nowy wykresik. Wyglada to dobrze
https://imgur.com/lQTeaB9
PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 120
- Rejestracja: 18 maja 2021 18:43
REKLAMA
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 120
- Rejestracja: 18 maja 2021 18:43
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
i tu dosyc ciekawa:
lista glownych akcjonariuszy pkp cargo. Nikt nie oddaje, akumulacja postepuje.
https://imgur.com/a/3HQtFoi
lista glownych akcjonariuszy pkp cargo. Nikt nie oddaje, akumulacja postepuje.
https://imgur.com/a/3HQtFoi
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
szykuje się wybicie z trójkąta
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Następny nawiedzony co wierzy w pisowskie zarządzanie PKP.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Następny nawiedzony co wierzy w pisowskie zarządzanie PKP.
dochodzeniowy PiSuarowy dur.niu tu się kupuje tanio akcje pod to, że ta Twoja kacza sekta odejdzie już od koryta za kilka miesięcy
i przestanie w końcu kraść Czyżbś przestał de.bilku już wierzyć swojemu kłamliwemu kaczemu przyjacielowi, który krzyczał
w 2013 roku, że PKP Cargo po 68 zł w IPO rozdawali za bezcen
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Następny nawiedzony co wierzy w pisowskie zarządzanie PKP.
dochodzacy , prwada jest dla was niewygodna i druzgocąca.
Wartość spółki PKP Cargo została zniszczona przez PiS. Sytuacja jest tragiczna, bowiem utracono kilka miliardów złotych wartości. Wszystko z powodu błędów i nieudacznictwa działaczy Kaczyńskiego.
Np. Piąty prezes PKP Cargo wybrany przez „magistra” Adamczyka w siódmym roku jego urzędowania. W tym czasie „narodowy champion” stracił na wartości ponad 4 mld. PLN (90% w dół). Jeden prezes Adamczyka kosztował nas zatem dotychczas średnio 1 mld. PLN
Pisowcy u władzy to niszczenie przejętych za duże pieniądze . Czy tylko nieudolność czy też ordynarny rabunek?
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
PiS to PiS tamto a co to mnie obchodzi. Ja wam wójta nie wybierałem powiedział Tusk , a ja wam akcji nie kazałem kupować .
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
PKP CARGO S.A.: Znaczne pakiety akcji/Zmiana stanu posiadania
arząd PKP CARGO S.A. („Spółka”) w dniu 06 lutego 2023 roku powziął informację o wpłynięciu do Spółki zawiadomienia od Generali Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego S.A. z siedzibą w Warszawie („Towarzystwo”) zarządzającego Generali Otwartym Funduszem Emerytalnym (Generali OFE) i Generali Dobrowolnym Funduszem Emerytalnym (Generali DFE), sporządzonego na podstawie art. 69 w związku z art. 87 ust. 1 pkt 2b Ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, iż w wyniku przejęcia zarządzania NNLife Otwartym Funduszem Emerytalnym (NNLife OFE) oraz NNLife Dobrowolnym Funduszem Emerytalnym (NNLife DFE) przez Towarzystwo, w dniu 1 lutego 2023 r., na podstawie art. 66 ust 1 i 6 oraz art. 68 ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2342 z późn. zm.) udział w kapitale zakładowym i w ogólnej liczbie głosów Spółki PKP Cargo S.A. na rachunkach funduszy: Generali OFE, Generali DFE, NNLife OFE oraz NNLife DFE przekroczył próg 5%.
arząd PKP CARGO S.A. („Spółka”) w dniu 06 lutego 2023 roku powziął informację o wpłynięciu do Spółki zawiadomienia od Generali Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego S.A. z siedzibą w Warszawie („Towarzystwo”) zarządzającego Generali Otwartym Funduszem Emerytalnym (Generali OFE) i Generali Dobrowolnym Funduszem Emerytalnym (Generali DFE), sporządzonego na podstawie art. 69 w związku z art. 87 ust. 1 pkt 2b Ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, iż w wyniku przejęcia zarządzania NNLife Otwartym Funduszem Emerytalnym (NNLife OFE) oraz NNLife Dobrowolnym Funduszem Emerytalnym (NNLife DFE) przez Towarzystwo, w dniu 1 lutego 2023 r., na podstawie art. 66 ust 1 i 6 oraz art. 68 ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2342 z późn. zm.) udział w kapitale zakładowym i w ogólnej liczbie głosów Spółki PKP Cargo S.A. na rachunkach funduszy: Generali OFE, Generali DFE, NNLife OFE oraz NNLife DFE przekroczył próg 5%.
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Sprywatyzowali firmę . Akcje kupiły towarzystwa emerytalne za kasę ze składek emerytalnych. Pieniądze z prywatyzacji poszły na nagrody dla urzędników z platformy obywatelskiej. OFE straciło na zakupach 80% kasy emerytów. Banda nieudaczników i nikt nie siedzi za niegospodarność.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
"Zadłużenie pod korek". Ekspert uderza w PiS: to pokazuje standardy zarządzania w PKPPiS to PiS tamto a co to mnie obchodzi. Ja wam wójta nie wybierałem powiedział Tusk , a ja wam akcji nie kazałem kupować .
- Bardzo dużo jeżdżę pociągami i niestety opóźnienia są duże i częste - powiedział w programie "Newsroom" WP dr Jakub Karnowski ze Szkoły Głównej Handlowej i Fundacji Wolności Gospodarczej. – Z danych za trzeci kwartał ubiegłego roku wynika, że tylko 65 proc. pociągów PKP Intercity przyjeżdża punktualnie. Dla porównania ukraińskie koleje mają ten wskaźnik na poziomie 86 proc. i to w czasie wojny z Putinem. Mamy o ponad 20 proc. gorszą statystykę w porównaniu z ukraińskim przewoźnikiem. Dlaczego u nas jest tak źle? Problem tkwi w organizacji pracy, w fatalnym zarządzaniu i planowaniu remontów. PKP nie przejmuje się obsługą klientów, tam rządzą związki zawodowe, które utrzymują ministra Adamczyka. Przypomnę, że minister musiał zrobić magisterkę, by móc w ogóle zarządzać koleją, a teraz nie chce jej pokazać i zmusza go do tego sąd. Mamy historycznie rekordowe spóźnienia, rekordowe podwyżki cen biletów w styczniu. Do tego warto spojrzeć na notowania na giełdzie spółki PKP Cargo, która obecnie jest warta 10 proc. tego, co było w 2015 r. Ma zadłużenie "pod korek" i to pokazuje standardy zarządzania w całej grupie PKP - kwituje.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
"Zadłużenie pod korek". Ekspert uderza w PiS: to pokazuje standardy zarządzania w PKPPiS to PiS tamto a co to mnie obchodzi. Ja wam wójta nie wybierałem powiedział Tusk , a ja wam akcji nie kazałem kupować .
- Bardzo dużo jeżdżę pociągami i niestety opóźnienia są duże i częste - powiedział w programie "Newsroom" WP dr Jakub Karnowski ze Szkoły Głównej Handlowej i Fundacji Wolności Gospodarczej. – Z danych za trzeci kwartał ubiegłego roku wynika, że tylko 65 proc. pociągów PKP Intercity przyjeżdża punktualnie. Dla porównania ukraińskie koleje mają ten wskaźnik na poziomie 86 proc. i to w czasie wojny z Putinem. Mamy o ponad 20 proc. gorszą statystykę w porównaniu z ukraińskim przewoźnikiem. Dlaczego u nas jest tak źle? Problem tkwi w organizacji pracy, w fatalnym zarządzaniu i planowaniu remontów. PKP nie przejmuje się obsługą klientów, tam rządzą związki zawodowe, które utrzymują ministra Adamczyka. Przypomnę, że minister musiał zrobić magisterkę, by móc w ogóle zarządzać koleją, a teraz nie chce jej pokazać i zmusza go do tego sąd. Mamy historycznie rekordowe spóźnienia, rekordowe podwyżki cen biletów w styczniu. Do tego warto spojrzeć na notowania na giełdzie spółki PKP Cargo, która obecnie jest warta 10 proc. tego, co było w 2015 r. Ma zadłużenie "pod korek" i to pokazuje standardy zarządzania w całej grupie PKP - kwituje.
OSA no ale tutaj na forum "najznamienitszym ekspertem" jest PiSuarowy klakier Kłamczyńskiego, dochodzeniowy dur.eń
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
dochodzeniowy PiSiorowy dur.niu ładnie to wygląda Mi się bardzo podoba
Ty na górze, ja na dole Ty schodzisz z góry, ja na nią będę dopiero wchodził Jak się ponownie spotkamy to pogratuluję
Ci "mistrzu" szybkiego schodzenia z góry na dół, a Ty mam nadzieję, pogratulujesz mi szybkiego wchodzenia na szczyt
Twoje schodzenie na dół i moje wchodzenie na szczyt już się rozpoczęło, a Ty nawet tego nie zauważyłeś PiSiorowy dur.niu
https://stooq.pl/q/?s=nvt&d=20230203&c= ... &b=0&r=pkp
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
https://stooq.pl/q/?s=nvt&d=20230210&c= ... a=lg&r=pkp
masz nozyce z ostatniego miesiaca.
i z 3 miesięcy
https://stooq.pl/q/?s=nvt&d=20230210&c= ... &b=0&r=pkp
masz nozyce z ostatniego miesiaca.
i z 3 miesięcy
https://stooq.pl/q/?s=nvt&d=20230210&c= ... &b=0&r=pkp
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 5335
- Rejestracja: 19 kwie 2021 15:51
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Konkurencja blokowana na kolei. Oto dlaczego jest tak drogo i tak źle
https://businessinsider.com.pl/gospodar ... ia/rp23fsb
https://businessinsider.com.pl/gospodar ... ia/rp23fsb
Bycie coraz starszym ma swoje wady i zalety. Nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości