Dziękujemy MISZCZU- w końcu jakieś cenne wskazówki, bo na razie wiedzieliśmy tylko by cdr nie tykać Za chwilę pekaesy podjadą i podaż na Cargo pozostanie wspomnieniemdrex1 po pierwsze w przedziale 18,50-18,70 zł, a po drugie pisałem wyżej, że ja nie muszę być takim mistrzem jak Ty od łapania lokalnych górek i dołków, żeby i tak zarobić realizując w 100% swoją strategię inwestycyjną. Jak ponownie odkupię (niekoniecznie w lokalnym dołku) to dam Ci znać mistrzu łapania górek i dołków .dryniol tak przwidziałes korekte ze 26 lutego zamieniłeś PKP po 18 na ENEe. Do dziś rano na PKP było + 20% od twojego przewidzenia korekty
Obiecałem na przełomie lutego i marca, że się odezwę jak zacznę wymieniać w drugą stronę (czyli sprzedaż Enea i ponowne kupno PKP Cargo) Właśnie od wczoraj powoli wymieniam.
drex1 pięknie pokazałeś datę, żeby nie było niedomówień. Wymianiałem od 26 lutego sprzedajac PKP Cargo w okolicach 18,50-18,70zl, kupujac wtedy ENEA w okolicach 6,50 zl. Teraz wymieniam powoli ENEA z okolic 9 zł, na PKP Cargo w okolicach 18 zł.
I jak drex1 bylo warto czy nie .Po co mi było te 20%, jak mam prawie 50% więcej (akcji Cargo)
Jak będę wymieniał ponownie PKP Cargo na ENEA, to również napiszę. Nie mam nic do ukrycia, a strategia wymian we własnym portfelu, to coraz więcej akcji za free
PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
REKLAMA
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Dziękujemy MISZCZU- w końcu jakieś cenne wskazówki, bo na razie wiedzieliśmy tylko by cdr nie tykać Za chwilę pekaesy podjadą i podaż na Cargo pozostanie wspomnieniem
drex1 po pierwsze w przedziale 18,50-18,70 zł, a po drugie pisałem wyżej, że ja nie muszę być takim mistrzem jak Ty od łapania lokalnych górek i dołków, żeby i tak zarobić realizując w 100% swoją strategię inwestycyjną. Jak ponownie odkupię (niekoniecznie w lokalnym dołku) to dam Ci znać mistrzu łapania górek i dołków .
Obiecałem na przełomie lutego i marca, że się odezwę jak zacznę wymieniać w drugą stronę (czyli sprzedaż Enea i ponowne kupno PKP Cargo) Właśnie od wczoraj powoli wymieniam.
drex1 pięknie pokazałeś datę, żeby nie było niedomówień. Wymianiałem od 26 lutego sprzedajac PKP Cargo w okolicach 18,50-18,70zl, kupujac wtedy ENEA w okolicach 6,50 zl. Teraz wymieniam powoli ENEA z okolic 9 zł, na PKP Cargo w okolicach 18 zł.
I jak drex1 bylo warto czy nie .Po co mi było te 20%, jak mam prawie 50% więcej (akcji Cargo)
Jak będę wymieniał ponownie PKP Cargo na ENEA, to również napiszę. Nie mam nic do ukrycia, a strategia wymian we własnym portfelu, to coraz więcej akcji za free
Widzisz Pandziora piszę na forum oficjalnie póki co o swoich ruchach. Porównaj ceny wymiany o której pisałem wyżej i dzisiejsze ceny PKP Cargo oraz ENEI. Już teraz mogę ponownie wymieniać PKP Cargo na ENEA. Noga na nogę i przybywa akcji w gratisie
Więc nie jest mi groźny ani popyt, ani podaż, ani wzrosty, ani spadki, bo w każdym przypadku, po każdej wymianie, zawsze przybywa mi akcji, jednej czy drugiej spółki Kwestia odpowiedniego timingu miły kolego
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Dobra spółka, dobra
-
- Chorąży
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 paź 2018 15:21
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Nieudolne zarządzanie przez politycznych nominatów i kolejna karuzela stanowisk w PKP Cargo
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/tr ... cje,291620
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/tr ... cje,291620
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Kolejna zniszczona spółka przez
PiSuarową sitwę nieudaczników;
"W związku z planowanym na dzień 15 listopada 2021 roku spotkania stron ZUZP dla Pracowników Zatrudnionych przez Zakłady PKP CARGO S.A. Federacja Związków Zawodowych Maszynistów Kolejowych zwraca się w trybie § 11.pkt 1 Porozumienia w sprawie wzajemnych zobowiązań stron ZUZP z dnia 14 lutego 2005 roku o przygotowanie na ten dzień informacji (również w formie pisemnej) dotyczącej poniższych zagadnień.Nasza organizacja wielokrotnie informowała zarówno organy Państwa jak i Spółki PKP CARGO S.A. o dramatycznej sytuacji w Spółce wskazując na nieudolność w procesie zarządzania. Niestety naszym zdaniem proces ten się pogłębia. Mija kolejny tydzień od momentu odwołania członków Zarządu PKP CARGO S.A., a obecne władze Spółki nie przedstawiły pracownikom żadnej informacji o jej obecnym stanie ekonomicznym, planowanych działaniach związanych ze strukturą i zatrudnieniem oraz przewidywanych zmian w tym zakresie. Zatem w dbałości o interesy pracowników Spółki PKP Cargo S.A. FZZMK wnosi o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania;a) Jakie były przyczyny odwołania Prezesa oraz członków ZarząduPKP CARGO S.A. ?b) Jakie wpływ na sytuację rynkową Spółki ma decyzja o sprzedaży 441 lokomotyw w tym 234 lokomotyw bez konieczności ich złomowania ?c) Jak w strukturze organizacyjnej PKP CARGO S.A. zostanie umiejscowiona zakupiona od Forespo Poland S.A. „Fabryka Wagonów” w Gniewczynie ?d) Jaki jest obecny stan finansowy PKP CARGO S.A. , czy płynność finansowa jest utrzymywana dzięki kredytom obrotowym, zaciąganym nawet na potrzeby zachowania regularności wypłat wynagrodzeń ?e) Czy w Spółce występuje nadwyżka zatrudnienia? Jeżeli tak, to w jakich jednostkach organizacyjnych, na jakich stanowiskach i w jakiej ilości ?f) Czy w Spółce planowane są zmiany organizacyjne m.in. polegające na zmniejszeniu liczby zakładów ?g) Czy Spółka zamierza kontynuować udostępnianie taboru kolejowego i przewozów do Spółki zależnej CARGO SERVICE co zdaniem FZZMK jest sprzeczne z budowaniem silnej pozycji na rynku przewozów towarowych i szkodzi pracownikom Spółki poprzez obejście zasad zatrudniania i wynagradzania opisanych w ZUZP PKP CARGO S.A. ?Grzegorz SamekPrzewodniczący FZZMKDo wiadomości: Pan Zenon Kozendra – Przedstawiciel Pracowników w Zarządzie PKP CARGO S.A."
9 lis 2021
PiSuarową sitwę nieudaczników;
"W związku z planowanym na dzień 15 listopada 2021 roku spotkania stron ZUZP dla Pracowników Zatrudnionych przez Zakłady PKP CARGO S.A. Federacja Związków Zawodowych Maszynistów Kolejowych zwraca się w trybie § 11.pkt 1 Porozumienia w sprawie wzajemnych zobowiązań stron ZUZP z dnia 14 lutego 2005 roku o przygotowanie na ten dzień informacji (również w formie pisemnej) dotyczącej poniższych zagadnień.Nasza organizacja wielokrotnie informowała zarówno organy Państwa jak i Spółki PKP CARGO S.A. o dramatycznej sytuacji w Spółce wskazując na nieudolność w procesie zarządzania. Niestety naszym zdaniem proces ten się pogłębia. Mija kolejny tydzień od momentu odwołania członków Zarządu PKP CARGO S.A., a obecne władze Spółki nie przedstawiły pracownikom żadnej informacji o jej obecnym stanie ekonomicznym, planowanych działaniach związanych ze strukturą i zatrudnieniem oraz przewidywanych zmian w tym zakresie. Zatem w dbałości o interesy pracowników Spółki PKP Cargo S.A. FZZMK wnosi o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania;a) Jakie były przyczyny odwołania Prezesa oraz członków ZarząduPKP CARGO S.A. ?b) Jakie wpływ na sytuację rynkową Spółki ma decyzja o sprzedaży 441 lokomotyw w tym 234 lokomotyw bez konieczności ich złomowania ?c) Jak w strukturze organizacyjnej PKP CARGO S.A. zostanie umiejscowiona zakupiona od Forespo Poland S.A. „Fabryka Wagonów” w Gniewczynie ?d) Jaki jest obecny stan finansowy PKP CARGO S.A. , czy płynność finansowa jest utrzymywana dzięki kredytom obrotowym, zaciąganym nawet na potrzeby zachowania regularności wypłat wynagrodzeń ?e) Czy w Spółce występuje nadwyżka zatrudnienia? Jeżeli tak, to w jakich jednostkach organizacyjnych, na jakich stanowiskach i w jakiej ilości ?f) Czy w Spółce planowane są zmiany organizacyjne m.in. polegające na zmniejszeniu liczby zakładów ?g) Czy Spółka zamierza kontynuować udostępnianie taboru kolejowego i przewozów do Spółki zależnej CARGO SERVICE co zdaniem FZZMK jest sprzeczne z budowaniem silnej pozycji na rynku przewozów towarowych i szkodzi pracownikom Spółki poprzez obejście zasad zatrudniania i wynagradzania opisanych w ZUZP PKP CARGO S.A. ?Grzegorz SamekPrzewodniczący FZZMKDo wiadomości: Pan Zenon Kozendra – Przedstawiciel Pracowników w Zarządzie PKP CARGO S.A."
9 lis 2021
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Nie marudź Durniol wymieniaj w kantorze. Przeciez im taniej tym wiecej akcji. Niedługo to przejmiesz i wtedy bedziesz Prezesem.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
dochodzeniowy a uj Ci do tego PiSuarowa miernoto intelektualna w co i w jakim momencie koniunktularnym inwestuję swoje pieniądze. Zajmij się lepiej swoją Novitą, która od przyszłego roku zaczyna (a właściwie zaczęła już od tego roku) kilkuletni zjazd z górki na pazurkiNie marudź Durniol wymieniaj w kantorze. Przeciez im taniej tym wiecej akcji. Niedługo to przejmiesz i wtedy bedziesz Prezesem.
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Do PKP Cargo ten cytat pasuje idealne i jest na czasie;
Radosław Fogiel rzecznik PiS;
cytat;
"Nie zatrudniamy w spółkach SP fachowców, ponieważ nie chcieli oni realizować naszego programu"
....zapomniał jeszcze dodać zaje.bi.ste...o
Radosław Fogiel rzecznik PiS;
cytat;
"Nie zatrudniamy w spółkach SP fachowców, ponieważ nie chcieli oni realizować naszego programu"
....zapomniał jeszcze dodać zaje.bi.ste...o
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Durniol to chyba dobrze , bo akcje sa tanie i można wymieniać w kantorze na hurtowe ilości. Im wiecej cymbałów w zarządzie tym akcje tańsze i więcyj i więcyj.
Dziś chyba był szał w kantorze.
100% w PKP.
Dziś chyba był szał w kantorze.
100% w PKP.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Kieedy te dziadostwo w koncu wyjdzie ze strat ?? Pandemii nie ma koniunktura dobra a tu tak licho.l..
Na moje posty wprowadzony jest zakaz odpowiadania ( cytowania ) przez DOCHODZENIOWEGO ORAZ K(OSE) jako osoby fanatycznie upolitycznione. Reszte serdecznie zapraszam do dyskusji
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 3727
- Rejestracja: 23 wrz 2020 19:32
- Lokalizacja: 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Moze Sasin wytlumaczy?Kieedy te dziadostwo w koncu wyjdzie ze strat ?? Pandemii nie ma koniunktura dobra a tu tak licho.l..
Bo jak typowy pis.ior, sukcesem sie chwala, a porazki to wiadomo... wina tuska
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Cały probem tej giełdy polega na tym ,ze spółki które prywatyzował TUSK nigdy na GPW nie powinny sie znaleźć. Chyba ,że PO co nam państwowe koleje skoro państwowe koleje mamy w Niemczech.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Cały probem tej giełdy polega na tym ,ze spółki które prywatyzował TUSK nigdy na GPW nie powinny sie znaleźć. Chyba, że PO co nam państwowe koleje skoro państwowe koleje mamy w Niemczech.
dochodzeniowy czyli dalej miałoby być tak jak za komuny. Wszystko w rękach partyjnych nominatów, tak To po co w takim układzie będzie im potrzebna ta Twoja prywatna Novita, jak wszystko ma być państwowe Co Ci przeszkadza prywatyzacja Przeszkadza Ci dlatego, że PiS zrobił syf ze spółek i że jest to jawne, a tak by nie było Gdyby nie było prywatyzacji to nie miałbyś szans inwestować dzisaj na giełdzie Prywatyzacja zaczęła się po 1989 roku, po upadku komuny i teraz chcesz tam wracać de.bilku Wystarczyłoby żeby partyjni nominaci, którzy się nie znają na zarządzaniu oddali zarządzanie fachowcom, zamiast tylko doić ze spółek kasę
Ale jak to dusigrosz wspomniał. To że PiSiory obsiadły spółki skarbu państwa i doją zamiast zarządzać, to wina Tuska
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości