostroznośc brac pod uwagę w dalszych obliczneiach,. :lol: 8) :lol:

jesli nie podadzą to nieinsaiderzy muszą sobie kombinowac po swojemu. :lol: 8)

szkoda ze tak ukrocili mozliwosci steamspy , to było idealne narzedzie dla inwestorow.

blah8760
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 388
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: blah8760 » 10 wrz 2019 13:03

Zarząd 11 bit studios S.A. _dalej "Spółka"_ informuje, że powziął informację od Valve Corporation _Steam_, że skumulowane przychody ze sprzedaży "Frostpunka" i dodatków do tej gry na platformie Steam, liczone w okresie od 1 października 2018 roku do dnia publikacji niniejszego raportu, przekroczyły kwotę 10 mln USD. W związku z tym prowizja Steam od sprzedaży kolejnych egzemplarzy "Frostpunka" i dodatków do gry została obniżona do 25 proc. z 30 proc. poprzednio.

http://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,423781

piekna_kicia
Szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 wrz 2019 17:57

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: piekna_kicia » 14 wrz 2019 19:15

Tak sobie porównuję liczbę graczy i w zasadzie nie powiedziałbym, że jest słaba.

Moonligher vs Children of Morta
Obie gry miały premierę we wtorek M: 29.05.2018 oraz CoM: 03.09.2019.
Peak graczy to 6229 oraz 3064 (49% peaku Moonlightera) ale zaznaczmy, że Moonlighter nie miał preorderów, więc aż tak bym się tym nie sugerował.
To na co chciałbym zwrócić uwagę to szczyty w kolejnych weekendach.
1.
02.06.2018 sobota vs 07.09.2019 sobota
4172 vs 2823 (68% peaku Moonlightera)
2.
09.06.2018 sobota vs 14.09.2019 sobota
1877 vs 1376* (73% peaku Moonlightera)
*może jeszcze dzisiaj będzie poprawiony (przyjąłem 1376 ponieważ jesteśmy już za szczytem graczy online na steamie)

ale żeby odzwierciedlić rzeczywiste zainteresowanie grą należałoby odnieść dane do liczby graczy online danego dnia i tak:
Liczba graczy online na steam:
1.
02.06.2018 sobota vs 07.09.2019 sobota
5 285 182 vs 4 856 290 (92%)
2.
09.06.2018 sobota vs 14.09.2019 sobota
5 375 491 vs 4 665 079 (87%)

więc należałoby skorygować ten wynik i mamy:

1. 4172*0.919=3834 vs 2823 (74% peaku Moonlightera)
2. 1877*0.868=1629 vs 1376 (85% peaku Moonlightera)

Co bym uznał za dobry wynik. Gdyby premiera była tak jak wcześniej zapowiadali na wszystkie konsole tego samego dnia to te liczby byłyby bez dwóch zdań na korzyść CoM. No ale nie zawsze wszystko wychodzi idealnie. Cieżko oceniać sprzedaż przed premierą na Switch ale moim zdaniem będzie lepsza niż Moonlightera, a biorąc pod uwagę większe marże to będzie znacząca w wynikach (oczywiście za 4Q2019 bo 70% ponad przychodów to są konsole). Może być nawet taka śmieszna sytuacja, że należności spłyną im z końcem roku i za ten kwartał będą mieli jakiś śmieszny wynik, a pod koniec roku jak im wszystko wpadnie za konsole plus sprzedaż na koniec roku która jest zawsze wyższa to wykręcą piękny wynik kwartalny.

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1546
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 15 wrz 2019 12:52

Przedwczoraj Dead Mage & 11Bit poinformowali, że całkowite koszty produkcji zwróciły się po kilku dniach od premiery.
Sama gra coś nie chce spadać, bo w tej chwili okupuje 42 miejsce.

PawelPL
Starszy sierżant
Posty: 92
Rejestracja: 05 mar 2019 11:01

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: PawelPL » 16 wrz 2019 08:55

Patrząc na kurs i jego brak chęci do wzrostów stwierdziliśmy, że jednym z możliwych scenariuszy w najbliższym czasie może być uformowanie fałszywego wybicia dołem. Dlatego fałszywego bo nadal długoterminowo nie widzimy podstaw do spadków. Czytaj dalej i zobacz analizę wykresu:
https://pl.tradingview.com/chart/11B/WyNBE5sG/

Więcej analiz, wiadomości i wskaźniki dla 11 BIT:
https://pl.tradingview.com/symbols/GPW-11B/

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 16 wrz 2019 10:08

Przedwczoraj Dead Mage & 11Bit poinformowali, że całkowite koszty produkcji zwróciły się po kilku dniach od premiery.
Sama gra coś nie chce spadać, bo w tej chwili okupuje 42 miejsce.
ŁaŁ co za news , parę małych baniek przychodu na spzredazy ( pewnie łacznie z prowizja steama, nie liczac ytez wyplat dla Developera, podatkow ) po kilku niezłych dniach sprzedazy ktora od jakiegos czasu juz mocno jednak sie obsunęła . Przy kapitalizacji 900 mln PLN. SIOK 8)

P.S obecnie jest na 74 miejscu steama.

Obrazek

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1546
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 16 wrz 2019 10:24

Prawdziwa patologia, nawet czytać ze zrozumieniem nie umiesz ?
Developer podał, że koszty jego i wydawcy się zwróciły. To naprawdę nie jest trudne zdanie.
Prowizję steama to sobie na farmie mogłeś zatrzymać, bo tak chłopaki podawali.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 16 wrz 2019 10:46

Z prowizją czy bez to ile zwróciło sie 11b? 0.2% kapitalizacji w Przychodach. Bo ile mogli włożyć ok 2 mln PLN?

ŁAŁ. 8)

P. S. GŁÓWKA To kiedy chinole będą masowo kupować CoM? Kiedy wstają?

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 202
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: vonlichtenstein » 16 wrz 2019 10:52

Chyba knurze dużo cię musiało kosztować czekanie cały weekend, żeby gra osunęła się o parę pozycji. Świeżbiły serdelowate paluchy, no ale głupio byłoby coś napisać o osuwaniu w rankingach jak w czasie najlepszej tygodniowej sprzedaży doszło w niedzielę do 35 miejsca. Co za wieśniacki zawistny knur

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 16 wrz 2019 11:12

To interesujace jak coraz wieksze pokłady zółci potrafia zalewac sfrustrowanego, zgorzkniałego małego Buraka. Na zdrowie zgniłku, niech twoja aura sie poszerza zagęszcza i coraz bardziej wchłania ciebie i twoje najblizsze otoczenie, nad czym twój chory baniak nieustajaco pracuje. :lol: 8) :lol:

Rif1977
Starszy chorąży
Posty: 1790
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 16 wrz 2019 11:40

To interesujace jak coraz wieksze pokłady zółci potrafia zalewac sfrustrowanego, zgorzkniałego małego Buraka. Na zdrowie zgniłku, niech twoja aura sie poszerza zagęszcza i coraz bardziej wchłania ciebie i twoje najblizsze otoczenie, nad czym twój chory baniak nieustajaco pracuje. :lol: 8) :lol:
Kumaj bazę, że giełda patrzy w przyszłość, a nie brandzlujesz się tutaj jak gimnazjalista.
Czego szczekasz, skoro to co dzieje się teraz jest w cenie. Tak, te drobne z CoM nie mają żadnego znaczenia. Podobnie jak nie mają na ten moment znaczenia miliony wyciągane z inwestowania w ryby przez TEN :lol:
Teraz jest czas zajmowania pozycji, trochę zabawy na papierze, a de facto rynek czeka na zapowiedź P8, na zapowiedzi kolejnych gier z wydawnictwa z wyższym budżetem, a w przypadku TEN na zapowiedzi i start gierek dla kobiet i hobbystów.
Czaisz? To do budy :mrgreen:

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2229
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 16 wrz 2019 11:47

To interesujace jak coraz wieksze pokłady zółci potrafia zalewac sfrustrowanego, zgorzkniałego małego Buraka. Na zdrowie zgniłku, niech twoja aura sie poszerza zagęszcza i coraz bardziej wchłania ciebie i twoje najblizsze otoczenie, nad czym twój chory baniak nieustajaco pracuje. :lol: 8) :lol:
Kumaj bazę, że giełda patrzy w przyszłość, a nie brandzlujesz się tutaj jak gimnazjalista.
Czego szczekasz, skoro to co dzieje się teraz jest w cenie. Tak, te drobne z CoM nie mają żadnego znaczenia. Podobnie jak nie mają na ten moment znaczenia miliony wyciągane z inwestowania w ryby przez TEN :lol:
Teraz jest czas zajmowania pozycji, trochę zabawy na papierze, a de facto rynek czeka na zapowiedź P8, na zapowiedzi kolejnych gier z wydawnictwa z wyższym budżetem, a w przypadku TEN na zapowiedzi i start gierek dla kobiet i hobbystów.
Czaisz? To do budy :mrgreen:
Z tym patrzeniem to róznie bywa co mozna było zobaczyc w róznych okresach równiez na kursie 11 bit.Pamietam jak rynek wyceniał debiut TWOM sypiac mniedzy innymi Mi po 10 PLN i nizej rekoma Ofe, potem była dluga konsola po 70 Tez rynek wyceniał wtedy przyszłośc? :lol: 8) :lol:

To tak a pro pos tego ciaglego nawijania ze giełda patrzy w przyszłosc. Giełda pzrecenia lub niedocenia papaiery w danych okresach, wygrywa ten co kupuje tanio kwity a spzredaje je drogo. Jesli z FP na konsole bedzie kiepsko to moim zdaniem 11 bit z perspektywami roku 2020 bedzie drogo wyceniany , ale ta sama wycena za jakis czas moze stac sie tanią to bedzie zalezało od rozwoju sytuacji. :lol: 8)

Własnie to pisałem ze CoM nie ma zbyt duzego znaczenia a wielu sie nim rajcowało , znaczenia ma FP na konsole , znaczenie bedzie miał 2020 rok a potem projekt 8 ale to zapewne dopiero w 2021 roku a co do tego czasu moze się zdarzyć? who Knows byc moze , kolejne problemy z handelm tym razem miedzy USA i europą , ostra jadka na bliskim wschodzie z Iranem w roli głownej, no i rozne kwestie związane z chinami.Co do ten i jego bardzo stabilnych przychodów zysków itp i mozliwe mocne jego wzrosty juz w 2020 roku( mowie o wynikach) , to jak wspomniałem rynek dazy czesto od przewartosciowania do niedowartosciowania I to jest Całe sedno inwestowania i moim zdnaime Rynek i to co robia fundy to niedocenienie TSgames i patzrac na gamedev z ich C/Z to ejst to walenie w bambus. Porównaj zyski obu spółek w 2019 roku porównasz potem w 2020 roku o tyle to jest istotne w TSga,mes ze duza czesc kasy z tego zysku trafi do akcjonariuszy. :lol: 8) :lol:

Rif1977
Starszy chorąży
Posty: 1790
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Rif1977 » 16 wrz 2019 12:26

Hello, głąbie? Jak możesz w tej branży przyrównywać C/Z aktualny. Może jeszcze wskaż dla CDP :lol:

Premiera PC Children of Morta miała wbrew pozorom znaczenie. Była ok. Szybko na produkcie zarabiają, a jeszcze przed nim wersja konsolowa i parę lat monetyzacji, zwłaszcza, że jest bardzo dobrze oceniana przez branżę i graczy. Kolejny dobry tytuł, który rozszerza grono potencjalnych odbiorców, który sprawia, że z perspektywy producentów warto wiązać się z 11bit, a z perspektywy graczy warto kupować ich gry.
To rokuje na przyszłość. Tylko niech zaczną wydawać te 3-4 gry rocznie, które wycenia rynek.

Natomiast niedocenianie i przecenianie, to po prostu gra giełdowa, ale z perspektywy lat uśredniony kurs 11bit jaką daje stopę zwrotu? I tego się trzymajmy, a nie chwilowych fluktuacji. Jeśli jesteś długoterminowym inwestorem, to masz je w poważaniu, ale ty już od dawna nie jesteś, stąd ta sraczka na każdej spółce, bo chcesz szybko realizować 1000% i spitalać na kolejną perłę. Na TEN się trochę zakopałeś, chociaż możliwe, że niedawno mocno skróciłeś, tylko się nie chwalisz.


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Aki, ANTYCHRYST, CNA, kikut, Lapto..p, Luxtorpeda, Mr.chabovsky, nieudacznikgiełdowy i 181 gości