Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

wszystko na temat spółek publicznych
Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1517
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Julian11 » 19 mar 2019 14:34

julian chłopcze co ty pie r d o lisz, widać żeś świeży przyszły dawca kapitału. takich przykładów jak dino czy inne które wzrosły od początku to jest mikro odsetek może z 4-5%. większość spółek spadła od debiutu po 80-95% także kolega rkaem6 ma 100% racji, trzymać krótko i wywalać śmiecia jak jest grzanka bo cię ubiorą w gniota. za pare lat zrozumiesz 8)
moja wina ze nie umiesz wybrac tych 4%-5% spólek na których mozna zarabiac w Danym okreslonym czasie?

Policzmy na rynku jest łacznie z NC 800 Spółek 4%-5% daje ok 30-40 spółek.

Wiec ZORRO skoro jestes dawca kapitału , a jestes bo w ten sposób postrzegasz swiat to oznacza ze po prostu jestes Cienki , jesli chodzi o GPW. To że ejst mnóstwo dawców kapitału wynika z tego ze nie sa systematyczni, nie maja systemu, nie mają kapitału i szukają wysokich procentów w pojedyńczych sesjach., Takich to faktycznie rynek trzepie Po maxie.

inwestowanie polega na budowaniu kapitału i potem jego systematycznym pomnażaniu , biorąc pod uwage ograniczanie ryzyk. W ten sposób z czasem buduje sie coraz wieksza sile inwestycyjno - portfelową. Oczywiscie obowiazuja 2. zasady:

1.trend is your friend--
2. patrząc na PKT 1--pozwól zyskom rosnąć, a straty tnij szybko.


Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1517
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Julian11 » 19 mar 2019 15:55

julian chłopcze co ty pie r d o lisz, widać żeś świeży przyszły dawca kapitału. takich przykładów jak dino czy inne które wzrosły od początku to jest mikro odsetek może z 4-5%. większość spółek spadła od debiutu po 80-95% także kolega rkaem6 ma 100% racji, trzymać krótko i wywalać śmiecia jak jest grzanka bo cię ubiorą w gniota. za pare lat zrozumiesz 8)
nie przekonasz musi dostac nauczke -----czyli wtope,,dino owszem ale jak naganiałem przy 40zl ,teraz to jak piszesz jest zysk zabierac
Dziwne bo jakiś czas temu pisałes rozsądniej Paździoch.

To jak jest z tym TRENDEM na DINO? czy aby dopiero nie wyrwał sie z korekty 1 fali i nie buduje 2 fali Wzrostowej ?szcególnie biorac pod uwage tygodniowy interwał kursowy 8)

JAk widac Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia----I co dziwniejsze ten punkt siedzenia wpływanawet na Logike i jak to nazwałes " metode inwestowania" .

Musiałes dostać "ostre nauczki" skoro tak radykalnie zmieniłeś swoje metody grania.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek

pazdzioch
Chorąży sztabowy
Posty: 5719
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: pazdzioch » 19 mar 2019 17:01

julian chłopcze co ty pie r d o lisz, widać żeś świeży przyszły dawca kapitału. takich przykładów jak dino czy inne które wzrosły od początku to jest mikro odsetek może z 4-5%. większość spółek spadła od debiutu po 80-95% także kolega rkaem6 ma 100% racji, trzymać krótko i wywalać śmiecia jak jest grzanka bo cię ubiorą w gniota. za pare lat zrozumiesz 8)
nie przekonasz musi dostac nauczke -----czyli wtope,,dino owszem ale jak naganiałem przy 40zl ,teraz to jak piszesz jest zysk zabierac
Dziwne bo jakiś czas temu pisałes rozsądniej Paździoch.

To jak jest z tym TRENDEM na DINO? czy aby dopiero nie wyrwał sie z korekty 1 fali i nie buduje 2 fali Wzrostowej ?szcególnie biorac pod uwage tygodniowy interwał kursowy 8)

JAk widac Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia----I co dziwniejsze ten punkt siedzenia wpływanawet na Logike i jak to nazwałes " metode inwestowania" .

Musiałes dostać "ostre nauczki" skoro tak radykalnie zmieniłeś swoje metody grania.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek
nie wuem co pisałem kiedys ,uwazam jak kolega który coi nsapisal ze trzymanie kilka lat obecnie spolke to za duze ryzyko ,dino trend teraz po w20 no nie wiem obys zarobil ja bardzo dobrze na nim zrobilem jak i adas k,sceptyczka i chyba adm ale to był prawie poczatek rajdu do powyzej 110 teraz ,twoja sprawa zysk chyba 3zl na akcje

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1517
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Julian11 » 19 mar 2019 17:17

Chyba coś ci się pomyliło, ja krytykowalem opowieści że max 3 dni należy trzymać kwity.

Tak właśnie traci się kapitał, najlepiej iść z trendem, a super jak on zaczyna się budować i to budowanie widać( np gdy wychodzi z dłuższej korekty lub boczniaka lub są przesłanki do zmiany ze spadkowego na rosnący) . Co do reszty czyli realizacji zysków to tak w przypadku sygnałów K warto opracować też własne sygnały S.

pazdzioch
Chorąży sztabowy
Posty: 5719
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: pazdzioch » 19 mar 2019 17:30

a juz wiem co pisałem ,co wkleiłes i pelna zgoda nic sie nie zmienilo ,skoro uwazasz ze zarobisz twoja kasa ze jeszcze warto ,nigdy nikogo nie pouczam,idz z trendem i buduj,trzymaj sie sygnałów itd ,naprawde mnie to nie obchodzi co robisz piszesz ze kazdy z nas stracil itd owszem nikt nie jest doskonaly troche pokory rynek ci to przypomni ,tutaj nie ma tych co kiedys nie stracili owszem sa ale spoko straca młodzi chwilowi geniusze , w 2007 tez byli geniusze zarobili 200% i poszli z torbami

pa_q
Plutonowy
Posty: 10
Rejestracja: 27 gru 2018 17:59

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: pa_q » 19 mar 2019 18:37

szczałka... szukam wiśni co mnie na rubikonie przewiózł ... był tu? :lol: :lol: :lol:

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1517
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Julian11 » 19 mar 2019 19:07

a juz wiem co pisałem ,co wkleiłes i pelna zgoda nic sie nie zmienilo ,skoro uwazasz ze zarobisz twoja kasa ze jeszcze warto ,nigdy nikogo nie pouczam,idz z trendem i buduj,trzymaj sie sygnałów itd ,naprawde mnie to nie obchodzi co robisz piszesz ze kazdy z nas stracil itd owszem nikt nie jest doskonaly troche pokory rynek ci to przypomni ,tutaj nie ma tych co kiedys nie stracili owszem sa ale spoko straca młodzi chwilowi geniusze , w 2007 tez byli geniusze zarobili 200% i poszli z torbami
Straty najwiecej uczą bo straty sie pamieta duzo dłuzej niz zyski , zysk to był zapłaciłes podatek i dalej kombinujesz w co wejść . Zyski szczególnie te szybkie czasami powoduja że myslisz o sobie jak o" mistrzu świata " i to moze byc powodem późniejszej twojej porażki.

Także zgadza się na rynku nie jest łatwo ale nie nalezy sie go panicznie bać , TYPU "TYLKO GRANIE NA BARDZO SZYBKO MAX 3 DNI " bo własnie to prowadzi do klęski. W takim wypadku jak ktos aż tak boi sie rynku lepiej niech sobie odpusci niech na "sucho" spróbuje wypracować swój system czy papiery potem zachowuja sie tak jak się spodziwał czy jednak nie i trzeba szukac dalej sygnałow , bo inaczej zostaniesz wyautowany.

Najważniejsze jest wypracowywanie własnych sygnałow K i S i dac im troche czasu ( papierom) na to zeby dały zarobić jesli wszytko idzie po mysli twojego systemu. Systematyka i pewien automatyzm w podejmowaniu decyzji , czasami nawet takiej zeby STAC z BOKU i dac sobie całkowicie na LUZ. To jest klucz do tego żeby móc odnosić sukcesy.

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 19:18

pajac wyluzuj juz
pokazales klase na foreksie
zdechles bardzo szybko


grać z trendem - jak to łatwo powiedzieć
grać z trendem - tylko to więcej nic
Bo grać z trendem jest niepokojem
nie zna dnia, który da się powtórzyć
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 19:24

julian dupku
sam debilu nic nie wymyslisz bo juz wszystko zostalo wymyslone
wystarczy tylko wszystko przeczytac i wybrac cos dla siebie
czyli najpierw nauka i poznanie opisanych juz strategii
a nie swirowanie
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 19:31

wcale nie muszę zarabiać milionów

wystarczy że nie tracę
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1517
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Julian11 » 19 mar 2019 20:03

julian dupku
sam debilu nic nie wymyslisz bo juz wszystko zostalo wymyslone
wystarczy tylko wszystko przeczytac i wybrac cos dla siebie
czyli najpierw nauka i poznanie opisanych juz strategii
a nie swirowanie
Skoro tak to ciekawe dlaczego jestes takim GOLASEM , przecież wszystko juz zostało wymyslone i tzreba tylko wybrac , wiec albo jestes TŁUK do potegi, albo to że zostało wymyslone nie oznacza wcale ,ze ludzie powielajac pewne kwestie beda zarabiali pieniadze. Jakby to było takie proste to ne byłoby tylu smetnych bolków jak TY .

Miałeś się pochwalić tymi swoimi wieloletnimi osiagnięciami na FX, przecież wszytko już zostało wymyslone to pochwal sie co TY powieliłeś przez te lata i z jakim skutkiem ---- BARANIE. :mrgreen:

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 20:11

Jestem, który jestem
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 20:20

mam nadzieje ze dupka przez dluzszy czas nie zobaczymy
idiota bez przygotowania
a swiruje pawiana az glowa mala
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2670
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: riplej » 19 mar 2019 20:24

za przeproszeniem
on moze naganiac debili waszego pokroju
to raz
a dwa
to forum nalezy traktowac jako zabawe a juz na pewno nie mozna tego traktowac jako zrodla informacji
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

Trolejbus
Porucznik
Posty: 29088
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Re: Czy to FORUM Parkiet.com Upada ???

Postautor: Trolejbus » 19 mar 2019 20:54

To forum nigdy nie upadnie, dzięki nam.

https://www.youtube.com/watch?v=dOG-c3YMuIM
Koleś od 1:28 jakiś niewyżyty. :)
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=229359


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości